2020年2月18日 星期二

新聞雜評(二百五十四)

信報 2020年2月15日
林鄭派錢250億抗疫 小店收8萬
新型冠狀病毒肺炎肆虐本港,多個行業遭受重創,不斷傳出停業及裁員。特首林鄭月娥早前宣布成立過百億元的「防疫抗疫基金」,一直未見細節。林鄭周五率領眾高官宣布基金將加碼至250億元,涵蓋21項具體措施,包括向旅遊、餐飲、零售業及小販發放一筆過現金津貼;全港20萬戶低收入家庭每戶可獲發平均5000元;提高2019/20年度學生學習津貼金額至3500元等。政府下周將向立法會財委會申請不少於250億元「應急費」落實上述措施。
下周五財委會申撥款
財委會主席陳健波周五即配合政府,宣布將於下周五(21日)召開共8小時會議處理有關撥款申請,他呼籲議員聚焦討論,讓撥款申請早日通過。林鄭亦懇請議員支持撥款,並稱明白議員對政府防疫措施有很多疑問,希望各政黨不要討價還價。
林鄭在記者會表示,成立防疫抗疫基金有兩大目的,其一是加強全城防疫,現階段仍須以圍堵策略截斷病毒的傳播鏈;其二是支援因疫情受創的界別和行業,避免出現大規模倒閉或裁員潮。她強調,今輪措施是針對受殃及的行業,其他利民紓困措施,會留待財政司司長於本月26日發表《財政預算案》時公布。
為紓緩旅遊、餐飲及零售業等經營困境,政府將向持牌旅行社發放一筆過8萬元津貼,向大型食肆及工廠食堂發放20萬元,其他持牌食肆及零售商派8萬元,持牌小販亦可獲5000元。同受疫情打擊的會展業、演藝團體、創科行業,以及與再培訓局合作的機構等,均會受援助。
資助私企港生產口罩
在加強防疫方面,林鄭稱將繼續斥資在全球採購口罩及個人防護物品,並資助私營企業在港設立口罩生產線,以及資助研發和生產可重用口罩。政府同時向醫院管理局發放額外47億元撥款,食物及衞生局局長陳肇始解釋,有關撥款將用於向同事發放津貼、增加保護衣物等裝備、醫護人員額外居所津貼及加強實驗室測試等。
林鄭透露,已壓縮政府部門的口罩使用量至每月800萬個,將向政府外判清潔工及長者院舍工友分別提供70萬個及100萬個口罩。現時政府口罩庫存量足以應付兩個月需求,而外界捐贈予政府約160萬個口罩將「與民共享」,透過非政府機構派予弱勢社群。
此外,基金亦會撥款用於提升家居檢疫的電子監察,例如提高電子手環及政府部門發放手機緊急短訊的效率。為加強建造業工地的防疫措施,將發放一次性津貼加強相關裝備。全港公私營住宅的物業管理公司也獲發2.6萬元防疫津貼,清潔工及保安員可取得每月1000元額外津貼。
低收入家庭平均津貼五千
針對已獲分配火炭駿洋邨、粉嶺暉明邨的公屋輪候家庭,政府將發放一筆過6000元特別津貼,上述兩屋邨分別被用作檢疫中心及遭示威者破壞。全港20萬戶低收入家庭獲發平均每戶5000元津助,毋須額外審核。
有見不少幼稚園因疫情停學或減收學費,政府將向所有自資或津助幼稚園或幼兒中心提供資助;本年度學生學習津貼金額亦會提高1000元。
被問到向商戶發放津貼或許只足夠用作繳付一部分租金,是否「亂派錢」,林鄭強調,措施是針對受創最嚴重的行業提供支援,聚焦協助旅遊、餐飲和零售等,今次措施主要與防疫抗疫有關,「如果這樣都認為是亂派錢,我覺得不太正確。」對於被質疑是用錢平息民怨,林鄭解釋,現時事態緊急,很多界別需要政府主動提供支援,推出措施是想與巿民同心抗疫、共渡時艱,並無其他考慮。
政府自去年8月起,已因應社會事件,先後推出4輪紓困措施,包括豁免27項政府收費、推出中小企融資擔保計劃、資助旅遊業等,料涉250億元,金額剛巧與林鄭的防疫抗疫基金一樣。

1. 政府將向持牌旅行社發放一筆過8萬元津貼,向大型食肆及工廠食堂發放20萬元,其他持牌食肆及零售商派8萬元,持牌小販亦可獲5000元。...全港公私營住宅的物業管理公司也獲發2.6萬元防疫津貼,清潔工及保安員可取得每月1000元額外津貼。...對已獲分配火炭駿洋邨、粉嶺暉明邨的公屋輪候家庭,政府將發放一筆過6000元特別津貼,上述兩屋邨分別被用作檢疫中心及遭示威者破壞。全港20萬戶低收入家庭獲發平均每戶5000元津助,毋須額外審核。...政府將向所有自資或津助幼稚園或幼兒中心提供資助;本年度學生學習津貼金額亦會提高1000元。
雖則話「不患寡而患不均」,但其實咁樣派錢法有乜嘢用?每樣派少少,好似俾乞兒咁(「清潔工及保安員可取得每月1000元額外津貼」、「低收入家庭獲發平均每戶5000元津助」),實際用途有限,個態度似係「俾封利是仔你飲茶」多啲囉!
有特別津貼俾即將入住作為檢疫中心的公屋家庭喎?以依家裝潢物料工錢嚟講,6000元可以做到啲乜?
「其他持牌食肆及零售商派8萬元」,其實開鋪仲要租金水電煤呢?可唔可以又補貼埋?順便津貼埋私樓業主又得唔得?
講開私樓業主,仲要交差餉地租呢?免交半年的得唔得?呢次派錢中剷又係受惠唔到,但中剷工資奴就最慘,日日 work from home 照樣做到無停手,既無時間去搶口罩、廁紙、白米同M巾,又要照樣供樓供MPF,777你叫佢地情何以堪?
2. 在加強防疫方面,林鄭稱將繼續斥資在全球採購口罩及個人防護物品,並資助私營企業在港設立口罩生產線,以及資助研發和生產可重用口罩。政府同時向醫院管理局發放額外47億元撥款,食物及衞生局局長陳肇始解釋,有關撥款將用於向同事發放津貼、增加保護衣物等裝備、醫護人員額外居所津貼及加強實驗室測試等。
有錢可以解決到嘅問題就唔係問題,但依家口罩及個人防護物品全球貨源短缺,要貨唔要錢都唔係咁容易;笨土生產咩?班有青肯做廠仔廠妹先算喇!
信報 2020年2月15日
商界促簡化程序 解燃眉之急
對於政府動用250億元設立防疫抗疫基金,有商界代表認同可解業界燃眉之急,但應加強措施力度及簡化程序。民主派則批評非每位巿民能受惠,政府亦無方法紓緩本港口罩荒。
泛民憂遠水難救近火經民聯表示,政府雖及時調整對部分受影響行業的支援,惟未能全面回應巿民要求,促請政府滿足公眾對口罩的殷切需求,加快在全球搜購。該黨表明支持政府緊急向財委會申請250億元撥款,希望簡化撥款程序,解業界燃眉之急。自由黨張宇人讚揚措施是「及時雨」,指飲食業界期望業主可減租及減管理費一半,維持半年,租金押後免息分期攤還。其黨友、批發及零售界議員邵家輝稱,政府向零售商發放8萬元津貼,估計投入約50億元,對中小微企有一定幫助。
公民黨黨魁楊岳橋則指出,特首林鄭周五推出的措施早已應該做,但距離令人滿意仍差很遠,斥政府至今仍無回應全面封關、以包機接回滯留內地港人等訴求。他又說,今次措施有港人無法受惠,冀政府於新一年度《財政預算案》派錢。民主派會議召集人陳淑莊贊同財委會下周開會處理250億元撥款申請,但質疑林鄭推出措施是為抗疫不當而「補鑊、遮醜」,涉及的行政手續或需時處理,擔心救不了「近火」。
3. 公民黨黨魁楊岳橋則指出,特首林鄭周五推出的措施早已應該做,但距離令人滿意仍差很遠,斥政府至今仍無回應全面封關...
楊ONQ 你係咪大台?不如由你先定義下咩叫「全面封關」,即係既「全面」又「開放」俾某些特定人士過關的政策好不好?
4. 民主派會議召集人陳淑莊贊同財委會下周開會處理250億元撥款申請,但質疑林鄭推出措施是為抗疫不當而「補鑊、遮醜」
做又俾你戲子陳話「補鑊、遮醜」,唔做又話你「無為而治」,咁其實你想點?你可唔可以講出點做先至唔會俾你D?
森美擔心父母回港再被隔離
2020年2月17日星期一

【明報專訊】森美日前透露父母正身處停泊在橫濱的鑽石公主號郵輪,令他非常擔心。昨日日本方面公布該郵輪上新增70宗確診感染新冠肺炎個案,船上至今累計共355人染病。
森美昨日表示父母終於獲安排接受檢驗,醫護人員將他們的口水拿去驗,如果結果是陰性,他的父母希望盡快離船;他稱父母目前沒有不適及任何病徵,到下周已滿14日隔離。
提到香港保安局表示正安排包機,免費接載鑽石公主號接受完檢疫獲准離船登岸的港人回港,但抵港後會被安排入住檢疫中心接受14天隔離。
森美對此表示與家人都擔心,如果父母回港後再隔離檢疫,即加起來被隔離28日,擔心他們再被困,身心都不好受,現正等有關方面安排。
5. 黃C偽人真係唔識感恩!成Q日話唔信任政府,但有事時就一邊屌政府一邊要政府幫佢地做嘢,又要包機又唔要「全面封關」,樣樣服侍周到,連再隔離14天都唔肯(點知你離船後在路途上有無中招?),真係惡過華秀隻狗!
***
旺角三男持刀劫走50條廁紙 警方在一間賓館找回該批廁紙 2020/02/17 16:54

【有線新聞】旺角惠康超級市場凌晨被三名持刀男子劫走50條廁紙,價值大約1700元,警方在一間賓館找回該批廁紙。
被劫廁紙的是旺角道惠康超級市場,超市朝早如常營業,裡面有廁紙、紙巾供應,繼續是顧客的搶手貨。街坊對於有人搶廁紙都感到奇怪,陳小姐表示:「沒有聽過有人會搶廁紙,現在這些時勢劫口罩也不劫廁紙,那麼重、又難拿取。」謝小姐則指:「不需要打劫,又不是重要的東西,用少一點或清洗一下。」
有街坊說新型肺炎疫情後廁紙都難買,建議政府實施限購令。這間惠康早上7時開店,差不多每個步出的顧客都有買廁紙,每人限買兩條,廁紙大約賣了4小時就賣光。
搶廁紙案發生在清晨6時許,運輸工人將多種貨品包括廁紙、飲品運到超市門口,三名戴口罩男子持刀指嚇工人,搶走約50條共600卷廁紙,總值1695元,並用手推車搬走,向洗衣街太子方向逃去,警員到場在附近兜截。據了解,警方根據附近閉路電視片段,追蹤到一間賓館,尋回該批廁紙。
6. 查實最近在屯門區出入,都見到唔少街坊拎住一條條廁紙回家,看來買貨無難度,仲搶嚟做乜?唔通真係用嚟包頭咩?
7. 聽見贓物是在賓館起出來,魔術師初頭以為多數係啲文化唔高的蝗民做的;但想深一層,不是有局部封關隔離令嗎?除非你話係旗兵大飛來大飛去,否則以現在蝗民幾乎絕跡我城的情況,唔通除呢單案竟然係傷民做嘅?
***

8. 哎!由《捕蛇者說》開始已經係咁!總之野味就是在藥用價值(壯陽?食完「發發聲」?),背脊向天就可以食,隨時食埋啲病毒都唔知,呢啲先係真正要「國民教育」的事,認真難搞!

54 則留言:

  1. 爆石冇廁紙,寧願搶劫都唔用手指,如果唔發生呢件事睇前面句話會覺得邏輯混亂,哈哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. //寧願搶劫都唔用手指

      到時手指甲就真係會藏污納垢了, 綑黑邊了...

      刪除
  2. //唔通除呢單案竟然係傷民做嘅?
    曱甴想搞亂市場供應多的,等D阿公阿婆鬧政府。
    或者去賓館集體大丁?

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者曱甴集體响賓館打丁丁

      刪除
    2. //集體响賓館打丁丁

      賓館空間狹小,太興奮會影響呼吸...

      刪除
  3. 搶廁紙,是連橙仔做架啦...個邊一個 post 都無...

    回覆刪除
    回覆
    1. https://www.facebook.com/HongKongPoliceForce/videos/184068909671832/

      記者問popo啲賊嘅行劫動機係乜, 係咪自用... XD

      刪除
    2. 呢班黑記...笑料...
      黑警心諗 : 一個人有幾多個 PAT PAT 呀,咁都問。

      黑記當然想是"自用"啦,咁就可以又屌政府。

      刪除
    3. 「廁紙包頭」也算「自用」XD

      刪除
  4. 其實所謂野味,動物植物,就算係人肉都有用架
    病毒呢D野,,真係大自然話事
    其實全國黎講都一定係少數既,至少北方人話南方人才食,南方人話西邊才食
    教育狠心去做,應該好快攪掂
    一定快過香港既~

    回覆刪除
    回覆
    1. //教育狠心去做,應該好快攪掂

      唔聽話就入再教育營... XD

      刪除
    2. 其實係鮮肉/屍體處理問題,早幾年發生豬流感,唔通以後戒焗豬排飯咩。

      婆娘

      刪除
    3. 哈,又要 refer 返保衞爾,就係因為有過瘋牛症,我城以後都無咗真 ·牛肉版。

      https://magicianyang.blogspot.com/2020/01/blog-post_23.html

      刪除
  5. 藥房太子女同我講,日日都有廁紙返貨
    咁班人日日搶,咁咪無貨囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 頭先行咗轉惠康, 卷裝廁紙的貨架放滿盒裝紙巾.

      刪除
    2. 廁紙去天貓超市訂咪有囉,米去糧油雜貨店糴,根本大把貨,駛乜陪佢地癲...

      刪除
  6. 學習某啲文宣手法:

    嗱,以下未fact check㗎~
    那個在超市買幾十條廁紙嘅阿婆, 成日見佢出鏡, 一時鬧警察成粒鐘, 一時又見她支持醫護罷工, 一時話自己只有一個口罩... 點解咁嘅? 你自己諗...
    那些賊千幾蚊厠紙都搶, 搶嚟賣?但又通街都有貨喎。搶嚟自己用? 住得賓館,賓館冇廁紙咩? 點解呢呵, 你自己諗...XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Tammie 你寫得好鬼似, 有資格做捉刀人 XD

      刪除
    2. /你自己諗下啦/
      呢句真係好攪笑,要魔魔先可以駁到,我唔知講咩好
      又要睇返如何思考既文章,HAHA

      刪除
    3. //你自己諗
      //呢句真係好攪笑,要魔魔先可以駁到

      我都駁唔到, 因為要駁之前, 我都要「諗咗先」XD

      刪除
    4. 收到whatsapp message:百佳超市在第一城怒建廁紙圍牆,以平定安史之亂。(最後4個字如何發音,自己諗.... 哈哈)

      刪除
    5. //安史之亂

      無廁紙時可以使出「祿山之爪」XD

      刪除
  7. 魔術師怎樣看李加坡州部長對香港(人)的評論?

    potato

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 留返下次新聞雜評寫 XD

      刪除
    2. 條坡佬講得好中肯, selfish idiot, 現在的香港人不是又蠢又自私嗎? 遅些日本暴大鑊, 我真是想睇下那些年年都要返日本鄉下一次的高尚香港人會點樣.

      刪除
    3. //我真是想睇下那些年年都要返日本鄉下一次的高尚香港人會點樣.

      「無家可歸」 XD

      刪除
    4. 呢條link几好,有字幕,陳振声用Singlish講,一般傷巷人唔會明。

      https://mustsharenews.com/chan-chun-sing-dialogue-leaked/

      刪除
  8. 「向旅遊、餐飲、零售業及小販發放一筆過現金津貼;全港20萬戶低收入家庭每戶可獲發平均5000元;提高2019/20年度學生學習津貼金額至3500元等」
    使唔使當眾嗌兩句口號先可以攞?:D

    回覆刪除
  9. 終於收到稅單,原來18/19年係100%免稅,上限2萬, 我緊係唔洗交
    我相信9成香港人都唔洗交稅, 我相信搵5萬1個月,又無父無母無結婚無子女先要交
    本身香港人個稅網就係好少部份人
    我想問果D唔知邊度出黎既市民,去稅局大叫罷交稅,係交乜野稅?

    回覆刪除
    回覆
    1. //本身香港人個稅網就係好少部份人

      我就是其中一名「納稅人」, 不過我係用網上銀行交稅, 唔使去稅局的...

      //稅局大叫罷交稅,係交乜野稅?

      依家就連印花稅都可以電子化, 去稅局交稅已經係「奢侈行為」了.

      刪除
    2. //我相信搵5萬1個月,又無父無母無結婚無子女先要交//

      月入5萬,有父母,無結婚,都要交...

      刪除
    3. //月入5萬,有父母,無結婚,都要交...

      如果有供樓都可以減啲...

      刪除
    4. //我就是其中一名「納稅人」, 不過我係用網上銀行交稅, 唔使去稅局的...

      X 2

      //依家就連印花稅都可以電子化

      我連電費都係用WECHAT PAY俾,原來WECHAT PAY可以交埋水費、稅及差餉地租。
      其實我想多啲E-government、E-services,咁就可以請少啲公墓員(幻想中)!

      ps. 最新的確診個案住屯門海景花園,傳聞患者的老公才是病毒源頭,所以防護措施要做足。

      太古城患者外父6次返內地曾發病 或屬家族染病源頭

      刪除
    5. //咁就可以請少啲公墓員(幻想中)!

      正苦: 要請多啲公墓園睇實個 system...

      //最新的確診個案住屯門海景花園,傳聞患者的老公才是病毒源頭,所以防護措施要做足。

      暫時感染者多是同住者, 或有一段以小時計的「緊密接觸」(例如邊爐家族), 同 office 工作的同事好似有一例(所以豬公枱辦公室理應 work from home),其餘只係在街上行過或搭 lift 搭公共交通工具而受感染的就好似未有案例. 防護措施要做, 但口罩亦要注重衛生, 低風險活動其實可以唔戴.

      刪除
    6. 公司得一兩格廁所的,真係同事三分親。
      >.<


      婆娘

      刪除
    7. 係,我返工帶私家廁紙架~

      最近收到水費單,轉數快二維碼,嘩,好方便,一SCAN就得
      以前就算網上交,都要自己輸入10定12個號碼同銀碳
      而家一定唔會錯了

      刪除
    8. //最近收到水費單,轉數快二維碼,嘩,好方便,一SCAN就得

      呢啲公共服務繳費(水電煤差餉地租管理費等), 我一向set autopay(可以用信用卡交就當然會用),只要 set 個 make sense 的 upper limit 例如$3000, 就唔怕會俾人亂扣數.

      刪除
  10. // 黃C偽人真係唔識感恩!成Q日話唔信任政府,但有事時就一邊屌政府一邊要政府幫佢地做嘢,又要包機又唔要「全面封關」,樣樣服侍周到,連再隔離14天都唔肯(點知你離船後在路途上有無中招?)

    唔洗估, 船上的人9成中硬招, 昨晚有個日本教授專家都出了條油管片, 船上基本是無皇管, 無分red green zone,基本上成隻船就是一隻petri dish, 所以中招人數日日升, 而家暫時過關無事的日本人竟然可以自已坐車返屋企,完全唔洗再自我隔離,日本暴大鑊就差不多肯定了, 唔知奧運仲搞唔搞得成.

    至於黃屍就一向唔講邏輯, 前言不對後語, 所以呢位黃C偽人的公就我贏字就你輸的表現,其實十分貫徹佢地所作所為.

    回覆刪除
    回覆

    1. //而家暫時過關無事的日本人竟然可以自已坐車返屋企,完全唔洗再自我隔離,日本暴大鑊就差不多肯定了, 唔知奧運仲搞唔搞得成.

      陶藝才子等人成日話要祟優, 皇民最識自律云云, 又睇吓今次佢地嘅危機意識有幾高.

      //至於黃屍就一向唔講邏輯, 前言不對後語, 所以呢位黃C偽人的公就我贏字就你輸的表現,其實十分貫徹佢地所作所為.

      黃C邏輯就係無邏輯 XD

      刪除
    2. 澳門我唔熟,中港台三地崇AV女優已根深柢固。

      刪除
    3. 另一方面, 在職場好多皇民都是工資奴, 公司在生命中佔的比重好大, 呢樣傷民就最學唔得足.

      刪除
  11. //成Q日話唔信任政府,但有事時就一邊屌政府一邊要政府幫佢地做嘢,又要包機又唔要「全面封關」,樣樣服侍周到,連再隔離14天都唔肯(點知你離船後在路途上有無中招?)

    都唔明點解出唔同人交涉又安排完包機,只係好合理要求隔離,仲要提供埋設施,仲要好似契弟咁求果班人
    果班人出發時唔會唔知係高風險啩,佢地抱住自私心態自願去冒險如期出發,而家出事又嘰嘰咭咭,有無檢討下自己嘅自私為其他人帶黎幾多麻煩同經濟支出?

    另外想講有議員日日嘈要接武漢港人,果度個數咁大,呢度都唔係安全啦,日日有確診咁滯,為嘈而嘈?要定期覆診果啲都已經公家同私家藥都安排好送左上去,咁多都要接唔通想在家隔離,提高風險?!到時醫護又係咪真係應付到??啲議員同記者真係咁想一班武漢港人返黎香港,提高社區大爆發風險??而家情況係連口罩都未夠喎..

    回覆刪除
    回覆
    1. //昨晚有個日本教授專家都出了條油管片
      刪左片嘞!說好的民主國家言論自由呢??

      //在職場好多皇民都是工資奴
      其實好多在東京市中心上班的皇民係長距離通勤,住到橫濱、鎌倉、小田原、琦玉縣、千葉縣都有(你當住深圳香港返工之類啦),返工放工已經好迫,勁多密切接觸,之前又被蝗民巷人搶晒啲口罩,加上條船又放左幾百人落黎通街走,真係分分鐘危險過香港呀。

      我有認識的皇民呢期重繼續真·返鄉下,我希望佢返黎繼續work at home唔好周街走呀。

      //皇民最識自律云云
      自律嘅意思即係守規舉囉,應變叻就唔駛搞左條毒船出黎啦。佢搞唔掂晨早就應該出聲,你就算當啲外國人係死嘅嘅,都要早啲俾國民出黎陸上隔離先啦,日本大把地方,點會安置唔到?
      條船而家重毒過武漢,而家居然重可以放啲人周街走,我都無眼睇。

      //包機
      最好笑駐日中國大使話港府包機接回中國人啲人又話做乜接大陸人。咁你班尊貴的港燦同馬交人唔係中國人,中國大使做乜要出手幫你?接受現實啦,傷港人咪就係中國人囉!

      而家得大麻國、花旗國同傷港有包機接人,無中國大使出手咁快搞得掂?果日香港入境處約見厚生省人地都no show 啦!

      刪除
    2. //都唔明點解出唔同人交涉又安排完包機,只係好合理要求隔離,仲要提供埋設施,仲要好似契弟咁求果班人

      因為政府係「service provider」,在傷民眼中,「service provider」就係阿四,可以俾你呼呼喝喝,條命比野味還要賤。

      //有無檢討下自己嘅自私為其他人帶黎幾多麻煩同經濟支出?

      「個病係蝗國傳來的!唔關我地事!我地都係疫情嘅受害者!」

      //另外想講有議員日日嘈要接武漢港人,果度個數咁大,呢度都唔係安全啦,日日有確診咁滯,為嘈而嘈?

      「你要我客死異鄉,心地真係唔好!」

      //啲議員同記者真係咁想一班武漢港人返黎香港,提高社區大爆發風險??

      Not in my backyard...

      //返工放工已經好迫,勁多密切接觸

      皇國情況嚴重過我城,又係有青將蝗驅走的功勞 XD

      //自律嘅意思即係守規舉囉,應變叻就唔駛搞左條毒船出黎啦。

      傷民其實應變就最叻, 不過依家啲「創意」去哂屌正苦而,做實事嘅少.

      //最好笑駐日中國大使話港府包機接回中國人啲人又話做乜接大陸人。咁你班尊貴的港燦同馬交人唔係中國人,中國大使做乜要出手幫你?
      //果日香港入境處約見厚生省人地都no show 啦!

      根據《基本法》,外交歸殺人政權管. 人地皇國係國家, 唔show你傷巷一個地方正苦正常到極, 就好似當日人質事件, 賓國總統 hea 玩貪曾一樣.

      刪除
    3. //咁你班尊貴的港燦同馬交人唔係中國人,中國大使做乜要出手幫你?接受現實啦,傷港人咪就係中國人囉!

      呀咦,乜唔喺本BNO好把炮嘅咩,點解唔搵事頭婆呀,白白交咗幾舊水去續BNO唔喺要"買多個保險"咩?

      刪除
    4. //唔喺要"買多個保險"咩?

      //截至二月十八日,停泊在日本橫濱的「鑽石公主號」上確診新型冠狀病毒感染人數達542人。船上有352名香港居民,包括260名特區護照持有人,另外92名持外國護照的香港居民,其中約50名港人確診感染新型冠狀病毒。

      係囉,果成百個唔係揸特區護照果啲做乜唔搵返佢地護照嘅領事呢?

      刪除
    5. 「他們首先便是傷巷人」XD

      刪除
    6. 事頭婆要出包機了,重事先送左啲人去傷港播毒呀!

      有無BNO堅持到最後跟事頭婆機?我估俾佢去到英吉利醫也是要課金吧。

      https://www.881903.com/Page/ZH-TW/newsdetail.aspx?ItemId=1265925&csid=261_367

      BBC︰鑽石公主號部份英國公民獲安排到香港
      22.02.2020 08:36
      在日本橫濱港的「鑽石公主號」郵輪,船上32名英國和歐盟公民,乘坐英國政府包機離開日本,預料會在當地時間星期六,抵達南部的威爾特郡軍事基地,再轉送到醫院進行14日隔離檢疫。

      郵輪上共有78名英國公民,至少4人確診感染新型冠狀病毒。英國廣播公司引述政府消息人士指,部份公民經政府安排,上星期已經坐飛機到香港,但未有透露人數和詳情。

      刪除
    7. //郵輪上共有78名英國公民,至少4人確診感染新型冠狀病毒。英國廣播公司引述政府消息人士指,部份公民經政府安排,上星期已經坐飛機到香港,但未有透露人數和詳情。

      哈哈, 「第一收容港」再現.

      刪除
  12. 議猿同黑記最想訪問到一個操「普東話」武漢港人, 到時由可以在單程証上大做文章

    回覆刪除
    回覆
    1. 1 日150人, 1年才5萬幾人, 又要中埋武漢, 真係有啲啲難.

      刪除