2021年6月9日 星期三

魔術師資產配置(2021年6月)

特衰正苦又發 iBond,變相派錢。但綜合以往經驗,IPO 派來派去都只係得幾手(作為散戶也不會咁傻以市場價追入),面值幾萬蚊最少收兩厘息,就算派息隨通脹增加,講來講去都係幾百蚊,又可以「抗」到幾多通脹呢?隨時玩吓信用卡、虛銀迎新的回贈仲多啲:好似螞蟻虛銀首兩萬存款都有2%活期利息,魔術師反正都認證咗支付佬,唔需要提供更多身分證明文件,倒不如開埋戶仲好。講返 iBond,對於呢啲無可無不可、白賺白不賺的雞肋,魔術師係就係會照例抽返幾手,不過今次就唔會長揸了,就將上次的 iBond 沽出用返同一筆本金去抽新 iBond 吧。

人同此心,心同此理,看來都有唔少傷民係咁諗,自從有新 iBond 的發行消息後,舊 iBond 的走勢近日來真係弱過藥煲:

(圖片來源:AA Stocks > 04239, captured on 5 Jun 2021)

上月結算,美帝房託組合升勢凌厲,魔術師投資組合的股票:商品:房託:現金及債券比例為33.7:4.0:28.9:33.4,今次竟然係要沽出房託換馬至股票組合及現金組合(順手趁機極少量換馬至虛幣穩定幣玩吓收息),去維持34:4:28:34的目標比例。魔術師所持有的好幾隻 REITS 的14天RSI 都接近甚至超過70,逼近魔術師訂下75的 threshold;其中 America First Multifamily Investors, L.P.(ATAX)由於是 Publicly Traded Partnership(PTP),報稅方面比較繁複,成為減倉首選。另外,Telsa(TSLA)熱潮開始減退,魔術師便實行人棄我取;另外魔術師也做一些虛擬貨弊穩定弊的高息存款。以上兩者都係實驗性質,唔傷本少量買入感受吓個氣氛。

以100萬股票倉而言,資金配置如下:

***

魔術師資產配置組合本月持股為:

甲. 股票組合(34%)

1. 複式盈富組合

不變。

2. 生活基金

不變。

3. 沉船基金

  • Telsa(TSLA.NASD):新加入。人棄我取,支持電動車以至 SpaceX 狂人夢。少量買入,感受吓個氣氛。

4. 強制性公積金

  • 滙豐強積金智選計劃 — 恒指基金:增持,微調投資比重,資金來自滙豐強積金智選計劃 — 環球債券基金。

乙. 商品組合(4%)

1. 實物基金

不變。

2. 虛擬貨幣(非穩定幣)基金

不變。

3. ETF/ETN

不變。

丙. REIT組合(28%)

1. 個別股票

  • 順豐房託(02191.HK):新加入。IPO 後趁潛水價買入,補足5月、11月股息現金流。
(圖片來源:順豐房託上市文件(全球發售),captured on 7 Jun 2021)
  • America First Multifamily Investors, L.P. (ATAX.NASD):減持,微調投資比重。

2. ETF

不變。

丁. 債劵及現金組合(34%)

1. 債券基金/ETF

  • PREMIA 中國房地產美元債 ETF(03001.HK):新加入。笨土上市的內房帝幣債 ETF,只投資於1-5年內到期、具標普/穆迪/惠譽評級的帝幣債券。每月收息系列:1月、4月、7月、10月派息。
(圖片來源:PREMIA 中國房地產美元債 ETF 官方網頁,captured on 4 Jun 2021)
(圖片來源:Premia 中國房地產美元債 ETF 產品資料概要,captured on 4 Jun 2021)
  • VanEck Vectors ChinaAMC China (CBON.AMEX):自觀察名單內刪除,將以其他同類產品代替。

2. 收息證券/ETD

  • 政府債券二三一一 (4239.HK):刪除,全部沽清。套現 present value 再去抽新 iBond。
  • 政府債券二四零六 (4246.HK):新加入,必賺IPO。特衰正苦「通脹掛鈎債券 2021」(iBond 2021),最少派息2%。2024年16日到期。每年6月、12月派息。
(圖片來源:於2024年到期的通脹掛鈎債券 (發行編號 03GB2406R; 股份代號 4246)日期為2021年5月12日的發行通函,captured on 4 Jun 2021)

3. 強制性公積金

  • 滙豐強積金智選計劃 — 環球債券基金:減持,微調投資比重,資金轉往滙豐強積金智選計劃 — 恒指基金。

4. 虛擬貨幣(穩定幣)基金 

  • DAI:新加入。帝幣掛勾穩定幣,收息用。少量買入,感受吓個氣氛。

5. Mortgage Link

減持。

6. 現金活期、定期存款(港元、人民幣)

增持,存入螞蟻虛銀。

***

加入新成員後,每月收息組合更新如下:

1月:ATAX、STOR、3001、BBDBCN 6.125 Jan15'23、OXY 6.95 Jul01'24、SM 6.625 Jan15'27

2月:SBLKZ、PEMEX 6.35 Feb12'48

3月:16、778、DHCNL、GNW 7.625 Sep 24'21、PEMEX 6.75 Sep 21'47

4月:808、1426、ATAX、STOR、3001、DELL 6.5 Apr15'38、GEO 6 Apr15'26

5月:2800、6823、405、1503、2191、87001、SBLKZ、WEWORK 7.875 May01'25

6月:DHCNL、AMC 5.75 Jun 15'25、X 6.65 Jun 01'37

7月:823、ATAX、STOR、3001、BBDBCN 6.125 Jan15'23、OXY 6.95 Jul01'24、SM 6.625 Jan15'27

8月:SBLKZ、PEMEX 6.35 Feb12'48

9月:6823、778、808、1426、1503、87001、DHCNL、GNW 7.625 Sep 24'21、PEMEX 6.75 Sep 21'47

10月:3110、405、ATAX、STOR、3001、DELL 6.5 Apr15'38、GEO 6 Apr15'26

11月:2800、16、2191、SBLKZ、WEWORK 7.875 May01'25

12月:823、DHCNL、AMC 5.75 Jun 15'25、X 6.65 Jun 01'37

每月派息:AGNC、GOF、Mortgage Link

每月收息表更新如下(月收息系列以金框顯示):

***

投資理念不變如下:

***

伸延閱讀:

Guggenheim Investments Announces Board Approval of the Mergers of GPM, GGM and GOF(April 20, 2021)

沒有留言:

張貼留言