2017年12月31日 星期日

水電鋪的貓仔(九)

2017年最後一篇,一於就唔好咁沉重,輕輕鬆鬆,由水電貓 wrap up 喇!


貓書係魔術師最喜歡在書局的打書釘的書種。好似話貓係會在發生了瘀事(例如在家想跳去某高台但失足掉落地),便會舐毛放鬆一下自己,乘機諗下下一步點做。這天水電貓出街玩到唔知時日,主人出外工作關上了門,摸門釘之餘唯在梳下毛,放鬆下喇!



前兩個星期天氣轉冷,水電鋪主人便準備了間屋仔俾水電貓避寒。水電貓打起貓餅來,果然一訓就訓到「貓事不醒」。


最近天氣回暖,水電貓便又如常出來「巡鋪」,見有人拎住部 iPhone X 來拍照,便擰歪臉唔鬼理魔術師。


在此,魔術師祝各位新年快樂。2018年賺多啲,身體健康啲,開心多啲,合皮扭耳!


6 則留言:

  1. 貓床好可愛啊!
    貓係唔可以碌大對眼望,咁係 attack 嘅狀態。要咪起對眼為之善意。
    可能我個樣係動物界係低B形,幾宅嘅貓貓狗狗都會自動獻身! XD XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //貓係唔可以碌大對眼望,咁係 attack 嘅狀態。要咪起對眼為之善意。

      係呀,對貓科來說,stare into their eyes 係敵意的表現, 絕對唔可以「眼超超」.

      //我個樣係動物界係低B形

      哈哈!
      http://jandan.net/2014/01/15/overgrown-clumsy.html

      刪除
    2. 原來係奶媽型 XD XD

      刪除
  2. 天氣又凍返,搵篇嘢溫暖下:

    http://news.ifeng.com/a/20171226/54524527_0.shtml

    不過鳳凰網好似特多老蝗民憤青,留言全部9唔搭8...愛貓人士一定get到啲gag位...

    回覆刪除