2016年12月1日 星期四

魔術師資產配置(2016年11月結)

受當奴針上場與及美帝加息預期影響,本月REIT和金價繼續調整,魔術師房託組合已跌去升幅一半,收報$111.61,排第三位;而商品組合更跌破$100至$95.86,排行最末,成為魔術師投資組合自2016年4月重組以來「蝕得最入肉」的組合,尤幸商品組合只佔總投資額之3%,對總資產值影響不大。
但當奴針上場與及美帝加息卻是金融股的利好消息,以匯豐控股(00005.HK)為主的沉船基金繼續領放,以$120.66掛首位,足以對沖房託組合的損失;其次則為剛收到股息並將於2016年12月1日以股息再投資的複式盈富,本月收報$113.00,排第二。
排第四就係頗受歡迎,能為不少網友提供靈感的生活基金,收報$110.04;MPF組合則僅僅飲恨,跟最保守作為合格線的收息組合相比輸條馬鬚,分別收報$103.41和$103.48,排第六及第五。

流動資產(即現金存款加投資組合)下趺了1.6%(=(117.84—119.76)/119.76),但總身家不跌卻不跌反升0.58%((12,184.82—12,115.13)/12,115.13):

原因好簡單,就係因為住宅樓價保持平穩向上的勢頭,完全無視15%DSD的勁辣辣招,最差都係有價無市而已。可惜魔術師在4月時已搞好了轉按,仲要捱多兩年半罰息期,短期內無法套現,只係唔知有無得將 outstanding loan 轉做低於H+1.7% 嘅 plan,又唔知罰息期使唔使要重頭計過,睇怕都要再問下先得:

11 則留言:

  1. 5號仔近期持續受惠,看來“沉船基金”可改為“重生基金”啦XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 「沉船基金」係 sinking fund 的意思, 唔係「搭沉船」咁解啊!
      又,一旦「重生」便改名, 咁即係「無限補時」(「無限加時」係冒牌貨!)喇!
      (「無限補時」的意思是,輸就繼續踢,踢到入波贏埋為止,就吹雞完場.)

      刪除
  2. 想借稅貸買HSEB賺息差, 但怕佢跌穿25蚊..
    魔術師點睇12月中加息後既發展? 謝~~

    回覆刪除
    回覆
    1. //借稅貸買HSEB賺息差

      因住輸cashflow mismatch,未除息便要賣股還錢。

      //怕佢跌穿25蚊.

      點解怕,怕乜?

      //睇12月中加息後既發展?

      我覺得依家有少少over-reacted,睇下美帝加息後有乜嘢講再算。
      以昨晚(2016年11月30日)HSEB收$25.57,yield $7.82,假設沒有回收機制,當prepetual bond 來看,duration = 1.078/0.078 = 13.82
      如果yield 加 1%,DV01 = 25*13.82/100 = $3.46
      假設HSEB的yield premium不變,加一次息,升幅為0.25%,價格會跌$3.46*0.25=$0.86.
      以上計算係假設了月來股價下跌並沒有反映過加息預期。實際上如果以月前的股價和yield 計算,現在的跌幅可能已經係「跌過龍」。
      (數就係咁計,假設亦都係咁做,同唔同意則見仁見智。)

      刪除
    2. 我打算用人工還錢, 提早拎到一舊大錢買啲收息資產, 既可以賺息差又賺埋時間.
      但怕到時需時用錢時(的確有可能會有cashflow 問題), 價格跌要平放, 到時息又賺唔到價又蝕埋.
      不過我計過收2次息都已經cover到稅貸既利息支出。
      如果實行呢個計劃都係睇埋12月中後先再決定, 我都想唔會趺,現在約25.5好吸引。
      多謝魔術師既回覆, 我對你以上所講都係明明地 :P

      刪除
    3. //我打算用人工還錢, 提早拎到一舊大錢買啲收息資產, 既可以賺息差又賺埋時間.

      如果你當係分期付款,「先買先享受」係okay嘅,不過一定要計好cashflow,無謂去到太盡搞到自己無彎轉就好.

      //我對你以上所講都係明明地 :P

      臨放工前回覆,手快快用錯了數字:
      DV01 = 25.57 *13.82/100 = 3.53
      加息0.25%,價格就跌 3.53 * 0.25 = $0.88

      實際數字有少許誤差,但意義不太,其實係俾你感覺下個order of magnitude (physics 用語) 就夠了.

      刪除
    4. 明白晒! 謝魔術師~

      刪除
  3. 邊間行要三年罰息期咁惡?

    另,我都認同市場對加息反應過敏,諗緊有無平野執。reit之前升好多,而家跌極都唔覺平,反而hsea/b就愈來愈吸引,可能我就快再入。

    回覆刪除
    回覆
    1. //邊間行要三年罰息期咁惡?

      呢篇舊文有講:

      魔術師資產配置(2016年3月):供足一世
      http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=13066653

      刪除