逃亡歲月2019/09/11 06:08
七月一日衝擊立法會後,有示威者逃亡到台灣。據了解,部份人因為經濟困難返回香港,留下的有部份是學生,正尋求在台灣升學。其中一名去了台灣的示威者接受《新聞刺針》訪問,說覺得前路很迷惘,但沒有後悔,又說很驚訝香港人對暴力的接受程度升得這樣快。
台灣陸委會表示對香港情勢嚴密關注,對在台港人會提供必要的協助,不會坐視。台北律師公會表示,已開始對在台港人的法律協助。
1. 呢位20出頭的有青真係...當日又話係「經過商討」,「敢為死士先」才衝入垃圾會,又點會無想過要着草,以後無得返屋企呢?
2. 又估唔到呢位有青咁有孝心,竟然擔心起屋企人上來。不過又咁諗,如果唔係由感性支配理性,都好難會好似有青咁「感情澎湃」,喊住口咁一邊話「為了自由而奮戰」,一邊又剝奪其他巷豬搭車返工返屋企的自由喇!
3. 一場「運動」就搞到自己仙都唔仙吓,要靠啃老啃友度日,睇怕平日佢都係不事生產之月光族吧?
4. 有青去到呆灣,竟然無人接濟?仲要話「人生路不熟,自己一個孤伶伶」...有青就係要從「團體」中找到存在感,成班人群埋一齊起哄鬧事就最好,孤身一人就唔知日子點過了!
5. 哈哈!原來跟黑警衝突時,有青只好靠「出手時準確一點」來避免誤傷無辜;唔知黑警咁樣樣,有青又受唔受呢?
6. 呢位有青唔知讀邊間大學,讀到一半着草去咗呆灣,唔知間大學會唔會又因為有「失蹤人口」而懷疑有學生被黑警活活打死,毀屍滅跡呢?
7. 最後,有青來到呆灣竟然一樣係「看不到前路是怎樣」,咁又使唔使有搵菜大媽抗爭呢?話哂一樣都係「睇唔到未來」、「好絕望」呀!
***
【罷課】屯門逾500學生築人鏈 參加者批林鄭只談撤回無補於事8. 「9月3日晚,九龍灣巴士上一名被捕保良局百周年李兆忠紀念中學一名中四同學...就讀保良局百周年李兆忠紀念中學的黃同學表示...亦有無辜市民在各項活動間因而失明。...近日罷課活動,學校取態溫和,容許參與罷課學生開學日在特別課室參與活動。」無辜市民失明?阿黃同學你又知係「無辜」?唔通當時你在現埸?學校仲要取態溫和,唔肯公事公辦,罷課當曠課論。哎呀,中哂黃毒,魔術師母校無喇!
撰文:張美華 2019-09-05 09:10 最後更新日期:2019-09-05 11:43
反對修訂《逃犯條例》風波持續多月,近日大專及中學學界均發起罷課,促請政府回應市民五大訴求。屯門五間學校,包括宣道中學、祟真書院、保良局百周年李兆忠紀念中學、仁愛堂陳黃淑芳紀念中學,以及佛教沈香林紀念中學今早(5日)發起「聯校人鏈」活動,以聲援9月3日晚,九龍灣巴士上一名被捕保良局百周年李兆忠紀念中學一名中四同學,並表達「五大訴求」,活動參與人數目測超過500人。
有仁愛堂陳黃淑芳紀念中學舊生場聲援活動,並製作橫額,要求仁愛堂罷免何君堯作為校董的資格。亦有參與組成人鏈活動的學生,認為特首林鄭月娥撤回修例是「無補於事」。
五所學校部分學生於早上7時許,於屯門輕鐵石排站天橋站上舉起寫有「五大訴求、缺一不可」、「沒有暴徒、只有暴政」的紙牌;亦有舊生在宣道中學門外製連儂牆,人鏈延伸至宣道中學。由石排鐵路站至宣道中學校外,有過百名校友及來自同區五間中學的學生到場聲援,他們於中學門外高呼「光復香港,時代革命」、「香港人加油」、「黑警還眼」等口號。
現場有崇真書院學生參與「聯校人鍊」活動,就讀該校中六的林同學表示,今日參與活動「梗係想表達我哋學生訴求,前線做咁多嘢,但作為社會一份子,有時我哋都做唔到啲咩,想聲援被捕學生,亦都想政府成立獨立調查委員會」。他認為警察做了許多「知法犯法」的事情,希望以學生能夠做的方式,聯校表達訴求。
另一名崇真書院學生陳同學認為,昨日特首林鄭月娥決定撤回修例,是「無補於事」。他指「五大訴求、缺一不可係人都識背啦,林鄭都明白,但係淨係講撤回嘅話,明顯係想敷衍了事」。
亦有仁愛堂陳黃淑芳紀念中學舊生場聲援「聯校人鏈」活動,黃小姐(化名)指除了到場表達「五大訴求」外,亦製作寫上「罷免何君堯刻不容緩、要求仁愛堂立即回應」橫額,希望仁愛堂能夠罷免委任何君堯作為學校校董的資格。她解釋「始終元朗721事件,何君堯都應該係牽涉在內」,但學校和仁愛堂均沒有回應,即使學校早前曾經表示會與辦學團體商討,惟她質疑學校誠意。
而就讀保良局百周年李兆忠紀念中學的黃同學表示,今日參與組成人鏈活動,希望表達五大訴求。她認為特首林鄭月娥昨日(4日)宣布撤回修例,惟社會上已有過千人被捕、警察濫權問題、亦有無辜市民在各項活動間因而失明,直言「政府做嘅嘢係不足以回應社會訴求」。
另外,黃同學表示見學校有一至兩名老師在現場巡邏,認為老師巡邏因擔心學生安危,她續言近日罷課活動,學校取態溫和,容許參與罷課學生開學日在特別課室參與活動。
***
周庭立法會補選選舉呈請得直更新:2019/09/02 20:229. 阿庭妹呢單嘢又點算係「嬴」呢?最多就係「嬴」返三分之二訟費而已!講裁決直程係慘敗。重點就係假髮人確認了選舉主任係有權判定候選人是否真誠地「擁護《基本法》,及效忠特區政府」,而唔係好似販民咁講只係一件橡皮圖章,負責對吓文件齊唔齊,有無簽名等文書工作(乜販民唔係最憎公墓園係橡皮圖章嘅咩?);正苦敗訴只係枝節,係選舉主任唔記得咗跟足程序做而已。庭妹DQ了「嘔落 him」,自己再報名補選又九成九會再被DQ,唔通又要搵李呃人出山?
香港眾志成員周庭就去年被否決參加立法會補選資格,提出的選舉呈請獲判勝訴,高等法院同時宣布,在補選中勝出的區諾軒不是「妥為當選」。
周庭獲判勝訴後形容今次只是慘勝,她會研究是否就這個法律觀點,提出上訴。根據判決失去議席的區諾軒都擔心,選舉主任的權力未受規限。
周庭去年參加立法會港島區補選,雖然已簽署聲明確認真心擁護《基本法》,但被選舉主任指她所屬的香港眾志主張民主自決,不符合參選資格,沒有給她回應的機會,就裁定提名無效。
高等法院法官周家明在判詞指出,立法會選舉候選人要符合擁護《基本法》,及效忠特區政府的要求,不只是簽署一份聲明便能滿足,選舉主任的職責便是要確認候選人的聲明是出自真誠。
不過法官認為,當日選舉主任判斷周庭不符合有關要求時,沒有給她機會作出解釋,或反駁選舉主任掌握的證據,是違反自然公義和程序公正性,所以裁定周庭選舉呈請得直,同時宣布區諾軒並非妥為當選,周庭或其他候選人亦沒有因此妥為當選。政府敗訴要兼付周庭的三分二訟費。
立法會秘書處表示,根據立法會條例,高等法院就選舉呈請作裁決後,如要向終審法院上訴,須在十四個工作日內提出,期間有關裁決暫緩生效,至於被裁定當選無效的人士不再是議員。
政制及內地事務局就回覆,是次補選涉及具關鍵性的欠妥之處,會研究判詞以考慮如何跟進,選管會會留意相關司法程序最新情況,按法例要求及實際情況安排立法會補選。
10. 想像吓補選情況。由於黃C勢大,選民就算係藍C在票站調查都會話投俾黃C候選人,一於名節保身,多一事不如少一事,免得俾拉燈仔點相起底。於是,所有票站調查都顯示黃C大勝,蛇齋黨由朝告急告到天黑,在「極限動員令」之一,慢吓手反勝都未可料!
//有青來到呆灣竟然一樣係「看不到前路是怎樣」
回覆刪除唔知而家學生有冇學成語,贈佢一句 "早知今日,何必當初。"
Momo
// 唔知而家學生有冇學成語,贈佢一句 "早知今日,何必當初。"
刪除有學, 但係唔明嗰意思.
我估"條路自己揀, 仆街唔好喊", 佢哋會明白好多. XDD
仲有“若要人不知,吾好咁低B”
刪除呢啲好似唔算係“成語”呀嘛?
刪除//呢啲好似唔算係“成語”呀嘛?
刪除咁應該叫咩?諺語?又唔係歇後語,或是慣用語?
Momo
原來都算係成語喎:
刪除【出 处】宋·释普济《五灯会元》卷十六:“曰:‘中下之流,如何领会?’师曰:‘伏尸万里。’曰:‘早知今日事,悔不慎当初。'。'
穢語?髒語?
刪除//早知今日,何必當初。
刪除//條路自己揀, 仆街唔好喊
「唔試過又點知唔得呢?」
//有青來到呆灣竟然一樣係「看不到前路是怎樣」
回覆刪除有青搞咁大台戲,目標就係脫離大陸,爭取民主
去到台灣,一切目標都達成,當然直冲人生高峰啦.....
Loser過到台灣,成功爭取民主自由
就咪係變成魯蛇,唔通會變鳳凰咩
--Dogdogchi
// 就咪係變成魯蛇,唔通會變鳳凰咩
刪除仲有就係經歷第二次回歸. 呢啲經驗, 真係唔係人人都有.
民主自由是慢活人生路,吾想成日加油。呆湾好梅dum!
刪除//就咪係變成魯蛇,唔通會變鳳凰咩
刪除//仲有就係經歷第二次回歸. 呢啲經驗, 真係唔係人人都有.
人生一樣可以好精彩 XD
「聯校人鏈」的白衫裙女生,後生女,又唔喺師奶,點解隻隻都咁肥既?莫非是豬腩肉串燒展?嘻嘻!
回覆刪除人月倆臀圓
刪除嘩,好應節
刪除平日任睇都無人望,襯機會刷下存在感掛!
刪除保記囡囡質素不嬲好一般 -_-
刪除百周係屯門最強,呢鑊会唔会令佢走下坡呢?
回覆刪除唉,想當年我話哂都係當屆會考成績最好嗰幾個, 都有份幫百周年 build up 個校譽架!
刪除前訓導鍾sir仍在的話,隨時被激死
刪除鍾sir 你都識,唔通你係校友?
刪除//仲要話「人生路不熟,自己一個孤伶伶」
回覆刪除唔係有幾十個有青一齊去咗台灣?應該一大班人,好開心,點解得一個人?
Momo
「據了解,部份人因為經濟困難返回香港,留下的有部份是學生,正尋求在台灣升學。」
刪除而且無大台, 個個都只係靠網名相應, 真人應該亙不相識.
我都係唔明,國家就話無得揀啫,學校咁多間可以揀,點解係都要讀一間校董同你有仇既學校?
回覆刪除//國家就話無得揀啫,學校咁多間可以揀//
刪除國家都可以揀, 移民就得
黃屍話:我樣樣都滿意, 係唔滿意個話事人, 你換話事人就我囉
--Dogdogchi
校風夠自由, 可以著涼鞋返學
刪除肥妹腳趾包紮咗,可能俾黑衣人咬親?
刪除//校風夠自由, 可以著涼鞋返學
刪除//肥妹腳趾包紮咗,可能俾黑衣人咬親?
D, 你地咁留意個肥妹嘅? 估唔到咁重口味...
咁佢“同另外幾個比”都“唔差”嘅。
刪除魔兄中秋佳節,闔家安康!
回覆刪除謝謝! 大家咁話!
刪除林行止 和 信報 最近瘋了麼? 說 破壞公物讓經濟受惠?!
回覆刪除李家之城 要和 北京 最後一戰了麼? 老爺子 親自出馬 惡斗政法委。
人民日報支持收地。
公安部長第一次加入港澳小組。
國資委要求多家央企增加在香港投資。
這些新聞合起來看,山雨欲來風滿樓。
英國佬比給你生控制佢水電,就已經知道你生的忠誠在何處,可憐仲有傷民以為有大富豪為他們發聲。
刪除就係畀班地產商群起價升,市淡時,他們會合作起樓減低成本,現在一齊起價貴到死既納米樓。
刪除//李家之城 要和 北京 最後一戰了麼? 老爺子 親自出馬 惡斗政法委。
刪除「不要讓李+X跑了」XD
//可憐仲有傷民以為有大富豪為他們發聲。
有青無朋友到要當敵人的敵人是朋友, 真係可憐復可悲.
//就係畀班地產商群起價升
地產霸才是剝奪有青未來的元兇之一, 有青以為李+X 為佢地發聲, 毋寧認賊作父.
講到認賊作父, 侵侵至係經典.
美方指中美貿易談判不談香港問題更新:2019/09/13 13:39
據報為加快中美貿易談判步伐,中方提出將貿易與非貿易議題分開磋商。美國總統特朗普不排除過渡協議的可能性。財長姆欽則表示,貿易談判不會討論香港問題。
中美貿易磋商取得進展,雙方工作層下周會在華盛頓會面。《華爾街日報》報道,中方代表屆時會尋求採用雙軌方式,將談判範圍縮窄至只限貿易,繼續由副總理劉鶴負責,至於較棘手、涉及國家安全的議題,包括地緣政治問題,則另派團隊處理。報道指中方相信談判範圍收窄後,美國提出的近三分一要求,可望即時解決。
有份談判的財長姆欽透露,香港局勢不是中美貿易談判的討論範圍,但不肯表明被指危害美國國家安全而遭封殺的華為是否議題之一。中美雙方在雲端、數據傳送等範圍上定義亦有不同,中國認為屬國安範疇,但美國要求中方將此維持作經貿投資範疇。
彭博則引述消息,華府計劃與中方達成過渡協議,有意提出延後、甚至撤銷部份中國貨進口稅,以換取中國承諾保障知識產權及增購美國農產品。白宮否認報道,總統特朗普則沒排除過渡協議的可能性。
《紐約時報》報道,白宮內部正評估中美達成貿易協議,對特朗普爭取連任有多大影響。據報特朗普女婿、白宮高級顧問庫什納認為,只要美國處理好與其他國家的貿易協議,就無須急於與中國達成協議,爭取選民支持。姆欽等經濟官員則從美國經濟利益考慮,主張與中國談妥協議,只重申保障知識產權、強制技術轉移及匯率問題,一直是美國重點磋商議題。
啱既,一單還一單,就係有他人心懷不軌,阿爺先咁多顧慮啫,起清班反骨仔起碼冇人作反,專心搞經濟,穩定民心。
刪除交換條件,錢之嘛,阿爺大把。
Whatsapp 同 Facebook 偏幫黃屍到出哂面。
回覆刪除戰爭是這樣的,難道期望敵國的媒體對自己公正麼?
刪除所以真係唔好話冇外国勢力参與。
刪除Whatsapp 點偏幫法? 照計 message 都係靠用戶 push 出去.
刪除whatsapp說警隊舉報熱線不合規,關閉了
刪除其實警方應該考慮開微信舉報專線,阿爺一定支持同埋班友一定唔敢玩野
刪除//whatsapp說警隊舉報熱線不合規,關閉了
刪除唔知詳細理據唔敢講. 都有可能係因為有青不斷轟炸 account.
//其實警方應該考慮開微信舉報專線
應該 whatsapp wechat 一齊開. 如果只係 whatsapp 被轟炸而wechat 無事, 都會有壓力俾返 whatsapp. 好過依家任佢講無法對證.
//應該 whatsapp wechat 一齊開
刪除魔術師真係好有智慧。佩服!勁讚!
開 wechat 有難度。公然帶政治嘢入牆內~
刪除魔兄,祝您中秋節快樂!
回覆刪除謝謝呀! 亦都祝喵兄 always together!
刪除今日到范國威俾人DQ,認真恭喜!
回覆刪除黃C 最叻就係攬炒 XD
刪除魔兄中秋快樂!
回覆刪除//【罷課】屯門逾500學生築人鏈 參加者批林鄭只談撤回無補於事
睇下黑超哥個街訪,學生答啲嘢都幾搞笑。我強烈建議睇晒:
黑超哥街訪學生哥!
呢個有趣,唔知佢係唔係cut晒所有深黃嘅學生呢?
刪除咁有啲都支持嘅,人地罷唔關我事囉��
刪除我懷疑罷果班大部份平時都冇心機上堂,今次咁好機會咁正義,重唔乘機
聽左兩分鐘頂唔順
刪除D通識黃老師都唔知點教, 連到底乜野叫罷課都冇一個知道
//唔知佢係唔係cut晒所有深黃嘅學生呢//
刪除最黃果班罷緊課
受訪對像係正常返學既
自然篩走佐最黃果班
--Dogdogchi
//黑超哥
刪除摩摩中秋快樂.
黑超哥就正喇! 成日可以在女同學的心口上點來點去遮校章!
2:00 條柒青, 睇眼神就知是背書, 但就連五大訴求都講唔出. 「五大訴求」下一句就是「缺一不可」成為21世紀最新念口簧 XD
好多囡同學都答唔到「釋放所有義士」的正當性.
//連到底乜野叫罷課都冇一個知道
傷民連「請假」都可以視為「罷工」手段咁反智, 去咗第二個課室上堂都可以當罷課又有乜所謂...
//黑超哥
刪除反黃(佢應該屬於藍的)中難得出到個有台型的,真係要好好把握住。你睇佢戴黑超真係好撚型(有啲似但靚仔過伍允龍),而且上鏡識擺pose,好有台型,講嘢口齒亦清楚,思路清晰...唯一缺憾是唔夠高.
//上鏡識擺pose,好有台型,講嘢口齒亦清楚,思路清晰...
刪除型仔過阿瞬. 不過要睇有無後台肯撐佢.
可以參選區議會, 累積一下鐵票再轉攻垃圾會... 但前題係佢先要除黑超 XD
我反而唔係咁想佢咁快入法定建制。
刪除今次所謂運動,其中都有好處,就係引左好多反黃KOL。何志光在其YouTube頻道簡介過佢18年5月訂閱數先得一萬,今年六月先得三四萬,而家已經過十三萬仲條條講我城政治片都有十幾二十萬view,以前邊有咁多人留意?芒向情況差不多,近排剛剛過十萬勢頭仲勁過何志光,仲有YouTube特別「認證」--限埋廣告添!華記開台兩個月而家都快九萬了,仲有陳怡Simon同veronBenny...以前佢地做反黃嘢,有鬼人睇咩!
黑超哥出得比較遲,但呢條街訪片顯示佢有啲計,希望佢乘住個勢彈埋出嚟。
當然亦反映出傳統藍媒例如港人講地之類的無能...幾個素人出手即時顯得你地全部都係廢柴...
所以既然係咁,不如俾佢地無公職之下多啲出聲聚人氣,總好過在法定途徑內綁手綁腳!
我話佢係黃日華扮嘅!XD XD
刪除睇咗黑超哥條片,佢個款咁似二世祖既。好認同佢理念,會棒佢場。
刪除//最黃果班罷緊課受訪對像係正常返學既自然篩走佐最黃果班
刪除我都覺得係,受訪者都係淺黃同政治冷感既,所以唔清唔楚都好正常
//上鏡識擺pose,好有台型,講嘢口齒亦清楚,思路清晰...
//睇咗黑超哥條片,佢個款咁似二世祖既。好認同佢理念,會棒佢場。
講野正常,亦唔僧太藍,比較易入口.
不過chok左D
//好多囡同學都答唔到「釋放所有義士」的正當性.
刪除都冇,點答遮
//當然亦反映出傳統藍媒例如港人講地之類的無能...幾個素人出手即時顯得你地全部都係廢柴...
潮流興冇大台
//唔僧太藍,比較易入口.
刪除//當然亦反映出傳統藍媒例如港人講地之類的無能...幾個素人出手即時顯得你地全部都係廢柴...
唔太藍會易入屋好多.
好似港人港地之類, 成份網上文匯大公咁, 最衰就係唔fact check,易炒車,無公信力,真係睇見後面憎佢前面。
亦好似當年正思香港咁,都「轉載」了我唔少關於佔中的舊文,見到有時都幾勞氣。
//我反而唔係咁想佢咁快入法定建制。
//真係要好好把握住
我仲以為摩摩係指要建制派好好把握住吸納呢班素人添!
//我仲以為摩摩係指要建制派好好把握住吸納呢班素人添!
刪除合作絕對可以,黑超哥同華記都各自同狀棍搖做過節目勒。但入黨就大可不必(起碼現在),參選更係十畫未有一撇既事。
有青話要趁住個勢贏返次, 咁反黃/淺藍陣營的, 都應該「趁住個勢」爭取游離選票 - 畢竟除非真係推翻政府,否則有法律效力的戰場,始終是議會戰線.
刪除參選畢竟是複雜得多的事,除了何志光(曾經代表過販民參選追擊黃轆撚)外,其他人短短時間不是那麼容易掌握和應付壓力。例如華記只是一個生意人,已經試過炒車同俾曱由騷擾。
刪除反而以在野KOL身份講幾句,幫藍/反黃參選人爭取游離選票的效果仲大得多。我睇好多KOL下的留言,都聲稱自己「六月仲有出嚟遊行,但而家憎到曱由同販民不得了」。
//幫藍/反黃參選人爭取游離選票的效果仲大得多
刪除問題是KOL 可以是有心人, 但出來的建制派主將卻是豬隊友, 咁只會令想幫手的兄弟「心也冷了」.
// 傷民連「請假」都可以視為「罷工」手段咁反智, 去咗第二個課室上堂都可以當罷課又有乜所謂...
刪除我罷工, 但仍要出糧!!
好唔鍾意見到D 小朋友成日炒晒車, 都大講自己點樣唔後悔, 過多兩年先答我啦
回覆刪除原諒他們鄉井之蛙,未出去見識大場面,上次衝入立法會嗰班,雙眼好似發曬光咁周圍望,+足發現新大陸咁。香港教育就係田鴨死讀書,書本的就是正確了,答案指定了,所以一要七,人鏈式咁可以好七。
刪除//香港教育就係田鴨死讀書,書本的就是正確了,答案指定了,所以一要七,人鏈式咁可以好七。
刪除呢點我不同意。我都係香港教出嚟,我唔会好似佢哋咁。乜嘢教育制度都好,一定有一大班學生本身资質差,點教都無用。
//好唔鍾意見到D 小朋友成日炒晒車, 都大講自己點樣唔後悔, 過多兩年先答我啦
刪除我老媽子後生時響應左派杯葛會考, 都係幾十年後先至識後悔.
//上次衝入立法會嗰班,雙眼好似發曬光咁周圍望,+足發現新大陸咁
「據了解,部份人因為經濟困難返回香港,留下的有部份是學生,正尋求在台灣升學。」
支持呆灣的入大學率是超過100%!
//乜嘢教育制度都好,一定有一大班學生本身资質差,點教都無用。
又點解釋名校生都罷課呢? 佢地父母好可能都係走蝗線而搵到個錢.
名校都有好多冇料學生㗎。
刪除// 名校
刪除高分低能原產地.
// 名校
刪除依家D名校生點泥?
出身一個偽中產既家庭
完成父母一個又一個既補習班同"考名校有分加既興趣班"
再上幾個名校面試精讀班
所有野都目標為本, 求學就是求分數
你想像下咁泥既名校生可以有幾叻
-- Dogdogchi
仲有:父母是校友的話也可以加分。
刪除各位中秋快樂嗎
回覆刪除師奶就嬲嬲豬
我經已識唱榮光歸香港了(睇得太多臘腸live) 去廁所醞釀屙大之際仲不自覺哼出“祈求民主與自由萬世都不朽 我願榮光歸香港。。。”
被洗腦真可怕 無聲無息就潛入你嘅腦你嘅血裡面 黃C嘅文宣認真犀利
睇到今日淘大班中老揸中國旗又嬲嬲豬
點解唔揸香港區旗 點解唔舉撐警banner
咁你洗咗腦變咗節未
刪除我淨係見到歌名都作嘔,唔会去聽。
刪除国旗無問題呀。
其他人我就唔知點,但我個人真係冇乜國既觀念。
刪除我可以接受香港受中國統治既客觀狀況。
但要我好真心咁揮中國國旗,大叫愛中國,就真係做唔出。
在下吾想扯旗,包括國旗區旗都吾想,好娘!
刪除咁唔緊要,只要唔好攞啲外國國旗出嚟就得。
刪除六十後你句真
刪除舉中國旗唱國歌 俾我嘅感覺係 大台叫黎幫拖架?
刪除阿爺都盡量唔出面介入香港嘅抗爭 一般香港人對中國亦沒有歸屬感
扮都要扮到係 香港人.自發.企出來.撐警察.反暴力.反破壞.反曱甴
回語娘
brainwashed by《這是我家》too. thanks to cable tv 哼哼
//一般香港人對中國亦沒有歸屬感
刪除“一般”即係大部分?就算係真,咁或者嗰小部分人都好有熱情,一齊出嚟呢?
講真好想企出來撐警察.反暴力.反破壞.反曱甴.但是會被曱甴暴力對待,他們會搶手機變賣換金錢瓜分.曱甴無惡不作.
刪除//但要我好真心咁揮中國國旗,大叫愛中國,就真係做唔出。
刪除//在下吾想扯旗,包括國旗區旗都吾想,好娘!
#MeToo
當年劉翔披國旗的「暴發」陰影仍在.
//扮都要扮到係 香港人.自發.企出來.撐警察.反暴力.反破壞.反曱甴
話說前幾日, 我搭地鐵返工, 剛巧八達通失靈要去客戶中心搞. 只見排我前面的女人同櫃台職員講話要補票, 原因係上一個站「俾啲曱甴霸住哂,出唔到閘」...聽到我陰陰嘴笑.
//brainwashed by《這是我家》too. thanks to cable tv 哼哼
呢首反而ok, 改自《小時候》,顧嘉輝作曲,旋律真係有返咁上下.
//扮都要扮到係 香港人.自發.企出來.撐警察.反暴力.反破壞.反曱甴
刪除「香港曱甴 時代垃圾」呢句口號夠唔夠殺?
嗌完摩連奴句口號,應該冇乜得淨,冇乜一忽好肉淨
刪除我係用《巨嬰革命 垃圾時代》
刪除因為幾十覆歲人,最終都係要人幫佢地埋單執手尾。
因為我係响到鬧過林鄭廢,所以我响番呢到澄清:我收回呢句說話。
刪除呢個只係我嘅個人睇法,唔需要 fat cheque。
呢條 thread 開始變得 Roger 化, 唔識得回應... -_-
刪除我之前都覺得講愛國好肉麻,但係當見到首「暴徒之歌」
回覆刪除之後,覺得若有和平的「山歌對唱」都幾好呀,到時義勇軍進行曲的氣勢就可以壓倒佢地首歌;當佢哋高叫「時代革命」,我都唔介意回應「我愛中國」,激死佢地,哈哈!(唔好意思,我真係想發洩一下。)
話時話有咩「香港的山歌」可以對唱捏
刪除好坎坷,旋律好激昂,聽完睇完暴徒之歌,咬字唱得吾清楚,唉,唱首歌都要蒙面,想帶出什麼訊息呢?大好青年搞成咁,點解吾可以堂堂正正做得合法見得光既動作呢。
刪除頂, 你地係唔係想我又寫歌劇系列?
刪除//你地係唔係想我又寫歌劇系列
刪除好期待,想笑下,好耐冇
//話時話有咩「香港的山歌」可以對唱捏//
刪除以下這首啱唔啱聽?
《香港之光》
調寄:《真心英雄》
粵語填詞:四正、雙喜
天色暗昏 緊記不必怯慌
深知抱著信念會令身軀熱燙
道義情重 毋須困惱驚惶
縱有歪風飄拂也奮勇擔當
懵懂憤青 勾結毀港篡邦
堵塞正道製造噩夢烏煙亂放
鐵錚錚警方 保護最美香港
你我齊來除頑疾拍拍胸膛
嚴寒時同行路腰馬硬朗
歷練艱辛精英披星月亮光
用堅貞的心 可抵擋風霜
此刻心中築起堅壁堤岸
平凡人民為了家國強壯
與家鄉一起將新貌開創
讓東方之珠 可再創輝煌
炎黃後裔永享安康
去睇左首「暴徒之歌」真係毛管戙,唔係感動,係見到咁多蟑螂好驚啊。。
刪除回nick
刪除這段介紹邪教影片是介紹如何弄成一個邪教歌
對比一下現今香港的信眾就會覺悟
https://youtu.be/HjbNErV2uD4
有無人睇過早幾日嘅火影跑..... 好邪門.....
刪除對反黃或中立來講,這篇影片最難防身的,被認為是「犬儒」,條片比較長13分鐘,最後暗地裡逼人表態。
回覆刪除最終的二選一其實都是支持政府
轉載
https://youtu.be/2cMQAIp9kjU
你都幾好耐性喎。
刪除無理由被黃絲恥笑看唔完。
刪除不恥地看,因為這一篇其實非常針對這blog。反黃立場的人群。
或者如摩摩所說,要做更多具體行動優先反黃
不是看不完,是沒有興趣,而且看了也是浪費時間。
刪除其實影片下評論才是精華
刪除睇咗五分鐘, 睇唔落去. 我依然是喜歡閱讀文字多過聽把聲係度豬噏.
刪除我不同意中立就等於犬儒, 只是黃藍都不是我杯茶, 揀唔落手. 我是黃藍都不撐, 但立場更偏向反黃, 原因是黃的歪理不易破解, 容易吸引群眾; 而藍的錯失是極低級低智, 見到已經唔想加入.
民主主義的優點是市民都可以共同參與政事(表面上是通過代議士,選總統來代表自己發聲);但最大的問題是多數決, 而多數人的智慧及專業並不足夠去理解國家/地區政事, 代議士、總統當選後可以跳票,所作所為不再受選民制約, 選民再不滿都只能等下一任以選票表態(以示威遊行半路來推翻現政權已是不守遊戲規則的做法).
估唔到連魔術師都頂不下去,看來反黃中我不正常的,難怪黃屍找到挑機到底頂到幾多分鐘。
刪除回魔術師,這段影片後他都再詳解犬儒定義。我唔覺得是被他們所定義的犬儒,我們沒有偉大到可以疏導和調和兩派激進人士,但可以做到給中立面對黃絲的防身洗腦術。
///謝大家用心看完影片,但仍想大家注意清楚一件事。
網絡上已經愈來愈多人使用「犬儒」一詞評擊中立派,這不是我想看到的現象。
首先, 犬儒的特質是看似中立之餘,更會對雙方各打100大板,落井下石。亦有一部份中立派,沒有對任何人冷嘲熱諷,只是仍在摸索立場。所以我必須強調「犬儒」一詞,請勿濫用,「犬儒思考」應該是由自己內省出來。由別人提醒很容易造成更強的反感。
另外提到「地獄最熱的地方是留給那些要在重大道德危機中保持中立的人」也注意運用情況。原意是指因為中立的人沒勇氣行善,亦無膽行惡,因此遊離於天堂與地獄的入口。但我所使用的語境注意是「重大道德危機,仍保持中立」。
何謂重大道德危機﹕男女朋友分手各執一詞,鄰里為了一塊麵包而爭執,此時中立並無不可。
但若說到,黑幫分子白衣人「無差別」攻擊平民,挖議員祖墳,連無辜群眾都受到傷害,那就是一種恐怖主義。
(更遑論黑幫勢力是與警察合作的)
反對恐怖主義是一種非常政治正確的態度,因為其受傷的不是兩個意識形態的陣營,而是廣大無辜的平民。在這場重大道德危機仍見死不救,那才是中立派應該反思的現象。
因此我用救火去形容,因為火是能無差別傷害所有人的,
它不屬於任何政治立場。
有些人說不是每個人都想把政治成為生活的一部份,
那你想清楚了,會不會只是元朗西鐵站不是你生活的部份。萬一到你居住的環境都出現恐怖襲擊時,那你又會怎樣看?
老實說,我認為犬儒才是最接近真相的人,最少他們對雙方的惡行都能注意到,而不是在兩極之中盲反或盲從。不過我希望人由犬儒式的無意義落井下石,推動為有建設性的中立派,調解雙方的矛盾,化解這場政治風暴。如果只是因為怕被說分化、被兩極騎劫而不為,那證明你只是無膽識。
而具體應該做的就是促請政府成立獨立調查委員會,調查雙方行為,還雙方清白,整件事的由來,深層原因,最後也包括對雙方的懲罰。
原因在於,現時警民之間的仇恨源於,即使雙方也有違法行為,但只有示威者單方面受到法律處分,被抓捕。相反警方濫用的任何武力是沒有受到懲處的,這種政府過份偏坦的態度,才是激起反對派使用武力的原因。
「既然我做什麼都是錯的,對方做什麼都是對的」
如果結果是一樣,不公道的,那反對派自然會開始使用最錯的形式進行抗議。法理字面上這不一定是對的,但這是很多示威者心中真正的想法。要用什麼形式去調解,疏導就要看你作為中立派的本事。
------------------------------------
如果有內地或本土朋友仍不明白現在香港的狀況,我略為解釋一下:
反送中條例只是一個導火線,核心的原因是政府在處理時揭露了無數管治問題,例如白色恐怖,維穩式的公檢法,穿著制服時又不配戴委任證執法,有非正式警務人員之嫌,亦因為無法識別身份而投訴無門,加上侵犯病人私隱,在病床上抓捕示威者,
對於穿著黑衣人隨意進行不合理搜身,知悉對方是區議員後又馬上道歉,對白衫口罩拿棍的黑幫分子又不會搜,對示威者每個行動都控為襲警,但對黑幫分子襲擊平民卻只控非法集結,都是極之怪異的差別待遇。這是香港人不習慣也不應該看到的。
為什麼警察的權力會這麼大?
自從上任特首上台後,首長級公務員集體離職流失,取而代之的是更多由記律部隊出身的武官上任重要職位。而在英治時期,保安局局長應該是由文官出任,以平衡警隊的權力。
但由2003年開始,這個制度被打破了,現任保安局局長就是由警察直接升上去的武官。而在香港公務員體制中,每6位就有1位是警察(19.3% 資料來源 - 公務員事務局 官方資料2019年3月31日),這個比例是非常誇張的。
https://www.csb.gov.hk/print/tc_chi/stat/quarterly/541.html
當武官警隊的影響力、資源(2013年的約146億急增至2018年的約188億) 都高於文官時,那香港政府就逐漸成為警察政府(軍政府)。
因此警隊的權力才會這麼大,特首亦不敢成立獨立調查委員會去徹查警隊背後的指令來源。
簡單來說,警隊的權力,已經凌駕了政府。因為警察是香港唯一合法使用武力的部門,而監警會內的高層皆屬建制派人士,種種情況都顯示 :警隊的權力是欠缺制衡。
詳細情形可以從劉細良(曾任香港政府中央政策組全職顧問,現為城寨網台主持)的分析看見
最後,除了警權外,香港近年出現的港獨、民粹、歸英思潮出現,也證明這是威權式管治的反效果。
近年無數社會運動矛頭都直指雙普選,不過中央對於香港人並不抱任何信心,於是多次增添門檻(人大831),議員批量DQ。的確有些議員的行為是過界的,但連同整串緊密的政治篩選,確實有令人不滿的印象。
當政治問題不能夠在政治解決,一部份人聲音無法走進立法會,特首產生方式仍然停留在商界影響最大的1200人,政改於17年後就沒再提出過下次時間點。
那街頭抗爭也是遲早的事,因為大家認為民主化程度已被鎖死,未來不會再有空間。
基於此,作為非常現實的考慮,追求民主不是為理想而理想,民主自由不應視為所有價值的頂點,每個城市都有其適合的管治方法。
而對於香港的現時情況來說,威權式管治並不適合,應嘗試進行改變,一個沒代表性的政府,不湯不水的假民主,是沒法說服他人,政府會在兩岸政策時主動維護香港人的利益
才會導致矛盾加劇,對政府任何政策的不信任,才會引爆出無人駕駛式的社會運動「民怨」。
這在近期連串風波亦更進一步披露出來,香港政府的權力,回應權是完全被架空。例如因為G20前夕,特首無法馬上出來回應自殺事件,學生才會認定政府草菅人命,繼而彷效太陽花運動衝擊立法會。
如果今天不正視政府的管治效率和認受性,停留於英治時代的行政會議的作用,青年委員會的形式上存在,建制派議員的無限資源的蛇齋餅粽在政治冷感的老年層種票,立法會繼續失效。
那麼日後只會有更多不穩定事件,很多人只是想社會回復穩定,所以希望遊行停止。
我相信任何人都希望社會馬上回復穩定,人人上班發大財
。
但實話實說只是掩耳盜鈴,上述的問題核心不解決不面對,幾年後又會搞出政治風波。而且一次比一次更大型,更暴力。
政治問題只能夠從政治解決,如果大家想從無意義式的批評,改為對現局有幫助,去了解成立獨立調查委員會的意義和重要性。
因為當獨立調查委員會成立後,這件事的真相,背後遠因近因公開後,社會終究會馬上進入理性政治上的討論階段,總比失焦有危險性的街頭抗爭有建設性。
P.S UGL事件也有成立調查委員會(但具體上是立法會的調查委員會),但當時被調查的前特首與會內其中一名建制派議員之間有不尋常的利益關係,可見成立這類調查委員會仍是需要注意成員的組成,但個人認為獨立調查委員會設立,比字面上徹回條例更具實效,有能令民憤降溫之效。
香港人共勉之
一個其實不太關心香港政治,只想社會回復穩定繼續娛樂人生的遊戲愛好者
無聊Youtube創作者 平民遊戲工作室 -白白上
數白攬式批評政府,唔等如可以正當化暴徒行為,完。
刪除AK 你不用那麼「肉緊」. 呢個 comment 我有睇到.
刪除如果係「公正」的獨立調查委員會, 我贊成成立. 但我已經在前幾篇講過問題了: 獨立調查委員會可以找到警員作證, 問元朗站事件的人手調配問題, 問太子站事件為何會有警員說「無人受傷」阻止消防救護進入站內; 但示威者呢? 他們不會肯受傳召, 就算法庭傳召,他們也會一走了之. 所謂獨立調查委員會根本就缺乏公正性可言, 只能查警不能查有青, 那倒不如improve 警監會的公正性好過了.
再說, 看831太子站「打死人」之說, 黃C拉燈仔竟然要警方及巷鐵公佈證據「證明自己無打死人」, 那已經完全不是無罪推定 - 控方應該提出證據證明有人死去, 起碼要有家長朋友校方公司出來證明有人失蹤才對吧? 要證明自己無殺人, 那跟殺人政櫂有什麼分別呢? 有青可以證明自己無殺人嗎?
以此心態觀之, 既然要證明自己無打死人都講得出, 所謂獨立調查委員會, 如果查出來的不符有青所想的話, 他們又會以各種理由出來抗爭吧?
講返政制發展, 要符合831決議而又能改善小圈子制度的, 就是重組1200人選委會的構成. 呢一點我在佔中時講過了, 不贅.
犬儒又好,港豬又好,佢講乜都得,無需理会。佢攞幾個詞語出嚟講吓,我唔會對号入座。要講,我都可以話佢係反社會嘅自恋狂。
刪除你睇得太多佢哋嘅文宣,小心被洗腦呀!哈哈。
巧長長,只理雙方充分成立之理據就是,as simple as that.
刪除//佢攞幾個詞語出嚟講吓
刪除中了偽專管盲潮的毒:
思辨練習之李天命《思考三式VS三大盲潮》(七.完)
似啱啱中,咁救吾救得返
刪除好很長既文, 但睇完仲衰過睇港漫既古惑仔, 根本就9up.
刪除//原因在於,現時警民之間的仇恨源於,即使雙方也有違法行為,但只有示威者單方面受到法律處分,被抓捕。相反警方濫用的任何武力是沒有受到懲處的,這種政府過份偏坦的態度,才是激起反對派使用武力的原因//
連事情發生既次序因由都可以掉轉嚟講既, 我懷疑寫文既人已經連基本既智商都欠缺.
//但若說到,黑幫分子白衣人「無差別」攻擊平民,挖議員祖墳,連無辜群眾都受到傷害,那就是一種恐怖主義。//
白衣人打人(被打既真係市民??)就係黑幫, 咁黑衣人都有打人, 係咪都係黑幫? 咁引伸到白衣人打黑衣人, 係咪累幫內訌仇殺? 咁怪不得警察會唔理, 由得佢地鬼打鬼啦.
回六十後,單單看文宣是不會受影響,畢竟我是在自己群一向孤軍作戰。他們自以為是,想洗我腦難,評擊就多多。
刪除而家雙方都係立場先行
刪除無論打人定係講大話或者做謠
黃藍都可以搵到大量個案
所以講道理已經唔可以說服任何人
香港700萬人大多
美國空投M16, 大陸高鐵運AK
大家打到死剩400萬
即刻冇晒土地問題
又因為全部民間自發, 唔會俾老美同阿爺制裁
本身就係中美新冷戰嘅問題
香港人弱智自己浦頭伸出嚟俾人攪
明明喱埋搵錢先係香港自古以嚟嘅核心價值
我相信美國 +x 50/50。實在太橋!
刪除//而家雙方都係立場先行
刪除//所以講道理已經唔可以說服任何人
其實依家有兩類人: 1. 思想不夠縝密, 人云亦云的, 好多中學生都係呢類(「唔行出嚟香港就無架喇!」):
有中學生在愛丁堡廣場集會更新:2019/09/14 18:15
我相信呢一類人中毒不深, 可以以道理說清.
2. 為了捍衛自己立場的正當性, 明知講的是歪理都要照講, 先催眠自己,再催眠其他人. 呢一類人是無可救藥的.
//原因在於,現時警民之間的仇恨源於,即使雙方也有違法行為,但只有示威者單方面受到法律處分,被抓捕。相反警方濫用的任何武力是沒有受到懲處的,這種政府過份偏坦的態度,才是激起反對派使用武力的原因//
補充一下, 「警方濫用的任何武力是沒有受到懲處的」明顯是錯誤, 七警案與朱經緯案就是例子. 問題是, 上述兩案都有受害人親身出來作證, 而現在有青則只想保持蒙面匿名、罪不責眾的優勢去煮死有根有據可以追蹤到誰是誰的警方(因為理論上警員需展示警員編號). 獨立調查委員會的優勢, 反而是傾向有青,而不是警方. 上文的道理說不通.
第二類直情係只許成功,不許失敗
刪除// +x
刪除呢排佢出鏡得咁密, 仲要口水多過浪. 無佢份就真係有鬼.
不過, 睇嚟老共鐵了心, 要整治傷巷. 唔幫手搵錢之餘, 仲掉轉槍頭打自己人.
照計+X唔使親自出手,富不與官爭,呢啲政治敏感嘢應該搵阿仔去做(誤)XD
刪除//一般香港人對中國亦沒有歸屬感
回覆刪除其實我覺得最大問題並不是唔當自己中國人,香港已經被大陸收返22年,已經係中國嘅香港22年了。話知你咩國籍都好,當你決定繼續留係呢度生活,就要守呢度法律,重要充分認知終極話事人就係殺人政權囉。呢啲就係改變唔到嘅事實。
呢個世界就係你係得邊度生活就要守當地法律同有一定程度合作。你就算係英籍又好美籍又好,去到香港就可以唔守香港法律隨意搞事,又可以反中國政權架咩?你要反呢個政權,首先就要搞清楚自己咩實力先,成日覺得200幻人好厲害,人地有14億人,駛睬你?
22年唔係一個短時間,你真係唔滿意就及早移民,早早離開呢個土地,而唔係硬夾同啲接受左嘅人同你攬炒囉。
又要搵人地錢,又要唔守人地規矩,呢個現象全球得香港獨有。
阿誠哥、何屍屍果堆加拿大人,你地又可唔可以返晒去加拿大反加黎睇下?我就唔信你地重可以咁大大聲搞搞震嘞。
大陸媒體點名張表哥,去大陸搵大錢之餘又去支持巷蜀,呼籲封殺,暴力暴到變了質仲出來支持,你話吾係支持巷蜀都吾信。
刪除阿誠哥、何屍屍果堆加拿大人全部門口狗,去到咪做順民囉。
//當你決定繼續留係呢度生活,就要守呢度法律,重要充分認知終極話事人就係殺人政權囉。呢啲就係改變唔到嘅事實。
刪除//去大陸搵大錢之餘又去支持巷蜀,呼籲封殺,暴力暴到變了質仲出來支持,你話吾係支持巷蜀都吾信。
陶偽才子呢排在傷台《光明頂》降溫, 話班有青唔係想搞巷蜀;但點睇班有青+媽媽+中剷+銀髮都係唔服氣殺人政權的管治, 點睇都係要搞巷蜀喎!
//你真係唔滿意就及早移民,早早離開呢個土地,而唔係硬夾同啲接受左嘅人同你攬炒囉。
黃C會話我城係傷民嘅, 你咁鍾意蝗國便移返去住...
拆解之法: 我城是蝗國的, 住在我城已等於住在蝗國. 至於移不移去另一個城市是個人選擇. 你不喜歡住在蝗國, 要走的是你才對.
//又要搵人地錢,又要唔守人地規矩,呢個現象全球得香港獨有。
呢種刁民意識都唔知係點來嘅.
//我城是蝗國的, 住在我城已等於住在蝗國. 至於移不移去另一個城市是個人選擇. 你不喜歡住在蝗國, 要走的是你才對.//
刪除唔使咁長。只係話「香港土地從來都屬於中國!」就ok。
要咁長的原因是要解釋給不講道理的黃屍,以免被人當成無理。
刪除同埋c嬸你回應的一句是官腔式,都算另一種對應法。
你可以拎晒成本基本法出嚟同佢傾。
刪除1 佢會唔會聽呢?唔會。只會 DLLM 作回應。
2 就算佢認真聽,佢又明唔明呢?應該大多數唔會明。得佢明先算囉!
有隻黑色曱甴被自己友汽油彈打中,真係好過瘾。
回覆刪除今晚北角大戰, 我諗緊寫唔寫好...
刪除唔知點解我覺得越來越無聊,為打而打
刪除打爛巷鐵、電梯真心唔知為乜.
刪除想寫就去寫,中坑福建邦,好似幾打得。
刪除見到最愛睇的"新聞雑評",好開心呀!
回覆刪除支持你呀魔術師!
(本來想說"加油",但覺得依個詞依家好嘔心)
真神奇,竟然有人鍾意睇新聞雜評!我以為多數係投資理財、甜古等等 XD
刪除其實我都最愛新聞雜評
刪除始終都係克克篇法國攝影師妺妹講嘅最令我舒服~
回覆刪除家人曾經在台灣讀書及工作數年,
回覆刪除如果已達至財務自由,
台灣是一個不錯的退休地方...但也僅此而已.
在台灣工作基本上有齊香港所有缺點,
但人工卻較低.
而且台灣人對遊客友善,
對下屬卻是完全兩回事,
上下關係看得比香港重得多.
香港稅率低,
而且雖然GDP per capita比澳門, 新加坡低
人工卻差不多
而工作壓力比上海 / 深圳 / 首爾低...
其實適合華人打工既城市唔多,
機會得來不易,
理應好好珍惜.