2016年7月10日 星期日

摩摩電影節之《竊聽風雲3(Overheard 3)》:有為青年調理農務

三集《竊聽風雲》之中,魔術師都係覺得第一集最好睇,情節講得通;第二集的復仇情節比較牽強,就連影評都唔想寫;第三集呢,其實係將地產霸和鄉事派的丁權時事炒雜碎,復仇和竊聽情節好似係硬加上去咁,魔術師睇咗兩次,都唔係好知羅永就(古天樂飾)搞咁多嘢為乜?


鄉事派長老濤叔(曾江飾)以比689更棒的政治手後,搞定了特衰正苦和拉有當食生菜的垃圾會,以後停止興建丁屋,實為一眾有青的天大喜訊。交換條件係將丁權賣給由鄉事派和紅色資本家萬山(黃磊飾)合資的碌葛陸國集團(跟同是曾江飾演的陸國榮(《誓不低頭》)有無關係?)建三十層高的丁屋大廈,每丁檯可以起1600呎的偽豪宅,其餘土地則歸還政府:

我城一眾邪惡地產霸怕囤積多時的鄉村廢地變得一文不值,便委託的代表司徒光(吳孟達飾)跟大地主陸永遠(錢嘉樂飾)打好關係。為免陸永遠阻頭阻勢,濤叔出資100萬,由嫁出去的陸姓女兒的兒子羅永就(古天樂飾)出頭,約了陸永遠出街傾談,再假裝醉駕,以坦克碌豬的手法將陸永遠墥死。而羅永就換來的就是入獄五年,與及斷了一條腿:

陸國集團在新界發展新樓盤《陸舟之城》,仲搞埋上市。由於丁權是陸國集團以真金白銀跟鄉民買回來的,一眾鄉親當然分唔到股權,同時好食懶飛的廢人子孫又再無丁權建屋,生計頓成問題,於是一眾盲毛又跟米豬輸打贏要,發起爛渣來:

鄉民借鑑菜愚村事件,堵路禁止工程車施工,其實只係想威脅陸國集團把工程判給鄉親打骰的工程公司,順便偷工減料,中包私嚢。但沒想到的是,永就早就聘請了獄友、因不誠實取用電腦而入的膠登仔竊聽高手阿祖(吳彥祖飾)將一切都截下來。點解永就要咁做?似乎都係想幫舊情人、濤叔的女兒陸永瑜(葉璇飾)一把。永瑜工作能力超卓,但只因是為女兒身,飽受鄉民歧視,故此想以丁屋大廈改變新界人的思維,「我們改變,世界就會改變」:

陸金強(劉青雲飾)通過股票經紀得知陸國集團上市的情報,心中另有打算。另一方面,永瑜就靠阿祖整死了那名不單只要「贏在射精前」,還要為入兒子入名校而去唱好校董持有的股票的股票經紀,順便斷掉金強情報來源:

陸永遠生前雖然跟地產霸交好,但蝗婦遺孀華女(周迅飾)卻認為土地是用來調理農務的,不是用來買賣的,所以有田也不賣,更不用說「一生三宅」這無聊的財務自由生活,反而恃住我城方言還說得不懶,寧願在村裡經營士多、打各樣散工維生,孤兒寡婦的過着貧困的生活。這晚遇到了搞完竊聽工程回家的祖,見色起意便兜搭起來:

原來永瑜是跟地產霸代表司徒光合作的,借地產霸旗下的電訊商去偷聽金強等人的舉動;而交換條件就係先以本來要還給正苦的地跟地產霸交換,將二十年不能蓋樓的廢地還給正苦:

謎底逐漸揭曉,原來復仇大計的幕後黑手是永瑜:她跟永就青梅竹馬,曾經有過小孩,卻給老父濤叔指使金強,變身「計生辦」,將胎兒打掉了。現在時機成熟,正好找個機會來將陸國集團搞跨:

金強夥同陸永富(方中信飾)、陸建波(林家棟飾)和陸永泉(林嘉華飾)等更以毒品引誘廢青男丁將丁權以三十萬的賤價賣給他們起樓。有個唔係咁廢、識兩句英文的有青更因揭發陸氏兄弟食價而被狂毆:

另一方面,疑似係做了區議員的波仔又利誘長者(羅蘭飾)賤價賣地給陸國集團。原來四人見濤叔沒有預股份俾佢地,早已存心自立門戶,更以舉報濤叔才是當年陸永遠命案的主謀來作為要脅,不過一切都逃不過永就和阿祖的掌握:

金強爆出蝗國富商萬山已跟地產霸達成換地協議。濤叔質問未來女婿,萬山指出要同地產霸合作,才不會令陸國集團的上市計劃觸礁,也好讓永瑜能以女兒的身份繼承濤叔的所有。原來濤叔也曾是幫過弱勢村民跟強權抗爭的正義村長,而地產霸卻殺了他的妻子,也就是永瑜媽媽;果然係黃C邏輯,律人寬己,人地殺死你老婆就唔得,你殺死人地老公就得:

金強與鄉民發一眾黑社會盲搶地,無所不用其極,就連幾十歲的嬌姐也欺負。華女看不過眼出手跟黑社會周旋,阿祖也不畏惡勢力,出手助拳,為公義發聲,狠狠的打了黑社會一頓:

濤叔意興闌珊,不想跟地產霸合作,不再搞上市,就算自首也在所不惜,但永瑜一意孤行,氣得濤叔因糖尿病引政的心臟病爆發。永瑜制止萬山替父親打胰島素針降血糖(造對心臟病有效嗎?),眼白白的讓父親死去:

就在四兄弟利誘各鄉親籌款的時候,永就和阿祖就在眾鄉親面前揭發了四人的陰謀;又播出了永富老婆跟區議員波仔的偷情片段,結果阿富發動愚蛋革命,用磚頭將波仔扑死:

查實689也不用搞甚麼創科局,原來隠世竊聽追蹤和反追蹤高手就在鴨記。最後決戰不多說,總之就係永就、永瑜、金強、永富、萬山、司徒光,與及收賄、作利益輸送的正苦高官(駱應鈞飾)全歿,永泉則因藏毒被捕。

阿祖則被捕入獄數月,放監出來之後就好似《連城訣》狄雲搵返水笙咁,跟嘴裡不說身體卻很誠實的華女一齊調理農務:

***
伸延閱讀:
維基百科:新界小型屋宇政策
駱應淦 清洪 平價為警打官司(蘋果日報 2016年2月20日)

15 則留言:

  1. 我冇睇過,只好奇阿劉青雲喺呢套係咪真的咁好戲、又攞影帝?(成日頒黎頒去都係嗰批人)

    "跟嘴裡不說身體卻很誠實的華女一齊調理農務"
    很符合一眾黃C(黄色)青年的理想生活喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. //又攞影帝?

      劉青雲係攞咗最佳男主角, 但係講戲份我又唔覺佢係男一, 主要情節都係講古天樂...
      https://zh.wikipedia.org/wiki/%E7%AA%83%E5%90%AC%E9%A3%8E%E4%BA%913

      刪除
    2. 我就係聽你咁講,都唔覺阿劉影帝戲份重囉~

      另今日大師又出咗篇hyper文,睇到我 ^_^ Y(^_^)Y ^_^ Y(^_^)Y ^_^ Y(^_^)Y

      刪除
    3. 慘得過人地開投資班,春風花雨,桃李滿門,收生速度仲...哈哈哈哈...添!

      刪除
    4. 佢自high到講野一舊舊,簡單D講即係金融危機出現時大手買大行D債券賭政府打救。

      //逐粒祖師格言啄磨
      大師真係當Ben Graham神咁拜,好似佢講D野暗藏天機一樣,無言。

      我覺得佢應該打番支鎮定劑冷靜下。lol

      刪除
    5. //^_^ Y(^_^)Y ^_^ Y(^_^)Y ^_^ Y(^_^)Y

      我見到大師打表情符號時嘅反應:
      Σ( ° △ °|||)︴
      之後:
      ┴─┴︵╰(‵□′╰)

      刪除
    6. //簡單D講即係金融危機出現時大手買大行D債券賭政府打救。

      不嬲都有種投資策略係買distressed bond, 仲有ETF添(例如 VanEck Vectors Fallen Angel HiYld Bd ETF(ANGL.AMEX)), 都唔係有乜新意, 可能係大師同佢啲信眾先以為係發現新大陸掛?

      //大師真係當Ben Graham神咁拜,好似佢講D野暗藏天機一樣,無言。

      推背圖咩?
      又唔見咗嗰個Ah XXX 的fans,佢好似都係博覽群書咁,下下背一大段嘢出來,另加譯到錯哂的Google translate,但係又見唔到佢自己有乜微言大義。

      //^_^ Y(^_^)Y ^_^ Y(^_^)Y ^_^ Y(^_^)Y

      可能佢呢排腎上腺素飈升, 自high過頭, 連啲fans都反應唔來, 留言數直線下降.

      刪除
  2. 回覆
    1. (殷素素)她抱著無忌,低聲道:「孩兒,你長大了之後,要提防女人騙你,越是好看的女人越會騙人。」將嘴巴湊在無忌耳邊,極輕極輕的道:「我沒跟這和尚說,我是騙他的……你瞧你媽……多會騙人!」
      - 《倚天屠龍刀》 第十章 百歲壽宴摧肝腸

      刪除
  3. >>魔術師睇咗兩次,都唔係好知羅永就(古天樂飾)搞咁多嘢為乜?

    魔術師兄唔覺得現時社會上好多人(和事)都唔知搞咁多嘢為乜嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 就連blogger食留言搞咁多嘢都唔知為乜(其實係去咗spam box,可以撈回來的) XDD

      刪除
  4. //羅永就(古天樂飾)搞咁多嘢為乜?

    呢個系硬傷。由頭到尾我都唔太搞得清楚羅永就點解要反晒甘多人。應該系為左永瑜被墮胎一事耿耿於懷,但劇情鋪排唔夠深入,觀眾難以代入其思維情緒。

    另外羅永就個造型(尤其個眼鏡)應該系抄考已故黑道猛人泰龍:

    http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20090911/13197511

    //魔術師睇咗兩次
    //紅色資本家萬山(黃磊飾)
    //其餘土地則歸還政府
    //我城一眾邪惡地產霸怕囤積多時的鄉村廢地變得一文不值

    要多得魔兄,雖然我電影臺睇左N次,但都無好好組織過,以上兩個point你唔提我其實miss左。
    不過點解羅永就自告奮勇,濤叔又唔顧慮舊仇而信佢,呢樣劇情亦含糊其辭...
    而萬山好似無講佢系紅色資本家,反而好似系美資投行的海龜袋表。

    //司徒光(吳孟達飾)

    我覺得司徒光個人物原型系地產建設商會梁誌堅

    //膠登仔竊聽高手阿祖(吳彥祖飾)

    成套戲(甚至成個系列)我覺得最絕就系呢個造型,堂堂吳彥祖真系成個寬頻佬甘(起碼似過王宗堯)。基本上佢三集造型互相反差都極大

    //蝗婦遺孀華女(周迅飾)

    周迅系蝗女,但套戲其實無交待過華女來自何方...口音亦不能作準,陸永富陸永泉之圍頭口音實情為客家話一支,與珠三角各圍村同出一脈,亦早被傷港自稱笨土實為蝗二三四代之廣州音所邊緣化了。

    //這晚遇到了搞完竊聽工程回家的祖,見色起意便兜搭起來:

    周迅個樣真系將“流晒水”演繹得入木三分呀

    //交換條件就係先以本來要還給正苦的地跟地產霸交換,將二十年不能蓋樓的廢地還給正苦:
    //收賄、作利益輸送的正苦高官(駱應鈞飾)

    其實貪官做過d乜?系咪俾用收返黎d丁權兼手上d地、賣甩陸國自己起樓(因為原本同正苦有協議的只是陸國)?

    //原來隠世竊聽追蹤和反追蹤高手就在鴨記

    佢都編得幾科學架,用裝薯片的鋁袋裝部手機來隔追蹤,唔系求其一個袋
    當然如果加埋用鱷魚鉗將個袋接埋地線就更有科普效果嘞

    //阿劉青雲喺呢套係咪真的咁好戲、又攞影帝?

    我都有d質疑,覺得青雲只算恰如其分而已。
    反而方中信突破先大,以前有人話佢做乜角色都會演繹成一個“懶有型的方中信”,今次扮曬上海仔攞唔到最佳男配角有d可惜(雖然個角色都系懶有型)

    另外趁機加一套入推薦系列:寶島片《軍中樂園》(也是暫時唯一套寶島片)。套戲用一個我好有“興趣”的角度講一段我好有興趣的寶島歷史...不過套戲在傷港上時唔系甘收得,可能笨土有青去寶島旅放單影都系為左逃避,梗系唔想面對朝聖地有一段甘既歷史了。

    回覆刪除
    回覆
    1. //應該系為左永瑜被墮胎一事耿耿於懷,但劇情鋪排唔夠深入,觀眾難以代入其思維情緒。
      //不過點解羅永就自告奮勇,濤叔又唔顧慮舊仇而信佢,呢樣劇情亦含糊其辭...

      不過就連永瑜都好似唔係好恨佢老豆咁?
      如果羅永就要煮死濤叔,大可以爆大鑊話佢先係殺陸永遠的主謀,靜靜雞錄咗音就得喇。

      //而萬山好似無講佢系紅色資本家,反而好似系美資投行的海龜袋表。

      係, 見佢一口蝗話我就當咗佢係紅色資本家. 片中有講話萬山同好多美資iBank熟.

      //堂堂吳彥祖真系成個寬頻佬甘

      不過佢無拎住卷lan線行來行去.

      //與珠三角各圍村同出一脈,亦早被傷港自稱笨土實為蝗二三四代之廣州音所邊緣化了。

      總之唔係笨土方言就係蝗話喇! XD

      //周迅個樣真系將“流晒水”演繹得入木三分呀

      係「出哂水」

      //其實貪官做過d乜?系咪俾用收返黎d丁權兼手上d地、賣甩陸國自己起樓

      本來要歸還的啲地應該有ID的,換了地產霸的廢地,要在文件上做手腳。

      //用裝薯片的鋁袋裝部手機來隔追蹤
      //當然如果加埋用鱷魚鉗將個袋接埋地線就更有科普效果嘞

      果然夠哂笨土...就地取材。

      //今次扮曬上海仔攞唔到最佳男配角有d可惜

      方中信個冬菇頭真係認佢唔到.

      //寶島片《軍中樂園》

      又要入database了....

      刪除
  5. 知道魔兄唔中意入戲院,所以起碼三五個月後先睇到,但一定要先推薦入database:《寒戰2》,好睇過上一集,仲好睇幾多添呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個一定。 我睇開1就會睇2,就連《人形蜈蚣》、《人獸戰》呢啲爛片我都有全套,《寒戰》又點會走雞呢?

      刪除