2021年6月29日 星期二

我的掏寶初體驗

今年(2021年)立春在2月3日,風水上就是轉流年的日子,理論上陽宅放置風水擺設就是要在立春開始做。話說魔術師家中的廚房位又係先天財位八白土(艮卦,少男),廚房屬木火(古時以柴生火),火生土都算有利財運;但今年七赤金(兌卦,少女)飛到廚房位,土生金,金洩土氣(少女洩了少男的X...),而且七赤金亦可指盜賊、口舌、官非,莫要洩了財氣給賊人,理應放返個動水裝置(無理由廚房水龍頭長開),以洩去金的煞氣(金生水)。

不過由於魔術師實在太懶去找,拖吓拖吓到618支付佬大賣淘寶廣告,話有信用卡免手續費優惠,又想起了沙田堂定姐家中都有個類似的擺設,話係掏回來的東東,於是魔術師便破戒試玩。

魔術師今次選的是一個流水盤景,連霧化加濕裝裝置;擺係廚房係有啲 odd,不過下年的擺位又會唔同的了。揀完貨物同埋付款方式後,魔術師便懶醒咁揀咗「官方集運,跨境免郵」,基本上就係郵寄一條龍服務,本來以為可以安在家中乜都唔使理等收貨...

但,世事又點會盡如人意呢?

結果就係「系統」幫魔術師揀咗個離家甚遠的自提點,仲要無得轉自提點,去到山旮旯咁遠都咪話唔煩:

件貨原來都重好幾 kg,個箱 size 唔細,方方正正,又要行天橋又要搭車,拎住行嚟行去都幾唔方便:

(口罩盒係用來比大細之用。)

開箱就知道點解個箱會咁大,原來係有勁多嘅發泡膠,幾乎肯定唔會打爛件貨,但感覺上就唔係太環保。又要安全又要環保都係一個難題:

箱內有主體、擺設配件、電源、水泵、霧化器、說明書等:

安裝程序十分簡易,依照說明書做就可以了。裝好後又流水又在煙霧,真係仙氣十足(下年七赤金去到大門口,就唔使擺廚房咁突兀了):

掏呢個盤景已經係算是超順利的了,魔術師另外仲掏咗套六帝錢,撳撳吓落錯單唔記得用張60數人仔優惠劵不特只,仲無選到「官方集運,跨境免郵」,ON99等咗幾日只見件貨停咗係集運倉唔郁,先識得用支付佬交跨境段運費,真係巷燦一名!

19 則留言:

  1. 對於唔鐘意行街嘅我,淘寶真係好正。我通常会用順豐,有好多自提點可以揀,不過貴啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. //我通常会用順豐,有好多自提點可以揀,不過貴啲。

      係. 我都仲未知幾時有得揀自提點, 幾時無得揀.

      刪除
    2. 有冇試京東?似乎口碑好過淘寶 淘寶就天貓冇咁多假貨

      刪除
    3. //京東

      無呀, 我都只係就咁撳支付佬的 ad link 走入桃佬同癲貓度睇.

      //其實依家好少假貨

      其實唔擔心「假」, 係擔心質素參差.

      刪除
  2. //對於唔鐘意行街嘅我,淘寶真係好正//

    一樣, 好怕行街搵想要既野, 都係上網掏唔駛行

    //仲無選到「官方集運,跨境免郵//

    我又係, 蝕佐10蚊運費俾佢

    隻鴨仔好似弱佐D, 同埋成個色調都太沉
    試下換隻唐老鴨同佢女友落去, 感覺成件事會活潑好多 XD

    --Dogdogchi

    回覆刪除
    回覆
    1. //我又係, 蝕佐10蚊運費俾佢

      暫時覺得桃佬太多options, 唔夠簡潔. Amazon 甚至 WikiTVMall 都要簡潔得多.

      //試下換隻唐老鴨同佢女友落去, 感覺成件事會活潑好多 XD

      哈哈, 應該唔夠位擺 XD

      刪除
  3. 淘寶必定上引,你以後一定日淘夜淘^^

    回覆刪除
  4. 桃佬乜都有,又唔使行出街同人迫... 我連laptop keyboard/電池都買到返來自己換呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 電池怕唔怕會爆!? 大陸嘢我都係怕用電的, 所以我不在家時都會關掉個盤景...

      刪除
    2. //電池怕唔怕會爆!? //
      紅米基本佔佐香港7成以上平價手機市場, 有幾何見電池爆炸上新聞?
      只要肯搞, 技術上完全無問題

      桃佬店商個朵值錢, 相對係一分錢一分貨
      魔兄唔係揀平野買既人, 基本就唔點會出事
      反而香港D平價舖, 應該專揀最平既掏落泥賣, 我就最驚係果D

      --Dogdogchi

      刪除
    3. //魔兄唔係揀平野買既人, 基本就唔點會出事

      因為個水泵會放在水底, 如果漏電就大鑊了, 我都係驚呢樣躇.

      //反而香港D平價舖, 應該專揀最平既掏落泥賣, 我就最驚係果D

      係, 嗰啲乜鬼按摩椅着火, 都唔知係咪掏返來的, 聽見都心驚.

      刪除
    4. 其實淘實有不少歐美好東西(L7防寒服)香港沒有代理, 有興趣買就只有淘了, 當然$100包郵既就肯定老翻, 想買真野別貪平

      刪除
    5. //想買真野別貪平

      癲貓係 for 官網的, 可靠性都有保障.

      刪除
  5. 件野好靚,我係花園街見過要幾百蚊到一千蚊

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 呢舊嘢作價360幾人仔, 另加10人仔運費.

      刪除
    2. 木火土金水集齊晒了
      都曾經諗過搵類似嘅,有粒石頭轆轆吓,不過就喺驚嘈同埋漏電。
      六帝錢喺米帝喺搵唔到嘅,唯有用老太婆嘅代替(都唔知得唔得...)

      刪除
    3. //唯有用老太婆嘅代替(都唔知得唔得...)

      哈...古幣一要國力強、二要流通咗一段長時間, 通常個君主都瓜直好多年後才有效力... 事頭婆的銀仔, 做安忍水都還可以, 五帝六帝就真係未到佢.

      反而依家啲人仔有潛力 N 年之後有用 XD

      刪除