2021年7月13日 星期二

睇電視都要講私隱

上世紀流行鑽石廳的設計,為的是唔好窗望窗,扑嘢時唔好俾對面屋見到,但室內擺傢俬就真係考起人,搞到3個人住600呎多啲都要住到好似擠逼戶咁(36:46—47:46):

樓盤傳真 2021/06/19 2021/06/19 22:20

二手樓價愈升愈有,直迫歷史高位。惟回顧首半年二手樓市,以十大屋苑為例,已錄近 2,000 宗成交,下半年還有足夠購買力,支持樓價繼續上升嗎?另特色戶造價不凡,不過開則不一定實用,怎樣的空間布局才算合理?

屯馬綫即將通車,區內業主憧憬交通改善會推動樓價超越大市,普遍以高溢價放盤,包括今集的放盤 390 呎的兩房戶。

成為全城熱話的「打針獎品」,觀塘重建盤凱滙盡收宣傳效果。帶大家驗收單位質素、參觀屋苑設施,評估物業質素。

修正鑽石廳,靠一個新款式的電視櫃。並不是標準款式,藉靠新世代薄身電視,訂造成長椅與電視牆二合為一的家具,具備特色,豐富視覺效果。

唔知係咪間屋真係無嘢好講,阿切雞C今次就講咗大半集點樣用色,點樣「唔悶」,真係聽落都覺得悶,亦唔見有乜創意:

黃埔花園614呎,兩夫婦同阿囡睇怕都住咗好耐,雜物堆滿屋,要搵切雞C來幫手再規劃(左上、右上)。切雞C就首先要解決鑽石廳難擺傢俬的問題,將原來的客飯廳對調,訂造電視櫃(左中、右中),櫃背係長椅對住飯枱同落地大窗,無得睇住 Mirror 送飯之餘仲要俾對面樓睇到自己依緊飯(左下);反而去到客廳乖乖地睇電視時才要「保障私隱」(右下),戶主究竟要睇乜嘢電視節目?認真耐人尋味。

切雞C在入門口旁邊的牆上整色整水,整咗幾粒鈕扣狀的掛勾給戶主掛衫掛袋(左上),而門口的另一端就係懶型格、得條燈槽的黑色廚房(右上),但咁黑又點煮食呢?開哂燈之後當堂唔同哂,又變返普通廚房一個,好處係切雞C改咗間格變U型枱面,實用咗好多,仲可以放埋蒸焗爐同埋懶人恩物洗碗碟機(左中、右中)。但切雞C的正常發揮就到此為止,畢竟客飯調轉咗,拎飯餸出飯枱就要行多一大段路,仲要無端端整張好似兩片八月十五咁嘅矮凳,踢中隨時仆死(左下)。講完廳就要入房,走廊門是隱藏式收在條子牆身之後(右下):

客次以簡約設計,企缸就連浴屏都無裝,重點反而是馬桶前方的黑色六角型地磚,切雞C話(如次時?)可以唔使咁悶咁話(左上、右上)。由於廚房放咗洗碗碟機,切雞C便在客次偷位,縮了企缸留位做「洗衣房」(其實只係用來擺洗衣機),客次的另一邊也偷位做了 display 櫃(左中、右中)。客次的對面就係阿囡房,阿囡應該都開始大,但竟然仲要訓上格床,下格用來做書枱,完全會影響發育(左下);另外就係無乜花巧的到頂衣櫃,成間房又白又粉紅,望得耐會覺得自己有精神病(右下):

切雞C周圍偷位,在主人房對出又間出了一間窄窄的儲物室,用地台設計,上面就放唔到重物了(左上)。然後切雞C又 proudly present 話要經衣帽間才會到主次,乾濕分離咁話(右上)。衣帽間係點就無影到,主次就走黑色型格路線,白色假天花,到花紋磚,再到黑色地磚,有漸變效果,不過清理污垢就要考眼力了(左中、右中)。主次馬桶疑似用上電動次板,無收好的應該是電線而唔係水喉吧(左下)?最後切雞C斬多幾兩要戶主買埋炭黑色的潔具,真係唔得佢死(右下)。

周圍都咁型,最唔型就係主人房,想三邊落床都唔得,床尾得部電視,正是「房徒四壁」(左上、右上)。上落床的踏腳位是地台櫃(左中),隔離就是小小的「書房」,以條子玻璃與大床分隔(右中)。不過成間房連正規啲嘅辦公桌和椅都無,反而有張「水床」狀的 cushion 凳,啱哂記者妹用嚟 show 吓長腿用(左下、右下):

***

非有線用戶亦可欣賞精華版:

9 則留言:

  1. 百三萬,直迫鎢絲sir,真喺江山代有才人出,長江後浪推前浪

    //無得睇住 Mirror 送飯
    Mirror送飯定嘔飯就見仁見智XD,不過電視可以做嗰郁得嘅臂前後都可以睇。

    //仲要無端端整張好似兩片八月十五咁嘅矮凳
    冇背嘅櫈點會好坐,一球幾連張似樣嘅櫈都冇。

    //企缸就連浴屏都無裝
    次紙唔會濕嘅咩?黑色磚,番梘泡迹應該都會好顯眼。

    //最後切雞C斬多幾兩要戶主買埋炭黑色的潔具
    嗰臉盆咁入,彎住條腰唔攰嘅咩?炭黑色睇怕刷牙浪口時啲牙膏迹一點點落雪咁囉。

    //啱哂記者妹用嚟 show 吓長腿用
    千里來龍,在此結穴:白滑到反光,成嗰節目嘅亮點就喺呢度喇!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //不過電視可以做嗰郁得嘅臂前後都可以睇。
      //一球幾連張似樣嘅櫈都冇

      食飯卡位已定在電視櫃背. 睇怕無咁大空間可以拗180度返轉頭.

      //黑色磚,番梘泡迹應該都會好顯眼
      //炭黑色睇怕刷牙浪口時啲牙膏迹一點點落雪咁囉

      好有 feel XD

      //成嗰節目嘅亮點就喺呢度喇!XD

      所以我故意 cap 多幾張記者妹 XD

      刪除
  2. //搞到3個人住600呎多啲都要住到好似擠逼戶咁
    明明係三房設計,夾硬左間右間,又書房又衣帽間又雜物房,空間自然買少見少, 最離譜係個"洗衣房",除左整多幾扇門幾幅牆劏多一筆,仲有咩用途?

    //不過成間房連正規啲嘅辦公桌和椅都無,反而有張「水床」狀的 cushion 凳
    閱讀區連書櫃都無? 唔通D書藏係地台, 每次要搬開茶几同cushion先搵到書?

    回覆刪除
    回覆
    1. //夾硬左間右間,又書房又衣帽間又雜物房,空間自然買少見少, 最離譜係個"洗衣房",除左整多幾扇門幾幅牆劏多一筆,仲有咩用途?

      無無謂謂整多啲水電泥水,又鑿多筆. 傢俬木工都60萬, 人都癲.

      //閱讀區連書櫃都無? 唔通D書藏係地台, 每次要搬開茶几同cushion先搵到書?

      書乜鬼, 睇雜誌就得!

      刪除
  3. 比起私隱,電視不應放在窗邊應該是為了避免室外光線照射,導致反光或顏色差異。

    回覆刪除
    回覆
    1. //導致反光或顏色差異

      是的. 但都要看角度, 完全直射反光當然唔得, 斜斜地的話有時可以以窗簾解決.

      刪除
  4. 魔術師兄會否也看「納米無名火」內的納米樓呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 【期間限定】(ViuTv) 《納米無明火》 EP02 大西北納米樓 250呎

      睇唔哂, 睇了半集便 skip, 無心機睇落去. 主要係主持訪問戶主, 講佢地嘅心態, 我大概一早都知, 無乜 impact 亦無乜笑料 (最好笑就係張餐枱).

      刪除