2021年4月25日 星期日

婆仔數不賺白不賺(二)

唔知有幾多網友仲係好似魔術師咁老餅,發達通自動增值都仲係用緊$250嘅呢?的確,當初發達通初捱出時,只係用來搭車,$250增值一次已經好夠使,但隨住車費通脹與及愈來愈多店舖接受發達通作小額支付,$250增一次值已經愈來愈唔夠使,所以發達通系統也升級了,容許用戶每次增值$500甚至$1,000。只係魔術師都算係比較少用發達通買嘢,通常增一次$250都可以用4至5日,才賴得去增加每次自動增值額。

近日前同事A又飛鴿留言,話又有婆仔數拎,就係只要將發達通的自動增值額加到$500或$1,000,便可獲贈$50增值額:

(圖片來源:八達通官網 > 升級八達通自動增值額 送$50增值額!, captured on 22 Apr 2021)

第零步就是先要確定發達通已啟動自動增值,而且自動增值額並非$500或$1,000大元(實在是廢話)。

好...現在就是第一步,填好網上表格登記:

(圖片來源:八達通官網 > 升級八達通自動增值額 送$50增值額! > 第一步, captured on 24 Apr 2021)

第二步就係確認資料,然後登記就成功了。

要拎到$50獎賞,先要在在2021年6月30日或之前把發達通自動增值服務金額由$150或$250成功提升至$500或$1,000,詳情可參考以下網頁

(圖片來源:八達通官網 >提升自動增值額到HK$500或HK$1,000, captured on 24 Apr 2021)

由於魔術師用的是美帝銀行發達通信用卡,所以也可用發達通 App 提升自動增值額至$500,只要按指示做就可以了:

用 App 提升增值額是會即時生效的:

於2021年7月31日或之前透過自動增值賬戶成功完成最少一次$500或$1,000自動增值交易便可獲增$50。

睇返細字,原來要在2021年5月15日或之前為合資格發達通成功提升自動增值金額至$500或$1,000、完成推廣登記及於2021年6月15日或之前完成首次自動增值,才可以在第一階段(2021年7月15日至2021年8月14日(包括首尾兩天))收錢,否則就要等到第二階段(2021年9月1日至2021年9月30日(包括首尾兩天))了。無端端分兩期,真心唔知為乜。

(圖片來源:八達通官網 > 升級八達通自動增值額 送$50增值額!, captured on 22 Apr 2021)

24 則留言:

  1. 分兩期:就是方便行政和很差的公關吧,簡簡單單說幾月幾日前會發出也可以的,不用凡事畫公仔畫出腸來....

    回覆刪除
    回覆
    1. //簡簡單單說幾月幾日前會發出也可以的,不用凡事畫公仔畫出腸來....

      的確係. 到期前未登記好,做齊任務自誤, 又唔係要乞班用戶提升增值額.

      刪除
  2. 做一做簡單手續就有半條魚都算疎爽,頭先查資料"每張八達通每日只可自動增值一次。"萬一遺失發現得早風險有限。呢個資訊有用。

    回覆刪除
    回覆
    1. //頭先查資料"每張八達通每日只可自動增值一次。"萬一遺失發現得早風險有限。呢個資訊有用。

      係架. 好多細字都好緊要, 但細字太多又要識 skip read 只取有用資訊來用, 對於現今班「educated Illiterate(即係只識睇圖睇片的人)」的確是挑戰, 所以又特別多巨嬰話「俾人呃」.

      刪除
    2. 老渣做的手續係=從頭再申請過,上網填完表等3個禮拜收到確認信再要將封信由申請人親身攞去畀港鐵。。。

      刪除
    3. 你已經幫我哋睇咗好多細字,再將重要的放大寫咗畀我哋睇丫嘛,呀哈哈哈哈。唔該晒。

      刪除
    4. //老渣做的手續係=從頭再申請過

      呢種應該係最懶的 enhancement 方法...

      //再將重要的放大寫咗畀我哋睇丫嘛

      好彩我都有少少個人感想,唔好似「內容農場」咁, 就咁 copy and paste 就算. XD

      刪除
    5. 停八達通要6個鐘,跌咗基本一千加餘額都冇晒

      刪除
    6. 謝謝提醒,我只將自動增值額提升至$500。風險有限。
      睇吓好唔好彩,上次我老公在郊外嘟八達通買完嘢食唔記得攞返,去到港鐵都幾個鐘先報到失,後來退返錢冇損失,之後佢冇再用自動增值了。

      刪除
    7. 我張發達通係同信用卡物理上綑綁, 驚都未驚過.

      刪除
    8. 我家人都唔放心自動增值,唔係我都想將我張信用卡連去佢地度。

      而家我會用我張自動增值八達通入錢去八達通App,佢地要增我就由App轉去佢地八達通。入左錢去App度鍾意幾時增都得架。

      刪除
    9. 方法比問題多^^
      又知多一樣嘢。

      刪除
    10. 除左入錢去app度再轉去其他八達通卡,其實都可以整張iPhone 版八達通,又係鍾意幾時增就幾時增,又可以控制入幾錢;不過我主要都係幫下屋企人增值順手賺下積分,所以就無試呢個iPhone 了

      有興趣可以試下,而家做緊visa 首增值送50蚊
      https://www.octopus.com.hk/tc/consumer/index.html

      如果有ZA戶口用來增值重有抽獎
      https://bank.za.group/agreement/pdf/zh_HK/1000039

      刪除
    11. //佢地要增我就由App轉去佢地八達通

      佢地要增值咪要搵你囉? 俾着我一定唔會, 我最唔鍾意明明自己可以做得到的事情要搵人幫手. 阿媽教落, 就係係父母, 都唔係奉旨要幫你的.

      //iPhone 版八達通

      我知道呀. 不過 activate 咗 iphone 版, 張實體卡就要報銷, 我又覺唔係太好.

      刪除
    12. 同住咪得囉。

      iPhone版應該也可以申請一張新,這我也不想。

      刪除
    13. 大頭蝦喺唔見嘢嗰刻真係為意唔到的。事後可能發覺,可能要臨到搵嗰樣嘢先有機會記起甚或完全追溯唔到幾時唔見,又或者係拾獲者通知才恍然大悟。More兄,呢啲經歷可能從未試過。
      做一件事情,自身放心係好重要。成日唔見嘢既人如果好擔心,做嗰件事又有另外解決方法就係出路。
      "阿媽教落, 就係係父母, 都唔係奉旨要幫你的."
      同意。
      幫得嚟係心甘情願又唔會事後計算先去做。做得到就自己做自己負責任當然係最理想。

      刪除
    14. b:
      我伴侶本身習慣現兜兜增值,我見佢用量多同當時佢申請咗張現金回贈的信用咭就建議佢用自動增值。
      佢唔再用自動增值的另一個原因係,用現金增值佢圍到數,自動增值對佢嚟講會使大咗。

      刪除
    15. //大頭蝦

      我細個成日漏帶嘢, 唔係被老師罰就係俾父母鬧(如果你有睇我舊文就知道我試過因為無帶功課俾老師用Q棍篤眼), 每一次嘅「懲罰」都會令我更小心. 我係嗰種會從錯誤中學習, 不再犯錯的人, 依家大個已經無咗好多「大頭蝦」嘢, 有都只係一兩次偶然性而已.; 但有很多人都是錯完又再錯, 罰完又再野, 只能夠話呢類人平時做嘢唔上心, 係 behavioural trait.

      //做得到就自己做自己負責任當然係最理想
      //自動增值對佢嚟講會使大咗

      負責任真係好重要, 控制自己(包括使幾多錢)係一重自我約束, 類似面對誘惑的自制力, 有些好似苦行憎的感覺. 別人交託自己、自己交託自己做的事, 一定要做好, 唔係為錢為回報, 而係為咗自己的「感覺」, 這才叫對得住天地良心. 可惜現在太多人都沒有責任感了.

      刪除
    16. 嗰篇我有睇,篤眼肚感覺眼珠跌出嚟咁,後來魔爸去同學校為你討公道。我唔記得個原因係經常漏帶嘢。
      我大頭蝦完後來逐漸學會獅子回頭瞧,減低遺失的可能性。
      估你未試過嗰啲經歷係我妄斷同唔記得細節😅

      刪除
    17. //嗰篇我有睇
      //我唔記得個原因係經常漏帶嘢。

      Bingo! 你記得好清楚呀!其實我都唔係成日唔記得帶功課, 只係當時的老師係咁嚴荷.

      //逐漸學會獅子回頭瞧

      本月影評又有對白講呢樣... XD

      刪除
  3. 分兩期畀長啲時間用戶完成第一次增值幾好丫。可能有啲人成日唔出街又唔使點用錢呢😁
    又,預好多人申請分兩個期限發放可將員工工作量死線斬件,有查詢或疑問時個案以兩期區分較易跟查。

    回覆刪除
    回覆
    1. 以我做電車部的經驗, 出親 new system 要 user register, 俾個 first deadline 佢地好讓 login account 在 day 1 就已經準備好. 但通常第一 round 啲人都懶懶閒, 到出咗 release 之後班 7 head users 發現無 account login 唔到時才哇哇叫, 到時 second deadline 就有用.

      不過我呢個 example 好似不適用於本文例子, 無人 register 就最好, 慳返.

      刪除
    2. 因為周圍好多7 head users嘛,重要同時係Gbb{Giant baby}。整啲期限再期限咪少啲人有機會摞地。
      我估增加每次增值金額減少客戶增值次數對八達通有某啲我哋唔知的效益佢先會有呢種優惠喇。

      刪除
    3. //我估增加每次增值金額減少客戶增值次數對八達通有某啲我哋唔知的效益佢先會有呢種優惠喇

      我只能想到假設transaction amount不變, 每次增值額多咗即係 transaction number 細咗, 可以減輕系統的交易數目, 慳返啲 capacity (系統表現係以交易數目為標的, 每宗交易係幾多錢反而唔太重要).

      刪除