2019年9月5日 星期四

嚴選影音產品(七)之的起心肝換相機

自從舊年(2018年)開始,Nikon 大力推銷其無反相機系列 Z6、Z7,同時採用新接環標準 Z mount,令到魔術師持有的十枝傳統 F Mount 鏡聞到魷魚香。魔術師手上的 D3 已是十多年前的產品,但感到一直以來的升級版本都只係小修小補再賣貴啲,實在唔係咁抵玩,所以便忍住無入手。依家見有新改革,於是就趁最近 Nikon 有推廣,便一舉 upgrade:
由於魔術師唔想手上的 F Mount 鏡淪為廢物,魔術師要購置了這套 Z7 Body + FTZ adapter kit set:
(圖片來源:尼康香港 > Z 7, retrieved on 3 Aug 2019)

(圖片來源:尼康香港 > Mount Adapter FTZ, retrieved on 3 Aug 2019)

隨着 Nikon 陸續推出 Z mount 鏡頭,魔術師亦會相應入手。當然,以魔術師的性格,通常都會一次攻項。不過就會等到高規格有興趣的讀者就切勿錯過本網誌「影音器材」系列的 update 喇!今次就掃咗 NIKKOR Z 24-70MM F/2.8 S:

(圖片來源:尼康香港 > NIKKOR Z 24-70MM F/2.8, retrieved on 3 Aug 2019)

講返 Nikon 的推廣活動,右手邊三項是 Nikon 送的禮品(Sony 64GB XQD 卡及讀卡器、原廠電池一枚),左手邊兩項則是以折扣價換領的產品(Nikon 82mm NC濾鏡、3 Legged Thing Zelda L 型快拆板):

開箱圖如下:
Z7 連 Nikkor 24-70mm f/2.8 S
Z7 連 FTZ 轉接環,鏡頭為 NIKKOR 50mm f/1.4G
雖然話魔術師都係咁易幫手振興了經濟,可惜的是,有青示威示足幾個月,魔術師又唔係民間偽記者,真係唔敢拎部新機出街影相呀!
***
魔術師攝影系列現持有:
無反系列
Nikon Z7
NIKKOR Z 24-70MM F/2.8 S
Nikon 1 V1 (後備)
Nikon 1 NIKKOR 10mm f/2.8 (後備)
Nikon 1 NIKKOR VR 10-100mm f/4.5-5.6 PD-ZOOM (後備)
Nikon SB-N5閃光燈(後備)
Nikon FT1 F接環配接器(後備)
全片幅系列
Nikon D3 (退役)
Nikon AF-S NIKKOR 14-24mm f/2.8G ED
Nikon AF-S NIKKOR 24-70mm f/2.8G ED(退役)
Nikon AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8G ED VR II
Nikon AF-S VR Zoom-Nikkor 200-400mm f/4G IF-ED
Nikon AF Fisheye-Nikkor 16mm f/2.8D
Nikon AF-S NIKKOR 24mm f/1.4G ED
Nikon AF-S NIKKOR 50mm f/1.4G
Nikon AF NIKKOR 85mm f/1.4D IF
Nikon Ai-S Nikkor 105mm f/1.8
Nikon AF DC-Nikkor 135mm f/2D
Nikon AF-S Micro NIKKOR 60mm f/2.8G ED
Nikon AF-S VR Micro-NIKKOR 105mm f/2.8G IF-ED
Nikon Speedlight SB-5000
Nikon R1C1 Close-up Speedlight kit
Nikon MC-36 快門線 (退役)
***
伸延閱讀:
尼康隆重呈獻全新 NIKON Z 接環系統,並乘勢推出兩款全片幅無反光鏡相機:NIKON Z 7 及 NIKON Z 6(2018-08-23)

12 則留言:

  1. 你D家當咁重,腳傷仲康復緊?孭去外影都幾大件事喎...

    回覆刪除
    回覆
    1. 腳好返喇!上次被罷工封路行咗個幾鐘返屋企都仲得, 係易攰啲要行吓透吓啫. 咁多嘢梗唔會孭哂出街喇,傻嘅咩?XD

      刪除
  2. 嘩!好重手呀!嘻嘻!

    不過,真喺要Nikkor 24-70mm f/2.8 S至有用,我覺得Nikkor 24-70mm f/4 S光圈不夠大。都喺f/2.8好好多。

    將來藝康firmware更新,可以使用速度快很多的CF Express卡,而不須要用QXD卡。

    你這套Z7+Nikkor 24-70mm f/2.8 S組合,對我來說就好似AV女一樣,只可以幻想,而無機會觸玩,太貴了!我只喺等藝康出中、下價的APS-C無反相機先至會買。

    回覆刪除
    回覆
    1. ur talking Greek to me haha

      魔術師呢套相機要幾錢吖

      刪除
    2. //我覺得Nikkor 24-70mm f/4 S光圈不夠大。都喺f/2.8好好多。

      這就是 kit 鏡跟鏡皇的分別!

      //太貴了!
      //魔術師呢套相機要幾錢吖

      機連鏡頭4萬多啲喇!

      //將來藝康firmware更新,可以使用速度快很多的CF Express卡,而不須要用QXD卡。

      我通常唔玩連環快拍、拍片,卡速對我來說不太重要。

      刪除
  3. 有興趣影乜嘢多呀?會否貼啲作品俾看官欣賞呢😊

    回覆刪除
    回覆
    1. 團體活動、婚禮、囡囡MK妹,街拍、貓貓乜都影,係唔影植物。

      刪除
  4. 早幾個月我部D80壽終正寢,我睇左一輪後,仲考慮轉唔轉會富士。最終都係買左部劣評如潮既D7500,開心使用中。十年既科技變化真係好大。
    下次再換機就再考慮無反。

    講返Z7,用舊鏡會唔會頭重身輕?
    同埋個FTZ實在真係不可思異地厚。裝完之後支支鏡都大炮咁。
    反而接sony鏡既天工環就做到勁薄。Nikon 都做到呢個厚度就好囉。


    回覆刪除
    回覆
    1. //D80

      D80 我都有過,後來轉FF就上了D3.

      //Nikon 都做到呢個厚度就好囉。

      就算有新 version,都唔會咁快出...

      刪除
  5. 生活有健康的嗜好是好事 既中意又負擔得起 梗係要去馬
    希望分享靓相~

    回覆刪除
  6. 呢排太抑鬱 我都買左隻勞開心下
    Low Yeah

    回覆刪除