2019年5月19日 星期日

嚴選影音產品(六)之弊傢伙!電視壞鬼咗!

都係自己衰!
魔術師上個星期拎咗公司部 laptop 返屋企 work from home,諗住唔使返公司可以 hea 住做,點知就係因為貪得意,想用部65吋電視做芒,便貪方便無熄 Amp 同電視,一嘢就將 laptop 的 HDMI output 插落去部 Yamaha Amp 嘅 Aux input 度,諗住一轉 Amp 個 Input mode 就搞定...
無熄機插嘢好易燒機。果然,今次真係出事了!不過,死的不是部 Amp,而係部電視即時 short short 地,上半部畫面出黑色橫紋:

要解決,就要熄機拔插蘇等返十幾分鐘 hard reset 一次先可以暫時回復正常,而且唔擔保幾時會復發:

魔術師知道最近 Sony 有新機發佈會,諗住可以依既定策略以折扣價購買上年度的旗艦機款(電子消費產品年年有新嘢出,無需要追貼潮流尖端):



要換機,唔係唔得,反正部電視都用咗成五年了(2014年入伙時買的2013年旗艦款)。依家部機的 spec 是咁的:
(圖片來源:Sony LCD TV Operating Instructions BRAVIA KD-65X9004A/55X9004A)

重點係個 size (WxHxD) 1682x875x100mm(掛牆),同埋部舊機係支援被動式3D...而3D電視原來已於2017年停產,死因是3D眼鏡不為家用用家接受(見伸延閱讀)!
好在,魔術師珍藏的絕大部份 3D Blu ray 影碟,都係 2D + 3D 版,只係得兩隻係淨 3D 版(Captain America: The Winter Soldier, 同埋 Terminator: Genisys),無 3D 都唔死得嘅!
當然,如果要睇返 3D,Sony 仲有部 2016 版的 Z9D 在發售,規格係差少少但就可以睇得返啲3D舊片(尤其是荷里活咁多續集電影,魔術師都喜歡溫完上一集的功課再睇新片),而且75吋 的 Z9D 嘅 size (1684x973x78mm)仲同依家部機差唔多(不過就係用主動式3D眼鏡):
(圖片來源:Sony Television Reference Guide BRAVIA KD-75XZ9D/65Z9D)

如果係唔理 3D,買返2018旗艦,咁就係 A9F 同 Z9F 之間二選一(A系是 OLED,Z系是 LED,其中分別可參考伸延閱讀),其中又只有提供75吋型號的 Z9F (1676x963x67mm)最接近魔術師現時的空間佈置(65吋的 A9F 比舊機還要窄):
(圖片來源:Sony 香港官網 > 電視及家庭影院 > 電視 > 比較產品, retrieved on 13 May 2019)

價錢方面,官方訂價 Z9F 75吋係 $54,990(List price in 我城貨幣, 下同。街鋪會平啲),A9F 65吋係 $49,990,Z9D 75吋係 $59,990。最舊的竟然係最貴,果然 3D 功能(雖然要配主動式眼鏡)係俾發燒友專用(睇返網友留言,大部份用家都係因為 3D Blu-ray 碟而買呢部最後的 3D 電視機皇):
(圖片來源:Sony 香港官網 > 電視及家庭影院 > 電視, retrieved on 13 May 2019)

度咗一排,結果...為免日後保養或買配件麻煩,都係忍痛斬倉放棄3D影碟,敗咗部Z9F返屋企:

另外,要記得打俾歐綠保,四電一腦回收做得到:
(圖片來源:歐綠保綜合環保(香港)有限公司 > 回收安排 - 公眾申請, retrieved on 13 May 2019)

買得 4K HDR,不如又順手 upgrade 埋部 Blu-ray player,由於 Oppo 影碟機不敵串流而停產(見伸延閱讀,土地問題令玩高質素影音的用家愈來愈少):
(圖片來源:Oppo Digital > Farewell, 2 Apr 2018)

搞到要升級睇4K碟,可選碟機十分有限:
(圖片來源:Sony 4K Ultra HD Blu-ray™ 影碟播放器 | UBP-X700, retrieved on 13 May 2019)
(圖片來源:Pioneer 4K UHD 藍光影碟播放機 UDP-LX500, retrieved on 13 May 2019)

睇嚟魔術師又要出街 shopping 了!
***
伸延閱讀:
Sony MASTER Series 8K 旗艦 ! Z9G, A9G, X9500G OLED & LCD全系列列陣(Post76 玩樂網 2019年5月8日)
電視選購資訊(2019電視比較,推介及消委會評測)(Price.com 2019-05-01)
敗給串流媒體!OPPO停產藍光影碟機和高端音頻設備(東網 2018年04月04日)
3D電視終結! 最後生產商LG與SONY齊宣布退出市場(香港01 2017-01-26 12:49

8 則留言:

  1. 魔兄截圖時不時都截得精妙,"不" ! XD

    回覆刪除
  2. 電視機跳黑綫的一刻,影相,作為日後的「呈堂證供」在文中使用。這種冷靜的程度......哪裡學來的? XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 你誤會了。電視出完黑線,reboot 好返,之後再出過,試過幾次先決定買新機。大抱機會俾我set 定鏡頭(播定《無限次戰》啪手指的一刻)去寫blog喇。

      刪除
  3. 睇你嘅blog, 我簡直好似睇緊百科全書咁, 我學到好多嘢。你每一個領域都研究到盡,好犀利好有心機,佩服佩服😳😳

    回覆刪除
    回覆
    1. 過獎了. 我一向最欣賞的就係文藝後興人, 好似達文西咁, 真係天文地理音樂繪晝醫卜星相乜都識, 咁先至係通識的真義吧.

      刪除
  4. Sony野出名易壞, 點解唔考慮下其他牌子?
    我家的panasonic雖是幾千蚊貨仔的低端貨式, 但十分耐用, hot plug unplug 無數次也沒問題
    另 LG 也是不推薦, 我部panasonic之前就是LG, 一過保用就壞遙控, 然後就是電視的開關掣

    回覆刪除
    回覆
    1. 三叔一樣唔好。

      Sony 以我的經驗來說,未至於話易壞。

      Panasonic OLED TV 77" 太闊,65太窄,唔啱位擺。

      刪除