2019年5月9日 星期四

單位面積可妥協,生活品味要做足

業主靠己幹上車,去年4月以340萬買入170幾呎一房單位,裝潢設計所有嘢都要度身訂造過,務求用哂所有空間,問題就係一旦有壞要置換就大鑊了,你估一定搵得返啱 size 的 replacement(37:24—47:25)?
樓盤傳真 2019/04/20 2019/04/20 23:21

何謂豪宅? 官、商都無界定,所謂自律推盤、豪宅免受限制,根本大有漏洞! 綜觀世界各地對豪宅各有標準,香港可以借鏡嗎?
在名校網兼豪宅區之間,尚存居屋、夾屋等入門置業希望,但放盤、成交都罕有,今集夾屋欣圖軒放盤亦選擇長線放租。
招標賣樓,最大問題是透明度不足。驗樓主角九肚山澐灃,近期突然加快銷情,查閱招標文件,樓盤增加了利息回贈,變相減價百分之八,但成交價並無反映。
本案為深水埗單幢樓,22年樓齡,實用面積176呎,男戶主單身狗一個人住,是打JJ的好地方,所以便要求設計C多造暗格,將雜物妥善收好;維持水電位置,儘量慳錢:

設計C將間隔牆拆去,以櫃間牆偷位,又將次所改為套次,在睡房內開門,同時又將客廳梳化背、廚房、與及睡房細窗對正天井,設計C為修飾景觀便將三面窗都封了,日後驗窗唔知點算,而且廚房無窗始終有點怪異(左上、右上)。一入門,牆上設有動作感應掣,即時開着天花燈和模型櫃燈歡迎戶主返歸(左下、右下):

門口隔離就係開放式廚房,廚櫃底係鞋櫃,兼掛上鞋抽,十分 decent(左上)。開放式廚房叮叮爐放到鬼死咁高,廚房隔離伸延就係書枱,書枱底下有垃圾桶,方便一邊睇AV一邊打JJ(右上)。拉開書枱,搬開電腦,擺兩張唔知係邊度搵返來的凳,就可以同女神撐枱腳了(左下、右下):

設計C在電視櫃收納了所有電線;而設計C又在電視櫃頂放上灰鏡,底下設滲燈,營造空間感(左上、右上)。設計C又封了梳化背的細窗,變成花紋牆紙(左中)。放模型的組合櫃係雙面櫃,靠廳的一邊藏有啱啱好大小的雪櫃(右中),組合櫃亦係 feature wall,間出睡房和套次(左下、右下):

睡房有企身大櫃、6呎3大床,設計C又將床背的柱位加牆紙滲燈,化身成 feature wall(左上)。套次門改為趟門(右上),洗水機藏在雙面櫃的另一邊,旁邊偷位掛上 Dyson 吸麈機,再隔離洗手盤底的凹位就用來放金寶綠水(左下、右下):

8 則留言:

  1. 今次終於冇大公仔喇!

    //設計C為修飾景觀便將三面窗都封了
    消防冇問題?而且個廳同睡房似乎下晝西斜(牆上個鐘四點半),冇咗啲窗扯下風,熱到爆。

    //一入門,牆上設有動作感應掣
    半醉返屋企攬著囡囡打茄輪左抄右摸時唔使搵掣開燈,好

    //次所改為套次,在睡房內開門
    上得單身狗蝸居嘅客人多數都喺最終去睡房活動

    //6呎3大床
    目測張床夠長(可能單神狗幾高,所以叮叮爐可以放到咁高?)但頗窄---拍拍拍完囡囡好走喇唔好過夜阻X晒

    回覆刪除
    回覆
    1. //今次終於冇大公仔喇!

      間屋得百幾呎咋...仲大公仔...搵個 Mary 好過喇!

      //牆上個鐘四點半

      咁 attentive to details!!

      //半醉返屋企攬著囡囡打茄輪左抄右摸時唔使搵掣開燈

      AV情節 XD

      //上得單身狗蝸居嘅客人多數都喺最終去睡房活動

      我依家的生活寫照...

      //但頗窄

      單人床, 張床貼窗放, 扑嘢記得要拉簾...

      刪除
  2. 有冇搞錯?張床咁窄!金瓶梅裡面好多招都用唔到喎!點算呀?

    回覆刪除
  3. 都幾骨緻啊整到~

    //開放式廚房叮叮爐放到鬼死咁高
    可能人地6呎幾7呎高呢XD

    回覆刪除
  4. 搞錯, 本來呢個單位廁所門在廳, 梗廚都是賣點, 裝修完反而無晒!
    通常是更迷你的一房單位, 沒選擇下才需要這樣擺法

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家啲設計C最叻就係改開放式廚房, 真係 bad taste...

      刪除