2020年2月14日 星期五

抗肺炎強身操?

話說魔術師的玄學老師年前曾到武當山呆了一段時間,拜入武當三豐派門下,現任掌門鍾雲龍道長(道號清微)是他師公。日前玄學老師就傳來一段視頻,是鍾道長的八段錦真人示範,謂第一式「兩手托天理三焦」、及第二式「左右開弓似射鵰」對肺和氣管有保養作用,每天練上五次可有強身抗疫之效。

想來武當山位於湖北,鍾道長未免備受疫情波及;不過佢老人家內功深湛,早不用此等基礎功夫自保,倒是魔術師呢類 home office 人,多咗時間做些運動,也是好的。

如果各位讀者想學但又覺得道長個樣不太吸引的話,也可以試吓跟呢位師姐「雙修」:

再唔係,各位電車男可以試吓安裝呢個問創科局拎咗452萬 funding 作開發的「八段錦 app」(註定俾黃C屌咗政府先):
八段錦是一種站式武術導引功法,其動作簡單易學,經常鍛鍊對增強體質,調節人體內各臟腑經絡氣血的運行均有顯效。
透過本程式,智能師傅會逐步教授每式八段錦,由淺入深,循序漸進。望八段錦能遍地開花,達至健康城市。
App Store link
Google Play link
Onelink QR code

利申:魔術師並無用過「智能八段錦」手機程式。
***
伸延閱讀:
創科生活基金資助開發八段錦App獲獎 楊偉雄:公眾須給予空間(香港01 2019年12月15日)
價值 452 萬的八段錦健康遊戲,含有多少 AI?(立場新聞 2018年7月16日)
基礎八段錦

10 則留言:

  1. im a lazybone by nature a couch-potato by default
    但系依家都日日行beat當運動 系屋企半徑300米範圍內巡視超過10間藥房仲有watsons mannings pricerite hktvmall...

    回覆刪除
    回覆
    1. //系屋企半徑300米範圍內巡視

      同貓差唔多 XD

      刪除
  2. 感謝,呢個版本啱feel。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,有太極功底,流暢好多。我之前都有睇片跟住做,後來停左,依家可以試下呢個。

      刪除
    2. 如果你跟到道長做就真係堅。我遠遠跟唔到。

      刪除
  3. 師兄,請問點樣share師姐嗰條片俾人呀? 有原來的link嗎, 我朋友腰痛,我想share條link俾佢。

    回覆刪除
    回覆
    1. https://www.youtube.com/watch?v=V6kNW504Jjs

      刪除
    2. 謝謝你,昨晚太累,半睡狀態下,竟然找不到share button, 做咗伸手黨添!XD

      刪除
    3. 11點幾就「半睡」,你也太不傷巷人了吧?XD

      刪除