2019年9月6日 星期五

成功重奪美帝股息稅(2019)

雖然比上年(見《成功重奪美帝股息稅(2018)》)遲咗幾個星期,但係魔術師都叫在9月頭收到英帝的退稅支票了!年年都係 claim 幾多拎幾多(雖然魔術師自信無計錯數),唔通美帝真係任人搏大霧?
照例又係將美帝支票存入大貓:

與其話存入美帝支票,實際上係大貓買咗魔術師手上的支票,並賺取手續費。手續費為0.375%(或最少我城貨幣100大洋),如果退稅大少就制唔過喇!
(圖片來源:Bank tariff guide for HSBC Retail Banking and Wealth Management Customers, 1 Aug 2019)
***
伸延閱讀:
填表問美帝取回股息陀地(2018)
成功重奪美帝股息稅(2018)

10 則留言:

  1. 恭喜魔兄再次成功擊敗美帝稅局。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我申請退稅計得好均真架! 無proof 嘅我都唔會去搏大霧.

      刪除
  2. 魔兄可有研究過,有沒有便宜一點,甚至不用付手續費的入票方法?

    回覆刪除
    回覆
    1. 理論上有,就係填 1040NR 時 wire 入 IB 即可, 但係我未試過咁倏.

      刪除
  3. 終於想起當年是因為退稅發現魔兄blog的

    回覆刪除
    回覆
    1. 投資不多,現在只有VNQ和MO在手

      刪除
    2. 如果用IB, VNQ 收多了的股息稅會自動退回,不用操心.

      刪除