2021年7月11日 星期日

來自桃佬的六帝錢

話說魔術師618當日應該唔係經癲貓而係組桃姐老公桃佬 app 走入去買咗套原價約1,000人仔的六帝錢,但係 click 錯咗 option 搞到要交跨境段運費,但係又唔醒水要交錢,ON99等咗幾日走去問客服才知件貨停在集運倉的原因(見《我的掏寶初體驗》)。交咗錢後唔使兩日就運到我城,可以去提貨了。一開箱真係估你唔到咁精緻:

個收藏盒真係同好靚仔。最出乎意料之外的就係竟然有張真品證明卡,無花無假唔係虛(假)(銅)幣...

張卡反面就係解說五帝錢、六帝錢的作用:

順治、康熙、雍正、乾隆、嘉慶、道光是為六帝,睇落去又幾真:

隨錢幣附送的仲有麻有袋仔(俾你袋出套錢幣出街)、掛勾(俾你將套錢幣掛在家中)、求財符、銅算盤、桃木劍、(好人)一生平安福袋、同埋退貨保障卡,認真大堆頭又貼心!

***

伸延閱讀:

我的掏寶初體驗

26 則留言:

  1. 其實六帝錢點用?
    啱啱上淘寶睇,寫住話門對門要用?
    我自己屋但大門對人地大門,如果要用,買真幣黎放下都好似幾好,唔掛就咁放係度唔知得唔得。
    不過淘寶上好多都話真幣但又唔貴,有d信唔過

    回覆刪除
    回覆
    1. 我要化今年飛到書房的五黃煞, 所以用六帝錢. 如果你係化槍煞(大門對長走廊)、開口煞(門對門), 用五帝都夠.

      用法是可以放在門檻下(現代住屋裝修前要搞好), 或放在屋內門框上方(唔好放室外, 對面屋見你用風水物品邪住自己, 隨時找你麻煩). 可以掛, 亦可以用 blu tack 打橫黐穩都得.

      粉網 quote 李丞責呢篇講得幾好:
      五帝錢化煞保平安秘笈

      刪除

    2. 不過淘寶上好多都話真幣但又唔貴

      有啲仲話可以加厚, 但又唔註明仿製

      亞力士

      刪除
    3. 我呢套睇落去幾真下 😁
      加厚就免了,天然成份最好。

      刪除
  2. 順治對上喺唔喺一個銅葫蘆?

    五黃二黑位,搵唔到六帝(掛老太婆又怪),只有掛嗰銅葫蘆/銅鈴。

    回覆刪除
    回覆
    1. //銅葫蘆

      是的! 個葫蘆有啲多餘, 不過有病化病,無病當裝飾 XD

      //掛老太婆又怪

      要國力盛, 國泰民安的皇帝就得, 見上面 quote 李丞責.

      刪除
    2. //掛老太婆又怪

      //要國力盛, 國泰民安的皇帝就得, 見上面 quote 李丞責.

      老太婆同道光其實都唔合格,兩個都搞到國家衰落,雖然嚴格嚟講都唔太關佢哋事....

      刪除
    3. //道光

      道光係開始差架喇. 應該話係乾隆之後再開始後勁不繼.

      //事頭婆

      如果今晚米帝羸到歐洲國家盃, football has come home, 咁仲唔係「中興」!

      刪除
    4. 都只喺勾洲啫又唔喺世界,而且玩物喪志咩脫勾新冠都行埋一邊。最好輸再等多五六十年喇XD
      前幾日去英國中部大啲啲嘅城市(好似有唔少5+1去),死氣沉沉污糟邋遢可能仲衰過蝗國嘅二三綫城市。
      嘉道中衰,老太婆同道光差唔多level啦,倒不如用維多利亞或伊利沙伯一世(都喺女嘅?)

      刪除

    5. //最好輸再等多五六十年喇XD

      好嘢!米帝射輸十二碼!Football did not come home, follball has gone to Rome!

      唔使聽班傷民自 high,與有榮焉了!

      成日想趁主場贏冠軍,門口狗心態唔要得;贏咗一球就想守到尾,不思進取;最抵死就係換人舉棋不定,最後幾分鐘入嚟身都未熱好就射,最後又搵個新仔射,真係諗唔明!

      刪除
    6. //唔使聽班傷民自 high,與有榮焉了!

      聽成班友係咁哭喪都唔好得去邊.....

      刪除
    7. //聽成班友係咁哭喪都唔好得去邊.....

      呢個咪係戀殖的證據囉...人地係嬰國國民就話啫, 傷民只係殖民地, 如果唔戀殖, 班球迷點會好似死老豆咁?

      刪除
    8. 鄰居嘈到死,把心一橫索性去office做工資奴,做埋第二日嘅嘢XD。今朝有鬼婆原本要in夠膽死話唔舒服要delay,真喺想講delay no more, next! XD 但喺老細話要同情地理解喎

      刪除
    9. //但喺老細話要同情地理解喎

      哈哈,本來以為贏咗波「東主有喜」全國會放假一天, 點知輸波做白事都有「哭喪假」放 XD

      刪除
    10. //鄰居嘈到死,把心一橫索性去office做工資奴,做埋第二日嘅嘢XD。今朝有鬼婆原本要in夠膽死話唔舒服要delay,真喺想講delay no more, next! XD 但喺老細話要同情地理解喎

      而家啲人好變態,完全feel唔到市道差...個個好似唔憂無工做咁,第一日返工,坐係前排,已經夠膽舉高部機打手遊,睇韓星直播,煲劇....夠膽阿姐吩咐佢做呢樣,話悶,唔肯做,叫阿姐畀其他嘢佢做.....更經典係,有位同事好心,行過個陣提醒啲新人玩手機,還玩手機,唔好咁明目張膽,佢哋竟然直接向人事部投訴嗰位同事,話嗰位同事整佢哋....然後人事部重重追撃,由大老闆一路壓返落我阿姐到....仲有另一位同事,聽從阿姐吩咐,安排啲新人做嘢,點知啲新人唔高興,又走去人事部投訴話嗰位同事揸住雞毛當令箭,搞到啲大佬,同阿姐...一身蟻.......

      刪除
    11. //夠膽阿姐吩咐佢做呢樣,話悶,唔肯做,叫阿姐畀其他嘢佢做.....更經典係,有位同事好心,行過個陣提醒啲新人玩手機,還玩手機,唔好咁明目張膽,佢哋竟然直接向人事部投訴嗰位同事,話嗰位同事整佢哋....

      你公司咁正, 可以下剋上, 都幾啱我去做 XD

      刪除
    12. //本來以為贏咗波「東主有喜」全國會放假一天
      當時睇到呢則新聞 真喺好笑,好似一定贏硬咁嘅款。啲洋腸有時真喺自信爆棚得可愛唔喺常人能理解。

      //點知輸波做白事都有「哭喪假」
      下年轆死試吓喺辦公室窗前點蠟燭再話傷心過度要放假,唔得就投訴阿嬋效應正字打鴨XD

      刪除
    13. //The petition, set up by Lee Jones, reads: “Sunday 8pm is a difficult time for families to plan to be together for the event – knowing we have an additional day off the next day would significantly help this.

      笑咗。可能華人怕醜怕瘀怕無面,凡事都諗言度過,唔會講啲太唔 make sense 的事情出來;反而洋腸文化是 no big deal,唔怕俾人笑,仲會自己笑埋一份。

      刪除
    14. 要國力盛, 國泰民安的皇帝就得, 見上面 quote 李丞責.

      照咁講, 康雍乾 × 2 好似仲好

      亞力士

      刪除
    15. 可能前事頭婆幣,年輕時米帝仲係船堅炮利的時代都得。

      刪除
  3. 五黃二黑位,我只係用7個 女皇頭5毛 黎化咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解要用5毛? 貪「意頭好」咩?

      點解要用7粒? 一六共宗水? 咁要跟河圖數一陽六陰咁放, 六隻細圍住一隻大.

      刪除
    2. 5毛是銅錢 5黃蜀土 7金泄左土氣

      刪除
    3. 洩土氣通常用六喎. 六為乾, 又係財星, 夠哂正氣. 七有金戈煞氣, 不吉.

      刪除
  4. 成千蚊套六帝錢?! 不愧是你 !!

    我淘佬睇下, 間野居然"月銷25件" ?! .....貧窮限制佐我對物價既認知

    --Dogdogchi

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 唔需要揮霍無度, 但想花錢的時候唔需要吓吓左度右度, 應洗就可以洗, 呢啲就叫「財務自由」的狀態 XD

      刪除