2016年12月25日 星期日

貓狗偵查檔案

今年聖誕節,難得一連有四日假期,就寫啲輕鬆啲嘅嘢。


畸寶的資訊節目通常都係咁,明明係外購片,但又加返個甜美主播主持養下眼,穿插返啲本地(唔係笨土)小故事,無話唔好,不過美中不足的就是唔知道源片係乜東東。
例如呢輯《貓狗偵查檔案》就當然會加入導盲犬、安樂死愛護動物協會咁:

但係...點解成套嘢得八集,可以有六集用咗嚟講狗,貓就只係得兩集?唔制呀!

20 則留言:

  1. Merry Christmas!����hohoho~~������
    and Happy New Year!

    回覆刪除
  2. 性愛快樂
    呻淫進步
    (無計,我個人比較衰 XD)

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 做僱傭兵有呢樣唔好,真係好難先有假放!

      刪除
  4. Merry Christmas.
    我再証明了女人一定愛鮮花,無論她幾現實都得.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來QA兄也放閃! Congratulations!

      https://qualityalchemist.blogspot.hk/2016/12/merry-christmas-happy-new-year.html

      刪除
  5. QA兄,我身邊恰巧有反例。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 恭喜, 娶妻求熟女, 咁無想嫂都唔係港婦也!

      刪除
    2. 花粉症。見花,快閃!����
      要好吃的! ��

      刪除
    3. //膠花//
      好吃膠花 XD XD XD

      刪除
    4. 豆腐花或拉花...

      刪除
    5. 我都唔知咖啡做乜要拉花, 一攪就無哂...

      刪除
  6. 哈哈如可執少貓屎/嘔吐物/毛毛,
    我都想睇多哋動物片,我有少少審美疲勞了XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我屋企附近好多舖頭貓,唔使自己養唔使睇動物片都好多貓睇同玩也。^_^

      刪除
    2. //嘔吐物/毛毛

      因為舐毛舐得多,所以貓要食返啲植物纖維令自己嘔返啲毛出嚟,正常現象來的.

      //舖頭貓

      舖頭貓會巡邏守住自己個地盤的!

      刪除
    3. 我果頭有隻霸王貓。一聽到打架就係佢嚟巡!
      好惡㗎!其他貓一 feel 到佢氣場,四散!

      刪除