2016年7月30日 星期六

嚴選影音產品(五)之給自己的說明書(升級有線電視機頂盒更新)

就連希特拉都cut唔到的畸寶又來sell續約,魔術師當然無辦法唔答應(其實主要係buy佢地新聞台),順便就升級埋可以有video on demand(VOD)功能的機頂盒:
唔知點解明明NOW都有新機頂盒出都唔來sell魔術師。唔好理佢了,連塵都廢事抹,反正放在電視櫃內都是眼不見為乾淨(鎢絲sir之類的設計師見到會唔會激死?),用張膠紙貼住 Magic TV 8000D 的 Video Link,再設定遙控器就可以不論在睡房或在客廳都可以用Magic TV 機頂盒以一個遙控切換 Cable、NOW、CCCTVB等等頻道(詳情請見舊文《給自己的說明書》)。

原來畸寶個VOD是要另駁Modem,由牆身天線位連接有線寬頻Modem,再由Modem以Lan線連接解碼器;另外仲有個免費家居電話功能,又係要由牆身天線位駁Modem,結果搞到啲線七國咁亂:

以魔術師的「唯美」性格,當然唔滿足於畸寶提供的鴨寮街貨色,舊有的AQ Cinnamon天線無理由唔要,接駁電話Modem可以渣渣地用條舊的Monster天線:

要新買的就是分線器和天線,可惜AudioQuest已經唔出 Cinnamon 級的天線,唯有退一步買Forest,另外就買多兩隻一開二分插

接駁後就變成咁:
終於睇到Video on Demand,第一擊竟然就有DVD已經斷市的《賭博默示錄2:人生奪回遊戲(Kaiji 2: Jinsei dakkai gêmu)》,就算係配音版都殺喇!

***
伸延閱讀:
給自己的說明書
http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=5247199
嚴選影音產品(三)
http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=5317470
嚴選影音產品(四)
http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=11251941
摩摩電影節之《賭博默示錄:人生逆轉遊戲(Kaiji)》:滿船盡是有為青
http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=8214380

9 則留言:

  1. 有樣嘢唔明,有線寬頻Modem有連接天線位,點解有線解碼器又連接天線位?理論上可以通過有線寬頻Modem就可以!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能係 Analog signal ?

      刪除
    2. 呢個係有線師傅幫我裝的setting, 可以再optimize的,不過我都覺得過得太多box signal 會減弱。就算做實驗試都想等買齊架生先搞。買多咗無所謂,都只係幾百蚊,當係用來看門口都仲得。

      依家只有有線解碼器有antenna out, 有線modem係無 antenna out的。我依家有四件嘢要antenna in (cable BB modem, cable set top box, cable phone modem, magic TV), 而只係得 cable set top box 同 magic TV 有 antenna out, 最optimize 可以咁:

      Wall antenna -- AQ Cinnamon cable # 1 --> cable set top box -- AQ Cinnamon cable # 2 --> Magic TV -- AQ Forest cable # 1 --> AQ 1-in-2-out splitter in.

      AQ 1-in-2-out splitter out 1 -- AQ Forest cable # 2 --> cable BB modem
      AQ 1-in-2-out splitter out 2 -- Monster cable --> cable phone modem

      其實只係慳咗一個splitter而已。

      刪除
    3. 又學到嘢,有時未試過都好不易明白!

      刪除
    4. 不敢當, 我自己都係試下玩下而已. XD

      刪除
  2. //不過我都覺得過得太多box signal 會減弱

    每過一個頭減3dB (50%) , 不過數碼年代除非弱到收唔倒, 否則都分別不大了

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我用oppo一條HDMI線出audio,另一條HDMI線出video, 音響效果係會比一條HDMI出哂聲畫(先去TV,再經ARC到Amplifier)「實」和「厚」,唔知係咪心理作用。

      刪除
  3. HiFi 野都係用自己隻耳最實際 :)
    試過上SHOWROOM玩人地D貴價CD機, 聽隻日版碟同普通版真係有分別, 但在電腦用EAC rip 出黎個file 一模一樣,我真係唔知點解。


    回覆刪除
    回覆
    1. 同飲紅酒一樣:「依家係你飲定係Robert Parker飲?」 XD

      刪除