2019年9月7日 星期六

水電鋪的貓仔(十四)

儲稿清貨來到最後一篇,當然就是由水電貓壓軸出場:

這是幾個月前的照片了,只見水電貓掛住訓連貓糧都不理睬,之後就幾個月都無見過牠了。
畢竟水電貓年紀也不小(都有10歲以上了),魔術師也頗擔心。

幸好,兩個星期前,又隔着玻璃見到水電貓伏起度看街景,魔術師馬上放下心頭大石:

同場加映兩隻藥房貓,都是可遇不可求,神龍見首不見尾之輩。這一隻是MK藥房貓,睥睨天下,非常神氣;但係唔知最近黑警大戰有青,催淚彈大平賣,有無影響到藥房生意或者煙霧令貓兒呼吸困難呢?

呢隻係水電貓的鄰居,都是在屯門富健花園的藥房裡見到的,有時會走去隔鄰牛雜鋪去四處張望,睇佢個古惑樣,有無偷食就不得而知了。

11 則留言:

  1. 三隻貓,即喺三支貓入眼。嘻嘻!

    回覆刪除
  2. 傳爆眼女都係住喺魔術師行經嗰頭龍※居住

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前就是住在龍門居. 現在也經常回去找吃的.

      刪除
  3. 終於又看到水電貓,讚

    回覆刪除
  4. 旺角那隻最醒目,一夫當關。

    回覆刪除
  5. 頭先係油麻地地鐵,有一隊 PTU 係地鐵下面守住,個個都神高神大,行埋去同佢哋講咗 2 聲 "阿 sir,加油!",佢哋都有些愕然,但之後都笑住同我講返 "加油!"

    Momo

    回覆刪除
  6. 第三隻起飛腿嘅眼神甫士最有趣!難怪有半隻手指魔兄都要貼出嚟啦XD

    回覆刪除