2016年7月20日 星期三

城市論壇論低技術拉布(2016年7月17日)

估唔到最好笑係最後幾十秒!
城市論壇:拉布鐘聲響不停, 搬弄規則練「成精」?行政立法陷寒冰, 「瘋狂地獄」更無情? (What the Legco will be will be ? )

Published on Jul 17, 2016
論題: 拉布鐘聲響不停, 搬弄規則練「成精」? 行政立法陷寒冰, 「瘋狂地獄」更無情? Discussion on : What the Legco will be will be ?
舉行地點 :維多利亞公園 Victoria Park
譚耀宗 Tam Yiu-chung 立法會議員 Member, Legislative Council
方剛 Vincent Fang-kang 立法會議員批發及零售界 Member, Legislative Council (Wholesale & Retail)
梁家騮 Leung Ka-lau 立法會議員醫學界 Member, Legislative Council (Medical)
張國柱 Peter Cheung Kwok-che 立法會議員社會福利界 Member, Legislative Council (Social Welfare)

譚耀祖
譚耀祖你也實在太過份了!阿主持人問到只要建制派坐定定係度 ,40人之中有35人坐足10個鐘就無得點人數,阿祖師爺你竟然話販民就可以走咗去流會,建制派心裡就不服氣,「無理由要建制派要擔起唔流會嘅責任」都講得出(5:15-6:35),果然夠哂禮義廉。
係職場來說,唔通你可以話隔離阿 Peter 仔可以成日吞泡偷懶開小差,咁你都可以吞泡?否則就唔公平?
人地 not doing their job 係佢嘅事,人地上司自然會管,唔到你出聲;問題係你自己係咪 doing your job 先?如果你 not doing your job,炒係炒你,唔係炒 Peter 仔喎!
如果 Peter 仔個上司唔管佢,就算成日吞泡偷懶開小差都可以在公司穩坐一席位,自己係咪好唔抵?
你可以咁諗,但係又可以趁 Peter 仔開小差期間向各部門上司灌迷湯,總會有幾個游離派的上司會撐你嘅,唔好話可以增加你在公司的影響力,就算要炒人,人地都會開始審視下 Peter 仔的工作能力吧?
***
娘家嬲

做乜成日話放寬咗海外醫生就會引致質素下降(2:35-3:02)?高焗腸如是說:
立法會:食物及衞生局局長動議恢復二讀辯論《2016年醫生註冊(修訂)條例草案》發言全文(只有中文)
《2016年醫生註冊(修訂)條例草案》(《條例草案》)的主要目的是,第一,增加香港醫務委員會(醫委會)的業外人士參與,以加強其問責性和公眾參與;第二,改善醫委會的投訴調查和紀律研訊機制,提高其處理投訴的效率;以及第三,讓醫院管理局(醫管局)更有效透過有限度註冊機制聘請非本地培訓醫生來港執業。
在非本地培訓醫生透過有限度註冊機制來港執業方面,公眾和立法會議員也非常關注公營醫院的人手問題。通過《條例草案》後,有限度註冊的期限由不多於一年延長至不多於三年,希望讓合資格的非本地培訓醫生來港在公營機構執業,但他們只可在受聘的公營機構工作。
有意見擔心《條例草案》降低來港執業醫生的門檻,我想重申,政府絕無任何計劃降低非本地培訓醫生來港註冊執業的門檻或專業水平的要求。
《醫生註冊條例》已訂明除了本港兩間醫學院的畢業生外,所有醫科畢業生不論在何處受訓,均須通過由醫委會舉行的執業資格試,而該執業資格試的水平和執行均由本地兩所醫學院負責,確保水平與本港畢業的醫學生一致,並在通過考試後,需要在香港完成駐院實習訓練,才可在香港註冊,成為正式的醫生。
就有限度註冊而言,只有指定機構(現時為衞生署、醫管局和兩間醫學院)可為在海外受訓並證實具備相關經驗和資歷的專科醫科畢業生向醫委會申請有限度註冊,他們只可在為他們申請的機構內從事教學、研究和臨床工作。申請須經醫委會審批,而且註冊的有效期只得一年,續期亦須每年經醫委會審批。
政府建議把有限度註冊期限由不多於一年延長至不多於三年。我們相信這做法有助合資格的非本地培訓醫生,當中包括本身是香港人但在外地接受醫科培訓的人士,選擇來港在醫管局服務,以緩解香港醫生人手短缺的問題。這項修訂只為優化現時有限度註冊的安排,申請仍須經醫委會審批,並不存在降低來港執業醫生的門檻。
海外醫生又唔係唔使考牌,又有醫管局同藍大鄉大監管,真係睇唔出點解會出問題?就算蝗國真係有所謂的雞精班(23:00—23:50),但係以傷港主流意識、怪獸嘉獎的價值觀來說,考到試合格過到海就係神仙,兼且考嘅係傷港我城嘅試,唔係蝗國自行設立嘅試,咁讀雞精班補下習熟悉一下兩地差別又有乜嘢問題呢?
又,我城的公共醫療雖然真係唔錯,但間唔時都有些或輕或重的醫療事故。涼加嬲講到我城的醫生咁天下無敵,門檻最高就未免有啲言過其實了。
最好笑的就係娘家臨尾竟然爆咗句「八年以來我都知做唔到乜嘢,我入嚟議會最重要就係要霸住個位,在關鍵議題上為業界表態」(40:12—40:22)。嘩,真係養兵千日,用在一朝,唔怪得功能組別成日為人詬病。唔係唔俾你維護業界利益,但係你班星球人又唔係搵唔到錢,發財立品以專業知識為市民謀福祉也是應有之義,學痴瘋仔引用孟子「民為貴,社稷次之」,謀私利都唔好謀咁盡好喎!
血氣剛

血氣剛話娘家嬲係無底線、無理論,乜都唔識,淨係識點名、點名、點名,只會開壞先例,叫人有樣學樣(10:05-10:45)。咁呢句又真呀!低技術拉布,啱哂班不學無術的有青喇(唔好話俾魔術師聽新一屆垃圾會無社混有青存在呀吓!)
將過主

乜佢有講過選入議會係為咗取消功能組別(34:47—36:05)?好似唔多見佢有抗爭過啲乜...

36 則留言:

  1. // 阿祖師爺你竟然話販民就可以走咗去流會,建制派心裡就不服氣
    哩個係事實, 犯民可以做爛仔, 建制必須做聖人, 世態如此

    // 係職場來說
    啫係你老細請左班褲二袋返黎...

    // 做乜成日話放寬咗海外醫生就會引致質素下降
    先唔駁佢文不對題, 首先做醫生根本就不需要考十優, 世上其他地方也有千千萬萬嘅醫生在醫着千千萬萬的人, 香港醫生不是一定醫得好, 香港的病人也不是醫唔死更不是特別尊貴
    至於放寬海外醫生, 小弟自小睇開的一個世叔伯, 就係在國內讀醫, 落黎補番考試
    至於質素下降, 有個親戚個兩歲女舊年發燒幾日唔退入左佛國醫院, 住左五日(應該是, 因為 call 佢去交錢), 吊野打針打到個女呆晒, 仲話心律減慢禾, 嘩, 咁, 有個公立急症室醫生親戚收工咪去睇吓佢囉, 順便睇吓處方左啲乜 Q, 有冇啲多餘野咁囉, 然後當晚轉左去 QE, 瞓多晚, 第三朝開心返屋企咯
    有病真係要自求多福, 做個有血有肉有樽鹽嘅病人, 香港的病人不是醫唔死, 香港醫生不是一定醫得好, 唔好諗多左
    不過哩個 case, 係行運醫生醫病尾, 冇影射啲乜架
    娘家嬲只是在包庇一個完全失衡嘅笨土俎肉市場

    // 雞精班
    // 真係養兵千日,用在一朝
    佢真係養精千日,用在一秒

    // 唔係唔俾你維護業界利益,但係你班星球人又唔係搵唔到錢,發財立品以專業知識為市民謀福祉也是應有之義
    唔淨只搵錢, 仲係有社會地位, 好似你入左教會咁, 係唔同你拜佛或做中醫, 好似有單 case 隔年先搵番本危藥名冊, 個官話唔信個醫生會補填造假禾

    // 低技術拉布
    咁真辱承係低乜野? 血壓定血糖?

    (唔好意思, 最近好忙又好攰)

    回覆刪除
    回覆
    1. //哩個係事實, 犯民可以做爛仔, 建制必須做聖人, 世態如此

      阿爺幫你打點咁多嘢, 呢班建制派就連坐定定都做唔到, 真係TMD 唗米飯.

      //香港醫生不是一定醫得好, 香港的病人也不是醫唔死更不是特別尊貴

      娘家嬲話「萬一有一個內地醫生醫死咗人...」, D,唔通傷港醫生唔會醫生人咩?

      //娘家嬲只是在包庇一個完全失衡嘅笨土俎肉市場

      佢個格仲特別衰添!

      //唔淨只搵錢, 仲係有社會地位

      星球人至有社會地位啫,海外醫生在公營機構執業,日日夜夜俾班港豬刁民D,我就睇唔出有乜社會地位可言嘞。

      //血壓定血糖?

      兩樣都唔會發生,就算絕食都有醫生睇住。

      刪除
    2. // 阿爺幫你打點咁多嘢, 呢班建制派就連坐定定都做唔到, 真係TMD 唗米飯.
      「阿爺有其他野交帶俾我地」

      // 娘家嬲話「萬一有一個內地醫生醫死咗人...」, D,唔通傷港醫生唔會醫生人咩?
      高局長講醫番都嘥氣委員會是從來都沒有權力任命內地醫生, 所以這是自作多情的偽命題
      但「萬一有一個內地醫生醫死咗人...」, 靠目前的醫番都嘥氣委員會, 連治佢的機會都沒有

      // 我就睇唔出有乜社會地位可言嘞
      都話雙重標準咯, 你試吓響公家做野出事吖

      // 星球人至有社會地位啫
      連星球豬都有社會地位
      假如你認唔出隻豬是男是女, 戴的眼鏡鏡片是圓是方, 鏡框是 ray ben 還是 flair, 材質是塑膠還是牛角, 就算當場捉到都冇罪架

      刪除
    3. //靠目前的醫番都嘥氣委員會, 連治佢的機會都沒有
      靠監管、靠「治」係無用架! 要質素好,夠自律,些牙我城柒心價值才靠譜!

      //你試吓響公家做野出事吖

      果然無事!

      仁安護士帶剪刀為3歲童照磁力共振 飛擦險傷男童母親肚 2016年07月20日

      刪除
    4. // 些牙我城柒心價值才靠譜!
      啫係自命清高?

      刪除
    5. 係「自我感覺良好」, being different from 港豬.

      刪除
  2. 飯民今次捉蟲Xx?
    為反而反,企錯咗小人嗰邊。
    不過選民意志係堅定嘅,只要係反爺都buy。

    同場加映:
    某大樹偽師:雖然细葉蓉舊年比政府齊口斬咗,但今年又生咗新枝,好似傷港人曱甴一樣打不死。查實樹根已深入墙内,哼,政府都無謂再搞喇!
    唯一要留意,細葉蓉有好多橫水枝,會爭養份,唔夠養份就會枯萎。(雖然有人肯捐款,但太多泛民,爭唔赢,咪瓜囉。)

    回覆刪除
    回覆
    1. 那甚麼樹代表傷港人的誠信?

      刪除
    2. 同意有哋私家醫院真係差過公立醫院。我家人之前又係去佛國醫院做body check,竟然有staff同佢講: "竟然你有保險claim番$,不如報多XX個 check up啦"~嘩佢哋做醫療定推銷呀?

      刪除
    3. //嘩佢哋做醫療定推銷呀?//

      問私家醫生賺錢定醫人排先,答案好明顯 XD 遇著個衰醫生,知你有保險,鋸到一頸血,病人可能仲嘔突條數。

      刪除
    4. 匿名:

      //不過選民意志係堅定嘅,只要係反爺都buy。

      又唔係咁講, 假以時日, 當選民都覺得販民都只係得把口之時, 佢地又唔會投建制(睇唔到佢地班友會有incentive去為民請命), 只會唔投票或投玩嘢票...

      //細葉蓉有好多橫水枝,會爭養份,唔夠養份就會枯萎。

      癌細胞都係一樣咁樣不斷增生, 直至與宿主同歸於盡.

      DY:

      //那甚麼樹代表傷港人的誠信?

      葡萄樹,夠酸又有得釀紅酒扮中剷.

      春花/醉心:

      //嘩佢哋做醫療定推銷呀?

      咁有保險梗係要claim盡佢架喇!

      刪除
  3. 外來醫生通過專業考試可以執業,西方國家也有了很久,不是新鮮事。莫非香港要跟西方世界脫軌,跟蝗國接軌?

    回覆刪除
    回覆
    1. 海外醫生來了!

      http://hk.apple.nextmedia.com/realtime/sports/20160719/55378991


      丹巴巴亞斷腳
      法國專家飛上海主刀

      日前喺中超上海打吡斷腳嘅申花前鋒丹巴巴亞,已經確定咗會由法國專家趕去上海幫佢做手術,而手術預計會喺今個星期五進行。

      丹巴巴亞喺星期日晚申花以2:1擊敗上港嘅比賽中,同上港隊嘅孫祥發生碰撞,落地再畀孫祥撞多一腳而令到左腳小腿骨折。據報道,丹巴巴亞大約六年前受過一次類似嘅傷,所以好想今次由同一個專家幫自己治療。而會方將佢嘅傷情報告傳咗去法國之後,兩地嘅專家一齊商討治療方案。
      經過咗醫療團隊、球員本人同家屬溝通之後,確定咗手術會喺上海進行,由法國專家飛到上海主刀。據悉,法國專家會喺星期四到上海,而手術會喺星期五進行。

      刪除
    2. 原來上海人都有傷民笨土派的無賴招數:
      http://m.sohu.com/n/459942839/

      另外咁樣睇上海都幾撕裂下:
      http://sports.ifeng.com/a/20160225/47579121_0.shtml

      http://sports.sina.cn/afccl/luneng/2016-04-07/detail-ifxrcizu3696833.d.html

      刪除
    3. 曼聯/曼城; 熱刺/阿仙奴/車仔...

      刪除
  4. 我唸起爭取小班教學。只係今日角色倒掉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 搞不清楚,家長贊成小班學校贊成大班?定調轉?

      刪除
    2. 應該係老師為左飯碗爭取小班...同普教中一樣...
      好鍾意聲稱D專家講有幾好....
      但係教育局就想殺校...而正生當時就想搞另類搶人校舍搞大盤生意...
      跟住雙非殺到~就連上水D村校都再冇收生問題...
      於是D老師家長就調轉槍頭鬧大陸人搶資源...

      刪除
    3. 老師們又係一大邪惡集團來的, 功能組別又係俾販民控制...洗學生腦不特止, 叫佢地去考基準試仲慘過死.

      刪除
    4. 當時政府話啲老師想保住飯碗先話要小班教學。
      今日係啲醫生想保住飯碗先話俾內地醫生嚟會降低香港醫療質。

      刪除
    5. //當時政府話啲老師想保住飯碗先話要小班教學。

      原來教慾界的黃C又係給正苦逼出來的!

      刪除
    6. // 叫佢地去考基準試仲慘過死.

      嗰位寒連山考咗幾次都唔合格. 所以,反政治佢就企到最前頭了. 呵呵呵.

      刪除
    7. D, 乜條友咁渣架! 睇死佢教唔到學霸出嚟, 銜霸就有份!

      刪除
  5. 1. 其實建制要做爛仔都唔係而家做la...輿論戰確實係建制派弱點....

    2. 我唔明點解醫生要評估~請外國學者黎做教授又唔駛....除非你話教育界唔專業o者...
    老實講...蝗國醫生呢個係偽命題....反正人地要o黎香港~靠中醫一樣得....

    3 據我所知...醫生質素下降係因為醫生o既訓練少左...以前大我4 5屆d師兄一人一條魚任劏...
    到我班同學讀醫....好似一組一魚....同上bio劏牛眼一樣~你都唔知攝唔攝到埋去界返野....

    4 泛民黃絲成日要取消功能組別~d黃絲醫生最諷刺就係靠功能組別救佢地一命...
    同教育界當年殺校...靠收雙非黎吊命一樣諷刺....跟住就過橋抽板la....

    回覆刪除
    回覆
    1. //輿論戰確實係建制派弱點....

      無理由無人知道要改善呢一點, 實在難以令人理解.

      //同教育界當年殺校...靠收雙非黎吊命一樣諷刺....跟住就過橋抽板la....

      仲話要防赤化教材添!

      刪除
    2. 我成日覺得輿論戰上面建制係蠢到難以置信,簡直好似有人寫好劇本要佢地扮小丑咁。

      刪除
    3. 難得譚耀祖夠骼大條道理話販民可以走咗去, 建制派要坐定定, 好唔公平, 一啲都唔覺得自己小學雞呢下勁.

      刪除
  6. //小弟自小睇開的一個世叔伯, 就係在國內讀醫, 落黎補番考試

    小弟細個都有睇過幾個國內受訓醫生。醫術醫德冇問題的,係落黎時英文唔得,所以要補番考試

    //點解醫生要評估~請外國學者黎做教授又唔駛.

    就我所知,外國學者都要評估的,主要係睇英文publications (中文既就唔多睇,就算研究China related 既topics都係咁話).

    睇完賀穎傑回應梁翊婷兩篇文,佢對人地反對娘家嬲 「6+6」方案既論點就
    隻字不提,來來去去就係話病人權益組織同689係一伙,同醫委改革會引入不合資格蝗醫。
    不過阿梁小姐話「容我重申一次:沒有香港人願意被大陸醫生診治」(上綱上線製造對立 無助達成共識)我就唔認同了。合資格大陸醫生咪比佢睇囉,大陸醫生真係個個都係魔鬼來的?

    回覆刪除
    回覆
    1. //梁翊婷

      佢寫嗰幾篇都算OK中肯的; 庸醫嗰邊講到醫痿無底線批准蝗醫落嚟執業, 689又勁過波波拉病毒可以控制病人...D, 使唔使咁奇幻呀?

      //阿梁小姐話「容我重申一次:沒有香港人願意被大陸醫生診治」

      海外醫生只能在公立醫院執業, 公立醫院睇症唔到你揀醫生吧? 你唔願意都無法的.

      刪除
    2. //外國學者都要評估的,主要係睇英文publications
      呢個咪就係盧醫生COMMENT陳大文o既其中一個死穴law...

      想請教下~大陸醫生黎香港行醫係要考執業試...等於會計仔都考會計試先算執業會計師
      但係教授其實唔駛考基準試....當然...不務正職o既教授以本土出產o既佔大多數....
      我指o既係教授o既專業資格...其實係咪讀phd就已經算係~所以佢o既publication可以做準則呢?

      刪除
    3. 鄉大藍大醫科畢業就唔使考執業試:

      http://www.mchk.org.hk/licensing_exam/index_c.htm

      刪除
    4. 會計師行業已經有財務會報局好耐, 醫生抗拒就會從嚴了

      刪除
    5. 成日要為「業界爭取利益」,又點有可能取消到功能組別呢?

      刪除
    6. //會計師行業已經有財務會報局好耐
      其實好慚愧~我係會計MAJOR出身...仲考緊QP FINAL...
      但係我唔知咩係財務會報局....

      //成日要為「業界爭取利益」,又點有可能取消到功能組別呢?
      其實而家好多議題就係業界利益VS公眾利益...
      業界民意VS主流民意....
      如果冇功能組別...議員當然會討好社會大眾la...
      就好似當年殺校一樣...又或者基準試...
      到時業界變弱勢社群....就可以再抽水?好似上市公司分拆再上市咁...呢盤生意做得過...

      而泛民D功能組別議員其實冇做好呢份工...
      會計界昌哥搞佔中搞差佬搞得興起...對會計界O既問題其實完全冇參與...
      好似BIG4搞國企...又或者標準工時等等...

      刪除
  7. 就我所知既一些學科,外國學者申請教授位唔駛考基準試,有認可既PhD 係基本要求(但好似話有例外,例如盧醫生同陳MM個兩科專業)。當然,爭唔爭到位要睇好多因素 (publications非常重要). BTW,好多鬼佬來港搶教授飯食的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以在港讀完PhD要搵教席真係唔容易, 一定要出去浸下咸水先夠馨香. 博士表弟無出過國, 俾佢搵到份公墓園工算係幾好!

      刪除