2016年7月3日 星期日

一年容易又七一(2016)

民陣發起七一遊行 更新:2016/07/01 22:07
民陣發起七一遊行,要求特首梁振英下台,有參與的市民指一國兩制遭踐踏,民陣稱有十一萬人參加,警方估計最高峰時約有二萬人,原本帶領隊伍的原本行隊頭的銅鑼灣書店店長林榮基連日感到有人跟蹤,安全受威脅、沒有出席。
七一遊行隊伍下午三時半出發,當時大約站滿一個足球場,原本帶隊頭的林榮基起步前三小時,以連日被跟蹤,安全受威脅為由沒有露面,餘下同樣被內地扣留過的劉山青與程翔帶領市民步出維園。
明年今天仍是否由他擔任特首?有市民明確說不,官員不論民望高低都做了箭靶,多個工會就要求政府立法規定標準工時。
警方於鵝頸橋底架設鐵馬及派駐藍帽子,分隔支持政府的團體,以及在軒尼詩道的遊行人士,以免雙方發生衝突。
隊伍沿軒尼詩道、金鐘道向夏愨道進發,出發一小時,大約四時半隊尾離開維園,警方嚴陣以待,在崇光百貨門口架設鐵馬,不讓人插隊,要中途加入,就要到波斯富街,選舉年,沿途街站特別多,單在軒尼詩道就多達一百個,有些沒有參與遊行的團體都照樣擺街站籌款。
政府發言人回應今日的遊行,表示明白市民對各項政策措施有不同意見,政府施政會以香港整體和長遠利益為依歸,期望各界能夠以大局為重,求同存異,配合政府落實各項政策措施,至於銅鑼灣書店事件,政府正檢視現行通報機制的安排,警方會評估林榮基提供的資料,採取適當的跟進行動。
1. 魔術師今次就幫笨土派喇!呢班販民由689未上台就已經叫「689下台」架喇!叫咗幾年到依家人地任期都就嚟滿,都仲係叫緊「決戰689」,真係TMD不知所謂!
2. 不過咁,笨土咁唔妥販民,又話要自決又話要獨立又話要乜要物,又做乜見到人地人多就厚住臉皮哄埋去做伸手黨?又,傷港JJ的銀行戶口搞掂喇咩?
3. 左上:魔術師成日都唔明咩叫「免於恐懼的自由」。情長你無理由唔知人地係殺人政權,仲要成日玩埋啲踩界嘢,打擦邊球,出事好出奇咩?不如你試下走去民主大國美帝試下宣傳ISIS呀?不如又睇下有無「免於恐懼的自由」?
4. 右上:原來基基洋名係Jesus,怪唔得個樣成個陳日軍咁喇!
5. 左下:阿小朋友都話要取消普教中,似係唯一比較有point的訴求。
6. 右下:阿高焗腸做得都算OK吖!呢位阿叔因為高焗腸搬唔郁醫改呢座大山就叫人下台?咁唔知佢認為邊個先係適合人選,有咩嘢官員係做得好令到佢呢位大爺滿意可以唔使下台嘅呢?
民陣估計有十一萬人參加遊行 2016/07/01 20:29
民陣召集人岑子杰表示,是基於他們沿途統計的插隊人數,估計出有十一萬人參加遊行。
7. 乜一個球場可以企十一萬人?咁睇嚟插隊加入同走人都唔少喎。如果係計「參加人次」,究竟要行咗幾耐或幾遠先係算做「參加」過呢?抑或係求其在FB打過卡、自拍過就算係參加咗呢?
林榮基與警方會面再錄口供 更新:2016/07/02 19:05
感到被人跟蹤的銅鑼灣書店店長林榮基,今日再與警方會面錄取口供。
協助林榮基的民主黨立法會議員涂謹申指,因為保安理由,林榮基並無按原定時間於中午前往灣仔警察總部,但下午已與警方見面錄取口供,並提供被人跟蹤及人身受威脅的資料。
民主黨表示林榮基留在安全地點,警方就表示現階段暫無證據顯示林榮基的個人安全受到威脅,已向他提供適當建議,警方將繼續調查。
林榮基昨天指連日被跟蹤,安全受威脅,臨時缺席七一遊行。警方昨天接獲林榮基求助,即時與他會面,但由於時間問題,要今日才錄取口供。
8. 基基又真係好鬼好笑的,自稱被人跟蹤就唔去遊行。乜唔係知道有咁多人撐佢會令到佢好motivated嘅咩?呀,係喎,佢行帶頭,就梗係多人「跟蹤」佢喇!都係快啲搵逃緊生幫手搵屋金屋藏嬌基仲好喇!
***
伸延閱讀:
七一遊行籌款盤點 眾志「吸金力」跑贏泛民政黨
發佈日期: 2016-07-02 15:53 最後更新日期: 2016-07-02 18:53 撰文: 馮巧欣
民陣昨日舉辦七一遊行,大會稱有11萬人參與,警方指有1.93萬人、港大民意研究計劃則評估有2.3至2.9萬人參加。今年遊行正值立法會選舉前夕,多個將派員出選的政團均落力籌款。香港眾志宣布籌得約50萬元,比較黃之鋒、黎汶洛、周庭等人去年以「學民思潮」名義籌得54萬元,這班年青人在改弦易轍後,籌款能力似乎沒有大打折扣。
身為秘書長的黃之鋒今早在電台節目表示,如果連同六四集會籌得的45萬元,籌款總數比去年以學民思潮名義籌款數目還要高,認為是一種鼓舞,為立法會選舉打了強心針。他們計劃派2人分別出選2區直選,目前尚欠50萬元基本經費。距離提名期尚餘兩星期,對於能否在提名期前籌得足夠金額,黃表示仍是未知數,直言若最後經費不足,不排除只派一隊參選,但目前未考慮放棄哪個地區,他對兩名積極考慮參選成員的知名度及支持度均有信心。
社民連、人力共籌62萬
傳統泛民政黨中成績最標青的是公民黨,共籌得44.1萬元,跟去年相約,公民黨表示感謝市民支持。其次是籌得42萬元的社民連及約20萬元的人民力量。社民連吳文遠表示比去年籌款多5萬元,算是滿意今年成果,亦符合預期。不過他強調,由於9月立法會選舉將至,所需的選舉開支龐大,故社民連會再繼續籌款。
新同盟僅籌7萬
民主黨籌得17.5萬元,較去年增加2.5萬元。工黨籌得14.4萬元,上升3.4萬元。但計劃派出區議員關永業出戰超級區議會議席以及兩區直選的新民主同盟,籌款數字較去年遜色,只有7.3萬元。該黨秘書長陸耀文表示,在六四至七一期間共籌了 20 萬元,符合支援三隊出選的預算,各團隊的競選經費主要靠他們自行張羅。
至於昨日街站人頭湧湧的「大愛同盟」,總幹事梁兆輝表示今年共籌得9萬元,比去年翻倍。他對於市民由2013年他們首次擺街站時,對該組織一無所知,到今年主動捐款感到振奮。他相信,部分市民是因為成員何韻詩受Lancome杯葛而捐款表示支持,但捐款人都清楚款項是用於大愛同盟的平權教育工作。
至於不參加遊行但擺街站籌款的「青年新政」成績如何?香港01暫時未聯絡上該組織回應。
立會無約束力議案促取消普教中 2016/07/02 18:12
立法會教育事務委員會通過無約束力議案,要求政府取消把普教中作為遠程目標。教育局表明不會修改,學校亦可按校情考慮是否推行。
用普通話教中文備受爭議,當局委託教育大學的研究,指沒有明顯證據證明普教中有助學習中文,有議員引述報告指普教中更令學生害怕中文,幾名發言的建制派議員認為普教中應該繼續推行。
教育局局長吳克儉強調,愈來愈多中小學自行決定用普通話教中文,證明對學生有好處。
委員會最後以十比五通過葉建源提出的無約束力議案,要求政府取消把普教中作為遠程目標。

37 則留言:

  1. 舊時民陣吹得太大, 次次三幾十萬, 個泡沬吹大咗, 自己都信.....
    觀其市況, D 人去咗旅行多過遊行。

    https://www.thestandnews.com/politics/%E4%B8%83%E4%B8%80%E5%85%A7%E6%88%B0-%E4%B8%AD%E5%A4%A7%E5%AD%B8%E7%94%9F%E6%9C%83%E9%95%B7%E8%88%87%E7%A4%BE%E6%B0%91%E9%80%A3%E6%88%90%E5%93%A1%E8%B5%B7%E8%A1%9D%E7%AA%81-%E9%9D%9E%E5%BB%BA%E5%88%B6%E6%B4%BE%E5%85%A8%E6%97%A5-%E4%BA%92%E7%89%87-%E7%81%AB%E8%8A%B1%E5%9B%9B%E6%BF%BA/
    點解咁好笑都唔講?

    回覆刪除
    回覆
    1. 6471 係搵錢機會, 班友等咁耐, 都係兩個大日子最高興。
      不過, 僧多粥少, 互片就無計喇。

      刪除
    2. //點解咁好笑都唔講?

      我見有線只係輕描淡寫咁講咗兩句,唔知阿「豎周」仔報稱被人打咁大件事喎!

      警禮賓府外向示威者施放胡椒噴霧 更新:2016/07/02 07:03
      約四百名示威者在七一遊行結束後,遊行至禮賓府側門,要求梁振英下台,並嘗試轉往正門抗議,警方築起人牆阻擋,並多次施放胡椒噴霧。警方譴責示威人士衝擊警方防線,稱施放胡椒噴霧是別無選擇。
      數百名在禮賓府側門的示威者,嘗試前往正門抗議,但遭警方人牆阻止,雙方互相推撞,警方多次施放胡椒噴霧,多名示威者被噴中,要用水沖洗眼睛。
      社會記錄頻道的記者不適,要戴上氧氣罩送院。警方在馬路築起人牆,防止示威者繞路往正門示威,亦有警員封鎖禮賓府對下、下亞里畢道東西行車線,約四十分鐘後,才開放港中醫院對開的封鎖線,讓示威者沿雪廠街離開。
      部分示威者到終審法院對出的德輔道中,一度坐在馬路上,車輛沒法前進。
      社民連吳文遠勸他們離開馬路,之後宣布解散,但隨即引發示威者之間的衝突。吳文遠指人數不足,很難堵路,但有學生不同意。社民連梁國雄介入調停,期間雙方一度推撞,之後散去。

      //不過, 僧多粥少, 互片就無計喇。

      今次爭執起因堵路而起,睇怕係班港孩大招積,把口唔收以為牙尖嘴利串串貢就可以橫行無忌。

      刪除
    3. 愈吹愈大,重有冇人信。
      六四、七一人數節節下跌,極端反共者又碎片化,中共飲得盃落了。他們可能想香港經濟再差一些才慢慢炮製港人。

      刪除
    4. //唔知阿「豎周」仔報稱被人打咁大件事喎!

      件事開始俾佢地鬧大,今日星島都有講嘞.

      //愈吹愈大,重有冇人信。

      我記得04年,港大報最多20萬聞陣報53萬(其實無sars但都有廿萬已經是很驚人的數字,但聞陣的「硬指標」是為了破03年紀錄),港大個鬼佬教授串到聞陣飛起,但班信徒仍然毫不動搖時,已經應驗左泥菩薩「岩聽就信、唔岩聽就唔信」呢個人性真理。其實齋講七一遊行,港大在金鐘道set晒cam、有晒formula講點計、仲歡迎隨時攞片核對,其統計結果是無可反駁的;更弊的是近年黑警的統計人數已經越來越和港大接近,越顯聞陣班友係9吹成性。

      這亦側面反應傷民(起碼反對派)的柒心價值是「反共」,只要符合「反共」,至少「公信力」是可以拋諸腦後的。

      //極端反共者又碎片化,中共飲得盃落了。他們可能想香港經濟再差一些才慢慢炮製港人。

      更大問題是佢地自己鬧交已越來越像小眾玩意,傷民之中,近日知道比利時輸波後領隊韋莫斯同龍門古圖奧斯在記招當眾互相指責,隨時多過知道豎周仔涉嫌被社民連打。

      另外「香港經濟再差一些」其實已是對好多港人最大的「炮製」。

      刪除
    5. C:
      //愈吹愈大,重有冇人信。
      當無人信時,聞陣就會話「我地唔會再拘泥於人數呢啲咁傳統嘅指標」.
      //極端反共者又碎片化,中共飲得盃落了。
      無大台, 當然就係碎片化, 我地又可以見證由春秋分封諸侯到戰國七雄再到嬴政統一天下的過程了.

      摩摩:
      //更弊的是近年黑警的統計人數已經越來越和港大接近,越顯聞陣班友係9吹成性。

      嗰條婆娘叫「恐令愚」(恐共令人愚蠢?)吖馬!
      伸延閱讀:

      假的真不了
      http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=4194472

      也有一堆垃圾叫「恐令愚」
      http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=4216484


      //更大問題是佢地自己鬧交已越來越像小眾玩意

      無辦法,比例代表制之下爭到小眾的一票就已經等於執到份筍工矣...

      刪除
    6. 我有朋友曾經在民陣內當過義工,他證實民陣把遊行數字乘大兩倍是慣有的做法。我想它現在不只乘大兩倍

      刪除
    7. 唔通真係「為了對付邪惡,唯有變得比邪惡更邪惡」?

      刪除
  2. http://polymerhk.com/articles/2016/07/02/32675/

    //根據不同影片所見,社民連黨員及其支持者向中大學生會會長周竪峰動粗是無可厚非的事實。
    連自己心理也明白,別人「郁」你們,是無可厚非 、無可奈何、無傷大雅、無關宏旨、
    無風起浪、無所畏懼、無關緊要之舉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 網媒喎,嘿嘿......
      想起香港8X常錯用成語的六婆。

      刪除
    2. 銀禧小食店後巷倒垃圾那個六婆?

      (弊,又暴露咗自己年齡添...)

      刪除
    3. 對啊。摩兄一定是和我一樣看無綫經典台。 :)

      刪除
    4. //無可厚非 、無可奈何、無傷大雅、無關宏旨、無風起浪、無所畏懼、無關緊要

      毛髮可修飾的瘋豎周, 刺穿套套永遠在背後...

      //弊,又暴露咗自己年齡添...
      //摩兄一定是和我一樣看無綫經典台。

      當年張兆輝都算係男神來的!

      刪除
  3. "部分市民是因為成員何韻詩受Lancome杯葛而捐款表示支持"

    其實班香港有青真係好多$,除了"隨心捐"外,原來好多人仲個個weekend去旅行㖭:

    "自從有咗廉航之後,呢班我叫佢哋做Weekend Travellers嘅人就變本加厲嘞。有朋友試過一個月去咗三次短trip,都係星期五晚收工就上機,星期日晚或者星期一朝早返。"(from 輔仁網)

    回覆刪除
    回覆
    1. 莫財時啃老, 你唔係唔知下話...

      (又,我新公司同team有個霉妹仔係旅遊blogger來的...)

      刪除
    2. 其實依家好多追求"人生享受"的有青都會開blog:

      hk.apple.nextmedia.com/nextmag/art/20160703/19679176

      "鄧焯文(Max),廿一歲,兼職攝影師。他雖然沒有學位,卻獲即將大學畢業的女朋友力撐追夢,兩人拍拖卻無諗過儲錢買樓,最享受一齊開blog,一個寫文、一個影相,一同放閃。"

      刪除
    3. 人地可能打算作商業用途呢!

      刪除
    4. 我身邊都唔少呢D人...仲要有年長化O既趨勢....
      三十幾歲人都要飛歐洲兩星期....完全冇PLAN...
      但係又怨樓貴政府廢....
      呢個年頭冇咩人睇伊索寓言....蟋蟀螞蟻....

      刪除
    5. 係螞蟻唔識申請綜援住公屋啫!

      刪除
    6. 申請左公屋依然要為蟻后捱到死...做兵O既悲哀~港男O既縮影....

      刪除
  4. 無論係林店長唔參加遊行、鄉大會長被打、民陣報大數,還是三大本土組織集體走數,都好似唔係太炒得起,臉書難得地比較清靜。

    回覆刪除
    回覆
    1. 自從愚蛋革命之後, 只係得班有青自說自話, 愈吹愈大搞埋巷蜀來吸晴,但效果差強人意,只得還拖時報同皇岡亞得閒出兩句聲陪佢地玩下.

      刪除
    2. //都好似唔係太炒得起
      //出兩句聲陪佢地玩下

      來來去去都係咁又點會炒得起. 基基單嘢本来炒得幾有鑊氣,但佢自己炒燶左. 今日食飯時我老婆姐夫話本來信晒基基, 但家陣覺得疑點重重, 都懶得理了.

      魔兄都好似冇咁有興趣玩,今次都只係簡批下. 可能寫影評重好玩d吧.咦, 好似好耐冇影評啦喎.

      刪除
    3. //基基單嘢本来炒得幾有鑊氣,但佢自己炒燶左

      你話當你叫人同你辨駁的力水都無的時候,真係唔沮喪就有鬼。

      //咦, 好似好耐冇影評啦喎.

      諗緊竊聽3點寫好,啲鏡頭好難capture得好。

      刪除
    4. //只得還拖時報同皇岡亞得閒出兩句聲陪佢地玩下.

      魔兄你要咁睇:就係因為還拖等人出聲,一眾港豬先會認為巷蜀係9up, 再而睬佢地有味; 蝗共完全唔出聲,真係有港豬被催眠的話,再出聲就無法壓住"討論"的了。

      不過出得聲太多又會掀起"爭論", 所以今次蝗共個分寸算拿捏得幾好.

      //今日食飯時我老婆姐夫話本來信晒基基, 但家陣覺得疑點重重, 都懶得理了.

      原來唔係我斷估,佢咁樣自毀長城已經真係有fans離棄,現眼報嘞.

      //啲鏡頭好難capture得好。

      你當初學蝦餃堅決唔出相咪無事囉. XD

      刪除
    5. //今次蝗共個分寸算拿捏得幾好.

      殺人政權終於明白班有青只不過係小學雞: 係都要搗蛋, 你愈唔鍾意嘅嘢佢地就愈要做, 你愈理佢佢就愈得得戚, 解決方法係唔使理佢,只需得閒講兩句等佢唔好太過火就夠.

      //你當初學蝦餃堅決唔出相咪無事囉. XD

      !@#$%^& 等我諗下有無得簡易cap幾張出來講下先...

      刪除
  5. 城大有個研究叫“Surveillance of Crowded Environments”
    幾多人都無所遁形.
    CityU CSE Discovery and Innovation Gala 2016 -
    http://qualityalchemist.blogspot.hk/2016/06/cityu-cse-discovery-and-innovation-gala.html

    回覆刪除
  6. 睇完未有回應時,我本來想寫:
    -- 基基俾狗仔隊跟!
    -- 高永文下台?佢知唔知高永文係邊個㗎?
    但要起行,行完山返嚟已經咁多回應!��

    野心大嘅人好多,不自量力嘅人都好多,又有啲懶有愛心但冇腦,重有一大籮 smartass!
    正氣有能力有幾個?我只想同班嘍囉講「算罷啦你哋!」

    回覆刪除
    回覆
    1. 回歸咁耐,真係無個官係傷民滿意嘅,個個都話要下台。 我都幾想知道在傷民的心目中,究竟做官嘅job description 係乜? KPI 又係乜? 要做成點先可以及格唔使下台?

      刪除
    2. 這是共產黨的原罪
      只要一日唔開放台灣等級的選舉(我故意不用真普選形容)
      泛民就繼續有理不執政,以至不做管(梁家傑已講過董伯伯叫他入行會也不肯)
      他們對做官嘅要求自然可以繼續不出現,可以單純地做純粹的反對派

      要解決香港反對派奉中必反嘅問題(唔係解決香港嘅問題)
      講過好多次
      一是一國一制,送一半港人去大西北上山下鄉
      或是開放選舉,讓香港自爆,或許有機會可以炸不死

      刪除
    3. //只要一日唔開放台灣等級的選舉(我故意不用真普選形容)
      //泛民就繼續有理不執政,以至不做管

      俾佢執政又點? 都無能力. 佢地有自知之明, 所以永遠唔會話自己要執政, 費事到時又俾市民叫「下台」..

      //或是開放選舉,讓香港自爆,或許有機會可以炸不死

      「巷爆」?

      刪除
  7. 呢二萬人,好多有精神病,重覆做著無須要嘅行為,好似每日洗一百次手咁,自我感覺良好。

    回覆刪除
    回覆
    1. //好似每日洗一百次手咁,自我感覺良好。

      呢啲叫「反共強迫症」。

      刪除
  8. 回覆
    1. //因為反對而反對

      咁都有班建制派係為贊成而贊成嘅,一樣咁白痴.

      刪除