2020年7月27日 星期一

新聞雜評(二百七十五)

反修例首宗暴動案 湯氏夫婦及女學生脫暴動罪 官:控方陳詞脫離現實,裁決基於寧縱毋枉 2020/07/25 17:05

【有線新聞】反修例首宗暴動案審訊,法庭裁定去年728上環衝突,湯氏夫婦及17歲女生暴動罪名不成立。法官郭啟安指,控方陳詞以偏槪全、脫離現實,未能毫無合理疑點確定三人參與暴動,基於「寧縱毋枉」原則,裁定暴動罪脫罪。
案發到裁決,由情侶結為夫婦的湯偉雄及杜依蘭暴動罪名雙雙脫罪,湯偉雄表示:「臨說判決前,我們幾乎崩潰。沒事後真的鬆了一口氣,希望所有人有公正裁決才慶祝。」他們與17歲學生李宛叡被控去年7月28日,在德輔道西連同其他人參與暴動,三人暴動罪名不成立,交替的非法集結罪亦不成立。
法官郭啟安表示,案發時有示威者築路障,但有大量市民圍觀,不似擔心示威者會破壞社會安寧,警方亦無即時驅散,裁定當晚警方推進、示威者擲物品,即晚上7時02分才開始暴動。
至於三人有否參與暴動?法官指控方無直接證據證明這點,而控方陳詞時隻字不提犯案者必須在暴動現場集結這元素,是避重就輕、以偏概全。法官指三人的裝束與現場示威者有一定程度吻合,社會上有人會以「黑衣暴徒」等標籤示威者,但黑色裝束,亦是不少市民日常裝扮之一。
警方從兩人背囊搜出生理鹽水等物品,加上另一被告李宛叡的證供,都顯示夫婦曾協助她洗眼,不能排除他們是擔當義務急救員。至於李宛叡被捕前曾經逃匿,法官認為她當時受催淚煙影響,身心俱疲,未必可冷靜做決定。
法官指三人的裝束和行為非常可疑,但法庭奉行「無罪推定」,裁決只反映呈堂證據的狀況,是基於「疑點利益歸予被告」及「寧縱毋枉」的原則,不一定反映三人事實上有否參與非法集結甚至暴動。
他特別提到終院一份判詞,時任常任法官包致金引述案例,指「宣告無辜者有罪與宣判有罪者無罪釋放同樣令人憎惡」,但前者比後者更值得警惕。法官指當「有罪」與「無罪」同時可能存在,他警惕自己要「寧縱毋枉」,而非只是「口惠而實不至」。
至於湯偉雄及杜依蘭被裁定無牌管有無線電通訊器罪成,兩人求情時話是平時行山用,當時亦沒有開機。法官指明白疫情下,兩人經營的健身中心生意大減,但得到政府十萬元資助,相信對收入無重大影響,判各人罰款一萬元。
1. 希望所有人有公正裁決才慶祝...法庭奉行「無罪推定」,裁決只反映呈堂證據的狀況,基於「疑點利益歸予被告」及「寧縱毋枉」的原則...他警惕自己要「寧縱毋枉」,而非只是「口惠而實不至」
誠然暴動罪入罪門檻甚高,看天哥被告暴動罪時係講明佢係邊條街什麼時刻做過什麼動作的,非常之 specific。如果今次 PoPo 真係唔夠真憑實據,自然有空間俾假法人搵到藉口走位,「疑點利益歸予被告」。呢一類唔夠料,無把握告得入的案件,寧可撤銷控罪算數,最多俾班首觸取笑「濫捕」,總好過高調提控卻告唔入,反而滅了自己氣勢,長了黑暴威風。其實睇見呢三位首觸出庭後的囂張樣,與及在場打氣的首觸,佢三個唔只係「可疑」,基本上根據佢地態度都可以知道佢地有份(最起碼)非法集結,甚至暴動。
依家告三位首觸唔入並非「因為公義得以彰顯」,而係控方做嘢嗱西(或故意放水),遇着個假法人又係「不食人間煙火」、只看「呈堂證供」而唔考慮首觸們一貫戰術之輩。當然,亦唔會有人估到假法人會講得出呢句「作為急救員,如果配備一把雨傘替受傷人士在7月盛夏的天氣下遮光擋雨也是平常不過」,甚至乎信納辯方的天氣報告作解釋,真係不知是真心還是假膠(見伸延閱讀中的判詞第122點),所以才有「寧縱毋枉」,甚至乎「口惠實又至」的情況出現。
以檢控策略來看,控方理應找一些「證據確鑿」、「斷正」的案例來檢控「暴動罪」,目的係先將某些「非法集結」upgrade 為「暴動」,咁就比較容易拉埋其他只係在暴動現場「集結」的人落水,即是「在旁圍觀暴動都是參與暴動」之說(雖然對今次案例「沒直接證據,控方舉證完全依賴環境證供」,於事無補,見伸延閱讀中的判詞)。
香港法例 第245章 《公安條例》18.非法集結
(1)凡有3人或多於3人集結在一起,作出擾亂秩序的行為或作出帶有威嚇性、侮辱性或挑撥性的行為,意圖導致或相當可能導致任何人合理地害怕如此集結的人會破壞社會安寧,或害怕他們會藉以上的行為激使其他人破壞社會安寧,他們即屬非法集結。 (由1970年第31號第11條修訂)
(2)集結的人如作出如上述般的行為,則即使其原來的集結是合法的,亦無關重要。
(3)任何人如參與憑藉第(1)款屬非法集結的集結,即犯非法集結罪 —— (由1970年第31號第11條修訂)
(a)一經循公訴程序定罪,可處監禁5年;及
(b)一經循簡易程序定罪,可處第2級罰款及監禁3年。
(編輯修訂——2013年第1號編輯修訂紀錄)
19.暴動
(1)如任何參與憑藉第18(1)條被定為非法集結的集結的人破壞社會安寧,該集結即屬暴動,而集結的人即屬集結暴動。 (由1970年第31號第12條修訂)
(2)任何人參與暴動,即犯暴動罪 ——
(a)一經循公訴程序定罪,可處監禁10年;及
(b)一經循簡易程序定罪,可處第2級罰款及監禁5年。
(編輯修訂——2013年第1號編輯修訂紀錄)
2. 案發時有示威者築路障,但有大量市民圍觀,不似擔心示威者會破壞社會安寧,警方亦無即時驅散
「有示威者築路障」但 PoPo 無驅散,PoPo 的確係 not doing their job;但假法人話圍觀「市民」「不似擔心示威者會破壞社會安寧」(「導致任何人合理地害怕如此集結的人會破壞社會安寧」是犯上「非法集結」罪的必要條件),係好有可能因為呢班「市民」只需轉身射個三分波的時間便可變身「暴徙」,亙相掩護,「兄弟爬山,各自努力」,又點會「擔心」呢?唔係話當時「並非長期處於緊張狀態」(見伸延閱讀中的判詞第57點),亦唔係話有證據證明「在場圍觀的市民就是暴徒」,但以首觸們一貫分工清楚的戰法,就咁以「圍觀」來假設「不擔心」;更何況大把「真・市民」睇住電視直播都會「合理地害怕如此集結的人會破壞社會安寧」,咁又計唔計呢?假法人呢個推論似乎有點奇怪。當然「暴徙集結」不等於是「已發生暴動」,這亦無話可說。
3. 社會上有人會以「黑衣暴徒」等標籤示威者,但黑色裝束,亦是不少市民日常裝扮之一。...警方從兩人背囊搜出生理鹽水等物品......管有無線電通訊器罪成,兩人求情時話是平時行山用,當時亦沒有開機
大把人平常都着黑色衫,但就唔會隨身帶生理鹽水,亦唔會在非行山的時候帶行山用的對講機。假法人呢個講法亦是難以令人接受。
4. 不能排除他們是擔當義務急救員...法官指當「有罪」與「無罪」同時可能存在
既然「『有罪』與『無罪』同時可能存在」,咁「義務急救員」同「暴徒」都可以同時存在。當「寧縱毋枉」去到極致,怪不得買回程機票就是「棄保潛逃」的保險攻略了!假法人的邏輯認真神奇!
***
政府周三起暫停客船、部分貨船船員換班 機組人員入境須持陰性結果 2020/07/26 20:16

【有線新聞】輸入個案當中再有8名海員確診,政府宣布星期三起暫停所有客船及無在本港裝卸貨物的貨船船員換班。有裝卸貨物的貨船船員就仍獲豁免強制檢疫,但在港停留期間不得登岸。機組人員就要在抵港前有陰性結果,或在亞博等候結果才可入境。
在大角咀海濱公園,中午繼續有馬來西亞來的貨船船員登岸換班。船員石先生指:「在這邊隔離,接受核酸檢測,然後明天(星期一)飛上海。」另一船員稱:「(你們多少個月沒回家?)13個月。」
不過,隨著本月已有超過50名獲豁免檢疫的海員及機組人員確診,政府宣布收緊安排。由星期三起,所有客船及沒有在港裝卸貨物的貨船船員換班安排暫停,直至本地疫情受控。在香港裝卸貨物的貨船船員則繼續獲豁免強制檢疫,但船隻在本港水域停留期間,所有船員必須留在船上,不可登岸。
須換班的船員亦要留在船上,直至獲安排交通工具,直接前往機場登機。由外地飛來香港換班的船員就要在離開出發地前48小時內,取得病毒核酸檢測陰性結果才可入境,到埗後要立刻登船,不可在市區停留。船公司及代理須為他們提供點對點交通,不可以坐公共交通工具。
政府專家月初已提出,部分抵港人士獲豁免檢疫可能是防疫漏洞,政府上星期還出稿指這種說法是誤解。食物及衞生局副局長徐德義指:「因為香港有很多物資要外地送來,一直都尊重專家意見。當他們提出不同可能性,為何有個案上升、疫情轉變,我們會一籃子看專家意見、本地趨勢、世界發展。政府不會停止檢視,必要時繼續收緊相關政策及規例。」
至於機組人員及其他經機場到港的豁免人士,同樣要於出發前48小時內獲當地政府認可的檢測機構病毒核酸檢測的陰性結果。否則來港後,必須留深喉唾液做檢測,在亞博或指定地點等候結果。航空公司要為機組人員提供點對點交通,禁止他們使用公共交通工具來往機場和入住的地方,並須確保他們在指定地點自我隔離。
5. 隨著本月已有超過50名獲豁免檢疫的海員及機組人員確診,政府宣布收緊安排。由星期三起,所有客船及沒有在港裝卸貨物的貨船船員換班安排暫停,直至本地疫情受控。...政府專家月初已提出,部分抵港人士獲豁免檢疫可能是防疫漏洞,政府上星期還出稿指這種說法是誤解。食物及衞生局副局長徐德義指:「因為香港有很多物資要外地送來,一直都尊重專家意見。當他們提出不同可能性,為何有個案上升、疫情轉變,我們會一籃子看專家意見、本地趨勢、世界發展。政府不會停止檢視,必要時繼續收緊相關政策及規例。」
魔術師成日都鬧777特衰正苦唔見棺材唔流眼淚,唔能夠料敵機先,後知後覺,唔識做好準備就係咁解。早前就有聲音話豁免船員係漏洞,一般的職場文化都係儘量自己內部傾掂先,相信正苦專家組在內部會議都有提出點樣去堵塞漏洞。許樹昌要經傳霉公提出意見(見下文),基本上就係「我已經提醒過正苦,不過佢地唔理」的意思。唔公開逼你回應你就側側膊,呢個正苦認真唔抵幫。
本月至少29船員確診 許樹昌:應限制於酒店等候檢測結果 暫緩來港換更三周 2020/07/25 19:18

【有線新聞】現時船員到港後,做病毒測試後只需醫學監察。政府專家組成員之一許樹昌指,船員應留在酒店直至有檢測結果。他又指現時香港自己都很亂,應暫緩他們由外地來港換更三星期。
外地船員來香港換更獲豁免檢疫後,約有一萬多名船員到港,當中有多少人帶病毒並不知道,因為無檢測過。政府月初才要求他們來港前要有陰性的病毒檢測結果,來港後再留一次樣本。今個月內,至少找到有29名船員確診。
船員等結果期間可以在社區周圍走,許樹昌:「都是漏洞,因為始終到埗,雖然他出發前48小時內在當地的樣本是陰性,但我們不能說他之後不會有事,船員等報告時應留在酒店檢疫,直至知道報告結果。如果沒有限制,他可以出入社區,香港的爆發就會更持續。」
不過疫情嚴峻,可否直接暫時不讓他們來港換更呢?許樹昌:「香港自己都很亂,疫情正爆發,我們可否考慮暫停(來港換更)服務三星期?到香港(疫情)穩定,再讓他們來港。」
(圖片來源:豁免由外國地區到港人士接受強制檢疫安排(更新日期: 2020年7月15日), retrieved on 25 Jul 2020)
6. 外地船員來香港換更獲豁免檢疫後,約有一萬多名船員到港,當中有多少人帶病毒並不知道,因為無檢測過。政府月初才要求他們來港前要有陰性的病毒檢測結果。...今個月內,至少找到有27名船員確診。船員等結果期間可以在社區周圍走。...許樹昌:「香港自己都很亂,疫情正爆發,我們可否考慮暫停(來港換更)服務三星期?到香港(疫情)穩定,再讓他們來港。」
目測大把呢類船員都係來自高風險地區如印巴賓賓妮妮等南亞地區(優秀白人美帝子民雖然都係來自高風險地區,但就當然唔會做船員呢類低下層工作),真心唔明點解可以豁免,更唔明點解我城總係做老好人成日提供埋呢樣嗰樣「國際服務」。學笨土派話齋「自己都顧唔掂,點會有餘力去理其他人?」,在疫情下特衰正苦應該考慮吓呢種講法喎。
周六起菲傭、印傭入境 須示三天內陰性檢測報告 僱傭組織要求延長至七天 2020/07/21 21:26

【有線新聞】星期六起,高風險地區抵港人士需提交3日內新型肺炎測試呈陰性的證明書。入境處指當日起,外傭入境時僱主要簽署承諾書。
入境處指為配合新措施,僱主為外傭申請簽證時,必須簽署及提交一份承諾書,表明會為外傭作出病毒檢測以及酒店檢疫安排,並會負責相關費用。如違反承諾,外傭有機會被拒入境香港,日後申請聘用外傭亦可能被拒絶。
不過香港僱傭公會指,絕大多數海外檢測機構無法在三天內完成檢測並出報告,認為時間倉促。機票和酒店價格必定昂貴,如果僱主提早預訂,一旦檢測呈陽性就會蒙受損失。建議港府仿效廣東省做法,將檢測報告有效期延長至起飛前一星期。
(圖片來源:對曾到訪指定高風險地區人士的指明條件(第599H章), retrieved on 25 Jul 2020)
7. 入境處指為配合新措施,僱主為外傭申請簽證時,必須簽署及提交一份承諾書,表明會為外傭作出病毒檢測以及酒店檢疫安排,並會負責相關費用。...建議港府仿效廣東省做法,將檢測報告有效期延長至起飛前一星期。
唔係魔術師有種族歧視,但又係目測好多外傭姐姐都好鍾意聚會,以「鄉下話」(起碼唔係魔術師聽得明嘅英語)溝通時,好多時都會以頻密地震動嘴唇發音,呢班人又鍾意伸長隻手對住個手機鏡頭講電話,感覺上咁講嘢法好易口水亂噴,無戴罩就更高危。僱主用得外傭姐姐,就更為應該「用者自付」喇!
8. 香港僱傭公會指,絕大多數海外檢測機構無法在三天內完成檢測並出報告,認為時間倉促。機票和酒店價格必定昂貴,如果僱主提早預訂,一旦檢測呈陽性就會蒙受損失。建議港府仿效廣東省做法,將檢測報告有效期延長至起飛前一星期。
以蝗國的管治文化,一旦有疫情爆發,可以馬上將有關小區封鎖禁足,雷厲風行,放鬆少少「檢測報告有效期」都可以控制到風險;但係以傷民的「自由散漫」,蝗式小區管理必不可行,反會引來大量火魔法師,所以縮短檢測報告有效期絕對有道理。
***
選舉主任發信予至少九名參選人 要求明午前回答會否請求美國制裁等問題 梁家傑批時間倉促要求延期 2020/07/25 22:58

【有線新聞】至少九名已報名立法會選舉的參選人收到選舉主任的信,要求他們回答會否繼續要求美國制裁香港、「否決預算案」做法如何擁護基本法和效忠特區,亦有人被問及四、五年前有關港獨的言論。
立法會選舉提名期來到一半,陸續有報了名的人收到選舉主任的信,要求他們答問題。公民黨的楊岳橋、郭家麒、郭榮鏗和鄭達鴻都收到信,選舉主任說楊岳橋和郭榮鏗去過美國,提出希望快些通過香港人權及民主法案,如今已通過,問他們四人是否有意繼續請求美國落實對香港的制裁,有沒有意圖請求其他國家推動類似法律。又指上述行為無論如何都是借外國力量對香港政府拖壓,讓外國干涉香港內部事務,問他們這些行為如何擁護基本法和保證效忠特區。又引述公民黨曾公開說,若政府不落實五大訴求會否決預算案,要求他們解釋這樣做如何符合聲明要求,限他們全部要在星期日中午前回答。
類似的問題新東的劉頴匡亦都收到,另外更引述其FACEBOOK聯署指「義無反顧的反對國安法」,問他是否同意原則上反對國安法,是否反對香港履行維護國家安全的憲制責任。以及引述他在2015、2016年指,支持港獨和要建立理想國,問他是否一邊簽確認書一邊繼續主張和推動港獨。
報名新界東的前記者何桂藍則被問及是否若政府不回應訴求,就會否決預算案。抗爭派張崑陽、區議員袁嘉蔚和梁晃維亦有收信。
選舉主任表示,會在考慮了他們的答覆連同相關資料之後再決定他們能否「入閘」。
公民黨主席梁家傑批評,在明日中午前回覆是非常不合理,已要求延長期限至星期一下午6時,「今日中午12時之後要求明天中午12時之前回覆,根本沒有『工作天』,這是個非常不合理,而且是壓迫性的操作,這是完全不能接受的,以行政手段作政治篩選,我們對此作出最強烈的譴責。」
9. 今日中午12時之後要求明天中午12時之前回覆,根本沒有『工作天』,這是個非常不合理,而且是壓迫性的操作,這是完全不能接受的,以行政手段作政治篩選,我們對此作出最強烈的譴責。
哈哈,搞遊行搞反正苦活動開記招又唔見你呢件涼瓜話「唔係工作天」?公文袋老奸巨滑,個個都係專業人士,搵個藉口回應容乜易,俾24小時夠哂喇!係唔知你地點樣幫班原教旨抗爭派拆掂佢啫!
至少12參選人「收信」 公民黨回覆指無意尋外國制裁 多名抗爭派表明反對港獨 2020/07/26 19:10

【有線新聞】至少12個已報名立法會選舉的參選人收到選舉主任的信,要求他們回答問題,部分人已於中午前回覆。公民黨參選人回覆指無意要求外國制裁香港,又指會擁護《基本法》及「一國兩制」憲制原則。
公民黨郭榮鏗、楊岳橋、郭家麒和鄭達鴻早上回信否認繼續要求外國制裁香港。選舉主任提到他們曾要求美國制裁香港,是借外國力量對香港政府施壓,干涉香港內部事務,問他們這些行為如何擁護基本法和保證效忠特區。他們回覆指,難以接受問題中包含主觀詮釋和假設,指外國政府制定任何法案皆由立法機關全權自行決定。
選舉主任引述公民黨曾公開說,若政府不落實五大訴求,會否決預算案,要求他們解釋這樣做如何符合效忠特區的要求。他們說,當時只建議適當時候正當行使《基本法》憲制權力,又指這是政治問題,不明白為何與選舉主任的職責有關。四人指會擁護《基本法》及「一國兩制」憲制原則。
參選港島區的袁嘉蔚1月於Instagram上載一張相片展示「光復香港、時代革命」口號,選舉主任問她持續地展示口號,是否主張將特區從中國分離出去。她回應指,她極少反覆檢視已發布的內容,但為免影響參選權,已暫時移除相片,重申接受中國對香港特區行使主權,無主張改變特區法律地位。
參選新界東的劉頴匡則被問及4、5年前有關港獨的言論,他回覆指由2017年起已改變立場、反對港獨,至今沒有改變。
同區的何桂藍曾與另外十多名參選人簽署抗爭派立場聲明,聲稱「義無反顧的反對國安法」,選舉主任問她是否原則上反對港區國安法立法。何桂藍否認,指國安法內容多處牴觸《基本法》,侵犯香港居民的自由,所以反對國安法的單方面頒布及執行。
參選會計界的梁繼昌指早上亦已回信,收到信的還有張崑陽、梁晃維、熱血公民鄭錦滿。

10. 選舉主任說楊岳橋和郭榮鏗去過美國,提出希望快些通過香港人權及民主法案...指外國政府制定任何法案,皆由其立法機關全權自行決定;又指特區政府曾多次尋求國際社會肯定和支持「一國兩制」和《基本法》的實施,而這些肯定和支持,對特區作為多項國際協議的成員是必需的。
去「請求美帝制裁」係一回事,「美帝是否因為你的請求而實施制裁」是另一回事,「特衰正苦有無要求國際支持『一國兩制』」係第三回事,三件事不能混為一談。正如你係乞兒阻住條街,777俾$500打發你走,咁究竟係因為係你個樣夠可憐抑或佢係做 show 根本與「你非法行乞」呢個實觀事實無關。真係難為一班劣C連咁弱智的託辭都講得出。
11. 四人亦指將繼續擁護《基本法》所有條文以及「一國兩制」憲制原則
咁即係父文袋都支持《基本法》附件三中的《巷區國安法》咯!
《基本法》第十八條在香港特別行政區實行的法律為本法以及本法第八條規定的香港原有法律和香港特別行政區立法機關制定的法律。
全國性法律除列於本法附件三者外,不在香港特別行政區實施。凡列於本法附件三之法律,由香港特別行政區在當地公布或立法實施。
全國人民代表大會常務委員會在徵詢其所屬的香港特別行政區基本法委員會和香港特別行政區政府的意見後,可對列於本法附件三的法律作出增減,任何列入附件三的法律,限於有關國防、外交和其他按本法規定不屬於香港特別行政區自治範圍的法律。
全國人民代表大會常務委員會決定宣布戰爭狀態或因香港特別行政區內發生香港特別行政區政府不能控制的危及國家統一或安全的動亂而決定香港特別行政區進入緊急狀態,中央人民政府可發布命令將有關全國性法律在香港特別行政區實施。
12. 參選港島區的袁嘉蔚1月於Instagram上載一張相片展示「光復香港、時代革命」口號,選舉主任問她持續地展示口號,是否主張將特區從中國分離出去。她回應指,她極少反覆檢視已發布的內容,但為免影響參選權,已暫時移除相片,重申接受中國對香港特區行使主權,無主張改變特區法律地位。...參選新界東的劉頴匡則被問及4、5年前有關港獨的言論,他回覆指由2017年起已改變立場、反對港獨,至今沒有改變。
每一次見到呢類丁蟹式辯論法就眼冤!無腰骨、為求目的不擇手段果然就係傷民的「核心價值」!
黃之鋒收選舉主任提問信 最遲明早回覆 2020/07/26 21:47

【有線新聞】再有立法會參選人收到選舉主任的提問信件,參選九龍東的黃之鋒收到信,最遲明天早上要回覆。
選舉主任在信中引述,黃之鋒宣布退出香港眾志時,指「會以個人身分踐行信念」,又指他報名參選時沒有簽署確認書,問他是否仍有意推動香港眾志的主張,包括「自決」,亦提到他多次要求美國制裁香港,參選宣言又標示「國際戰線」等用字,問他是否要利用立法會議員的身份,繼續推動他借助外國力量,對香港施加壓力,又問他這些言行如何證明他擁護基本法和保證效忠特區。
選舉主任要求他明天早上11時前回信。
13. 問他是否要利用立法會議員的身份,繼續推動他借助外國力量,對香港施加壓力,又問他這些言行如何證明他擁護基本法和保證效忠特區。
哈哈!好期待痴瘋仔的回應!
***
伸延閱讀:
香港特別行政區 區域法院 刑事案件 2019 年第 872 號 香港特別行政區 訴 湯偉雄(第一被告)杜依蘭(第二被告)李宛叡 NATALIE(第三被告)
信報 2020年7月25日
反修例首宗暴動案 夫婦少女脫罪官:控方靠環境證供 判決須寧縱毋枉
去年7月28日上環警民衝突中,湯氏夫婦及一名少女被控與他人參與暴動,是反修例事件首宗開庭審理的暴動案。區域法院周五裁定3人暴動罪名及交替的非法集結罪均不成立。夫婦各被控多一項非法管有無線電通訊器具則罪成,各罰款一萬元。法官郭啟安指出,本案與香港過去的暴動案件不同,沒直接證據,控方舉證完全依賴環境證供。郭官強調,當面對被告人「有罪」與「無罪」的推論同時可能存在,判案須真正做到「寧縱毋枉」而非「口惠而實不至」。
「主戰場」陳述圖延伸暴動範圍
3名被告為湯偉雄、杜依蘭(首、次被告)及案發時16歲的李宛叡(第三被告)。判詞提到,法官同意案發當日德輔道西近西邊街出現非法集結,至晚上7時2分因警方推進及有示威者擲物,演變為暴動。就首、次被告而言,因控方無證據指證他們當天有否或何時在德輔道西與他人集結,若環境證據無法顯示二人置身該處的實際時間,基於「疑點利益歸於被告」原則,法庭無法排除在警方推進前,二人可能已離開德輔道西。
法官引用梁天琦案的上訴庭判詞指出,「非法集結」或「暴動」兩罪的定義元素,除共同目的外,還要求犯案者在「集結在一起」時作出違法暴力行為。因此,控方憑「共同犯罪計劃」作檢控基礎,即被告人執行計劃時不必一定身在現場,法庭認為此普通法原則並不適用於《公安條例》下非法集結與暴動罪。
郭官又指出,控方陳詞把德輔道西馬路形容為「暴動主戰場」,意圖把本案暴動的適用範圍「延伸」至周邊橫街窄巷,包括首、次被告於呈堂片段最早出現的東慈商業中心後巷,及他們被捕的西源里。
對於控方依賴被告裝束推論他們曾參與暴動,判詞提及,雖然3名被告當日衣着與現場示威者吻合,可排除他們只是圍觀者,但法庭須小心避免社會上有人把示威者形容為「黑暴」等標籤而對被告作不利推論。郭官稱,其中一個可能情況是首、次被告是義務急救員,憑首被告遭搜出多支生理鹽水、雲南白藥及未開封口罩等物資,法庭可推斷這些東西並非自用,而是協助受傷示威者或受催淚煙影響人士。
信納戴頭盔纏保鮮紙非攻擊性
至於首兩被告在現場曾拿着雨傘,法官表示,「作為急救員,如果配備一把雨傘替受傷人士在7月盛夏的天氣下遮光擋雨也是平常不過」,相信二人若參與築起「傘陣」,其雨傘早已遺留路障中。而第三被告當日一身黑色裝扮、戴頭盔及手纏保鮮紙,法庭信納這屬「保護性」而非「攻擊性」裝備,單單因為這些裝備,不足以推論他們準備或意圖參與非法集結。
另就第三被告在西源里,曾與首、次被告一起逃避警方追捕,郭官認為她當時剛受到催淚煙影響,身心俱疲,假如她說未曾參與示威集會屬實,當天上環暴動情況或令她六神無主,故她聽從第一被告吩咐爬鐵絲網亦可理解。
裁決書結語引述2010年終審法院一案的判詞,其中對「寧縱毋枉」法律原則作解釋,指「宣告無辜者有罪,與宣判有罪者無罪釋放,同樣令人憎惡。此言固然有理,但前者比後者更值得警惕。」郭官稱,當面對被告「有罪」與「無罪」的推論同時可能存在,便謹記以上至理明言,警惕自己能「說到做到」。

75 則留言:

  1. //而第三被告當日一身黑色裝扮、戴頭盔及手纏保鮮紙,法庭信納這屬「保護性」而非「攻擊性」裝備,單單因為這些裝備,不足以推論他們準備或意圖參與非法集結。

    呢啲唔喺為咗去非法集結防POPO嘅攻勢而去準備?

    //哈哈,搞遊行搞反正苦活動開記招又唔見你呢件涼瓜話「唔係工作天」?
    睇到咁小學雞嘅理由真喺笑咗出嚟,嗰垃圾會搓吮喺週末又搞得咁興奮?答一條通識問題嗟,又有齊資料ABCDE,咪當喺答"利多於弊題"囉 XD

    講真其實真喺好難甩得身,是但谷歌都搵到呢段公文袋自己喺2019年報導過 嘅"政績",幾咁叻叻:

    "楊岳橋和郭榮鏗與民主派立法會議員涂謹申及葉建源,應美國國務院邀請到蒙大拿州參與首次舉行的《香港-美國立法機關交流團》,參與交流的美方代表包括共和民主兩黨黨參眾兩院議員、智庫代表、議會代表等,雙方有非常坦誠及具建設性的交流。話題涵蓋近日香港反送中運動、警察濫暴的情況;香港人要求雙普選及成立獨立調查委員會等五大訴求;更清晰向在場的國會議員表明支持通過2019年6月提出的《美國-香港政策重新審視法》及《香港人權及民主法案2019》。"

    咁而家喺唔喺要同美帝講收回呢啲言論當冇講過呢XD

    河童呢嗰被時代選中的孩子呢,哈哈除非話自己人格分裂我真喺諗唔到點甩得身。其實都喺去外國算把喇反正個堂口都摺咗,以佢身份去美帝讀名校應該唔喺太難,之後撈嗰顧問之類嘅工,搵嗰仰慕嘅鬼婆,住洋樓養番狗X金絲貓,賺夠帝幣再過多N年話"我饒恕他們"咪得囉。

    //參選會計界的梁繼昌指早上亦已回信,收到信的還有張崑陽、梁晃維、熱血公民鄭錦滿。
    唔好DQ熱狗白色TOP妹妹呀XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //而第三被告當日一身黑色裝扮、戴頭盔及手纏保鮮紙,法庭信納這屬「保護性」而非「攻擊性」裝備,單單因為這些裝備,不足以推論他們準備或意圖參與非法集結。

      少林足球, 一個機械維修員係足球場上有士巴拿是好正常.

      刪除
    2. 個法官係“真”香港人。

      刪除
    3. //呢啲唔喺為咗去非法集結防POPO嘅攻勢而去準備?
      //一個機械維修員係足球場上有士巴拿是好正常

      「非法集結」的定義係「作出擾亂秩序的行為或作出帶有威嚇性、侮辱性或挑撥性的行為,意圖導致或相當可能導致任何人合理地害怕如此集結的人會破壞社會安寧,或害怕他們會藉以上的行為激使其他人破壞社會安寧」, 搵保鮮紙包住自己唔算係「作出擾亂秩序的行為或作出帶有威嚇性、侮辱性或挑撥性的行為」囉...

      //但谷歌都搵到呢段公文袋自己喺2019年報導過 嘅"政績",幾咁叻叻:
      //河童呢嗰被時代選中的孩子呢,哈哈除非話自己人格分裂我真喺諗唔到點甩得身。

      公文袋的回應基本上是死雞撐飯蓋; 痴瘋仔亦然:

      黃之鋒回覆選舉主任 指無意推動「民主自決」 否認有意繼續請求外國制裁香港 2020/07/27 13:07
      http://cablenews.i-cable.com/ci/videopage/news/31343
      【有線新聞】參選九龍東的黃之鋒已回覆選舉主任的提問,指無意推動「民主自決」,並否認有意繼續請求外國制裁香港。
      黃之鋒被選舉主任問到,他退出香港眾志時指「會以個人身分踐行信念」,問他是否仍有意推動「自決」等主張,他回覆指自己不主張香港獨立或自決,指他參選與過去在眾志的身份無關,又提到眾志年初已宣布停止推動「民主自決」,而且不視港獨為自決選項,指選舉主任提問錯誤、刻意扭曲眾志的政治主張。
      他又否認有意繼續請求外國制裁香港,指自己無能力、無意圖借助外國力量對中國或香港施加壓力,亦從來沒有借助外國力量在本地從事政治活動。他又指反對現行的港區國安法,但並不反對特區根據「一國兩制」、「高度自治」方針履行維護國家安全的憲制責任。



      //唔好DQ熱狗白色TOP妹妹呀XD
      //個法官係“真”香港人。

      我地係真.港男 XD

      刪除
    4. 唔知阿法官練咗幾耐先可以講呢句少林足球對白而唔会笑呢?

      刪除
    5. //練咗幾耐

      練咗「錦鴻」咁耐...

      刪除
    6. //指自己無能力、無意圖借助外國力量對中國或香港施加壓力,
      上年同阿HOCC去美帝國會嘅聽證會喺去做咩呢,咁快失憶?人地侵侵仲好心派人親手送咗個副本

      刪除
    7. 做乜你咁我記性/心機查痴瘋仔做過乜? XD

      刪除
    8. 真係要擔定櫈仔睇大戲。:)

      呢一班政客真冇骨氣,分分鐘佢哋暗地裏收購咗幾支中國國旗,有需要的時候就會攞出嚟用。

      刪除
    9. //政客

      你真係 overly 厚度同「善良」

      //分分鐘佢哋暗地裏收購咗幾支中國國旗

      呢班正棍可能係大陸有廠添

      刪除
    10. //唔好DQ熱狗白色TOP妹妹呀XD

      問四眼哥哥都無問法子妹妹, 無事的.

      刪除
  2. //外地船員來香港換更獲豁免檢疫後,約有一萬多名船員到港,當中有多少人帶病毒並不知道,因為無檢測過。政府月初才要求他們來港前要有陰性的病毒檢測結果,來港後再留一次樣本。今個月內,至少找到有29名船員確診。

    星島日報:
    就本港收緊船員換班安排,國際航運公會中國辦事處首席代表劉洋表示,港府早在四月中容許在港裝卸貨物的貨船船員換班,六月進一步開放至所有客船及貨船,新安排是將政策回復至四月的限制,業界願意遵守。他保守估計,新規定下來港換班的船隻將會減半,「會來港裝卸貨物的船主要是貨櫃船,過去一個月有郵輪、運油輪均來港換班,日後來港的船種將會減少。」

    原來六月時放鬆咗限制。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢排排有個叫傳病顧問委員主席梁子超日日用傳霉發功,想甩開大陸检測公司,日日小左政府先。行為居心叵測。
      或者想趁機攞$搞大自己地盤。

      刪除
    2. //港府早在四月中容許在港裝卸貨物的貨船船員換班,六月進一步開放至所有客船及貨船,新安排是將政策回復至四月的限制,業界願意遵守。他保守估計,新規定下來港換班的船隻將會減半

      呢班海員都係來自印巴南亞呢類高危地區, 點解唔係要隔離咗先? 想上岸走可以, 想換班都可以, 自費檢測, 跟返 procedure 連續陰性兩次就可以唔使等14日; 唔想俾錢就自付酒店房租14日隔離, 無事就可以放監. 我覺得 fair enough.

      //梁子超

      google and search 「梁子超 wiki」,第一條 link 就飛去臘腸,即刻知乜嘢事喇!

      刪除
  3. 呢鑊第三波政府責無旁貸,老實講其實香港人已經做得很好,90%以上的人都好努力防疫,戴口罩百分率在全世界都叫好好,但我哋喺前面防守,政府就喺後面開門,點對得住香港市民!真係好勞氣!

    點解有咁好嘅SAMPLE(大陸和澳門)喺度都唔好好學習?你話香港和大陸唔同,人地小區管理,我哋好難學,咁學澳門得卦,最少所有人入境都要去指定地方隔離14日,而唔係假定佢地會自律甚至乎無病可以周圍走,依家累死咁多亞公亞婆,D高官有無內疚過?

    仲有香港驗測實在太慢了,人地大陸十個十個咁一齊驗,搵到POSITIVE先再驗,驗得快好多囉,依家係同時間比賽啊,仲唔識變通,D高官咁多錢人工但就淨係識得保護自己怕咩鑊!

    唔好賴6、7月D人放鬆左,如果唔係政府放呢啲人入嚟,香港已經可以好似大陸D人唔使戴口罩過返正常生活啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. //最少所有人入境都要去指定地方隔離14日,而唔係假定佢地會自律甚至乎無病可以周圍走,依家累死咁多亞公亞婆,D高官有無內疚過?

      成日話要封關, 但其實最高危的入境人士唔係蝗民, 而係美帝白皮豬、印巴藉(例如從事海員、建築、地盤、運輸等)、賓賓妮妮等工人姐姐等來自高危地區的人。呢類入境人士理應自費或由僱主負責檢疫費用,一到埗就要隔離,fast track 想早啲走就驗樣本,連續兩次陰性就走得;如果唔想俾錢做樣本就坐夠14日「檢疫監」, fair enough。
      除咗入境人士,無離開的高危人都要做測試。如果係三粒星,咁就免費幫佢地做測試,否則就自費或僱主俾。正苦唔可以因為有機會俾人話種族歧視就唔做 - 依家唔係歧視你係乜國家人,而係鬼叫呢班人都易群埋班由高危地區來往的同鄉圍威喂咩?
      仲有班廢老、的士司機等等多麻甩佬做的職業。呢班人最鍾意圍埋飲茶吹水、捉棋、賭錢咁。所以疫情傅開去並唔關食肆事,更加唔關人地行人跑步唔戴罩事;而係有班人唔自律,唔戴罩又鍾意圍威喂,又食煙又周圍摸,食完飯又懶食唔走係度吹水噴口水,餐廳酒樓中招只係適逢其會係呢班人喜歡聚集的地方而已。無得出去食飯,呢班人一樣會坐公園。基層「藍C廢老」多數會變身維園阿伯咁大聲夾無準,亂噴口水公,共屋邨易中招咪又係呢個原因囉。

      //仲有香港驗測實在太慢了,人地大陸十個十個咁一齊驗,搵到POSITIVE先再驗,驗得快好多囉,依家係同時間比賽啊,仲唔識變通,D高官咁多錢人工但就淨係識得保護自己怕咩鑊!

      人地蝗國有檢測實驗室幫手,又俾販民話無諮詢/私相授受/DNA會被送中 呢樣嗰樣,傷民仲難服侍過熊貓,遲早要被圈養才不致絕種。

      刪除
    2. //傷民仲難服侍過熊貓,遲早要被圈養才不致絕種。

      笑到噴竹
      食得講究由國寶做起
      https://www.youtube.com/watch?v=MnlhUpazJ8o

      刪除
    3. //食得講究

      下一篇再講~~

      刪除
    4. 千祈唔好俾啲大陸人偷咗 DNA,佢哋會用嚟複製700萬香港人。然後將啲「真香港人」送去新疆 dud 石仔。

      刪除
    5. 又喺巷民身在福中不知福。呢啲試劑全球供應都非常緊張,人手方面傷巷又唔喺做STEM嘅地方,個個淨喺想做收租霸三宅一生,有蝗國實驗室幫吓驗仲要嫌三嫌四。

      //唔戴罩又鍾意圍威喂,又食煙又周圍摸,
      煙民多數都有一兩聲咳,一班人喺咁咳咳咳,真喺冇事就神奇

      //所以疫情傅開去並唔關食肆事,
      一支公或一對夫妻,同隔離坐得開,食完就走,食肆員工做好防疫,真喺唔覺會點。不過冇法,就喺有人要圍威喂吹水,一刀切都冇計囉

      刪除
    6. //佢哋會用嚟複製700萬香港人

      Matrix

      //個個淨喺想做收租霸三宅一生,有蝗國實驗室幫吓驗仲要嫌三嫌四。
      //一班人喺咁咳咳咳,真喺冇事就神奇
      //就喺有人要圍威喂吹水,一刀切都冇計囉

      所以今次我覺得爆發係衰在豁免有漏洞同埋多咗人圍威喂聚會有關.

      刪除
    7. //佢哋會用嚟複製700萬香港人

      大嗌:唔好呀!

      -Z

      刪除
  4. 今次真係五大訴求:
    1。所有人入境都要付錢去指定酒店隔離14日
    2。跨境貨物非面對面交收
    3。擴大檢驗範圍(針對高危群體),加大檢測量(十合一甚至幾十合一檢測)
    4。儘快建立健康碼,資助市民自願到私人機構檢測。
    5。強制所有人(除非在家和飲食中)否則必須戴口罩,包括做運動和吸煙,直至感染人數歸零

    回覆刪除
    回覆
    1. //5。強制所有人(除非在家和飲食中)否則必須戴口罩,包括做運動和吸煙,直至感染人數歸零

      班廢老一定做唔到喇!

      刪除
    2. 唉,冇得去跑步同踩單車啦,又話叫大家多啲運動嘅?

      刪除
    3. //又話叫大家多啲運動嘅

      可惜啲人就算近日疫情下都仲係連跑步都要約人一齊跑..
      諗起“跑步呢啲咁私人嘅野點可以俾人見到架”
      行山出海果啲仲唔少係約成班,唔戴口罩都算,過程又傾計
      仲攪到有啲確診左,點解唔一早避忌下呢..

      -Z

      刪除
    4. //運動
      因時制宜嘛 在家徒手運動都可以好多花晨野好消耗卡路里 室外跑步踩車行山又冇話唔得

      //跑步都要約人一齊跑
      要睇人同埋唔使多人
      試過同朋友行山 本來半個鐘上到山頂結果用左一個鐘 顧住講話好似散步咁 冇運動作用 只系行街變成行山
      另一次撞到個行山專業友 佢lead住我行(路上一樣有頃計)結果25分鐘上到山頂 好攰又好爽

      刪除
    5. //可惜啲人就算近日疫情下都仲係連跑步都要約人一齊跑..

      大隻佬要在伊人面前show 下滿是汗水的胸肌

      //行山出海果啲仲唔少係約成班

      欺山莫欺水, 行山要安全本就要三五成群.

      //只系行街變成行山

      巷女行山係咁上下... 有無着高踭鞋?

      刪除
    6. //欺山莫欺水, 行山要安全本就要三五成群

      三五成群本身唔係問題,但多人又唔戴口罩又近又嘻嘻哈哈噴口水share野食就好大問題

      //有無着高踭鞋?

      以前見過一次疑似大陸人(口音)著..巷女最多只係著唔適合嘅鞋或衣著啩..已經幾個月怕多人都唔敢上山:(

      -Z

      刪除
    7. //以前見過一次疑似大陸人(口音)著..巷女最多只係著唔適合嘅鞋或衣著啩
      大陸人着乜鞋都一樣行得到,港女就好難講。

      //徒手運動都可以好多花晨野好消耗卡路里
      我踩單車唔係只為消耗卡路里。

      //室外跑步踩車行山又冇話唔得
      冇話可以喎。戴口罩跑步踩單車我真係接受唔到。

      刪除
    8. 試下 HIIT, 如果只做 body weight 喺屋企做就得,燃燒卡路里比跑步好好多,又唔會咁容易受傷.

      Momo

      刪除
  5. 對於第三波成因,傳媒同唔少市民都話係正苦豁免十四日嘅人,又避開講六月尾七月頭又復燃嘅集結行動,仲講到市民幾咁合作但正苦就放毒入黎咁..
    1.1 我印象豁免隔離十四日嘅條例係四月,有個條款係有有效檢測陰性報告(兩日定七日?),唔肯定係咪咪有啲唔使個報告,而近日確診嘅船員,有case係船上有人唔舒服先要求泊岸求醫,類似呢啲係例外case無檢測,睇醫生等結果期間其他船員都要留係船度隔離
    1.2 有個高危地區list,黎自果啲地方嘅入境人士係要有同一類似嘅有效檢測先俾入境
    2.1 六七月返工放工或買野好明顯見到聽到啲人鬆懈左,無保持社交距離,唔戴口罩傾計,多人嘅地方都拉低口罩,多人聚會飯局之類,就算近日keep住過百單,都仲係好多呢啲人
    2.2 正苦都有講近排果啲難追蹤,因為好多活動,例如周圍去,飯聚,船P,仲有人俾記者發現去晒港九新界
    3.1 一直都keep住見啲人有病徵又若無其事咁,搭車嘅唔計,閒逛嘅都唔係無,唔識果啲唔知有無睇醫生有無請假(俾我見到似無多啲),識果啲都唔去睇醫生又照返工,仲有人話睇醫生仲高風險,可能無事變有事
    3.2 正苦都有講唔少追蹤而搵到確診嘅係本身有病徵都無睇醫生無檢驗,估計都係直至被追蹤到先無得再周圍去,都幾明顯啲人當正苦年頭開始講完又講叫人就算只係輕微徵狀都要盡快求醫係耳邊風
    4. 美帝咁岩都係示威活動開始後無耐就由單日二萬幾變單日幾萬..
    時間上,四月開始豁免措施,但就七月先爆,又適逢六月尾開始啲人鬆懈,同埋市面一直不乏有病徵之士,如果又單純賴落豁免檢疫漏洞度,都幾肯定唔係無罪推定,又係嘅,例牌係有事X左正苦先
    一開頭出限聚令之類嘅防疫條例,啲人就話無錢就用呢啲黎罰錢填赤字,澄情唔係想罰人,出guideline想人自律,然後事實執行上,警告為主,罰嘅好少,耐左啲人又恃住唔捉老馮唔自律,而家要嚴到戶外都要戴口罩,又話食煙都唔俾,都真係幾難服侍幾熊貓..戶外都要戴口罩應該係因為知道好多戶外活動啲人都唔顧忌約埋三五成群好近咁噴口水..限堂食都多得班疫情下仲相約好多非必要飯聚嘅人,攪到果啲有需要,得食飯時間餐廳先有得坐得舒服少少休息下嘅人都無得堂食,其實攪到要寫到咁仔細,熊貓們應該要檢討下防疫態度,明明切身受疫情影響都唔識自律啲..
    我估呢波都唔會咁快回落到,可能真係要攪全民檢測,但咁樣都未必有效又唔係sustainable,有啲擔心啲人恃住做左檢測更唔自律,我好怕攪到要強制打疫苗,唔係個個體質都受到疫苗,唔計果啲用疫苗植入晶片嘅陰謀論,對疫苗敏感嘅後果都可大可少,同埋病毒keep住變種,傳得快就變種得快,疫苗都唔係萬能..辛苦班檢測人員,醫護,清潔,追蹤,同埋堅守岡位嘅各行業..拜托大家自律啲,一齊挨過呢段唔易過嘅日子..

    -Z

    回覆刪除
    回覆
    1. 新冠肺炎|防疫條例CDEFG章逐一睇 哪8類人士入境可免14日檢疫?
      撰文:麥凱茵 2020-04-28 21:28 最後更新日期:2020-04-28 21:28


      //有個條款係有有效檢測陰性報告(兩日定七日?)
      機組人員, 海員係完全豁免. 唔使檢疫

      //近日確診嘅船員,有case係船上有人唔舒服先要求泊岸求醫
      有其他驗唔到嘅隱性傳播唔出奇

      //有個高危地區list,黎自果啲地方嘅入境人士係要有同一類似嘅有效檢測先俾入境
      係, 但係老尾子民係後期至加入高危地區.

      //避開講六月尾七月頭又復燃嘅集結行動

      呢班都係後生仔居多, 隨時係帶咗毒但無病徵, 卻會傳俾人. 呢班人永遠無法證明有幾多.

      //正苦都有講近排果啲難追蹤,因為好多活動,例如周圍去,飯聚,船P,仲有人俾記者發現去晒港九新界

      周圍走嗰個唔肯定是否職業需要.

      //六七月返工放工或買野好明顯見到聽到啲人鬆懈左,無保持社交距離,唔戴口罩傾計,多人嘅地方都拉低口罩,多人聚會飯局之類,就算近日keep住過百單,都仲係好多呢啲人

      呢個係重點.

      //如果又單純賴落豁免檢疫漏洞度,都幾肯定唔係無罪推定

      豁免人可以四圍走唔一定肯唯一漏洞, 但呢個bug 都幾大. 問題係明知有風險點解唔將之減到最低呢? 藍大話有圖譜證明似係關海員事. 當時同時班「市民」不甘寂寞要走出嚟圍威喂都係重點.

      3政府顧問同料免檢疫者致第三波 最少3源頭 梁卓偉:遏疫估計需2.5月(明報 2020年7月24日星期五)

      港大分析了部分患者體內病毒的基因排序,發現最近一波疫情本地個案患者體內的病毒,與五六月本地個案如梨木樹邨群組、嘉里貨倉群組等病毒相差較大,相信今波疫情不是源於早前本地個案殘餘的隱形傳播,而是源於輸入個案,且據病毒基因排序,今波疫情最少有3個源頭,梁相信源頭是獲豁免檢疫的機組人員、海員等,乘的士時將病毒傳給司機,司機再經彬記等食肆交叉感染,令病毒在社區蔓延。

      //戶外都要戴口罩應該係因為知道好多戶外活動啲人都唔顧忌約埋三五成群好近咁噴口水..限堂食都多得班疫情下仲相約好多非必要飯聚嘅人,攪到果啲有需要,得食飯時間餐廳先有得坐得舒服少少休息下嘅人都無得堂食

      我就是受害者.

      刪除
    2. 4月放鬆出現漏洞,出事爆發只是遲早問題,理大做完病毒基因測試,都指出這波疫情很大機會是哈薩克、菲律賓主流的D614G基因突變新型冠狀病毒,由這些地方來的都是免檢人士.所以如果不是政府失誤,比病毒流入社區,6,7月時就算幾大形的群眾聚隻都唔可以引發爆發啦. 今次呢隻鑊,政府走不甩了.

      刪除
    3. //機組人員, 海員係完全豁免. 唔使檢疫
      //藍大話有圖譜證明似係關海員事

      咁係大bug了,唔只執行問題,我仲以為豁免十四日嘅就要有檢測報告,原來只係部份係咁..=.=

      //但係老尾子民係後期至加入高危地區

      鈎尾遲遲都唔入個list,輸入左唔少case..
      但佢地要接受十四日隔離,我勉強接受到個rule,但一直好不滿佢知啲人唔自律都監管得好求其,個所謂app都無乜用嘅,十四日果啲人都唔少無乖,捉到罰嘅好似主要都係再出入境果啲,我見唔到個app有捉到人嘅case,無人證明到曵果啲有無啲唔嚴重又有去社區

      //周圍走嗰個唔肯定是否職業需要

      唔知道
      張指該名患者為文職人員,並非外賣員或速遞員,但日常較多活動。她建議市民應減少活動,盡量留在家中,因為外出會有感染風險。

      //梁相信源頭是獲豁免檢疫的機組人員、海員等,乘的士時將病毒傳給司機,司機再經彬記等食肆交叉感染,令病毒在社區蔓延
      //理大做完病毒基因測試,都指出這波疫情很大機會是哈薩克、菲律賓主流的D614G基因突變新型冠狀病毒,由這些地方來的都是免檢人士

      講到唔係好明確咁嘅,唔知有無驗埋確診嘅免檢人士啲sample呢
      “由這些地方來的都是免檢人士”意思應該係免檢人士都唔少黎自呢啲地方嘅人吧

      -Z

      刪除
    4. 我依家係大家樂食“最後早餐”,有幾個阿伯阿婆隔住幾張枱大聲“傾偈”噴口水。

      刪除
    5. 啲限乜令限物令,出咗之後又唔嚴格執行,都唔知佢哋點諗嘅。

      刪除
    6. //一直好不滿佢知啲人唔自律都監管得好求其

      有條韓仔仲要跳車避檢疫, 真係DKLM.

      韓男涉跳車避檢疫被控 獲准保釋候訊

      //“由這些地方來的都是免檢人士”意思應該係免檢人士都唔少黎自呢啲地方嘅人吧

      同意. 應該是句子表達上的錯誤吧.
      //有幾個阿伯阿婆隔住幾張枱大聲“傾偈”噴口水

      噁心!

      //啲限乜令限物令,出咗之後又唔嚴格執行,都唔知佢哋點諗嘅。

      「黑警抄牌就叻!」

      刪除
  6. 香港政府官員咁嘅政績,如果在內地,一早就換咗人喇。
    現在有啲期待,京人治港,㩒住疫情之餘,順便㩒埋樓價,等樓價保持在現有水平不要再上升, 然後不理大地產商嘅利益,提供大量土地,再搞八萬五,解決香港工薪階層的住屋問題,社會穩定,怨氣少啲, 大家都會開心啲。 大地產商要明白,在中國,資本係為國家服務,而不是像美國那樣, 整個社會和國家都在為資本服務。

    回覆刪除
    回覆
    1. //現在有啲期待,京人治港

      唔明.

      刪除
    2. //現在有啲期待,京人治港

      唔明.

      睇見張建宗今日話無限制去郊野公園食飯同陳肇始回答用了幾個月增加人手同設備終於下個月可以每日增加2400個檢測數目,就會自然感覺到幾憤怒.呢班庸官,由上年黑暴開始到現在疫情一年多,做事全部都是落後於形勢,我作為一個默默投票給建制派多年的人,九月都已經決定不投票去表示不滿. 政府今次可以話令好多支持者好失望, 如果九月繼續立法會選舉,除非DQ晒所有犯民剩番建制派,否則我相信建制派一定輸得比上年11月更加慘.

      刪除
    3. //As Sir David Aker-Jones, the former number two in the colonial government said before he died: “I wish Beijing would simply send someone able to run Hong Kong, just like Britain did before 1997.”
      --- "A Misunderstood Country", by
      Philip Yeung
      A Chinese-Canadian Contrarian//

      以前覺得香港政府做事效率高,但是現在已經被中國效率比了下去。
      回歸23年的現狀,黑暴橫行、防疫不力、樓價高企、怨聲載道,令人有啲懷疑港人是否有能力治港?或者正如鍾逸傑爵士所講,北京派精英嚟香港治港,對於普羅大眾來講,可能是一個更加好的選擇?當然政策向普羅大眾傾斜,要減少大商家嘅利益,無可避免,但係平民嘅利益真係要靠政府才可以作出平衡的。這一點,北京官員應該會做得比香港官員好一點。

      刪除
    4. 仲有呀,京官嘅人工,比香港高官嘅人工平好多㗎,佢哋冇外國Passport ,即使美國要制裁官員,受響少啲。

      刪除

    5. //“I wish Beijing would simply send someone able to run Hong Kong, just like Britain did before 1997.
      //現在有啲期待,京人治港

      依然唔明有乜「期待」可言. 以現時販民的勢力以致特衰正苦的不作為,再加上「殺人政權」尚且非常剋制(只係在不得不出手的時候露上兩手), 我暫時睇唔到「北京派精英嚟香港治港」的可能性.

      //政府今次可以話令好多支持者好失望, 如果九月繼續立法會選舉,除非DQ晒所有犯民剩番建制派,否則我相信建制派一定輸得比上年11月更加慘.

      Exactly, 我都要強烈考慮投俾邊個.

      刪除
    6. 正人君子:

      //如果九月繼續立法會選舉,除非DQ晒所有犯民剩番建制派,否則我相信建制派一定輸得比上年11月更加慘//

      我相信唔會,一黎兩場選舉規則唔同,單議席單票制既winner takes all效果係比例代表制下不會重現,所以直選方面席位改變上落有限,變數最大的是功能組別。

      二黎,其實上年區會選舉的得票比率同過往的立會選舉分別不大(57 vs 43), 這還是在黑暴聲勢最盛下的結果,現今疫情雖兇猛,但不啻為一盤冷水冚落大眾度,從政治狂熱中清醒番少少,面對番個現實。

      最後,經過一年既撕裂對立,我相信絕大部份民眾早已歸邊,無論政府抗疫表現0分/99分都好,要diu/撐既都會照diu/撐,選民投票既動機理由往往不是一方陣營做得好/有政績,而係純憎惡對家陣營唔想佢當選罷

      實話實說,這是一個比爛的時代,特衰正苦既抗疫表現同一眾皿煮強國相比算係咁,唔講美國巴西呢啲已棄療國家,你見日本韓國新加坡而家都係日日幾百單確診,按人口比例黎講香港唔算高。

      刪除
    7. //香港政府官員咁嘅政績,如果在內地,一早就換咗人喇。

      前堤係有合適人選可以換..

      //九月都已經決定不投票去表示不滿

      上次投嘅泛民變成只攪政治..
      近年好難揀得落手但我都會投,都希望選個相對無咁差嘅,怕票都唔投自己會更唔gur..

      -Z

      刪除
    8. 森:

      //winner takes all效果係比例代表制下不會重現
      無錯比例代表制可以保住建制地區有一定的席位,但功能組別是1對1的PK戰,不要看少今波疫情引起幾多人心中的怒火,需要找出氣發洩的對像.

      //大部份民眾早已歸邊
      黑暴情況是各下有支持者,今波的疫情就真是把所有人的怒心燒向政府,作為同政府共生的建制派要有比人民出氣的覺悟.

      //日本韓國新加坡而家都係日日幾百單確診,按人口比例黎講香港唔算高
      人民只會直接感受到疫情下的痛苦

      刪除
    9. //期待京官治港

      I wish....(等我認真考慮吓加入我嘅新年願望先 )

      //有合適人選可以換.

      例如:換咗鄧炳強,警隊士氣大增。

      陳肇始,我今次一定要加入我嘅生日願望以及新年願望,換咗佢......之前見佢在記者招待會落涙,就已經覺得佢好唔掂,要喊返屋喊,行出得來,就要演好一個領導人的角色。星爺腔:「這是一個演員的道德修養」。

      刪除
    10. //期待京官治港

      我覺得現在是駱惠寧治港,睇下今次 DQ 幾多人就知政府是否還是無牙老虎。

      還有如果政府唔理醫護人員反對,喺大陸攪隊crew落嚟搞方艙醫院,就應該可以反映政府的態度改變了。

      Momo

      刪除
    11. //換咗鄧炳強

      點解要換走我嘅男神 佢衰乜

      刪除
    12. 你男神係蘆葦沖?佢意思係換咗鄧炳強上埸呀。

      刪除
    13. //前堤係有合適人選可以換..

      鄧總設計C唔知有無諗過我城根本無人才「巷人治巷」呢個問題,抑或係當時被逼急就章寫落去安撫班熊貓。

      //無錯比例代表制可以保住建制地區有一定的席位

      要視乎販民笨土巷蜀拆幾多張名單,又有幾多可以入到閘再講。

      //今波的疫情就真是把所有人的怒心燒向政府,作為同政府共生的建制派要有比人民出氣的覺悟.

      同意.

      //加入我嘅生日願望以及新年願望

      「是你教我許願無用的!」

      //我覺得現在是駱惠寧治港,睇下今次 DQ 幾多人就知政府是否還是無牙老虎。

      其實今次選舉主任啲信似係有 template, consistent 咗好多,可能真係會有 marking scheme...出卷人可能就係駱大員。

      //如果政府唔理醫護人員反對,喺大陸攪隊crew落嚟搞方艙醫院

      張建宗話咗會搞方艙

      張建宗:特首請求中央協助改建亞博成方艙醫院

      不過當然又俾黃C D:

      https://www.facebook.com/icablenews/posts/1513588588833204
      艾華士
      起乜方艙醫院呢? 又無私隱,又無隔離,又無負壓房,醫療設備又唔夠,連衛生設備都成疑問,晒錢,起黎托?

      //點解要換走我嘅男神
      //佢意思係換咗鄧炳強上埸呀。

      生命作賭注 留下了英雄故事
      憂患見骨氣 昂步顧盼似醒獅

      鄧炳強:不會懼怕制裁 2020/07/27 11:29
      【有線新聞】警務處處長鄧炳強日前接受《環球時報》專訪,表示不會懼怕制裁。
      對於美國及歐盟禁止出口武器裝備給香港警隊的措施及計劃,他認為不會受影響。又重申警隊自去年9月起,已因應複雜地緣政治情況,停止派員到美國受訓。
      無論訓練或採購裝備,警隊都與全球各地保持緊密聯繫,並非聚焦在一個國家。
      又重申警隊的執法工作絕對合法合理,任何國家基於政治理由對警隊作出制裁,影響絕對是零,他不會懼怕。

      刪除
    14. //佢意思係換咗鄧炳強上埸呀

      明明話換咗鄧炳強 我就get到系換咗鄧炳強 你點會get到系換咗鄧炳強
      問:究竟系換咗鄧炳強定系換咗鄧炳強? 同學們請根據上文下理結合社會現實追隨自己主觀願望來作答

      (題目取自於0202年廣東話初級文憑試卷C閱讀理解第4題part A)

      刪除
    15. 好能煩個世界,我就嚟癲。

      刪除
    16. //其實今次選舉主任啲信似係有 template, consistent 咗好多,可能真係會有 marking scheme...出卷人可能就係駱大員。

      並唔認為份卷真係有人改
      上次法庭判政府輸, 係單純話政府冇俾機會人覆, 但係都話因咩原因DQ, 並唔係法庭考慮嘅內容
      所以, 呢份好似卷嘅物體, 係單純嘅程序過場, 寫乜都唔會有實質影響

      邊個被DQ, 同DQ幾多人
      係中央想同美國玩幾大嘅問題, 駱顧問都只係收集情報同傳達指令
      當然, 駱顧問此等層級, 建議好有力, 並且會有一定決策權

      刪除
    17. // 警務處處長鄧炳強日前接受《環球時報》專訪
      // 影響絕對是零,他不會懼怕。

      答得好,不卑不亢。中國外交部發言人可借鑒。

      刪除
    18. 鄧炳強班口好似啷過油,口才了得。

      刪除
    19. //呢份好似卷嘅物體, 係單純嘅程序過場, 寫乜都唔會有實質影響

      走過場都要做得好好睇睇.依家正苦就係連門面嘢都做唔掂.

      //駱顧問此等層級, 建議好有力, 並且會有一定決策權

      777 正苦咪唔聽專家顧講囉.

      //答得好,不卑不亢。中國外交部發言人可借鑒。

      係囉, 唔使好似啲官文咁惡狠狠, 斯文淡定都可以贏.

      刪除
  7. 其實啲政府專家有乜可能唔知有豁免人士,就算無留意海員,都無理由唔知有飛機航班機組嘅豁免人士。
    六月時啲政府專家都話可以放鬆,果陣又無人話係漏洞?明顯就係事後孔明啦。

    啲醫護又係好笑,初期又話封關又要生要死嘈無資源,而家日日爆破百就話自己搞得掂;已經講緊政府檢測能力不足,個個做到死咁,華大落黎搞檢測俾業主趕,完全無醫護界出過聲—唔駛你大陸幫呀,呢啲咪係高質醫護界囉。

    年初上面有一省救一省,北京爆又有外邊其他省支援。想阿爺派人幫手救?一日班醫護話自己好ok,一日都好難搞囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 黃醫護話:當初罷工要求封關如果政府做到 就乜事都冇

      刪除
    2. //其實啲政府專家有乜可能唔知有豁免人士,就算無留意海員,都無理由唔知有飛機航班機組嘅豁免人士。

      專家知又點, 又唔係佢地訂政策. 而且未事發, 爆響口話正苦有bug今次死梗亦唔係職場之道.

      //華大落黎搞檢測俾業主趕,完全無醫護界出過聲—唔駛你大陸幫呀,呢啲咪係高質醫護界囉。

      又係喎... 睇咗一輪余主席的網頁, 淨係見到佢話反對蝗醫來巷執業,真係唔多覺佢屌正苦搵蝗實驗室做檢測, 反而塘邊鶴就多留言D正苦.

      刪除
    3. 其實部份人士獲豁免檢疫早在2月已經有安排,所以我先話啲專家好難話佢地唔會知情。當然,最後要做決定果個始終係政府,而且好多野,唔爆到出黎,就算專家都未必事前知道係有問題。
      佢地指出有漏洞係啱嘅(呢個係事實,有問題就要修正),大部份政府專家公開咁提出意見,我感覺佢地係想件事好,又無話好唔客氣。不過係有某位專家,鬧政府鬧得特別神「勇」,又特別多人buy佢,似係啲人代入左自己可以好似佢咁好一個太上皇咁幫佢出下氣啫。

      https://m.mingpao.com/pns/要聞/article/20200208/s00001/1581100112548/4類人豁免檢疫-包括跨境貨車司機機組人員

      今日凌晨實施的新措施,從內地到港或過去14日曾在內地逗留的人,入境香港後必須強制檢疫隔離,但有4類人可獲豁免,包括對供應香港正常運作或港人日常生活所需的人。政務司長張建宗昨在記者會表示,跨境貨車司機、抵港客機和貨機的機組人員、貨船和漁船人員都可獲豁免,確保物資不受影響 ,但他們要接受衛生署醫學監測,每日戴口罩、量體溫。

      //真係唔多覺佢屌正苦搵蝗實驗室做檢測
      政府啲檢測人員好似要日夜換班出報告,都趕唔切。衛生署都有話有啲趕唔切出報告通知啲人陽性,啲人以為無消息就係好消息又繼續出去玩,結果又傳得更勁,根本係不夠人同設備去追上而家需求。

      所以華大俾業主玩呢件事,完全無醫學界出黎提出檢測嘅重要性,咁搞死個lab會嚴重影響檢測能力同速度,真係寧願死頂都唔想打開個缺口俾蝗國幫拖繼而落地生根,同佢地爭餅仔。

      刪除
    4. // 想阿爺派人幫手救?一日班醫護話自己好ok,一日都好難搞囉。

      香港人自己話唔使幫,大陸可能求之不得。慳番,又可彰顯高度自治。

      刪除
    5. //有某位專家,鬧政府鬧得特別神「勇」

      佢係「過勇」XD

      //他們要接受衛生署醫學監測,每日戴口罩、量體溫。

      真係攞嚟講. 傷民咁不覊, 點可能要佢地守到規矩?

      刪除
    6. //點可能要佢地守到規矩
      除非要呢啲豁免人士來港時留係一啲集中隔離設施由指定人員幫佢地量體溫,或者人釘人,否則係無可能做到。老實講,健康申報一向都有(一般人坐飛機都要啦),假如一隻貨船話自己船上有人發燒,成條船唔駛入來....所以好肯定唔會如實講。

      反而可以諗下船員轉crew或者機組人員要留宿呢類情況要住政府指定住宿地點,費用由船公司支府,然後由專人監察佢地會比較好。

      刪除
    7. //好肯定唔會如實講

      基本上要班人自我申報就係真心膠, 被人隔離自己手停口停仲要累埋其他隊員, 咁大的利益衝突無可能在「無罰則下自我申報」的. 你睇條韓仔搞到要跳車搵命搏都唔檢疫就知呢班人的心態.

      //住政府指定住宿地點,費用由船公司支府,然後由專人監察佢地會比較好。

      所有嘢都要自費或公司俾, 唔做就無得入境... 不過咁強硬的手段特衰正苦都係硬唔起來的了.

      刪除
  8. 請求內地援助加強檢測和治療,那我們醫療界怎麼落袋這200多億easy money,當然要反對咯

    第三波疫情爆發持續,醫學會周四(23日)召開記者會,建議政府全民派發$3000元「新冠肺炎醫療券」,資助市民作在私家醫院進行病毒檢測或其他與新冠肺炎有關的醫療服務。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有錢都仲要夠人手夠設備 否則 7百萬人排到明年?

      刪除
    2. //建議政府全民派發$3000元「新冠肺炎醫療券」
      //否則 7百萬人排到明年?

      「死道友不死貧道」

      刪除
    3. 3000不夠,再派30000醫療券咯

      刪除
    4. 正苦立即宣布破產喔,成班乞丐。

      刪除
    5. 還唔到錢(利息)才會破產的...我城無乜負債, 想老破, 難矣.

      刪除