2021年6月1日 星期二

魔術師資產配置(2021年5月結)

先總結5月份做咗好些動作:

1. IPO 抽順豐房託(02191.HK):只係靠 IPO 當然唔夠份額加入每月收息系列,要在市場趁股價潛水買入補足。暫時「谷」大了房託組合,需要在6月份減持。

(圖片來源:AAStocks > 02191.HK, captured on 31 May 2021)

2. 龐巴迪公司(Bombardier)問債劵持有人簽同意書,每手(票面值帝幣$1,000,下同)可獲$1.25作回報

事緣就係有債主尋釁滋事,話龐巴迪公司變賣非核心資產係違反了某些2034年到期債券的條款。龐巴迪公司當然否認,為了息事寧人,便要求所有系列的債券持有人簽署承認話變賣如此這般的資產並沒有違反債券條款,亦不會令債券違約云云。

(圖片來源:Intrado Globe Newswire > Bombardier Commences Consent Solicitations with Respect to its Outstanding Indentures, 3 May 2021

唔使講梗係應承喇,呢啲「掩口費」不賺白不賺。

***

所謂五窮六絕七翻身,但本月巷尾股市債市雖有個別調整卻未有大跌。魔術師沉船基金依然一馬當先,拋離一眾組合,本月收報$185.00(我城貨幣,下同),較上月升3.99%。複式盈富依然佔第二位,每單位收報$161.87,較上月升1.96%。黃金發威,夠抵銷魔術師持有極少量的虛幣跌幅有突,商品組合直爆上第三位,每單位收報$146.78,較上月升4.86%,為眾組合之冠。

強積金組合則因環球債劵基金拖累,只較上月微升0.08%,每單位收報$141.73,依舊守第四位。舊經濟股繼續造好,生活基金開始追近強積金組合,維持第五位,每單位收報$140.45,升1.04%。合格線現金及債券組合每單位收報$135.19,較上月微升0.93%,排第六位。

房託組合繼續以45度角上升,已連升多月,每單位收報$127.60,較上月升3.60%,雖然依然包己尾但表現已是不太肉酸。

今期流行移民,但明顯傷民已學了個乖,寧做收租仔都唔會賣樓套現,所以樓價跌極都跌唔落。本月魔術師屋企住宅估價又再輕微上升,連同投資組合的進賬。令魔術師本月身家(資產淨值)上升2.08%,收報每單位$18,949,再創新高;流動資產重拾升勢,較上月升2.49%,亦較2016年3月31日上升74.97%:

魔術師資產負債表依然表現健康,依然以保持少量槓桿,如無意外 GNW 債劵於9月到贖回期,孖展數便會自動清零:

最後,本月魔術師身家的 beta 值不變為0.36,Standard deviation 為 3.23%,跟痕指關連性為56.67%,標準差輕微下降而 correlation 則微升:

8 則留言:

  1. 以為魔兄買債券ETF多,原來都有公司直債

    回覆刪除
    回覆
    1. 是的, 不過我選債唔叻, 似乎都係 ETF 啱我多啲.

      刪除
  2. 美帝公司債ETF絕大部份要抽30%稅,感覺唔抵玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我就算買尾帝公司債 ETF,都會睇清楚 fund house 份報稅文件,如果有得 claim 返 withholding tax 才會買。

      填表問美帝取回股息陀地(2020)(上)

      刪除
    2. 如此attention to details 嘅揼石仔task, 勁抽,抵魔兄挪翻一大部分嘅稅

      刪除
    3. 我一直有記開帳,啲數入得清清楚楚,其實只係用一兩個鐘就可以 sumaarise 到。基本上都係最初嗰次煩啲而已。值唔值得做就睇吓個 amount有幾多吧。

      刪除
  3. 過去5年跑馬仔圖表, Compound Tracker Fund 同 Sinking Fund 長期跑贏其他成員, 要加大比重. Bond 就要考慮減少比重了.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我又唔會「表面上」 return 最大化. Bond 同 REITs 主要是提供每月現金流, 回報低啲預咗; Sinking 同盈富係 for 資產增值. 以我依家工作同埋健康、股票:商品:房託:債券&現金 係 34:4:28:34.

      如果後生啲, 當然會多啲用在 sinking 上而少啲用 bond.

      刪除