2016年7月13日 星期三

正能量真人騷

早前春花/Cherry(註)問魔術師點解唔寫博士K。原因好簡單,只因博士K俾魔術師當「眾」(Whatsapp group)省咗幾句,所以潛咗水幾個月。
事緣早前舊同事飯聚,本來話魔術師帶兩枝酒嘅,點知妹頭又帶多咗枝唔知乜酒來,結果就連枝「靚次伯」(Château Lynch-Bages)都飲唔哂之下就要散場,魔術師在飲多咗之下在飯店門外劏起白鶴來。各人慰問了魔術師一下便各自返家,點知...


博士K竟然追問魔術師的「病情」,又問魔術師三餐食乜,煩咗魔術師兩日,火都嚟埋搞到要當眾抦佢(已經唔話佢寫錯魔術師另一枝酒「女伯爵(Château Pichon Longueville Comtesse de Lalande)」做「queen」)。

註:

***
不過博士K一向以「正能量」見稱,基本上魔術師未見過佢對生活的挫折會有怨言:除咗佢大女已經考入咗某名小學,但在怪獸嘉獎老婆的歇斯底里情緒下,仲要阿女不定面試考其他更名的名校,搞到一家人的壓力都好大,呢件事佢就有呻過兩句。魔術師心諗俾你入到去都只係掹人地啲高等華人衫尾,人地又點會睇得你起呢?
日前妹頭在Whatsapp Group「開心share」了以下文章:
以前睇有錢人習慣相當表面,睇完呢份報告之後,即刻有立體印象。
今次呢份財富報告,於2004至2009年間進行,研究前後認真訪問咗233位有錢人(有177個係白手興家),以及128位窮人比較,得出以下結論…
1. 佢哋唔算後生,80%已經50歲以上。平均花32年去累積財富,證明要發達,就要睇長線釣大魚。
2. 86%有錢人喜歡自己份工,61%有錢人從事自己夢想嘅工作;研究甚至指出,為夢想工作,可以快好多發達,成為百萬美元富豪,只需12年。
3. 88%有錢人每日都有閱讀習慣,透過閱讀令他們的工作表現更好。85%人每個月會讀兩本書,有錢人嘅共通點係,佢哋唔會睇八卦雜誌,因為浪費時間。
4. 靠父幹反而「輸在終點線」;研究指大部份有錢人都係靠自己,其中31%甚至出身於貧窮家庭,透過努力一樣可以有錢。
5. 有錢人唔食快餐店,亦唔食糖;76%每日最少做半小時運動,保持身體健康。
6. 有錢人鍾意幫人,72%每個月都做5小時義工,捐錢更係指定動作。研究指佢哋最鍾意唔係睇人衰,而係想別人都成功。
7. 無論生活幾咁五光十色,真正有錢人唔會換老婆、唔會換車、唔會換樓。研究指64%有錢人住間屋住最少20年,而且好少分居離婚,連架車都好少換。
8. 每日都有計劃,81%人有 to-do list。
9. 唔會經常去旅行,呢點同大劉個仔劉鳴煒叫人唔好去日本不謀而合。96%有錢人每年旅遊開支唔會多過6000蚊美金(約47000港元),41%人甚至花少於3000蚊美金(約23000港元)一年。
10. 44%有錢人返工前3個鐘起床。
11. 73%有錢人平均每星期返58個鐘。
12. 佢哋唔會同有負能量嘅人來往,只會同成功嘅人一齊;經常投訴嘅人,做唔到有錢人朋友。
13. 好多人以為以小博大,靠賭可以起家,其實全錯﹗研究指出,84%有錢人,從來唔賭錢。難怪大部份人都係愈賭愈窮。
14. 奉公守法。99%人從未無被拘捕,包括示威上街。
15. 擁有良好儲蓄習慣,自出來打工嘅一日起,就將2成收入,存入銀行等退休。
16. 65%人擁有3個收入來源,45%人有4個,29%有5個,亦證明打死一份工,一定無出頭。
17. 唔睇電視。67%人每日唔睇超過一個鐘,更唔會花十幾個鐘去煲劇。喺累積財富嘅道路上,煲劇等於悲劇。
18. 有錢人一啲都唔使贏在起跑線,研究指77%人喺學校,只係C級或B級學生,不過佢哋放課後運用時間相當聰明,懂得自我增值;所以上班時間hea過一啲都唔出奇,最重要係收工之後,你點運用餘下嘅自由時間,學到發達。
原始貼文由 meteerpeginyaridasonensigarasi 張貼
(研究基準:有錢人平均年收入16萬美元,並擁有320萬美元資產,約一半受訪者為親身見面。)
資料來源:businessinsider
===============
財經精選資訊tumblr網站「中環街市」
FB粉絲頁: https://goo.gl/kKVS7u

博士K就例牌大讚正能量,魔術師就例牌唱反調,由「贏在起跑線」到「贏在射精前」呢啲咁荒謬的「滑坡謬誤」一概唔buy,故意揀4、9、18激下呢個起跑線支持者博士K!
***
加盟傑志的前漢堡中場林志堅表示,希望在香港踢出快樂足球,並將德甲累積的經驗帶到香港。 
他相信港超與德甲水平相距不遠,期望盡快融入球隊。二十五歲的林志堅是香港及德國混血兒,他希望日後也有機會披上港隊戰衣。 
傑志將於星期三開操,來季目標是亞洲賽及重奪聯賽冠軍。
啱啱睇新聞,見到由德國「認祖歸宗」返來我城發展足球事業的堅仔,鄭少聰後繼有人矣!講到正能量,又點能夠唔拉埋堅仔嚟講呢?連「港超與德甲水平相距不遠」都講得出,咁性交可以轉運都唔係奇事,真係少啲正能量都講唔出。
睇返下文報導,原來堅仔在德乙球會爭唔贏中前場位置,被教練安插打閘,覺得不被重用(投閒置散),「憤而轉會」到跟德甲水平「相差不遠」的港超聯作賽,果然係「有人辭官歸故里,有人漏夜趕科場」,睇怕傑志教練都唔敢安排佢打第二個位置,成為「傷港C朗」,指日可待!
【on.cc東網專訊】 港超聯堅喜訊!傑志獲猛將加盟!前德甲球會漢堡戰將、港人二代林志堅落實回港發展,加盟傑志簽約兩年,林志堅聲稱今次回港落班係深受港人對佢嘅熱情感動,希望回歸家鄉闖出一片新天地,協助傑志力爭聯賽及亞洲賽佳績。
現年25歲嘅林志堅過去一直未有諗過回港發展,不過去年暑假回港後,想法卻出現翻天覆地變化,經過訪問傑志訓練中心,並同唔少球迷會面後,發現香港人(無論傑志上下同一眾球迷)對佢嘅熱情都超乎想像以外。「我喺德國,即使踢漢堡正選嘅時候,都只係一個普通人,但嚟到香港,傑志上下都視我為上賓,而且有大量香港球迷搵我簽名合照,當中唔少仲攞住我效力漢堡同格雷特霍夫嘅波衫搵我簽名,實在受寵若驚!」當時佢已經有一個念頭:香港人比德國人,更加將佢當做自己人!
志堅上季効力德國乙組球會格雷特霍夫,基於同教練魯芬碧克喺所踢位置上有嚴重分歧,大部分時間被投閒置散,相當冇癮:「我已經同教練講過好多次,我嘅強項應該係中前場,喺訓練分隊賽同熱身賽,我都盡我所能,而且自覺做得唔錯,不過教練話我喺球隊只可以踢二閘,因為中前場佢已經有心目中嘅人選。」志堅認為自己已經唔係初出道嘅小將,現時係足球生涯黃金階段,唔想再喺格雷特霍夫磋跎歲月,於是主動聯絡傑志,希望能夠喺父親林金發生養之地重新出發,闖一番足球事業新天地。
傑志對林志堅亦表現出最高度誠意,除咗付出港超頂級薪酬外,亦答應畀佢踢佢最擅長嘅位置。雖然傑志條件仍然追唔上德國球會,但志堅深感受到禮遇,一拍即合,成為傑志來季生力軍。
***
伸延閱讀:
香港美酒佳餚巡禮(2014)
http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=5600147

72 則留言:

  1. 阿(K)AY 咁關心你, 乜你一句隊佢咁無癮呀....
    如對方未婚, 可能想叫你上佢屋企, 煮番餐你食, 你又入房幫佢...













    整下電腦.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺魔術兄太直白,即使太煩,好歹都係關心,咪簡單打「冇事」敷衍下佢囉。

      刪除
    2. 吓?K博士係男黎嗰喎,仲有妻有女~
      要色誘到魔術師兄幫佢免費整電腦,除非阿K做完變性手術變靚女咗吧=P

      Btw我諗咗下,都估到套電影點解譯"春花"做"Cherry", 但好似叫"Sakura"再貼切哋~_~

      刪除
    3. 簡單d flora 就算。
      原來男的。。。就我都頂唔順。

      刪除
    4. 可能係日語中, チェリー (cherry) 除左車厘子, 都有櫻花(Cherry blossom) 的意思。

      刪除
    5. 70s:
      //如對方未婚, 可能想叫你上佢屋企, 煮番餐你食, 你又入房幫佢...
      //原來男的。。。就我都頂唔順。
      我成日都話你好唔attentive to details.... 如果係靚姐姐我詐死都詐唔切喇!

      春花:
      //Btw我諗咗下,都估到套電影點解譯"春花"做"Cherry", 但好似叫"Sakura"再貼切哋~_~
      我只係諗到迎郭富城

      SONY:
      //可能係日語中, チェリー (cherry) 除左車厘子, 都有櫻花(Cherry blossom) 的意思。
      果然係日本知名品牌!

      刪除
    6. Wanderer小師弟:

      //即使太煩,好歹都係關心,咪簡單打「冇事」敷衍下佢囉。

      其實我都諗過係咪應該覆「酒氣過咗就無事,多謝關心」。不過,我諗咗幾分鐘,得出以下結論:
      1. 當場妹頭都已慰問完我之後都話「嘔完就無事」,另一位男前同事V都話「行吓喇,啲酒氣散咗就無嘢」,博士K無理由聽唔到。
      2. 之後無論當晚在巴士上抑或第二日午飯時我都已經有覆留言話無事,其實前同事都係 subtly 輕度問下就算,我答咗「無事」就完,大家都知道not a big deal。
      3. 做咗幾十年人,無理由唔知白鶴呢樣嘢,劏完就好。博士K問「好轉了沒」,講到我好似患咗病咁,呢下嘢我諗唔明。
      4. 博士K不嬲都係擦鞋仔,每次有新朋友如果我在場佢就會搵幫我hard sell,話我投資、風水、文理商琴棋書畫醫卜星相乜都得之類。唔好講話我係咪真係同身刀張張利,就算係,我都唔使佢幫我做宣傳。所以我總係對佢的「關心」有戒心。
      既以我已經在24小時內重申咗幾次「無事」,但佢都仲係度問,我認為再敷衍咁答下係唔能夠 stop 佢,所以我先會用「雷霆手段」對佢啫。

      刪除
    7. 咁似溝女死纏難打,唔知講咩就亂噏等對方咪忘記佢咁嘅?!
      呢啲係男人同女人嘅分別,定係性格?俾我就『未期啦!收線啦!』XD XD XD
      對討厭嘅人豪不留情,要面就自己識做。������

      刪除
    8. //要面就自己識做。

      我係唔明佢係真心膠(從未劏過?)定係又係not attentive to details,無睇我之前的回應(但個group算係少post,唔會flush走的).

      刪除
    9. //整下電腦.

      我想起出自寶島但後來傳遍蝗國把妹界的一句話:

      “好人修電腦 壞人床上搞”

      一定要用蝗話講先有氣勢啊!

      刪除
    10. //一定要用蝗話講先有氣勢啊!

      唔怪得班有青註定做社混女神啲兵喇!

      刪除
  2. 我太幸福!在我生活中,無須 entertain people I don't like at all。
    太蠢,太煩,我都頂唔順!一係一句得埋去!一係 unfriend 佢!
    人生苦短!嘻嘻!
    細個時有啲同學仔我頂唔順我都會俾 scornful remarks。所以冇咩人敢惹我!XP
    有人話我咁冇朋友。我話我唔鐘意浪費時間玩假情假義。
    依家大個(老)就明白唔鐘意人都唔一定要話佢嘅。除非佢惹我!><'''

    回覆刪除
    回覆
    1. 幾年前在某次員工聚會中,博士指使阿女讚妹頭:「校長姨姨,你好靚!」(雖然妹頭不是什麼「校長」),肉麻到起雞皮,使唔使咁擦鞋擦咁出面。
      佢仲不諱言「入名校起碼可以做傍友,掹人衫尾」。我諗,真係有米嘅人,有乜傍友未見過?博士K你連擦鞋的見識都唔係醒過人,人地睬你都有味喇。
      最弊佢成日痴埋嚟我度,真係好鬼煩。又,成日整個流水口樣出來話我用啲嘢靚。DK,除咗我老豆留返俾我嗰啲之外,其他都可以用錢買,佢又有間屋收租,使乜咁羨慕我?

      刪除
    2. 咁肉酸!阿女可能會有陰影!
      黐埋你到做乜?佢明直暗孿?

      刪除
    3. //黐埋你到做乜?佢明直暗孿?

      佢天生鐘意黐人呢樣嗰樣掛?其實我迫識咗佢咁多年,除咗知佢擦鞋叻之外,真係唔知佢有乜獨當一面的技能。
      一世靠黐,呢種人生都幾悲哀。

      刪除
    4. //「入名校起碼可以做傍友,掹人衫尾」

      禮貌d講就系“人脈是實力的結果,而不是實力是人脈的結果”。

      講難聽d就系“假設我和李+X是死黨,也假設我破產了,李先生也決不會投資在我身上...因為我是條不折不扣的廢柴。”from 周顯大師

      刪除
    5. //“人脈是實力的結果,而不是實力是人脈的結果”

      呢啲咁深嘅因果邏輯,港豬怪獸嘉獎又點會識(or refuse to 識)呢.

      刪除
  3. 潛得水即係佢介意啦, 又點樣正能量

    回覆刪除
    回覆
    1. 正能量呢家嘢,我識條鐵咩! (要快啲睇多啲偶像博客啲文偷吓師先得!)

      刪除
  4. 美國的百萬富翁,很大比例也是買二手車的。

    愛因斯坦十六歲時,兩次投考德國理工學院也被拒門外,他失望之餘才去讀物理。那有贏在起跑線呀?

    創立Social Learning Theory的心理學家,整個中學都在一所只有二十個學生的小鎮中學讀書,全校只有一位教師,全部學科也是由他執教。這二十個輸在起跑線的鄉下仔,幾乎全部也成了專業人士。

    回覆刪除
    回覆
    1. 為人父母要將「最好嘅」都俾哂仔女,幫佢地「贏在起跑線」就係俾「最好嘅」佢地喇!

      刪除
    2. 就如每聽到“香港700萬人太少,出唔到好足球員”我就會以瑞典做例子回應,每當有人講“贏在起跑線”,我就會提呢套TVB陳年膠劇:

      https://zh.wikipedia.org/wiki/%E7%95%AB%E5%87%BA%E5%BD%A9%E8%99%B9

      第一第二男主角和第一女主角都系一出道就擔正,大家一齊起跑線贏曬,而第一男仲贏第二男半個身位;30年後第二男第一女好似應驗左“贏在起跑線”,可近年我系在羅湖口岸交通樓睇到呢間公司個廣告先醒起第一男:

      http://www.eyedd.hk/zhanbingxi.html

      人生是跑馬拉松,馬拉松都唔罰偷步啦.

      刪除
    3. //人生是跑馬拉松,馬拉松都唔罰偷步啦.

      最弊偷咗步都贏唔到呢。

      刪除
  5. 有錢人有1-18的特質,不等於做了1-18, 便是有錢人 :)

    //真正有錢人唔會換老婆、唔會換車、唔會換樓

    換老婆 = 身家 / 2 + 新歡買包包食好西等開支
    換車 = 新車車價 - 舊車賣出價 + 舊車維修成本 + 節省油錢 * N
    換樓 = 樓價的7.5% 至 8.5% * 2 + 裝修

    //美國的百萬富翁,很大比例也是買二手車的。
    揾二手車本身要時間成本,買架新車渣十年好過。三十萬新車, 渣十年, 賣返三皮, SLM 每年兩萬七。
    二手車最抵買係富二代玩一兩年掉出黎的玩樂車, 有D 車款買二手係揾自己笨, 十架有九架係租車公司賣出, 高咪數又被人玩殘

    回覆刪除
    回覆
    1. //有錢人有1-18的特質,不等於做了1-18, 便是有錢人 :)

      標題黨呃到港豬吸到晴就得喇。

      //三十萬新車, 渣十年, 賣返三皮, SLM 每年兩萬七。

      呢個真係正解。新車落地無一半,不過無人叫你落地之後就賣咗佢架嘛。In this case, depreciation also reflects diminishing marginal loss.

      刪除
    2. 是否要加個括號:

      換車成本 = 新車車價 - (舊車賣出價 + 舊車維修成本 + 節省油錢 * N)

      刪除
    3. 多謝摩摩幫我執字粒呀!呢排工作上執字粒都執到死咁濟。

      刪除
    4. // 博士K竟然追問魔術師的「病情」,又問魔術師三餐食乜,煩咗魔術師兩日,火都嚟埋搞到要當眾抦佢
      同富人相處最弊係冇野講搵野黎講

      // 更名的名校
      // 「入名校起碼可以做傍友,掹人衫尾」
      // 1. ...對佢啫。
      佢俾得幾十粒出黎讀串門子博士學位都知佢係咩人啦

      // 我係唔明佢係真心膠(從未劏過?)定係又係not attentive to details,
      因為佢性格上唔相信你冇野, 你話冇野一定係呃佢, 所以你一定要返教會, 因為你唔可能冇野

      // 呢啲咁深嘅因果邏輯
      你介紹佢返教會, 等佢同神拉關係先

      刪除
    5. //同富人相處最弊係冇野講搵野黎講

      我佢都搞唔掂, 學乜人做傍友掹衫尾?

      //佢俾得幾十粒出黎讀串門子博士學位都知佢係咩人啦

      好似係食X大讀DBA...師父應該唔係「蒸倉魚」,否則佢啲investment knowledge唔會咁渣.

      //所以你一定要返教會, 因為你唔可能冇野
      //你介紹佢返教會, 等佢同神拉關係先

      佢忽然咁關心我,我仲以為佢為咗仔女入名校走去信咗主添呀!

      刪除
  6. 正能量冇用,負能量先有人追。
    狀元:希望梁特唔好制造事端。
    咁又十個讚比汗毛少女。

    回覆刪除
    回覆
    1. 狀元正自作聰明地在支持689連任

      刪除
    2. 都係算吧喇! 做返醫生好過喇, 狀元們!

      刪除
  7. 9.
    真係唔明點解香港人咁鬼死鐘意去旅行,仲要一年去幾次。
    走馬看花又晒錢。
    如果唔係同班老死grad trip,我都唔會去旅行四五日。

    回覆刪除
    回覆
    1. //我都唔會去旅行四五日。

      又格價又偏行程又執行李又要預時間去機場又要諗買乜手信...總之又呢又路仲辛苦過返工。

      刪除
    2. 本來我都唔鐘意去旅行,但老婆鐘意咪焗住去囉,太遠的國家我真係麻麻,d歐隆建築我好快睇厭,但去d冇咁hit既日本地方自由行我都幾enjoy,最主要唔係睇景Shopping,係可以轉下環境放空下自己.嚟緊會去奈良幾日(過一星期既旅行我就會悶).又,唔比人知就唔駛買手信.

      刪除
    3. 果然係「去旅行,去到盡」...

      刪除
  8. 博士K可能唔識"Countess/Comtesse",所以就用"Queen"博魔術師你明(笑
    又,K可能係跟隨某種香港人「傳統智慧」,覺得「擦鞋得罪人」嘅機會總細過「講真話得罪人」嘅機會,於是認為多擦無妨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我響whatsapp group到見位就串佢, 佢都可以若無其視, 呢份EQ都不能小覤.

      刪除
    2. K 咁煩都重可以同佢繼續 contact, 魔兄呢份EQ都不能小觑

      刪除
    3. //魔兄呢份EQ都不能小觑

      我只會當佢係笑話的泉源...

      刪除
  9. 有冇有錢人全部 18 點都冇?

    回覆刪除
  10. //他相信港超與德甲水平相距不遠

    拿,呢d就系傷港既正能量啦:對傷港樣樣野都要正面評價...除左傷港既官之外!

    你睇呢段仲搞笑:

    http://www.hkfa.com/news_details/14034

    "經過一個滿載高低起跌,叫人畢生難忘的世界盃外圍賽之後...",好似龍獅軍從來無明顯出線機會啵!仲最尾連終極目標“拖冧蝗豬”都辦不到,吹到甘大,唔系寫果個自己真系信呀?

    同埋堅仔你小心嘞,你系德甲落唔到班要燉去德乙的,港超水準有德甲甘高,小心系傑志坐冷板凳呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. //"經過一個滿載高低起跌,叫人畢生難忘的世界盃外圍賽之後..."

      畢生難忘的是因噓國歌而被罰款吧?

      //港超水準有德甲甘高,小心系傑志坐冷板凳呀!

      坐冷板凳咪又跳草裙舞囉!

      刪除
  11. //經常投訴嘅人,做唔到有錢人朋友。

    有種人係乜都 complain, 呢種人莫講會冇朋友, 佢地既人生根本就唔會幸福

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多港佬的老婆(無想?)都係咁架喎! 以為complain咗就可以隨心所欲,地球就要圍住佢轉...

      刪除
    2. //好多港佬的老婆(無想?)都係咁架喎!以為complain咗就可以隨心所欲,地球就要圍住佢轉...

      我老婆(對我又好對其他野又好)都冇乜投訴,佢亦唔係自我中心的港女來的(要我娶港女我就寧願單身算)。佢最大問題係一名黃C。為避免無謂的政治爭論而影響感情,家陣大家都唔多講時事。佢好少再同我講D黃C論點(以前講完我通常忍唔住駁,或者擺出一副不屑樣,攪到大家好不快),我亦唔會比佢知我睇D反黃C 網,例如唔會Bookmark呢個blog,佢行過我就close。

      記得前一兩個post,摩兄好似話泛泛之交不宜談政治,其實越熟越親既人更加唔好講。唔單止兩公婆,同阿爸阿媽(蝗C)傾呢D又係攪到好唔愉快。去外父屋企食飯,一有人講起就好快演變成混戰。

      刪除
    3. //摩兄好似話泛泛之交不宜談政治,其實越熟越親既人更加唔好講。唔單止兩公婆,同阿爸阿媽(蝗C)傾呢D又係攪到好唔愉快。去外父屋企食飯,一有人講起就好快演變成混戰。

      但係黃C最鍾意用「兩父子在茶樓中講政治嘢,老豆倚老賣老一番之後被後生仔擊退」來做處景故事打氣(JJ)文的...

      刪除
    4. 我睇外父同佢個仔講政治嘢,感覺係老既講左一番,後生既唔信又唔順,老既為免傷感情選擇沉默或打圓埸來維穩,後生仔就自以為擊退.

      刪除
    5. 「你唔敢同我打,即係認輸喇!」

      刪除
    6. 咁無生同外父咪好好傾?

      刪除
    7. //咁無生同外父咪好好傾?

      外父後生時從蝗國偷渡來港,經歷過唔少野,從其言論是學到一些東西的。不過外父都有唔少不合理言論,但我通常唔理(有D上堂用來做語害、謬誤例子)。

      我老婆個大佬講D野我就真係頂唔順,一貫黃C論調,最惡頂既就係講過N次「來生做豬做狗都唔要做蝗國人」、「蝗國人水平全不及鬼佬」、「應該搵返英國佬治港」、「除佐蝗國同印度,傷港近乎衰過晒所有地方」...


      刪除
    8. 網上講政治就得,其他就算罷。親人如是,朋友如是,工友如是,正牌赢咗場交,輸X晒D感情。日日睇住D飛機文,又响群组學架仔雜體自慰!又春用磨?

      刪除
    9. 無常兄:

      所謂"泛泛之交不能談政治", 主要是你不知道對方的立場;親人密友之間談可以談,是假設了互相知道大家的政治光譜相差不遠先至傾。當然要避免大家"圍爐取暖自high", 進入自我證明死loop等問題。

      其實政治和宗教,敏感的原因在於:很多東西都不能被反証。大家會唔會為"太陽在哪一邊升起"拗餐死?明天一早就知了。以前少不更事,試過一場馬開跑前同個friend拗到面紅耳綠,另一個friend冷淡地講一句:跑完你地咪知囉。結果我地拗呢兩個都錯Q晒...

      刪除
    10. 另外無常兄記得清cache,唔係老婆一在網址一欄打個m字就大檸樂嘞.

      (不過個browsing history太少嘢又會被人懷疑...)

      刪除
    11. //外父後生時從蝗國偷渡來港
      //我老婆個大佬講D野我就真係頂唔順...「除佐蝗國同印度,傷港近乎衰過晒所有地方」...

      佢一定係極度痛恨殺人政權逼佢老豆偷渡,由世界第一或者第二衰的地方「上流」至世界第三衰的地方,所以就同殺人政權仇深似海!

      //其實政治和宗教,敏感的原因在於:很多東西都不能被反証。

      能夠被反證的, 做實驗就可以了, sooner or later 你就會知結果. 但宗教(包括社會上約定俗成的「信念」)和正字有太多假設性兼無法逆轉的「問題」可以提供無限想像,例如「如果六四當年無清場會點?」,「如果米唔爆會點?」,「唔贏在起跑線會點?」...將無限想像引伸下去,滑下滑下坡就會令人「歸邊」有立場, 誰也不服誰,自然就易有爭拗.

      //日日睇住D飛機文,又响群组學架仔雜體自慰!又春用磨?

      最衰就係傷港現在遍地黃C,正一係你不找上正字,正字會找上你啊。

      //另外無常兄記得清cache,唔係老婆一在網址一欄打個m字就大檸樂嘞.

      兩公婆 PC account 獨立比財政獨立更重要!

      刪除
    12. 其實有時用吓常識就知自己係咪諗錯.

      之前有朋友討論六四清場問題.
      甲:十幾萬人係廣場度,講又講唔走,可以點做?
      乙:用棍咪得囉.

      我即時想問, 十幾萬人, 可以用棍趕就嘅話, 就唔洗勸咁耐都唔走啦. 你用棍嘅話, 需要幾多人?
      所以, 黃C有時真係連呢啲基本思考都無, 但又認為自己好叻,嗰下先大能鑊.

      刪除
    13. //乙:用棍咪得囉.
      //我即時想問, 十幾萬人, 可以用棍趕就嘅話, 就唔洗勸咁耐都唔走啦. 你用棍嘅話, 需要幾多人?

      阿乙唔夠黃喎! 真黃C會話:「只要政府聽從人民的意見,咁佢地就自然會走架喇!咁多人聚係度,全部係政府造成!」
      你俾咗保護費咯,咪無人搞你囉!

      刪除
    14. //只要政府聽從人民的意見

      佢有咁講過. 只係當時討論緊點清場. 仲話只要建築民主中國,就可以了.
      當時仲有個爭論點, 就係武警幾時有. 有人話嗰時仲未有, 有人就QUOTE WIKI. 話嗰時已經有.

      -- 自由人

      刪除
    15. 匿名:

      //只要政府聽從人民的意見

      苦笑左, 十個人都可能有十種意見, 所謂"只要政府聽從人民的意見"在現實中要點執行?

      "民主"的其中一個詭異之處

      刪除
    16. // 十個人都可能有十種意見

      我之前都問過一啲民主教教友, 問佢哋如果係51:49, 嗰51%嘅人唔係大多數喎. 嗰49%會反抗㗎喎. 點算先? 佢哋唔答, 或者唔敢答.

      -- 自由人

      刪除
    17. //仲話只要建築民主中國,就可以了.

      遠水救不了近火. 「689下台」都要嗌到人地任期滿自動下台才會發生, 那些「李X下台」都唔知要嗌幾多年.

      //苦笑左, 十個人都可能有十種意見, 所謂"只要政府聽從人民的意見"在現實中要點執行?

      因為雖也不代表誰, 所以政府要同所人市民逐個傾,再consolidate找出最大公因數...

      //問佢哋如果係51:49, 嗰51%嘅人唔係大多數喎. 嗰49%會反抗㗎喎. 點算先? 佢哋唔答, 或者唔敢答.

      所以便有米爆的發生.

      刪除
    18. // 「來生做豬做狗都唔要做蝗國人」、「除佐蝗國同印度,傷港近乎衰過晒所有地方」...

      其實使乜來生,今生唔做都得啦,你話傷港、蝗國同喇星係全世界最差嘛?世界大把地方話移民就移民到啦:當你中東打緊仗你唔去嘞,仲有東歐南美非洲、東南亞泰越緬柬老印菲、大洋洲巴布亞新幾內亞同瓦努阿圖、喇星隔離既斯里蘭卡孟加拉....當然仲有蝗國在世上唯一真正的兄弟之邦:巴基躝癱。以上好多你肯去就即刻去到架啦!尤其係持蝗國籍去巴基躝癱!

      其實講得出「除佐蝗國同印度,傷港近乎衰過晒所有地方」,可見部份黃C眼中的世界地圖是幾咁狹窄。

      另外由另一篇抄魔兄個留言過黎:

      //呢樣嘢都要下塘人:

      塘人2016年7月15日 上午5:02
      美國人根本就民不信警,警不信民,好似上次件黑鬼咁隻手一移就俾差佬拉低咗先啦。

      警察如果係警區邊界見到幾呎外的另一警區有罪案通常都唔會理

      其他高等白人地方我唔敢講,但法國意大利既警察服務態度絕對唔會好過美國好多囉。

      其實如果你真係「不幸地」要享用政府服務,例如入廠、搵黑警求助(even係民事性質),再將同樣服務同好多發達國家比較,你就會發覺做傷民係好幸福的.

      刪除
    19. //例如入廠

      傷港醫療出名好,都唔知班有青不滿些甚麼。

      //其實講得出「除佐蝗國同印度,傷港近乎衰過晒所有地方」,可見部份黃C眼中的世界地圖是幾咁狹窄。

      https://en.wikipedia.org/wiki/Immigration_to_Pakistan
      Immigration to Pakistan refers to the settlement of foreign nationals in Pakistan. Immigration policy is overseen by the Interior Minister of Pakistan through the Directorate General of Immigration & Passports. Most immigrants are not eligible for citizenship or permanent residency, unless they are married to a Pakistani citizen or a Commonwealth citizen who have invested minimum PKR 5 million in the local economy.

      https://en.wikipedia.org/wiki/Commonwealth_citizen
      In British nationality law, a Commonwealth citizen is a person who is either a British citizen, British Overseas Territories citizen, British Overseas citizen, British subject, British National (Overseas) or a national of a country listed in Schedule 3 of the British Nationality Act 1981 (see below).

      再Google一下,原來
      5 Pakistani Rupee equals 0.370 Hong Kong Dollar
      即係持有BNO的有青只需37萬港元就夠投資移民巴基斯坦, 或者娶個巴妹都得.

      刪除
  12. 其實呢一代怪獸家長都假假地係知識分子...受過我城高等教育...
    有讀BBA會知西人成日批評中國咩都靠關係...好似直譯GUANXI黎串阿爺...事實當然另一回事la..
    我就唔明點解港女又要崇洋...子女升學就忽然虎媽...想子女入名校搞SOCIAL NETWORK...
    我身邊有朋友讀幾個隱形富2代...其實人地個圈子你埋唔到堆ga...都唔關正唔正面事...
    調返轉港女都唔鍾意窮親戚咩都靠痴la...
    分分鐘好似我個偽富二代同事咁...搞到好虛榮成日扮上等人...但係又憎人富貴厭人貧...結果現實同理想有好大落差...

    回覆刪除
    回覆
    1. //其實呢一代怪獸家長都假假地係知識分子...受過我城高等教育...

      迷信起來乜教育都係假!

      //其實人地個圈子你埋唔到堆ga...都唔關正唔正面事...
      //調返轉港女都唔鍾意窮親戚咩都靠痴la...

      莫道你在選擇人, 人亦能選擇你. 寬己嚴人, 超級自我中心咪就係「我可以嫌你唔夠班,不過人地就唔可以嫌我唔夠班」囉.

      刪除
  13. 無想轉生:

    //最惡頂既就係講過N次「來生做豬做狗都唔要做蝗國人」

    Haters gonna hate

    憤世疾族唔會令人得到安慰, 更不能使人得到救贖, 只會惡性循環, 令人墮落

    佢地聲稱追求自由, 晌往民主, 經常辱罵中共高官, 污戍周容之流, 恥笑高官子女人和錢都出逃國外, 恥笑周容話愛國但不肯放棄外國護照

    諷刺的是, 人家可是今生已經做到了(他們日想夜夢的)"唔做蝗國人", 還享有優質生活, 有保障之餘更可閒時回國回港"也文也武"一番, 吹得佢漲乎?

    只懂笑人咒人的那班人又達成了甚麼?

    回覆刪除
    回覆
    1. // 來生做豬做狗都唔要做蝗國人

      今生仲做緊喎, 點算呢?
      不如就此了結殘生, boot 機再嚟過啦....仆街.

      刪除
    2. 不過撇除呢D過激言論,佢份人其實都幾nice。唔講呢d就大家有講有笑,一講我就選擇沉默,佢阿媽反而成日忍唔住要同佢駁火。

      //記得清cache
      謝謝摩兄提醒.

      刪除
    3. //諷刺的是, 人家可是今生已經做到了(他們日想夜夢的)"唔做蝗國人", 還享有優質生活, 有保障之餘更可閒時回國回港"也文也武"一番, 吹得佢漲乎?
      //不如就此了結殘生, boot 機再嚟過啦....仆街.

      「要我出賣精神靈魂給殺人政權,我不如死咗佢好過!」

      //唔講呢d就大家有講有笑,一講我就選擇沉默,佢阿媽反而成日忍唔住要同佢駁火。

      老一輩係咁架喇, 自己個仔自己教嘛!

      刪除
  14. // 「要我出賣精神靈魂給殺人政權,我不如死咗佢好過!」

    多數見血會暈.....

    --自由人

    回覆刪除