2022年1月21日 星期五

我愛倉倉

(幕開)

(偌大的辦公室中,一名髮線只有稍微後移、踏入初老階段的男子,一面吃飯盒,一面全神貫注望着辦公桌上的電腦畫面。)

(一名戴着黑色口罩、身穿黑色低胸小背心、黑色 bra 帶和熱褲的少女衝了進來。)

(少女身手矯捷,甫踏入辦公室,便用後腳將門關上。)

(少女胸前異常飽滿,一拋一拋走到男子辦公桌前。)

(男子盯住少女心口,呆住了。)

少女:(嗲聲嗲氣)爸爸~~~

爸爸:(口窒窒)阿爸...阿雪...無見一排,你豐滿咗喎?你係咪有咗,正在谷奶?

阿雪:(托一托胸前兩包米)爸爸...乜你咁唔正經架!我係聽咗袁教授講,戴咗兩個罩...估唔到真係會彈彈吓,躺平都唔會變形!(唱)

「誰用笑令人的呼吸急似光

  誰像誘惑長期敲擊心底各方

  誰用那甚難明而偏不可擋的眼光

  搖動我令平衡都消失 想半躺

  你你你引致我震盪

  你你你引致我震盪」

爸爸:(手震)阿...阿雪...乜咁錯盪嚟探我...

阿雪:(溫柔地)爸爸,你唔使驚到手都震喎!上次你叫班食蕉漏夜移走民女,我都無同你算賬喇!

爸爸:(慌張地)我...我諗係啲疫苗副作用先搞到我手震啫!

阿雪:(疑惑地)吓?乜爸爸都好似街邊啲廢老咁,依家先打第一針?

爸爸:(支吾以對)喔...唔...唔係!我好幾個月前打咗針口喇!只係因為我打咗新技術針,成日都有心理作用啫!(唱)

「驚拉登侵佔世界 驚股災加劇腐敗

  食物內又含鉛 又怕死得醜怪

  驚三餐不繼 長期負債

  做負資產被綁的蟹

  Oh 心律快 冒冷汗 想大嗌

  腳顫動 不受控 亂夾悶 不愉快

  驚失戀 驚飛機 驚死驚心痛

  更怕性格變瘋 斷定驚恐症作用

  更擔心份保險 未有保障怕沒有用

  怕缺氧怕中風 受盡驚恐症作弄

  日夜用盡萬二分力都會手痺骨痛」

(阿雪慢慢地靠近爸爸,執住他的手。)

阿雪:(柔聲安慰)爸爸,你唔使咁擔心喎!我今晚嚟搵你,就係想你幫我「破處」打第一針!有副作用都齊上齊落一齊受!

爸爸:(額上冒汗)咁...咁...阿...阿雪,乜...乜你...你原來無打針架?

阿雪:(心心眼)爸爸...你都無解嘅...第一次喎!我...我梗係留返俾爸爸你拮入去我體內喇!

爸爸:(如夢初醒)阿雪,咁你有無掃校長辦公室門外的安心碼?

阿雪:(古惑地)爸爸,自從學校多咗國安教育之後,我矛塞頓開,知錯喇!之前我仲猛咁同啲同學仔講話安心有追蹤功能,而家終於都知道呢啲全部都係謠言,所以我入嚟之前都有掃你條碼架!

爸爸:(大驚)吓!阿雪...你又未打針,又走入嚟我 office,仲搞埋安心碼...咁如果你係中咗招惹埋我,容乜易俾人用安心查到我地孤男寡女共處一室,有人同人的連結架?

阿雪:(扭計)爸爸,我乜都做齊哂,仲有乜嘢錯喎!唔通你唔記得咗我地當年點相識?依家想搵你幫我打枝針都咁難咩?(唱)

「懷念那天共會面 那日初相見

  令我心即刻似觸電

  情路挽手共漫步 永行不厭

  我在你 你在我身邊」

爸爸:(顧左右而言他)喔...咁呢度係校長室,唔係醫務所吖嘛!

(阿雪索性坐上爸爸的辦公桌。)

阿雪:(指了指自己的大腿)唔係醫務所又點喎!人地朱醫生都可以幫老婆在殘廁採樣都得喇!嗱,爸爸,你要幫我打大脾,肌肉注射都無問題架,袁教授話多好多抗體架!我唔怕痛嘅!

爸爸:(看着阿雪的大腿,吞了一口唾沫)阿雪,你為咩要咁急搵針拮大脾呢?我依家真係唔係好方便呢...

阿雪:(抓住爸爸的手臂猛搖)爸爸!班廢老都識得話要打針先可以同孫仔飲茶。天哥出返嚟喇!我唔打針,又點約到佢食飯呢?我可是天哥的鐵粉耶!我要多啲抗體好保護天哥!(唱)

「今天我 寒夜裡看雪飄過

  懷著冷卻了的心窩漂遠方

  風雨裡追趕

  霧裡分不清影蹤

  天空海闊你與我

  可會變(誰沒在變)

  多少次 迎著冷眼與嘲笑

  從沒有放棄過心中的理想

  一剎那恍惚

  若有所失的感覺

  不知不覺已變淡

  心裡愛(誰明白我)

  原諒我這一生不羈放縱愛自由

  也會怕有一天會跌倒

  背棄了理想 誰人都可以

  那會怕有一天只你共我」

爸爸:(抹了抹額上的汗珠)阿雪,你都唔諗吓天哥有幾多粉絲同後援團。你又咁遲出道,輪都未輪到你喇!你都係返出去 book 位喇!

阿雪:(孤疑地)爸爸!你係咪有乜古惑嘢?我嚟幫你谷針你都唔制?你究竟睇緊乜嘢?成日想趕我走?

(阿雪探頭企圖偷看爸爸的電腦畫面。)

(爸爸手足無措,想用手遮住畫面,又想關掉螢幕。)

爸爸:(大急)無...無呀!我見咁谷針法,沒完沒了咁打完又打都唔係辦法。我諗到一夜白頭,白髮「倉倉」,所以先上網睇吓點樣護髮...

阿雪:(冷笑)嘿!就算見唔到天哥,我都可以同你一齊飲茶!為咗見到爸爸,我就算一世沒完沒了打針都唔怕。爸爸,我從來都無呃過你,你都好棄養我!

(爸爸用手抱緊電腦螢幕。)

爸爸:(陪笑)阿雪,我都係呢個意思。我又點會棄養你呢?

阿雪:(笑嘻嘻)咁我明白喇!爸爸你真係老當益壯。唔使怕醜喎「倉」乜鬼「倉」呀?「蒼井空」你就認咗佢喇!(唱)

「最美一幕 還未閉幕

  最闊的路在塵世遠方

  最好知己永在身旁

  聽我講 我從不說謊

  我想相聚 誰便再聚

  我想歡樂便隨意去追

  我想相信我做得對

  想到人極疲纍

  我自信有日如願

  縱使天高地厚

  仍被我逆轉

  假使一生會沒了沒完

  總有日會如願」

(阿雪用戴着雙層護罩的心口墥向爸爸。)

(爸爸大驚,跌坐到地上。)

(阿雪霸佔了爸爸的辦公椅,見到電腦螢幕上的照片。)

(元宇宙圖片)

阿雪:(大驚)吓!乜醫學院真係有條咁嘅囡囡咩?爸爸,你係咪諗住搵佢做髮花幫你洗頭?

爸爸:(苦笑)我...我仲查緊...如果搵到佢幫眾男同學打針,我諗我校接種率一定冠絕全市啫!

阿雪:(大怒)爸爸!你上網搵埋啲微信女洗頭谷針都唔搵我,你作死定嘞!

(阿雪大力扭住爸爸的耳朵。)

(爸爸大聲慘呼。)

(幕下)

***

伸延閱讀:

新聞雜評(三百四十五)(2nd edition)

殺倉鼠|市民交鼠到漁護 小主人哭斷腸留字條最後告別:我愛倉倉(HK01 2022-01-19 14:31)

中大下月10日起 要求未打針師生每周一檢(頭條日報 2021-12-08)

梁天琦凌晨出獄 曾發文稱須遵監管令、謝絕訪問 據悉國安處有參與行動、將監視言行 2022-01-19 20:57:00

【有線新聞】本土民主前線前發言人梁天琦刑滿出獄。

懲教署說因應警方要求及在囚人士意願和安全,凌晨安排梁天琦離開石壁監獄,消息指警方國安處有參與行動。

凌晨三時許,有私家車由石壁監獄駛出東涌道,多輛警車尾隨。消息指梁天琦凌晨乘坐七人車離開,他因為2016年旺角衝突暴動及襲警罪成,2018年在高等法院判囚六年,扣除假期後刑滿出獄。

梁天琦早上近六時在facebook發文說已在凌晨獲釋,平安返回家人身邊,按法定要求、須遵守監管令,會停用社交媒體、謝絕傳媒訪問和探訪,希望與家人重聚,回復正常生活。約半小時後,貼文及專頁已刪除。今次梁天琦有別於其他釋囚,一般在早上九時出獄的安排,懲教署說因應警方要求、顧及在囚人士的意願和安全,安排梁天琦凌晨離開石壁監獄。

消息指警方國安處有參與行動,認為梁天琦仍然有影響力,不想引起聚集,國安處會繼續監視他的言行,但出入境就不受限制。

中大推國安教育 迎新活動加國安講座

2022年1月15日星期六

【明報專訊】隨《港區國安法》實施逾年半,大學陸續推展國安教育。中文大學昨表示校方已經推出至少3項國安教育的措施,「以加強學生對國家歸屬感」,其中新生迎新活動,有「國家安全」專題講座,負責籌備迎新活動的學生代表要提供講解「國家安全」及「媒體素養」的重要。

國安課獲批後2022學年推出

中大昨回覆查詢時,表示已經推出至少3項推廣《基本法》和國安教育的措施。被問到相關措施的實施日期、參與人數,校方有否強制要求參加,中大均未回覆。中大表示,新措施包括在所有新生的迎新活動,加入以「國家安全」為題的專題講座;為負責籌備迎新活動的學生代表,提供講解「國家安全」及「媒體素養」的重要;亦在過去數月,分別以「國家安全」及「國際形勢和中國外交」題目舉辦講座,開放予所有師生參與;同時為有意加入政府工作的畢業生,舉辦「基本法工作坊」,以加深他們對基本法和國安法認識。此外,中大表示正籌備加強學生認識國家安全的課程,將在獲得大學教務會的批准後於2022學年推出。被問到該課程是否帶有學分、會否設測考、會否視作畢業要求,中大沒有逐一回覆查詢。

8間資助大學之中,港大、科大及城大未公開推展國安教育的詳情,3所大學在昨截稿前未有回覆本報查詢。多間大學今個學年起已推展國安教育,理大新生須修讀領導能力與守法精神相關科目,包括認識國安法。浸大要求本學年起的本科新生出席兩小時國安教育課,屬畢業要求。嶺大則以共同核心課程、講座等介紹國家和香港發展;教大將國安法列入必修的通識課程。

北角楓林花園疑有垂直傳播 B室居民須撤離 袁國勇倡戴兩個外科口罩防菌 2022-01-12 21:15:42

【有線新聞】北角空姐群組不斷擴大,中信証券確診職員居住的楓林花園多兩名住客初步確診,涉及兩個同一座向的單位。政府專家顧問袁國勇相信大廈有垂直傳播,所有B室住戶要撤離。

楓林花園3期的14戶B室住客陸續登上衞生署的小巴,撤離到檢疫中心。最新初步確診的32歲男工程監督住在9樓B室,周日開始不適,周二到瑪麗醫院檢測後初步確診,CT值為17.6,病毒量高。他傳染期去過不同屋苑的單位裝修,包括大潭紅山半島、北角百福花園等,和他一起裝修的工人以及單位業主要入住檢疫中心。住他樓下6樓B室的48歲中信証券男職員前一天確診,他公司已有至少四人確診,屬於北角空姐群組。他83歲的母親亦初步確診,染疫的兩戶人不相識,沒有接觸。

政府專家顧問袁國勇到場視察後,認為大廈有垂直傳播,病毒經糞渠由6B傳到9B,加上9B單位的U形隔氣管乾涸,令病毒傳入屋內:「外牆維修的緣故,9B屋主通常關上所有窗,不會開窗,加上去廁所會開抽氣扇,於是空氣有負壓,更容易把糞渠內的空氣抽回廁所及室內。」

袁國勇說Omicron傳播力強,有個案戴口罩都中招:「香港社區出現的個案仍然很低,我認為未需要戴N95,但有另一方面可以考慮是戴兩個外科口罩,增加保護力及過濾能力是值得考慮。」

袁國勇指,如果市民擔心Omicron傳播或者高風險人士,可考慮先戴一個外科口罩,再加一個布口罩。

信報 2021年12月25日

余錦賢 香港脈搏

大學自保免遭閂水喉 請走六四紀念物

香港這片彈丸之地,過往是中國境內極少數可公開悼念六四的地方。即使《港區國安法》通過、支聯會解散、一批民主派中人還押候審,但一眾涉案人並非因悼念六四被捕,法庭也從未判定在港悼念八九年天安門事件乃非法行為,卻在立法會選舉剛結束的聖誕前夕,幾間大學忽然出手把校園內有關紀念六四事件的物品一一拆走。

最先是香港大學的國殤之柱,之後到中文大學的民主女神像、嶺南大學的六四浮雕,先後「有默契地」清除校園內的六四雕塑。悼念六四的空間到底是在國安法下逐漸收緊,還是有人自行畫紅線,頗值得探究。其中一間涉事大學的校董向筆者表示,早在國安法通過後,大學管理層數度開會商討如何處理校內涉及六四的物品。惟有見於社會氣氛近期轉趨平靜,校方曾打算以不變應萬變。

本來各專上院校均希望以事緩則圓方式處理此敏感議題,詎料香港大學突然打破平衡,率先動手,漏夜把國殤之柱拆件。既然有港大立了「先例」,公眾自然聚焦看其他大專院校如何處置校內的六四紀念物品。結果中大、嶺大隨即照辦煮碗,分別拆走民主女神像、六四浮雕,手法更學足港大,都是漏夜派工程人員移除。

有大學校委分析,不太相信香港幾間大學因憂慮法律風險而拆走六四紀念雕塑,最大關鍵反而是大學容許擺放這些六四物品,會否影響捐助者的支持意欲。該校委直言,自2019年社會事件後,不少企業對捐款予大學存有疑慮,而外界捐助向來佔院校收入頗大比例,倘若多間企業因擔心捲入政治漩渦而不敢捐錢,勢必嚴重打擊大學財政狀況。至於為何港大要到近日才出手處理國殤之柱,有港大校董私下估計,校方不欲在受中央關注的立法會選舉完結前節外生枝。

不過,今次幾間院校的處理手法的確引起社會迴響,不少政圈中人慨嘆,若校方認為拆走各式各樣的六四象徵物品是合情、合理、合法,那實在沒必要神秘地在深夜進行「移除」工程,大可以光明正大公告天下,然後展開行動。

信任從來都是雙向的,當堂堂大學竟然悄悄清拆後才對外發聲明,如何令學生對校方重拾信心和尊重!

14 則留言:

  1. 嘩,搵呢嗰護士囡囡打針就算冇心肌炎副作用, 都高血壓爆血管喇XD

    //今次梁天琦有別於其他釋囚,一般在早上九時出獄的安排,懲教署說因應警方要求、顧及在囚人士的意願和安全,安排梁天琦凌晨離開石壁監獄。
    //那實在沒必要神秘地在深夜進行「移除」工程,大可以光明正大公告天下,然後展開行動。
    藍血大深夜拆柱都喺"顧及安全""不想引起聚集"啫

    回覆刪除
    回覆
    1. //搵呢嗰護士囡囡打針就算冇心肌炎副作用, 都高血壓爆血管喇XD

      呢啲G狀物體, 跟法子比都無得比, 氣質輸幾條街.

      //不想引起聚集

      可以叫黑警埋伏派限聚令告票, 增加庫房收入.

      刪除
  2. 魔術師嘅”雪雪故事”, 每次都寫得好有畫面
    已經打咗三枝針, 依家最驚唔係中招, 係驚成家俾人認為係密切接觸者而捉入去竹高灣, 冇啖好食, 自生自滅…..

    回覆刪除
    回覆
    1. //每次都寫得好有畫面

      哈哈, 多謝讚賞 XD

      //係驚成家俾人認為係密切接觸者而捉入去竹高灣, 冇啖好食, 自生自滅…..

      依家學大陸玩小區圍封, 自家 staycation 5日, 真係「人心惶惶」, 中招入院伙食可能仲好啲.

      刪除
    2. //依家學大陸玩小區圍封, 自家 staycation 5日, 真係「人心惶惶」, 中招入院伙食可能仲好啲.

      今次都好爆下,淨係呢兩棟樓新聞都話傳已經七十幾宗初步確診,尋日仲個個出晒去返工,真係...呵呵。公司都好似有人住個條邨,唔知會唔會WFH呢?之前公司要求日日帶電腦返屋企,個個都覺得多舊魚,哈哈哈...不過睇啲管理層都唔似會再畀WFH,因為個個都係來自已經躺平共存嘅地方XDXD

      刪除
    3. //不過睇啲管理層都唔似會再畀WFH,因為個個都係來自已經躺平共存嘅地方

      照計應該跟正苦, 公墓園點就照跟.

      刪除
    4. //依家學大陸玩小區圍封, 自家 staycation 5日, 真係「人心惶惶」, 中招入院伙食可能仲好啲
      我又認為堅守在家遠比入院和糟糕灣好。

      //照計應該跟正苦, 公墓園點就照跟.
      莫衷一是啦。各部門你推我、我又交番個波俾你。總之就無人有膽TAKE RISK 去做決策。

      WILL

      刪除
    5. //我又認為堅守在家遠比入院和糟糕灣好。

      如果淨係講隔離,梗係居家雞飛狗走就係唔想被隔離隔離最好,話哂係主場。啲人驚到雞飛狗走就係因為唔想被隔離,isolation at home 都唔制。

      //各部門你推我、我又交番個波俾你。總之就無人有膽TAKE RISK 去做決策。

      「打份工」而已。

      刪除
    6. 777講明唔會冒推行全民禁足檢測畀人D爆嘅風險,但立法會啲唔生性嘅議員又跳過777,直接去信人大常委會要求阿爺出手全民檢測,究竟邊一面會贏XD

      刪除
    7. // 但立法會啲唔生性嘅議員又跳過777,直接去信人大常委會要求阿爺出手全民檢測

      大陸不應理(一國兩制),又不可以不理(要支持完善選舉制度選出的「愛國」議員),個心可能叫香港自己搞掂,不要煩他們。:D

      刪除
    8. //立法會啲唔生性嘅議員又跳過777,直接去信人大常委會要求阿爺出手全民檢測

      要全民檢測,以清零為目的,首先要有強勁的檢測能力,全市市民即日採樣即日出結果,如是者維持一個個潛復期 cycle,期間全民禁足 staycation at home 以免交叉感染,咁就可以捉哂所有 case 出嚟。

      弱點就係如果又開返關俾啲機基組人員呀、流學生返嚟,即時前功盡棄。可以想像一下社會成本要幾多,是否值得去做,現實上是否可以實行。

      //又不可以不理(要支持完善選舉制度選出的「愛國」議員),個心可能叫香港自己搞掂,不要煩他們。:D

      總係覺得呢班新任蟻員好多都似係來倒米多過嚟幫手,添煩添亂。所有「無良僱主」都會咁講:「請你返嚟係幫我解決問題,唔係俾返個問題我。」

      刪除
    9. //大陸不應理(一國兩制),又不可以不理(要支持完善選舉制度選出的「愛國」議員),個心可能叫香港自己搞掂,不要煩他們。:D
      今日777話檢測量提升到每日15萬,唔抗拒內地幫拖,廣東省已經話可以全力協助,應該係已經受到上頭壓力。上次講類似嘅嘢之後,就出現全民自願檢測,可能好快又再嚟一次,不過可能唔會係自願了。

      刪除
    10. //大陸不應理(一國兩制),又不可以不理(要支持完善選舉制度選出的「愛國」議員),個心可能叫香港自己搞掂,不要煩他們。:
      //出現全民自願檢測,可能好快又再嚟一次,不過可能唔會係自願了

      班「愛國」議員首先要做既係攪掂香港人既意向先啦
      如果只係好似上次咁真係冇乜作用.其實而家香港都已經做緊.
      搵阿爺做多次都係吃力不討好同浪費國家資源,完全搵阿爺笨


      刪除
    11. //上次講類似嘅嘢之後,就出現全民自願檢測,可能好快又再嚟一次,不過可能唔會係自願了。

      最怕班公墓園淨係負責搞 admin logistic 都搞到一鑊粥.

      //班「愛國」議員首先要做既係攪掂香港人既意向先啦

      班忠誠廢物形象、能力都太差, 無得救的了.

      //搵阿爺做多次都係吃力不討好同浪費國家資源,完全搵阿爺笨

      回歸以來我城每隔幾年都做一次伸手黨, 阿爺真係唔得傷民死. 派專員來幫手仲要俾班刁民D。

      刪除