2021年4月9日 星期五

自己屋企自己執

 形勢比人強,疫情底下裝修設計一樣大受打擊(隨時大裁員,無謂錢就無謂嘥),搞到連鎢絲 sir 連唔過100百萬嘅單都照開,都勿話唔悲也(38:35—47:40)!

樓盤傳真 2021/03/20 2021/03/20 22:03

市場估算長沙灣維港滙投資者比例高達 40% ,衡量同區每呎租值約 40 多元,回報約 2 厘,由於維港滙買入呎價略高約 2.5 萬元,兩年後每呎租值需跳升 15% 或以上,才能追貼同區租務回報表現。另一眾銀行及代理行,均暫停與王潘律師行合作,物業買賣雙方又該作出甚麼風險管理?

西半山近日頻頻封區,今集將去區內的翰林軒及寶玉閣,參觀兩個 1,000 萬元以下的一房單位,了解該區業主的叫價情況。雖然 3 月疫情仍嚴重,但西半山樓價、成交量未見顯著回落,反而租金表現受到較大影響,原因何在?

趁近期新盤交樓步伐減慢,這次回到將軍澳再驗MONTEREY的平台複式戶,丟空經年後,同一個屋苑再驗,是升級還是倒退?

自己單位,自己話事,戶主選擇幾款顏色,要設計師全部納入單位裏面。藍色、白色、灰色與木材,要融合於約 500 平方呎的天然家居,整體顏色柔和,再加上石材點綴。

好彩,今次屋主只有兩夫婦居住,鎢絲 sir 自然可以將個「退休夢」sell 俾戶主,嚮往財務自由之下的悠閒生活,唔怕手緊。沙田銀禧花509呎,樓齡35年,鎢絲 sir 收91萬,即平均約$1,800一呎,究竟個主題「從心所欲」係講馬個設計配合戶主需要,抑或係鎢絲 sir 開價「從心所欲」呢?

記者妹話原則個望向馬場間房係「細房」,而大房望天井(左上),不過魔術師就覺兩間房差唔多大。點都好,呢個「缺點」正好俾咗鎢絲 sir 絕佳的藉口話要砍掉重練,將主人房對返馬場景(右上)。主人房以全白設計,書枱書櫃都細得可憐,睡床無端端整高一級,但「樓級」底下卻是中空,極度容易踢中「上五吋下五吋」(左下、右下):

唔知年紀有幾大的戶主夫婦將近退休,又唔打算生育(!)(左上、右上),鎢絲 sir 便將另外的房間與原來的次所結合,變成擴充了的浴室(左中、右中)與及衣帽間、洗衣房(左下)。拆去房間後留下的橫樑則以假天花掩飾,暗藏冷氣機(右下):

戶主同近年傷民一樣,都係喜歡款客,又鍾意沖咖啡(左上、右上),只有簡單來去水、爐具、廚櫃,兼望向對面房的半開放式廚房(左中、右中、左下)又點夠鎢絲 sir 發揮呢?自不然500呎中小型單位都要整返張中島吧枱,咁招呼起朋友先夠體面(右下):

客飯廳以簡約木色為主調,乜都無連電視都無位擺,梳化背後只係得陽光,卻唔知有乜景觀(左上、右上)。廳的一邊係望對面樓,所以要落簾遮住(左中);廳的另一邊就是鎢絲 sir 挑選的印象派掛畫(右中),其中仲有一件好似有個「女人(?)」攬住個「細路仔(?)」個頭貼住自己「心口(?)」的「藝術品」,仲要用射燈射住,真係見之極恐(左下)。由於間屋實在無焦點,記者妹坐在梳化都唔知望去邊,唯有 show 吓對美腿俾觀眾解吓悶(左下)。

最後,記者妹問鎢絲 sir 整間屋都用上木條子,會不會難打理?好一個鎢絲 sir,竟然答話戶主好鍾意執屋,清潔家居,所以返計時揀啲難打理的物料都無問題,言下之意即係「你咁鍾意執屋,就俾你執到夠」:

***

精華版如下:

20 則留言:

  1. //主人房以全白設計,書枱
    嗰尖角好易撞身撞頭

    //睡床無端端整高一級
    瞓喺窗嗰個要屙夜尿(畢竟年齡都有番咁上下)點出黎呢。

    //將另外的房間與原來的次所結合,變成擴充了的浴室(左中、右中)與及衣帽間、洗衣房
    既然都要打通,點解唔將個睡房整大啲,好過搞啲咩浴室衣帽間,沖涼屙C每日佔咁少時間搞呢啲做乜間屋又唔喺大

    //戶主同近年傷民一樣,都係喜歡款客,
    飯檯兩張食飯櫈,啲客坐喺邊?

    //其中仲有一件好似有個「女人(?)」攬住個「細路仔(?)」個頭貼住自己「心口(?)」
    囡囡攬住個囝囝擋PoPo嘅TG,好感人呀

    //記者妹坐在梳化都唔知望去邊
    嗰梳化咁擺喺最無稽嘅位,真喺大開眼界

    //乜都無連電視都無位擺
    咩呀鎢絲SIR話經過佢切計之後,八百一千呎嘅屋先至有咁大嘅客飯廳呀XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //嗰尖角好易撞身撞頭
      //瞓喺窗嗰個要屙夜尿(畢竟年齡都有番咁上下)點出黎呢。
      //點解唔將個睡房整大啲
      //飯檯兩張食飯櫈,啲客坐喺邊?
      //嗰梳化咁擺喺最無稽嘅位,真喺大開眼界

      鎢絲 sir 的切計應該都係 for 佢自己玩嘢兼劏客, 完全唔會理個客日後點生活.

      //八百一千呎嘅屋先至有咁大嘅客飯廳呀

      估唔到你會去睇完全版!

      刪除
    2. 以為完全版只喺客戶先睇得,click落原來外國都OK所以就汁都撈埋XD。
      再睇番嗰廳其實似喺兩嗰老野大帝咁坐喺沙發,背後發晒光原本唔喺黑面都變黑--啲客人就離成丈遠,坐喺嗰兩張硬櫈覲見聖上誠惶誠恐稟報。

      刪除
    3. //click落原來外國都OK所以就汁都撈埋XD

      因為過咗兩個星期, 便開放給non-member 了.

      //坐喺嗰兩張硬櫈覲見聖上誠惶誠恐稟報

      好「屈辱」...

      刪除
  2. 完全找不到儲物空間,用起來就知幾麻煩

    回覆刪除
  3. 有梳化但無電視睇,張梳化仲要嚟做乜?

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇FB 個 thumbnail 就知, 記者妹示範了坐在梳化玩手機同埋望住棵花發呆.

      刪除
    2. 我識有人真係冇電視,我唔得囉。

      刪除
    3. 我都唔得. 我習慣睇大電視, even 新聞都係.

      刪除
    4. //我習慣睇大電視

      我成日諗你係用來享受4仔,對不起○| ̄|_

      刪除
    5. //我識有人真係冇電視
      一開始搬去米帝真喺冇電視,因為唔忿氣要每年俾一千幾巷幣所謂TVlicence,反正唔睇live嘅BB屎就OK。 後來"修法", 條例"完善"咗,正苦又成日嚟查嚟問好X煩就跪低了!之後就索性買嗰電視XD

      刪除
    6. //後來"修法", 條例"完善"咗,正苦又成日嚟查嚟問好X煩就跪低了!

      問乜? 問你點解唔交 TV licence?

      刪除
    7. 好X煩成日嚟問點解唔交?有冇電視(冇),咁有冇電腦手機(有,邊個會冇呢),有冇用嚟睇live電視(冇),真喺冇?要上門檢查吓...

      刪除
    8. //要上門檢查吓...

      搵件大山米婆來檢查你 XD

      刪除
  4. 咁樣裝修要100萬?睇黎做三行工人仲好..

    回覆刪除
  5. //搞到連鎢絲 sir 連唔過100百萬嘅單都照開

    因為冇用鎢絲,所以平左?

    //其中仲有一件好似有個「女人(?)」攬住個「細路仔(?)」個頭貼住自己「心口(?)」
    //囡囡攬住個囝囝擋PoPo嘅TG,好感人呀

    我睇到既係女人抱住隻貴婦狗 XD

    //鎢絲 sir 的切計應該都係 for 佢自己玩嘢兼劏客, 完全唔會理個客日後點生活.

    比佢上得電視,即係個客buy啦

    //好一個鎢絲 sir,竟然答話戶主好鍾意執屋,清潔家居,所以返計時揀啲難打理的物料都無問題

    怕戶主夫婦退休後冇細藝XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人臨近退休會裝修,諗諗下都係,到時冇收入長時間安坐家中都想舒服些。

      刪除
    2. //因為冇用鎢絲,所以平左?
      //比佢上得電視,即係個客buy啦

      如果你有睇開我 quote 佢啲訪問, 鎢絲 sir 通常都會 sell 客全拆牆, 將房搬去廳, 將廳搬去房 (真係試過有呢個 case,所以一入屋就係房),廚廁互調, 美其夠「推倒重來,切合客戶需要」, 實質上製造裝修廢料, 無故鋪多啲水電收費好多. 而且將間屋改到面目全非, 將來搵買家二手接手都難.

      我一向對鎢絲sir 的評價係佢口才好, 古靈精怪又貴、好睇又未必好用的設計都sell 到客.

      //好多人臨近退休會裝修,諗諗下都係

      我都會. 到時睇吓會唔會搬定住返依家呢度.

      刪除