2019年11月7日 星期四

家徒四壁偽複式

一家三口住900幾呎三房,本來幾好住,但奈何又要「擴闊空間」,結果又要搵設計C搞3D切割(35:14—47:22):
樓盤傳真 2019/10/192019/10/19 23:25

借錢梗要還!800 萬元可以借足 90% 買按揭保險上會,政府變相重新定義 800 萬元都是上車盤?!不夠借到夠、「幫」人入市,政府表明不是托市,但一夜之間,二手市場紛紛反價 2% 至 12% 、屯門新盤恆大.珺瓏灣亦開出高溢價萬五元一呎,高出同區 15% 。推動中產階層入市,由 no stake 變有樓、有 stake 、變和你穩定?!別忘記,供樓支出及利息負擔即時增加 12% 至 50% ,還要負擔額外保費。
新按保門檻不適用於 1,000 萬元以上物業,如今集放盤就未能受惠!單位位於何文田文蔚閣,755 呎,三房間隔且開則四正,業主叫價多少?賣個關子!值得留意的是,何文田太平道、勝利道一帶,部份盤源在 1,000 萬元以下、重新納入高成數按保範圍,甚至見「六字頭」,會否吸引同區租客轉租為買?
《施政報告》反映當局覓地開始講究交通運輸、配套基建,加快推進三條新鐵路,但舊一批新發展區則未能受惠。白石角新發展區,新一批住宅率先有億京海日灣入伙,居住環境要與各地盤為伴,室內交樓準備工夫也需要再加進步。
現時一般新樓,樓底高度超過 10 呎,去彌補單位細、空間不足帶來的侷促感,向高空發展幫到不忙,設計師今次用了一個特別技巧,將空間感倍增。
柏傲灣904呎三房則,住兩大一細,兩間睡房加一間書房本來剛剛好,點知又話要打通搞大間主人房,結果牽一髮動全身,俾設計C執唔少:

一入屋,個廳已經十分有特色:就係成個廳都無乜傢俬,甚為簡約。白色牆身,家徒四壁;飯枱係張四人玻璃枱,十分單薄;梳化同樣咁奀瘦,都唔知坐唔坐到三個成年人(左上)。梳化對住斜身黑色反光玻璃,成日照住自己,又似身處滿佈單面反光鏡的黑警審訊室,十分精神病(右上、左下)。原來黑色反光玻璃果然是單面反光鏡,內藏展示櫃,只要客廳關上燈光,再亮起櫃內射燈,男戶主便可以 show off 佢珍藏的模型 figure...(右下)。不過晚晚咁睇法又真係幾驚嚇:

設計C將主人房與原則隔離的客房打通,房門移出(左上、右上);客房變成小工作間,放上鋼琴,又升高地台增加收納空間,仲可以引入無敵海景(左下、右下):

主人睡床升上半空,以黑白色調設計(左上);床尾以玻璃圍封,以免戶主夫婦扑嘢時動作過大掉下床去(右上)。上落樓梯有滲燈效果,加強情調(左中)。床底下係小型衣帽間與企身大衣櫃(右中)。由於本案樓底超過10呎,上層睡床可以以站立式玩各種花式之餘,樓下衣帽間依然有1.7米高(左下、右下):

阿囝房就調轉,睡眠區在下層,旁有 Lego 牆,可供囝囝發揮創意,用 Lego 砌出「五大訴求,缺一不可」、「DLLM」等口號。床底和 Lego 牆兩者均設有儲物空間(左上、右上、左中)。設計C不怕玻璃圍欄危險,一樣在囝囝房的棲級中採用,以通往遊戲區(右中);遊戲區樓下則中空造櫃(左下)。又由於樓底夠高,阿囝睡眠區依然有1.8米高的空間(右下):

設計C將阿囝遊戲區與工作間的牆身拆去,偷位伸延(左上)。遊戲區都有1.3米高,唔會太侷促(右上)。遊戲區同樣以玻璃間牆,阿囝一邊玩一邊可以跟在床上唔知做乜的父母你眼望我眼(左中)。如果父母要「辦事」便可以降下電簾 do not disturb(右中),不過如果電簾壞咗,父母就無哂人生落趣了。遊戲室與工作間本來的牆身則變作貯物櫃,增加收納空間(左下)。如此,設計C便可以憑本案的高樓底優勢,三房變兩房再劏成「偽複式」大玩行樓梯遊戲了(右下):

18 則留言:

  1. 10呎樓底整偽複式有點勉強,至少要14呎樓底,每層7呎先夠用,例如呢度:Day and Night 6號

    回覆刪除
    回覆
    1. 傢俱望落去像是租屋住,間屋咁大又少人洗乜要閣仔呢,個閣仔咁矮真係冇乜用。
      Dan6依啲閣仔就啱用,起碼可以企直個人。

      刪除
    2. //Day and Night 6號

      Dan6 前身係工廈,樓底較高唔出奇.

      //個閣仔咁矮真係冇乜用

      連個記者妹都要彎低腰才可以「捐」入個衣帽間, 認真不知所謂.

      刪除
  2. 果啲“模型”都唔知有乜好收藏同 show off.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗰啲只係figure, 唔係模型,「欲砌不能」.

      刪除
  3. 頭幾張相啲燈光同裝修家俬仲寡過會議室,隨時住到精神病。

    回覆刪除
    回覆
    1. //隨時住到精神病

      我都覺得好有病房feel

      刪除
    2. 有啲醫院反而會多啲顏色令病人開心啲,我反而覺得似監獄多啲。
      咁多玻璃,嗰細路周圍摸啲指紋有排去清理。
      咁多嘢升上半空嗰廳用嚟做乜嘅呢。好哋哋樓底高劏成咁,真喺小家。

      刪除
    3. //咁多嘢升上半空嗰廳用嚟做乜嘅呢。好哋哋樓底高劏成咁,真喺小家。

      可能個設計C本身就慣咗只係幫納米戶裝潢. 900幾呎兩大一細住其實好鬆動呢.

      刪除
  4. 琴在地台上,要攞嘢大概要移開,一郁就有走音可能...

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能半年先拎一次嘢, 拎完再順便調音 XD

      刪除
  5. //遊戲區同樣以玻璃間牆,阿囝一邊玩一邊可以跟在床上唔知做乜的父母你眼望我眼(左中)。如果父母要「辦事」便可以降下電簾 do not disturb(右中),不過如果電簾壞咗,父母就無哂人生落趣了。

    可能半夜專登唔落簾先夠刺激,又或者其實係想開放性教育

    回覆刪除
    回覆
    1. //可能半夜專登唔落簾先夠刺激

      「兒目前」系列?

      刪除
  6. 九百幾尺既大屋,裝修出龍床盤既味度,真係獨有品味。
    特別係小朋友訓又好,玩又好,都係咁高,唔怕跌親?

    回覆刪除
    回覆
    1. //九百幾尺既大屋,裝修出龍床盤既味度,真係獨有品味。

      「有錢便是任性」

      //唔怕跌親?

      周囝囝咁就無咗喇!

      刪除
  7. 剛在立場看到文章"從杜汶澤 Vs. 叻哥  看心理學上的確認偏誤與鏡象感知"
    忍不住留言. 分享如下. 佛爺可能有興趣.

    //例如我們不應將所謂的「露西法效應」合理化警察的暴力,在大是大非前,真理永遠只有一個。//
    同樣地我們不應將所謂的「露西法效應」合理化示威者的暴力,在大是大非前,真理永遠只有一個。

    《路西法效應:好人是如何變成惡魔的》
    1.首先,示威者在有意或不經意之情形下跨越自己的道德底線。(開始衝擊)
    2.將警察去人性化。(黑警)
    3.將自己去識別化。(透過匿名、變裝等方式、如:蒙面黑衣)
    4.分散與推諉個人之責任。(如:全是黑警/政府的錯)
    5.盲目服從於權威。(連登)
    6.不經批判地盲目服從團體規範。(光復香港、時代革命、五大訴求、缺一不可)
    7.藉由不作為與冷漠,被動地容忍惡存在。(泛民)

    回覆刪除
    回覆
    1. //例如我們不應將所謂的「露西法效應」合理化警察的暴力,在大是大非前,真理永遠只有一個。

      不論是大是大非, 還是小是小非, 我們都要講邏輯, 睇事實, 而唔係「立場」行先, 更加唔能夠作無證據指控, 造謠生事.

      刪除