2021年4月19日 星期一

婆仔數不賺白不賺(一)

是咁的,日前收到煤氣公司的電郵通知話要交煤氣費,於是魔術師的強迫症便馬上發作,要走去煤氣公司的網頁下載 PDF 版的煤氣單以作紀錄。點知一入到去煤氣公司個網站,便見到呢個大大隻字的活動:

(圖片來源:煤氣公司官網,captured on 10 Apr 2021)

只要先在呢個網頁登記:

(圖片來源:煤氣公司 x 繳費靈「輕鬆Pay・開心賺」,captured on 10 Apr 2021)

並且下載了煤氣 app 同埋 繳費靈 app,

然後 login 煤氣 app 再 link to 繳費靈 app 交款,

便可享有$20煤氣費回贈。回贈金額將於2021年7月6日或以後發出之煤氣賬單內顯示。

加上煤氣公司低過$150可以推到下期先交,以魔術師的極低用量,每兩期(4個月)都只係用緊$2xx的煤氣費來說,都叫有7—8%的折扣,不賺白不賺。

4 則留言:

  1. 我是用WeChat Pay去交煤氣費的,之前都有減$20的promo,仲要是即刻減,不用等回贈。XD

    回覆刪除