2020年2月6日 星期四

「我老婆日日都無罩」

(幕開)
(夜。)
(豪宅的主人睡房裡,漆黑一片。)
(女子從噩夢中醒來。)
女子:(慘叫)喔~~~~
(女子坐直身子,定過神來,喘了口氣,亮起床頭燈,從床頭櫃取過眼鏡戴上。)
女子:(猛搖身邊的男子)老公!老公!
(男子不瞅不睬,大被蓋過頭。)
(女子伸手,想隔着被子捉住男子的手。)
(男子在被內推開女子的手。)
(兩人的手隔着被子互相格了幾下。)
(男子索性擰轉身,背對女子。)
女子:(怒火攻心)老公!你咁係乜嘢意思先?
男子:(在被內發聲,甚為模糊)你咪搞我喇!我要訓覺呀!
女子:(大發嬌嗔)老公!當年我嫁俾你,你唔係發過誓話「執子之手,與子皆老」嘅咩?我頭先發咗個噩夢,巧驚驚!你就連捉住人隻手安慰吓人都唔肯!
男子:(依然躲在被內發聲)老婆!你都幾十歲人喇,官都無求膽自大。區區一個夢,算得上是什麼?
女子:(隔着被子拍打了男子幾下)老公!仲乜你咁惜手如金,連手都唔肯俾我拖吓?啊,我記得喇!主席當日唱歌,你都唔肯拍掌,你一定有啲嘢!話我知,你係咪識咗啲天使?(唱)
「I REMEMBER YOU
留低思想伴給我 願快樂永遠伴我
求空虛思念過
在鏡裡內看著的我在安睡
為何一生苦苦的等始終都告吹
從前在路上遇著或望著是多麼好
為何沒傾訴 人就似風突然地遠去 NO
沒有你在靠著的我在安睡
為何不可講出心中想講的字句
常常獨自在坐著或問著你心中想
完全沒知道 從這一刻你遠去」

男子:(躲在被內,沒好氣)老婆,你咪發花癲喇!段王爺就話醫學世家,引死唔少天使啫!我只係一名數佬,成碌木咁,邊有妹妹仔吼?
女子:(大喜)老公,我怪錯了你,現在向你賠不是了。咁你話我知,你做乜唔肯俾我捉住隻手吖?
男子:(躲在被內,沒好氣)嘿!乜你都肯向人道歉認錯嘅咩?我話你知,你呢排日日開記招,見咁多人,又唔戴口罩,我怕你有病呀!
女子:(愕然)啊!我唔戴口罩,都只係想慳家啫!如果你驚我會惹到病,咁從明天開始,我都會着到好似前朝第一夫人咁,仲要不時碎碎念「洗手、洗手、洗手」...咁得喇卦?老公豬,你唔好唔睬我喇!
男子:(躲在被內,差點氣壞)你係咪想同我洗腦?好學唔學學A1太?(唱)
「為何重逢 重逢令心緒亂
誰人仍令我偷偷眷戀
難忘情緣 唯獨是這一段
何時才讓我揮走昨天」

女子:(嗲聲嗲氣)老公豬,你咪咁喇!講吓笑都唔得!我呢大半年都無開心過,壓力就嚟爆煲喇!
男子:(躲在被內,沒好氣)唉,你自己...同埋你班馬都咁鬼無用,民間都掃到口罩,你地就掃唔到貨。你就算想扮A1太都扮唔到喇!你叫我點笑得出?
女子:(鬼馬地)嘻嘻!我就係知一罩難求,所以我就趁嚟緊嘅情人節,用我的乳罩一開二...你知喇,我的 cup 數啱啱夠我地的嘴形,而且有勾帶有鐵絲,仲係情侶裝添,一定認得對方。(唱)
「明日天地 只恐怕認不出自己
仍未忘跟你約定假如沒有死
就算你壯闊胸膛 不敵天氣
兩鬢斑白 都可認得你」

男子:(躲在被內,大驚)吓!?咁你而家即係真空?
女子:(茫然地)係呀!有乜問題?
男子:(躲在被內,口窒窒)你...你...你乜都唔戴,唔怕生癌咩?
女子:(沒好氣)老公!我成日都叫係唔好上埋啱嗰啲年青人網絡,信埋嗰啲謠言。我最近面色係唔太好,容顏係憔悴咗啲...但我身體健康,絕對唔會心口痛下台架喎!
男子:(躲在被內,疑惑地)咁...咁你又發噩夢?
女子:(隔着被子輕拍了男子一下)老公豬,我都知你關心我架喇!最近醫護又罷工,我覺得佢地似係黃色公僕圈,約埋班勇武煲底見,向我逼宮!咁我就驚醒咗喇!老公,人地有黃傘,我地又幾時有藍傘呢?(唱)
「人隨著步近 玫瑰花香多醉人
微微夜雨輕滲 攜情深 藍色的傘下等
誰明瞭這痴心 曾默允
像是陌生 極天真有情人
陪著我 有否可能 從今起不愛別人
誰明瞭我傾心 情不禁
共渡夜深 還一起看凌晨
完美這戀人 從今天 跟我共行
繼續待我認真」

(男子沒心機聽女子碎碎念,沉沉睡去。)
(女子不忿,猛力搖醒男子。)
女子:(急道)老公!老公!
男子:(躲在被內,不耐煩)又點呀你?我好眼訓呀!
(女子把手伸進被窩裡,有所動作。)
女子:(嗲聲嗲氣)嚟啦老公!我知呢排冷落咗你,搞到你呢排晚晚都死蛇爛鱔,不如就幫我探下熱喇!嗱,講明先,我唔玩肛探架!最多口探...(唱)
「誰忍心 默然讓你
獨個倚窗感覺夜涼
誰忍心 讓你一人
承受冷暖每個變幻與痛傷
誰喜歡獨來獨往
每次孤單單都想妳在旁
藍的天 流動的雲
明白這個世界妳是我曙光」

(男子揭開被子,坐起身來。)
男子:(隔着口罩,大怒)喂!你好嚕喎!你成日唔戴罩見記者,點知有無病。一陣惹埋我點算?唔通我同醫生講話同老婆探熱先搞成咁?到時我廁紙包頭都唔掂!
(女子端詳了男子的口罩幾秒。)
女子:(大驚)老公!你呢個口罩係邊度拎嚟架?
男子:(奇怪地)你又發乜癲呀?你個梳妝枱上咪有一盒囉!
女子:(囁嚅地)老公...你有所不知,我為了節省口罩,戴過的都會除低放設落個盒度架!
(男子口吐白沬,即時昏倒。)
(幕下)
***
伸延閱讀:
特首辦澄清「使用口罩」的內部指引 不適用於公務員自備的口罩2020/02/05 01:25

【有線新聞】行政長官林鄭月娥表示,官員若不符合「優先使用」要求,不准戴口罩,戴了都要除下,盡量讓出給醫護人員使用。特首辦其後澄清,不適用於公務員自備的口罩。
連續兩日沒有戴口罩露面,行政長官林鄭月娥表示口罩供應緊張,政府的全球採購亦不太成功,內部發了指引要謹慎用口罩。她說:「我們自己一定要節省使用,讓醫護人員使用。我們審視過每位出來見大家或平日的官員,如不符合該幾項要求就不准戴,因為每人一天戴幾個,對緊絀的供應帶來很大壓力。」她亦希望在場的傳媒都跟從這個標準。
林鄭月娥指如果有病、咳嗽、做前線服務例如坐櫃枱或者去人多地方都可以戴。特首辦其後澄清,內部指引不適用於公務員自備的口罩,政府亦沒有要求員工不可戴口罩。
政府封多四個關口,不包括深圳灣口岸,中旅巴士更一度在微信宣傳加密跨境班次,直達港九新界,其後刪走。林鄭月娥表示今日可能有很多人湧過去深圳灣口岸,她不知道會否有人加多兩班車疏導人流。但强調整個目標是留下一個關口,做必須、緊急的跨境,他們的工作方向和策略都是要壓縮,政策方向一定是減。
林鄭月娥表示封關不會影響貨運,本港食品和必需品沒有短缺,强調市民不用擔心。她最後主動澄清一件事,「網上謠傳本人患癌,是沒有根據的。雖然我神情、面容憔悴,但健康良好,仍可帶領特區政府。」
【武漢肺炎】懲教署曾向非政府機構供應口罩 指坊間使用「CSI」口罩不足為奇
2020-02-01 22:50

就網上仍有流傳有關口罩供應的謠言,政府發言人今日嚴正澄清,強調政府正全力增加香港口罩供應。
發言人指政府正多管齊下積極增加香港整體口罩的供應,包括進行全球採購;與內地相關部門聯繫以加快口罩清關及應市;聯絡內地生產商增加生產供港口罩;增加本地產量;呼籲私人機構捐贈等。發言人指,政府一定會以香港市民的健康為首要考慮,生產及採購的口罩將用作滿足本地所需,特別是優先供應口罩予醫療衞生人員及前線服務人員。
政府指疫情發生前有向一些非政府機構供應口罩。
就有報道指在坊間發現懲教署生產的口罩,發言人指懲教署在疫情發生前有向一些非政府機構供應口罩,因此坊間有人使用懲教署生產的口罩不足為奇。由於本地口罩需求殷切,現時懲教署已停止承接政府物流服務署以外的訂單。政府物流服務署從懲教署收購的口罩只會供分發予各有需要的部門使用,不會運往香港境外。公職人員如被發現盜取口罩,政府會依法跟進。
對於有報道指有政黨派發由非政府機構捐贈的口罩,發言人指雖然行政長官為該非政府機構榮譽贊助人,惟該批口罩並非由政府提供。發言人指,政府已宣布一系列措施,減少市民聚集及接觸。發言人呼籲在口罩供應仍然緊張時,市民應盡量減少外出及注意個人衞生,減少口罩使用量。

29 則留言:

  1. //「網上謠傳本人患癌,是沒有根據的。雖然我神情、面容憔悴,但健康良好,仍可帶領特區政府。」

    其實林鄭係咪諗住吸收全香港人既民怨,再因患癌落台,等香港緩和一下。
    再由新特首帶領香港走出肺炎,起碼民望會高返d。
    而且而家落台,半年內補選特首,可以免卻新立會既影響。
    拭目以待。
    不過我應該都係諗得太多架啦。政府應該係真心膠。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 根據周顯大師係2018年1月的批註,林鄭是「港女病」同「幼稚病」,所以只能以面對IQ70的態度去面對,我依家明白當年美帝帝民面對小布殊的心情。

      林鄭和鄭若驊作為 港女極品的取態

      刪除
    2. 途經北角間實惠 7點派籌賣口罩 依家人龍有幾百人
      人心惶惶太辛苦了 昨晚見到大街上人手系一揪盒裝紙巾我都懵左

      刪除
    3. 一向高貴形象既我也竟然一見人排隊買嘢..就跟排,盒裝紙巾又好或每人只可購買兩個口罩又好,排完又排,真係想一巴刮醒自己問自己做緊乜,點會折墮到淪落到冚家搶地步。

      刪除
    4. //其實林鄭係咪諗住吸收全香港人既民怨,再因患癌落台,等香港緩和一下。

      老董腳痛, 貪曾坐牢, 689 要照顧屋企, 777生cancer... 突首呢個位真係三煞位 XD

      //人心惶惶太辛苦了 昨晚見到大街上人手系一揪盒裝紙巾我都懵左
      //點會折墮到淪落到冚家搶地步
      //因為恐懼

      大迷信之寧可信其有 (同831太子站拜無名氏一樣)

      //林鄭和陳方安生一樣,是港女中的港女、港女的極品,中央政府應該沒有領教過這種名校出身、一帆風順的港女菁英,也沒有細心研究過周顯大師和高登討論區有關港女的研究,因此才會發生誤判。
      //順帶一提,「港女病」是因幼稚所致

      兩個字: 藍血
      三個字: 單細胞

      信報 2005-09-06

      琉璃火 徐詠璇

      評DGS Girl

      香港劇壇常常希望創作一個本地的百老滙音樂劇。想不到,一間女校的誕生、掙扎與桃李滿門,恰好也是精采的本土素材。更難得的是,演員、樂團、歌詠團、編劇以至填詞,都不用找了,學校裏都有—真人演出。

      如果撇開校友對女拔萃的情感,不妨以戲論戲,用最嚴謹的百老滙標準來審視一下:這反正已不是一個為了討好家長、團結師生的school production。

      布景不豪華,但實際。而且有幾百個學生的大場面,夠看頭了。以校園一株大樹作布景的中心,象徵不屈不撓,大樹成蔭。創校一場,有外國貴族有襤褸乞丐,歌與格局都是《悲慘世界》。足以媲美《窈窕淑女》和《仙樂飄飄處處聞》。

      學生演課堂戲,同學們也厲害,飾演穿着旗袍的母親、穿着洋裙的老師,也一樣不賴。小學生面試一幕,一百零一分。「My father is a dog (doctor). He earns a lot of monkey (money).」哄堂大笑。女拔萃一直游走於貴族與平民之間,有時也會snobbish,尤其學生不少非富則貴,有司機有媽姐。唯有時常警惕。不懂英文的小女孩唱:「空中飛鳥點解會飛得遠,我伸出雙手點解卻飛不起,月亮掉眼淚、繁星含笑,時間捉不到,點解可計算?誰講我知?」劇中老師笑說這求學問的態度,正正就是拔萃要的!這場戲,將教育的真諦寫得詩意。

      老師嚴厲、小學生要講得純正英語才能去廁所,這場戲幽默活潑也可愛。全劇英語演出,忽然一首「哎呀好急呀!」便發揮了轉用廣東話時的破格喜劇效果—現實裏這也是典型女拔萃。在校內,廣東話代表親切、輕鬆的時刻。

      要做到「天天服務社會」(Daily Giving Service)的校訓,有時好心會被騙,但唱出「Keep on giving, keep on sharing」,便有志氣與胸懷。

      女校沒有男生,但演賣雪糕的叔叔,甚至是殘暴的日軍,唱低音有板有眼。有時幾乎要嘆一句,在女拔萃的世界,沒有男生也可以! 

      文章編號: 200509063910132

      刪除
  2. 魔術師點播啲舊歌好好聽,聽完杜德偉依首歌回憶返晒嚟。
    「分手的一刻感慨良多,傷心的影畫不要重播,錯過以後仍怕這一刻再錯,今宵於街中相見仍可狠狠的將心燒痛如我,冷冷笑面迎向我的心」

    回覆刪除
  3. 當佢見到一直睇唔起的只識得靠賭的澳門日日俾人拎來同佢比, 嗰種嬲已經去到連演戲都唔演的地步

    回覆刪除
    回覆
    1. //嗰種嬲已經去到連演戲都唔演的地步

      唔好話700萬人, 就算俾個太古城777管, 恐怕佢都管唔掂 -_-

      刪除
    2. //突首呢個位真係三煞位 XD
      //唔好話700萬人, 就算俾個太古城777管, 恐怕佢都管唔掂 -_-

      謝晒,無晒自信咁,其實都幾慘,身邊啲人都好似唔係幫緊佢咁..
      除左貪曾外,三位都同情,政治素人咁但又上左果個位

      刪除
    3. 或許賀生講野似乎幾真誠
      但係澳門與香港不能同枱比較吧 人口都少左個零 佢亦冇封關亦冇黃媒更有23條大家又唔講 一味就叫賀生過黎管香港

      刪除
    4. //政治素人咁但又上左果個位

      你咁講即係暗示殺人政權有份操盤啫...(除非係我諗多咗)

      //一味就叫賀生過黎管香港

      同傷民一面講民主, 一邊嚮往李加坡一樣

      刪除
    5. //你咁講即係暗示殺人政權有份操盤啫...(除非係我諗多咗)

      諗多左^^” 我意思係佢地唔識政治而已

      刪除
    6. 巷官的政治力(《三國誌》電腦遊戲術語)應該通通都少於50.

      刪除
  4. From Stand News:

    //…...阮民安日前於社交網站宣布,今日(6日)安排於石門一間餐廳向市民免費派發合共 400 個口罩,每人限取兩個,於下午 5 時開始派籌。排隊輪候的市民需出示身份證證明香港人身份,方可獲得籌號。
    於派發口罩現場所見,下午約 4 時已有近二百名市民排隊領取籌號,反應熱烈,工作人員表示需於 4 時 30 分提早截龍。有遲來一步的市民一度鼓譟,嘗試加入隊伍但被工作人員阻止,其後自行散去。民間集會團隊發言人劉頴匡及「陳伯」陳基裘亦有現身協助派口罩,陳伯在場協助派發籌號時,全程高呼「香港人加油」、「抗疫自救」等口號。
    持籌號的市民陸續於 6 時開始領取口罩,工作人員鼓勵市民於領取口罩時說出「光復香港,時代革命」、「黑警死全家」等特定口號。但有個別獲得籌號的市民於領取口罩時拒絕叫口號,憤然離去並罵道:「咁做嘢會畀天收呀,自己會受返㗎!」//…..

    How much lower can these people get?

    回覆刪除
    回覆
    1. //工作人員鼓勵市民於領取口罩時說出「光復香港,時代革命」、「黑警死全家」等特定口號

      哈哈, 笑咗!

      刪除
    2. //工作人員鼓勵市民於領取口罩時說出「光復香港,時代革命」、「黑警死全家」等特定口號

      同「三民主義統一中國!」、「毛主席萬歲!」、「打倒美帝、打倒蘇修!」、「God bless America」等等一樣。:D

      刪除
    3. 「法律無效,主觀判斷至上」!

      刪除
  5. 余慧明 : 用罷工的手法去醫人。
    呢條友係真傻架,唔係扮架。

    回覆刪除
    回覆
    1. //用罷工的手法去醫人

      這是另類療法, 我地常人識條鐵.

      刪除
  6. 新加波政府叫人有病才帶口罩,無帶唔好帶,唔好浪費口罩
    比香港嚴重既中國各區,自己都唔夠口罩用
    但係香港條街9成9都有口罩用
    何解? (不用答)

    回覆刪除
    回覆
    1. D,睇新聞訪問,有啲阿伯話同一個口罩用幾日,唔臭嘅咩?萬年口罩仲唔衛生喇!

      刪除
    2. 試下唔戴口罩,幾個鐘頭後實會見到自己個樣喺網上面XD
      但我唔明嘅係專家都叫你少出街,而啲人仲為咗一盒口罩出面等幾粒鐘(排得隊證明嗰啲人唔駛返工/home office),少出街自然少用口罩la, 咪少啲煩惱啦。

      刪除
    3. //新加波政府叫人有病才帶口罩,無帶唔好帶,唔好浪費口罩

      其實口罩就喺防散佈多過預防,除非喺要照顧病人嘅醫護同埋家人。
      美帝是如此說:
      Q: Does CDC recommend the use of facemask in the community to prevent 2019-nCoV?

      A: No. CDC does not currently recommend the use of facemasks among the general public. While limited person-to-person spread among close contacts has been detected, this virus is not currently spreading in the community in the United States.

      刪除
    4. //幾個鐘頭後實會見到自己個樣喺網上面XD

      哈,我係default 唔戴的.

      又, 今日出街見到有幾位 maskless 的行人, 前幾日幾乎是100%全戴. 看來開始彈盡.

      //Q: Does CDC recommend the use of facemask in the community to prevent 2019-nCoV?

      D, 根本啲傷民係攞嚟驚.

      刪除
    5. 啲人有壞習慣,病果啲唔戴,攪到唔想病果啲要戴,好晒野

      認同應該減少出街,用少啲口罩,我都實行左幾個星期

      刪除
    6. //啲人有壞習慣,病果啲唔戴,攪到唔想病果啲要戴,好晒野

      最弊依家係唔戴的正常人投投以奇怪眼光, 又係「人多,殭屍係怪物;殭屍多,人就係怪物」...

      刪除