2016年9月20日 星期二

新聞雜評(一百二十七)

2016年09月16日
女兒取名「不遷」,原為延續菜園村「不遷不拆」的抗爭精神,今天卻因生命安全受威脅,四處暫居,無處是家。朱凱廸坦言,被迫離開鄉郊,放棄多年的在地生活,代價很大,「我要安全就冇得在地生活,我要在地生活又會令不遷、老婆置於一個唔確定情況,係幾痛苦、好苦,政治就係痛苦」。
記者 王家文
朱凱廸知道很難再返回新界鄉村居住,至少現階段是不可能,才逼不得已計劃舉家搬進立法會,在金鐘遙距處理新界鄉事議題,「我覺得係好荒謬」。他坦言,黑社會永遠都存在,改變鄉事制度也是複雜的角力,但不代表不可能,他提出有些建議也獲鄉事派中人支持,亦不擔心在立法會上孤軍作戰,「年輕一班係夠膽打(官商鄉黑)」。
立法會不是一人舞台,朱凱廸說在議會跟姚松炎、羅冠聰和劉小麗的理念較相近,政黨則傾向社民連和工黨,因為民主黨和公民黨在發展議題上走得較緩慢。他倡議民主自決,希望令傳統泛民的政治路線走向鮮明,不再猶豫,「唔使理北京諗乜,如果你得一兩條友講自決,佢梗係郁你啦,如果成個非建制派都係講呢樣嘢,咁郁乜啫?」
剛當選這兩星期,朱凱廸說情緒很複雜,徘徊希望與危險之間。訪問當天早上,他到政總聲援遭迫遷的橫洲村民;前一晚開義工會,卻氣氛愉快,因為團隊覺得拚出了新政治力量。他知道這力量很危險,「會掂到某啲紅線,跟住有反撲」;但寧願這警號早到好過遲來,「因你嘅成功,所以受威脅,我哋嘅團隊要更加強,知道條路點走」。
1. 古有楊不悔,今有朱不遷,只係唔知朱仔會唔會追多個,改個叫「不拆」,咁就真係可以互相輝映嘞!
2. 唔知朱仔住咗係垃圾會之後,會唔會又霸住個 office「不遷不拆」,賴死唔走呢?
3. 既然白鴿黨和公文袋連在「在發展議題上」都未做得好,「走得較緩慢」,點解又會希望「傳統販民的政治路線」可「走向鮮明」,甚至贊成「民主自決」?又唔怕「走得太快」嗱?
***
香港每天有超過2000名病者及家屬苦苦等待器官捐贈,特首梁振英中午於facebook以<器官捐贈,遺愛人間>為題發帖,指自己4年前加入了捐贈器官計劃,亦經常鼓勵朋友同事們參加,期望全港市民都能本着「人人為我,我為人人」的大愛精神,踴躍登記。
梁振英又提到,中秋期間傳來多宗器官捐贈消息,「五人辭世捐贈器官,遺愛人間,讓十多名苦候多時的病人得救,值得表揚」。
衛生署中央器官捐贈登記連結:http://www.organdonation.gov.hk 或http://www.facebook.com/organdonationhk。

4. 根據港片《見鬼》或其荷里活翻拍,由Jessica Alba主演的《鬼眼(The Eye)》,換咗眼角膜係會見到捐贈者所見到的影象。雖然話捐贈者的姓名會保密,但病人若「有幸」地能換到689的器官,換到個心就一定係黑心;換到眼角膜就一定會唔識眨眼;換到條脷,就一定係滿口語言偽術,真係唔使問都知係邊個捐出嚟。
5. 作為傷港民族,唔知會唔會有病人知道捐贈者係689之後會,拒絕捐助,寧死不屈嘅呢?
***
信報 2016年9月17日
戴耀廷 法治人
再思策略投票
過去的立法會選舉,策略投票已一直存在,只是今屆選舉策略投票的幅度和影響遠超以前和所有人的想像。多少人是受「雷動計劃」這策略投票運動直接或間接影響而在今屆參與策略投票,仍須深入研究才可掌握。在談今屆為何出現大規模策略投票的現象前,必須先回應一些人認為策略投票是違背民主原則的質疑。當然,即使有些人從原則上反對策略投票,但策略投票的思維實際上已進入香港的政治文化,無論你喜歡與否,策略投票必會繼續左右以後的選舉結果。
策略投票可定義為,選民在投票時不支持他第一選擇的候選人,而是支持第二、第三或其他選擇,望能產生一個更符合他利益的整體選舉結果。從這定義可看到,策略投票並不包括沒經選民自己思考,只接受指令或收受利益按指示投票的行為。若連這基本分別也分不出,評論策略投票的作用和意義就必然失焦。
【民主選舉國家均有策略投票】
有人認為在民主選舉中,選民只應按候選人的特質如個人質素、政綱、政治聯繫、往績等來決定是否支持,而不應考慮以外的因素,包括候選人的勝算、他當選與否對整體選舉結果的影響。這是一種相當理想化甚至超乎現實的看法,因為實際上即使在不少實行民主選舉的國家,一直都有策略投票,只要選舉制度有空間及政治環境令他們覺得有此需要,民主社會的選民都會透過選票,去達到最符合他們利益的選舉結果,不論最終支持的候選人是否他們的第一選擇。
【難說扭曲選民意向】另一說法是指策略投票扭曲選民的投票意向,令選舉結果不能正確反映選民對各候選人的支持度。這也同是假設選民的投票意向只是考慮候選人的個人特質,而選民投票時是不應考慮整體的選舉結果。這都是把選民的投票決定想得太簡單,若選民認為某種整體選舉結果比他們最想支持的候選人當選是更重要,這是他們理性和獨立自主的決定,也就是他們的投票意向,扭曲之說難以成立。【選民經過思量】還有一個說法是大部分選民收到來自某方的投票建議時,都不會細心考慮建議內容而只是盲從,那一方面鼓勵選民不理性地做投票的決定,另一方很容易讓發出建議的人操控選舉。這假設很多選民收到建議後只是跟從,但相信大部分選民收到建議,或許有參考,都是經過審慎思量後才決定是否全部或部分按建議投票。就算選民真的完全按建議投票,那也要他們自主地做出此決定。提出投票建議的組織沒有任何權力強制或任何利益利誘他們依建議投票。選民會依建議投票,是因為他們信任發出建議的機構,相信這機構較全面掌握選情,也相信這機構是公正地提出建議。不是所有人提出的建議,普羅選民都會信任的;選民按自己判斷,認為這機構可信,那同樣是他們的自主決定,選舉不可能受操控。【處於民主轉型社會】有些人批評依建議進行策略投票的選民是不成熟的,不是一個民主社會應有的水平。這說法及以上所有的說法,都是假設香港現在就是一個民主社會,香港現在進行的選舉是民主選舉。他們都是以一些適用於民主社會的標準來評價香港的策略投票,這點是不攻自破的,香港當然不是一個民主社會,我們只是身處一個民主轉型中的社會,更因北京政府的強硬態度,轉型過程現時是陷於困局中。【選民深明大局】
為了不浪費手中選票,也希望選票能發揮到最大果效,讓支持民主的政治力量可保着立法會的關鍵議席數目,甚或搶佔一半議席,令政府管治更困難,以迫出一個改革的缺口,大量選民在今屆選舉參與策略投票。事實是策略選民比一些參政多年的人、一些自以為智比通天的評論人,對香港當前政情看得更透切;他們知道不能那麼離地和理想化,以為自己身處一個運作良好的民主社會,在一個正常的民主選舉中投票;他們深明在進行策略投票時,實質是投下抗爭的一票。因此,大家不妨繼續批評「雷動」的各樣不足,但請不要再侮辱香港的策略選民,他們絕對不是無知、盲從、人云亦云或受人操控,他們實是深明大局、慎思明辨的高質素公民。有了他們,香港才有民主的希望。
當有了真正民主的選舉,香港或許不是那麼需要策略投票,也不用策劃一個大規模的策略選民運動,但在那天來臨之前,要突破民主轉型的困局,策略投票在香港必會繼續出現,且會更大規模、更有組織。
6. 真係好鬼憎戴當家,成鬼日搞呢搞路,出咗事俾人D就成日自言自語,囉囉嗦嗦。魔術師講過無數次,民主選舉之中,每個人的一票,權重一樣,你鍾意投邊個就投邊個,背後理由唔係重點,可以係政綱,也可以係年齡樣貌口才勝算。問題就係當名單碎片化,選民都唔知投邊個好的時候,無所適從的時候,「建議名單」就變成很有「參考價值」。係,你戴當家當然無能力強逼選民投某某人,選民參考你閣下的建議,甚至依從你的說法,都是選民的自由意志決定;不過,如果戴當家以為咁就可以置身事外?佢雖然無「強逼」,但係都叫做有「教唆」喎!
7. 「他們都是以一些適用於民主社會的標準來評價香港的策略投票,這點是不攻自破的,香港當然不是一個民主社會,我們只是身處一個民主轉型中的社會,更因北京政府的強硬態度,轉型過程現時是陷於困局中。」傷港是不是民主社會是一回事,但立法會選舉,起碼以地區直選而言,絕對係民主選舉;至於「民主轉型」,係由哪一型轉向哪一型?是由畸形轉向傻形嗎?
8. 「讓支持民主的政治力量可保着立法會的關鍵議席數目,甚或搶佔一半議席,令政府管治更困難,以迫出一個改革的缺口」,點解政府管治困難就可以「迫出一個改革的缺口」?即是說政府一定要買你怕?唔好唔記得政府譏案只需簡單多數便可通過,只有議員議案才有分組點票來作制衡:
《基本法》附件二: 香港特別行政區立法會的產生辦法和表決程序
二﹑立法會對法案、議案的表決程序
除本法另有規定外,香港特別行政區立法會對法案和議案的表決採取下列程序:
政府提出的法案,如獲得出席會議的全體議員的過半數票,即為通過。
立法會議員個人提出的議案、法案和對政府法案的修正案均須分別經功能團體選舉產生的議員和分區直接選舉、選舉委員會選舉產生的議員兩部分出席會議議員各過半數通過。
9. 「請不要再侮辱香港的策略選民,他們絕對不是無知、盲從、人云亦云或受人操控,他們實是深明大局、慎思明辨的高質素公民。有了他們,香港才有民主的希望。」魔術師公司部門那些只會問「李美人是忠是奸」的妹妹仔,咪正正係戴當家口中的「希望」囉!

44 則留言:

  1. 帶子「我咁叻,咁有愛心信教又虔誠,又唔稀罕臭錢去教書都唔做律師搵真銀,我有乜可能錯先?冇理由嘅!」
    高分低能咪呢啲囉!
    「我咁有才華又純潔,係有人打壓我,係社會不公!我係委屈男主角!」
    黐咗線中咗毒囉咪!
    真心信教嘅人都係心理上有啲嘢 kick 住咗!佛教冇咁嚴重,但基督教個神就好鐘意圍著人類氹氹轉!
    即係等如我哋會唔會 care 螞蟻得唔得到救贖?係咪先?咁神又點會 care 人有咩原罪 kick-lick-quark-lark 先得㗎?食飽飯等⋯⋯咩!
    越虔誠心理障礙/問題越嚴重!睇下信者得到個咩禮物包?有永生啦!有奶粉啦!有教會貴族學校啦!有得上法庭當 merit 用啦!⋯⋯ 捉到曬班憤世嫉俗人嘅心態!
    依家圍埋一齊信拜人權民主乜乜七係一舊樣的!聽下佢哋講「耶穌」幾九唔答八!你唔 buy? Oh! You are so 魔鬼(689 呀,共黨呀)!

    回覆刪除
    回覆
    1. //高分低能咪呢啲囉!

      我覺得佢係低分低能.

      //「我咁有才華又純潔,係有人打壓我,係社會不公!我係委屈男主角!」

      李國寶個細佬: 你有寶?

      //基督教個神就好鐘意圍著人類氹氹轉!

      因為佢係全知全能嘅宇宙唯一!

      //睇下信者得到個咩禮物包?有永生啦!有奶粉啦!有教會貴族學校啦!有得上法庭當 merit 用啦!⋯⋯

      臨死前受洗都有得上天堂.

      //你唔 buy? Oh! You are so 魔鬼

      人地朱仔在社混界係被稱為「義人」的.

      刪除
    2. 好奇一問, 佢啲生活費點嚟.....

      刪除
    3. //佢啲生活費點嚟.....

      種田掛? 見佢選垃圾會時張promo係以農夫造型出場的.

      刪除
  2. 朱仔
    下面老三至老八
    可改名
    朱不戰、
    朱不和、
    朱不守、
    朱不死、
    朱不降、
    朱不走

    XDDDDDD

    不到盡

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係連田元灝都唔夠佢嚟.

      刪除
    2. 效法海上蘇武、太子少保體仁閣大學士兩廣總督一等男葉公名琛?

      刪除
    3. 人地先上無畏號,後絕食而死; 朱仔乜都畏餐死, 絕食就更加要接力添喇, 豈能跟葉大學士相提並論?

      刪除
    4. 加埋「六不總理」(不抽、不喝、不嫖、不賭、不貪、不佔),就算生隊足球隊都夠用。

      刪除
    5. 仲有「不眠」同「不休」呢...

      刪除
  3. 我想在此回應一下上一篇帖子這句說話:

    「我就係覺得你做人純以邏輯作為唯一的皇道,我唔認同呢種睇法... 須知人之所以為人,係因為有『情』。」

    若果以為愛情或感情是沒有邏輯可言的,請君看一下愛情心理學的書籍,內裡的邏輯理論多得很,連數學運算也用得上。

    例如:

    妻子是黃絲,丈夫反黃絲,他們如何維繫關係?解釋這個關係是一個邏輯問題的理論,近乎哲理。或許,待無想轉生來解釋。

    很多在表面上教旁觀者莫名其妙的兩性關係,內裡是有眾多合乎邏輯的互補,只是外人看不見而已。

    十九世紀法國著名作家福樓拜說過,文藝創作是虛構的,但一定要以科學的嚴謹態度去創作,務使作品合乎邏輯和合理。他的名著《包法利夫人》中的女主人翁服毒後的反應,他是翻閱了一些醫書才寫出來的,不是憑空想像。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有佛爺背書,我信愛情,由其婚姻不可能全無邏輯可言。

      黃絲vs反黃,要維繫,一就雙方都可理性溝通;二就雙方避談政治。

      //妻子是黃絲,丈夫反黃絲,他們如何維繫關係?解釋這個關係是一個邏輯問題的理論,近乎哲理。或許,待無想轉生來解釋。//
      �� 囧rz ( ̄▽ ̄) (@_@)(-.-;)y-~~~(苦笑)《(爆笑)<-這個是我》

      刪除
    2. 佛爺、摩摩:

      //至於“情”呢樣嘢,其實有一定邏輯在裡頭
      //妻子是黃絲,丈夫反黃絲,他們如何維繫關係?解釋這個關係是一個邏輯問題的理論,近乎哲理。或許,待無想轉生來解釋。

      多謝補充. 不過黃藍夫妻呢個case,又講到去無想,未免有點拉三打四之嫌。

      摩摩、Freelancer:

      //但根本返到開頭,根本結論就只有“我是仆街”,其他自以為是的延伸都是魔障!
      //你切中咗啲怪獸嘅要害.....

      多年前我同阿米討論過,你都唔係咁願意做怪獸嘉獎,怨呢怨路,壓力又好似好大咁,點解又要樁個頭埋去?
      佢嘅reply當然就係滑坡謬誤, 又當然被我隨手破去.
      其實「大迷信」、「怕執輸」、「人有我有」、「炫耀比較」、「姨媽姑爹、老婆大人及其手帕交的壓力」都係valid points,說到底都係「個人喜惡」,不過作為「出過國讀書但要回流的渣人」,點都叫做掛個專業人士銜頭,reasoning唔能夠咁cheap,所以就寧願滑坡。
      到最後,佢講我唔贏,就講咗句:「第時仔女大咗,即使佢地係廢人,都唔能夠賴我,因為我已經俾咗最好嘅佢地。」
      而我就回咗句:「乜你做父母做到好似公墓園咁嘅?」
      over and out.

      刪除
    3. Flora:

      //黃絲vs反黃,要維繫,一就雙方都可理性溝通;二就雙方避談政治。

      當年我老媽係死忠功亂會蛇齋黨, 老豆同我就係港同盟吳明欽粉絲(吳過世後由AV仁接任,老父同我都有繼續支持咗幾年)...一家三口雖然係「民主必勝」,但大家一向相安無事,老媽繼續去參加工會晚宴,仲幫埋老父交木器雕刻工會會費. 姑終, 互相尊重才是最重要.

      //�� 囧rz ( ̄▽ ̄) (@_@)(-.-;)y-~~~(苦笑)《(爆笑)<-這個是我》

      「古今多少事,都付笑談中」

      刪除
    4. //到最後,佢講我唔贏,就講咗句:「第時仔女大咗,即使佢地係廢人,都唔能夠賴我,因為我已經俾咗最好嘅佢地。」//

      如果有教曉仔女正面、積極的人生觀,咁就算佢讀書唔叻,都不會是廢人。

      讀書得唔得也講天份的,亦不見得可以遺傳或身教⋯⋯
      所以我更著重仔女語言方面的hardware和溝通方面的software,及努力發掘她們的長處,培養她們可持之以恆去努力實現一技傍身。而希望自己兩公婆不論財務丶健康狀況也不會成為她們的包袱,等她們可以安心於世界任何一度發展自己所長同理想,不用困於一方,尤其是香港這彈丸之地。

      刪除
    5. 尊重呢家嘢, 啲後生識條毛咩. 總之就我最叻, 我最醒, 我要嚟打救你哋啲港豬. 快L啲俾我救, 否則你就係係獨裁!

      刪除
    6. 竟然講到黃妻藍夫...

      其實純黃絲/純藍絲器量真係偏窄...佢地係接受唔到反對聲音...
      以黃絲為例
      反共就係正義...O係呢個大義之下~做咩都可以原諒...
      收錢可以解釋做都要食飯o架...
      犯法唔認錯就係公民抗命...等等...

      我都講過我ex係嬌生慣養俾屋企寵壞o既黃絲女...可以怪我唔睇100毛乜乜乜...
      而舊同事~男性黃絲可能單打兩句都識收...我地咪一齊笑容靚靚把香港好聲音...
      再成熟d~老一輩o既黃絲就仲可以大家有傾有講~就算反黃佢地唔認同咪聽完算law...
      我個人認為睇年齡層...如果有玩交友apps...會發現好多小朋友好鍾意post黃絲帶出黎...
      都係心智問題o者...要埋堆要追潮流....

      講到呢度~唔知魔術師兄有冇睇the lobster...香港譯做單身動物園...
      其實批判o既伴侶係咪要有共通處呢一點...你不妨睇睇~

      刪除
    7. //希望自己兩公婆不論財務丶健康狀況也不會成為她們的包袱,等她們可以安心於世界任何一度發展自己所長同理想,不用困於一方,尤其是香港這彈丸之地。

      其實咁樣已經係贏在起跑線喇, 使鬼學19幾樣雜耍咩?

      //總之就我最叻, 我最醒, 我要嚟打救你哋啲港豬. 快L啲俾我救, 否則你就係係獨裁!

      http://ancient2today.blogspot.hk/2016/09/npd-sc-apd.html

      //以黃絲為例
      //反共就係正義...O係呢個大義之下~做咩都可以原諒...
      //收錢可以解釋做都要食飯o架...
      //犯法唔認錯就係公民抗命...等等...
      //我都講過我ex係嬌生慣養俾屋企寵壞o既黃絲女...可以怪我唔睇100毛乜乜乜...

      乜你有係我呢度講過咩? 唔記得添...好鬼似我個黃C上司.

      //再成熟d~老一輩o既黃絲就仲可以大家有傾有講~就算反黃佢地唔認同咪聽完算law...

      我覺得正字嘢變哂後生潮物.

      //講到呢度~唔知魔術師兄有冇睇the lobster...香港譯做單身動物園...

      多謝推介,已落database.

      刪除
    8. //竟然講到黃妻藍夫..

      為免被誤會,須再重申一次,我不是藍C,頂多是反黃C.

      //妻子是黃絲,丈夫反黃絲,他們如何維繫關係?解釋這個關係是一個邏輯問題的理論,近乎哲理。或許,待無想轉生來解釋。
      //互相尊重
      //一就雙方都可理性溝通;二就雙方避談政治
      //若果以為愛情或感情是沒有邏輯可言的,請君看一下愛情心理學的書籍,內裡的邏輯理論多得很,連數學運算也用得上

      我認為,父妻之間政見不同其實平常得很,沒甚麼大不了,只要其餘大部分價值觀接近,互相尊重,有時避談政治,有時理性溝通,關係便能維繫了。至少在「應用層面」是不需甚麼邏輯理論、數學運算和哲理的。但若是指愛情和感情的深層邏輯,認知和演化心理學家就已有不少研究。可參考 Steven Pinker 的 How the Mind Works (中譯「心智探奇」),尤是 Chapters 6-8.此書是我所讀過最好的認知演化心理學書。通俗但不失嚴謹,「缺點」是非常厚。

      刪除
    9. 我只知道一些皮毛理論,所以要無想轉身來解釋才恰到好處。

      刪除
    10. 無想轉「身」 <- 哈哈哈哈 XD

      刪除
    11. 無想:

      //我不是藍C,頂多是反黃C.

      可能有些新朋友搞錯了, 澄清係應該嘅.

      //其餘大部分價值觀接近,互相尊重,有時避談政治,有時理性溝通,關係便能維繫了。

      正解!

      //可參考 Steven Pinker 的 How the Mind Works (中譯「心智探奇」),尤是 Chapters 6-8.此書是我所讀過最好的認知演化心理學書。通俗但不失嚴謹,「缺點」是非常厚。

      又有推介, 係時候整理下list喇...

      佛爺:

      無想轉「身」 <- 哈哈哈哈 XD

      刪除
    12. //佢嘅reply當然就係滑坡謬誤, 又當然被我隨手破去.

      滑坡都係小事,起碼滑坡是「咁多個邏輯上deduce到的outcome取其一」,但更大問題是好多人會deduce一d自以為邏輯上可以論證到的結果出來,例如設1+1=2及1+2=3,好多人會自作聰明地作個4出來然後話1+3=4,到呢個4唔存在時就話邏輯唔work.

      //「第時仔女大咗,即使佢地係廢人,都唔能夠賴我,因為我已經俾咗最好嘅佢地。」

      仔女變廢人,你俾佢地既野會好得去邊?唔係俾得錢多填滿日程表就代表「好」。

      //可參考 Steven Pinker 的 How the Mind Works (中譯「心智探奇」),尤是 Chapters 6-8.此書是我所讀過最好的

      呢本野我都好有興趣,因為睇過好多資料都quote進化心理學,但真正學術性探究既書似乎得呢本。

      近代將進化心理學演繹成「顯學」最成功者為Mystery(謎男),其創造的「謎男方法」是「把妹學的鼻祖:

      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Erik_von_Markovik

      如果魔兄睇完《心智探奇》對進化心理學有興趣,可以睇埋《謎男方法》來印證後者是否9up:

      http://www.books.com.tw/products/0010388283

      (不過要等你對進化心理學有興趣先好入list)

      有人講過《謎》一書其實不只是講起女的,內裡其實好多關於social dynamics亦很實用.

      刪除
    13. //好多人會自作聰明地作個4出來然後話1+3=4,到呢個4唔存在時就話邏輯唔work.

      其實又係應然同實然的問題.

      //仔女變廢人,你俾佢地既野會好得去邊?唔係俾得錢多填滿日程表就代表「好」。

      公墓園: 我地已經跟足程序做.

      //可以睇埋《謎男方法》來印證後者是否9up

      請看網上版(唔係手機版)右手邊sidebar,加咗落去了。 XD

      刪除
    14. 說好不再來這裡抬槓,但見這裡對上篇所寫的有回應,我也私自寫了一些回應。

      https://ricemixup.wordpress.com/2016/09/22/%E5%9B%9E%E6%87%89%EF%BC%88%E4%B8%80%EF%BC%89/

      先旨聲明,當提及子女時,無可避免地會用到父母作比喻,並非刻意搞局,不喜勿看。

      刪除
    15. //不喜勿看

      話你邏輯有問題就係有問題, 未睇又點知不喜呢?

      你要待續唔該快手,等我一次過回應, 最多多啲嚟密啲手嘅啫.

      刪除
    16. 不舉勿看!嘩!即刻衝去睇!幾無厘頭都睇!
      係咪先?環境所迫嘛!人人都睇,唔係唔睇呀?
      睇唔明㗎!衝入去睇咗先算啦!不過嘩!好迫人呀!
      XD XD XD

      刪除
    17. 哈哈,我休息一天先,聽睌或者星期六先答。

      刪除
  4. 自從上次朱西的係菜園村玩插贓嫁禍之後, 就好睇佢唔順眼了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我比你早, 由癲升碼頭開始就覺得佢膠得好勻循.

      刪除
    2. 碼頭單野~最膠係美點雙輝~

      刪除
    3. 嗰時我仲未留意佢, 只係知道有堆人, 好似俾人搬走佢個老豆山墳咁, 係都唔俾人搬走個碼頭.

      刪除
    4. //美點雙輝

      浪花淘盡英雄

      //好似俾人搬走佢個老豆山墳咁, 係都唔俾人搬走個碼頭.

      有班友鎖住自己係碌柱度,仲有個何來係度搞搞震.

      刪除
    5. //有班友鎖住自己係碌柱度
      甚麼口味?Pole dance? XD XD

      刪除
    6. //Pole dance?

      http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=3596955

      刪除
  5. //唔使理北京諗乜,如果你得一兩條友講自決,佢梗係郁你啦,如果成個非建制派都係講呢樣嘢,咁郁乜啫?」//

    吓⋯⋯ 佢梗冇讀過孫子名言:知己知彼,百戰不殆;西方都有句:Know your enemy 啦!

    唔使理人諗乜?!捉棋都要諗對方一下步或甚下幾步會如何,何況打仗!佢帶軍真係唔只萬骨枯了⋯⋯

    就係不知彼(佢知唔知己也難説),所以有咁嘅言論。阿爺咁緊張一統,如果只係一丶兩條友講自決,阿爺仲可能當一丶兩隻蚊係到嗡嗡嗡發up瘋,最多揮下手趕佢走,耳不聽當冇事;但當一大堆咁嚟,冇可能唔正視問題,唔開滅蚊燈/殺蟲水,唔郁成堆害蟲由佢地嗡到震天響掛?

    又説自決不=講獨,但底蘊係咩都司馬昭之心啦~

    我"鄧"佢女慘,個「遷」字唔易寫,一個4丶5歲人仔要寫好隻字都難。最攞命係個名毫無韻味/意境(不遷不拆的意境港豬如我實不懂幻想),更不用說詩意,同「不悔」跟本係地與天之別,實侮辱了金庸大師之文筆和學養。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔使理北京諗乜?

      咁咪即係攪港獨囉. 咪玩啦. 阿朱西的.

      刪除
    2. //但當一大堆咁嚟,冇可能唔正視問題,唔開滅蚊燈/殺蟲水,唔郁成堆害蟲由佢地嗡到震天響掛?

      即係我的蒼蠅論: 蒼蠅唔致命, 但係煩同滋擾就已經有足夠理由叫佢地消失.

      //又説自決不=講獨,但底蘊係咩都司馬昭之心啦~
      //咁咪即係攪港獨囉. 咪玩啦. 阿朱西的.

      小學雞式「你無證據」式挑釁行為.

      //最攞命係個名毫無韻味/意境(不遷不拆的意境港豬如我實不懂幻想),更不用說詩意,同「不悔」跟本係地與天之別,實侮辱了金庸大師之文筆和學養。
      我會建議:

      朱雯楓

      諧音1: 紋風「不動」
      諧音2: 聞風「先遁」

      語帶雙關 XD

      點解做老豆嘅要將經歷過嘅事情改落去自己個女個名度? 當自己個女係日記簿?

      刪除
  6. // 朱凱廸坦言...痛苦
    三個字咁累贅, 叫「佔」咪得囉

    // 真係唔使問都知係邊個捐出嚟
    而家可以移植臉喎

    // 「請不要再侮辱香港的策略選民」
    佢咪響度侮辱緊囉

    // 你唔 buy? Oh! You are so 魔鬼
    // 真心信教嘅人都係心理上有啲嘢 kick 住咗!
    殉道情意結?

    回覆刪除
    回覆
    1. //「佔」咪得囉
      朱雀鳩

      //而家可以移植臉喎
      Face off...

      //殉道情意結?
      有72個處女做獎品.

      刪除
  7. 叫朱不千la...有個老千老豆...
    去完伊朗都唔知係咪入左明教...個樣邪到呢...
    佢自己心知肚明不遷係咩一回事...咪又係錢作怪...何苦搞自己個女呢...
    人哥O係大陸寫完悔改書都唔敢改自己個女做李不悔...李六四...李反共...
    跟住尋日689玩回傳....變相幫左老朱...我睇完新聞真係唔知689點解要選特首...

    //他提出有些建議也獲鄉事派中人支持
    不過左膠不愧為左膠...講大話同搬龍門確係真材實料...厚黑學的確了得...
    講到自己點威點受迫害~又黎反智轉身話其實鄉事派都支持佢d建議...
    乜佢唔係要民選鄉議局要踢走班鄉紳同大財團咩~利益俾個體戶wo~
    成日放空話~不如直接講邊D建議鄉事派支持先LA?唔係又請人扮居民扮鄉事派呀?
    支持得黎又恐嚇整死佢?由頭到尾都得佢講哂...
    遙距處理新界事務呢句先正....佢當左自己係新界王?
    佢講野先夠荒謬....就算區議會傾橫洲都唔會坐O係橫洲個山頭傾LA...
    悲情牌唔係咁樣打ga...
    唔同公文袋合作呢樣先好笑...佢根本係B隊...扮咩野...
    佢而家好似戴妖咁當自己係盟主....所有野由佢話事...呢個係精神病人o既病徵...

    btw...戴妖其實真係好似D精神病人....梁卓偉幫唔幫到佢?
    請不要侮辱高智慧選民?
    勁似d強姦犯老強條女之後仲要惡人先告狀...我唔準你侮辱佢...佢係真心愛我ga...

    回覆刪除
    回覆
    1. //叫朱不千la...有個老千老豆...

      朱千父
      1. 有個老千父親
      2. 有一千個potential 父親 XD

      //跟住尋日689玩回傳....變相幫左老朱...我睇完新聞真係唔知689點解要選特首...

      689想拉三打四, 拖埋二撇雞落水啫.

      //遙距處理新界事務呢句先正....
      //佢而家好似戴妖咁當自己係盟主....所有野由佢話事...呢個係精神病人o既病徵...

      醉臥美人膝 手握立會權

      //戴妖其實真係好似D精神病人....

      佢已經代替咗國師.

      刪除
  8. "凱廸坦言,被迫離開鄉郊,放棄多年的在地生活,代價很大"

    但佢喺信報又咁講:「這8萬幾人係投票畀個運動,佢哋係運動一部分,接下來係要捲動整個社會。」

    其實佢係咪有哋自相矛盾?連自己是否想"動L"都唔知,仲點"捲動香港"呢XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢俾人槍打出頭鳥, 要住垃圾會, 壓力很大; 8萬人精神支持佢,又可以捲動一下了...

      刪除