2022年1月27日 星期四

真・喜劇之王

(幕開)

(夜。)

(豪宅的睡房中,大床上有一對年過花甲的男女。)

(男人戴着眼罩企圖睡覺,但卻睡不着,輾轉反側。)

(女人則用薄被蓋着雙腿,坐起來靠着枕頭和床頭板,就着床頭燈看書。)

(男人忽然拉開眼罩。)

男子:(不耐煩)老婆,夜喇!仲唔訓?仲睇咩嘢書啫!仲唔聽袁教授講,戴返個口罩呀!

女子:(摘下眼鏡,揉了揉眼)老公,你唔明架喇!呢本書叫《演員的自我修養》,對我嘅前途好重要,哈。我再睇多陣,你訓先喇!

(網上圖片)

男子:(狐疑地)老婆,你又唔係財演,睇呢本《自我修養》做乜?呀...唔通你想做政治演員?

女子:(甜甜一笑)哈,老公,你果然都係高材生,一估就中!

男子:(大訝)吓!

女子:(蓋上書本)老公,我正在練習唔使講嘢,只係用面部表情便能表達到我思我想。哈,到時真箇不怒而威,對我開記者會好有用!(唱)

「誰願意講出一些 自欺的說話

  妳叫我 以後忘掉妳

  誰令我今天開始 不喜歡講話

  暗裡我繼續 在想妳

  怎可掩飾 心中的哀傷

  手裡感覺到你 雙臂的冰凍

  看冷雨 在臉上的亂爬

  心中忐忑伸出 一雙手

  只要只要不顧一切的 擁抱

  妳叫我的心 倒掛」

男子:(不禁失笑)你真係覺得有用咩?

女子:(把書本擲到床上)乜無用呀?你咪以為我玩玩吓。哈,我已經深思熟慮過,等我做好表情之後拍幾張 selfie,用來做賀年 emoji 表情包貼紙,送俾班同事當揮春貼,一定士氣大振!哈!

男子:(沒好氣)嘿,如果我話「收皮喇你!你做乜都無用㗎喇!」,你就做個「不怒而威」的反應嚟俾我睇吓!

(女子對丈夫怒目而視。)

男子:(冷笑)哈哈!我好驚啊!(唱)

「小生小生怕怕囉 哎呀哎呀唷

  小生小生怕怕囉 哎呀哎呀唷

  小生小生怕怕囉 哎呀哎呀唷

  小生小生怕怕囉 哎呀哎呀唷

  點解撞正鬼 皆因你阿之阿左」

(女子掄起粉拳,往男子的胸膛上捶了一下。)

女子:(大發嬌嗔)哈,老公,你好衰㗎!咁輕挑...

男子:(笑嘻嘻)咁我睇見你個扮嚴肅樣真係好好笑吖嘛!

女子:(沒好氣)正經啲喇!嗱,我呢幾日要交代點處置偉哥...(唱)

「情到此心中終於都清楚 懶講分手可相會

  無言望已冷也已碎的煙灰 比你我更加攰

  誰人在唸戲裏對白 語氣極平淡 再禮貌地碰杯

  如何共你再說愛說恨 何妨留待午夜獨夢迴

  再坐一會 但願能再坐一會

  既要別去 且盡量盡量逗留 日後亦無悔」

男子:(拍了一下女子的大腿)老婆,你點呢枝去過派對但無坐低的鄺人大代表的名曲給偉哥,暗示前程,的確高招。不愧是個年年考第一的學霸!

女子:(嫣然一笑)過獎喇老公,哈。不過我唔會自滿。哈,到時開記者會,我用呢個表情出鏡好唔好?

(女子嘆了一口氣,似是下定決心做了一個艱難的決定。)

男子:(心中一凜)老婆...上次我表現唔好,搞到我要食偉哥,你又係呢副表情...點...點解會咁嘅?

女子:(敷衍地)哈,呢個就係我個 emoji 表情包的絕技。只要我一聯想起某個 keyword,例如「偉哥」,就會自然露出呢到表情。哈,老公,你話我係咪好叻呢!

男子:(口窒窒)咁...咁即係「失望」就撳(1)字,出一個表情;「疫情受控」就撳(2)字,出個輕鬆的表情;「疫情嚴峻」就撳(3)字,就出擔心表情?

女子:(興奮地隔着薄被拍了一下男子的下體)Bingo!哈,老公豬果然係數學神童,話頭醒尾!(唱)

「昂然踏著前路去 追趕理想旅途上

  前行步步懷自信 風吹雨打不退讓

  無論我去到那方 心裡夢想不變樣

  是新生 是醒覺 夢想永遠在世上

  前路那怕只要自強 我繼續獨自尋路向

  常為夢想發狂 耐心摸索路途上

  懷自信我永不怕夜航 到困倦我自彈自唱

  掌聲我向夢想裡尋 盡管一切是狂想」

男子:(歎一口氣)但係睇依家咁嘅環境,要你出「疫情受控」個表情真係好難!不要考慮吓共存...

(女子露出憤怒的表情。)

(男子大驚。)

女子:(再隔着薄被拍了幾下男子的下體)老公!「共存」呢兩個字係你可以講的麼?我已經下令連倉倉都人道處理埋,無悔地承受了「倉倉屠夫」的惡名。你仲係度單單打打!我出唔到「疫情受控」個表情,又關你咩嘢事?我同老闆交代唔到,唔通你又會有好日子過咩??

(男子掩着下體,痛得滿頭大汗。)

男子:(老淚縱橫)我...我係諗住咁搞法,通關無望,隨時到死嗰日都見唔返兩個囝囝。前兩日段皇爺先同我通過電話,佢話佢個契女戴住兩個罩專程走去佢辦公室話要打針,只係為咗可以一齊飲茶,咁有孝心真係羨慕死我。

女子:(跨上男子身上)哈,你想見到囝囝之馬!容乜易?只要你識做,多一個囝囝又點話?我仲可以做過滿足、幸福的表情出來添!哈,到時話唔定老闆叫我唔使做,專心安胎,就好似之前容議員咁!(唱)

「難以再次控制 我心理上需要

  要吻你 才能停住這個徵兆

  為何大腦似欠缺氧氣

  我自覺瘋了

  It's just the way you make me feel

  愛上你 看到你第一秒

  只覺碰見你 緣份太過蹺妙

  誰人料到 你也愛上我

  暗地我尖叫

  It's just the way you make me feel」

(男子慘呼,擰歪臉逃避女子的目光。)

男子:(呻吟)老婆,DLLM!你間廠早就清咗零,邊有得再生?

(女子捏住男子的臉頰,強行要他望向自己。)

女子:(冷笑)哈,老公!點解你會同娟姐一樣講埋啲咁嘢!我最憎人問候我娘親。我就要同你用口腔採樣,再撩返入娟姐個口裡面!

(女子扭動蛇腰,轉為69式。)

女子:(狂笑)哈哈,老公,有鮑魚你就食,唔好起身,如果唔係好無禮貌㗎!

(女子拉下男子的睡褲。)

女子:(驚呼)哈,老公,你短咗咁多嘅?

男子:(慘叫)老...老婆,我...我中咗招,縮咗陽呀!

(男子呼吸困難,雙腳一伸,昏了過去。)

(幕下)

***

伸延閱讀:

維基百科:林鄭月娥

我愛倉倉

摩摩電影節之《新喜劇之王(The New King Of Comedy)》:一定要贏返次

林鄭巡區後獲派鮑魚 逸葵樓居民兩天仍未做檢測(明報 2022年1月23日)

男性注意 新冠病毒罕見後遺症 美漢陰莖縮4厘米 (AM730 2022-01-14)

洪為民生日宴︱傳鄺美雲有份出席 強調冇入場:見咁多人我調頭走(HK01 2022-01-07)

林鄭:農曆新年前交代生日宴官員調查 仍對徐英偉較失望、要求他延長休假 2022-01-25 14:34:19

【有線新聞】出席洪為民生日派對官員的調查結果將於農曆新年前交代,特首林鄭月娥說,到今日仍認為民政事務局局長徐英偉的表現,在眾人之中比較失望,要求他休假至年初四。

月初出席洪為民生日派對的15名官員,唯獨徐英偉仍然未復職、要休假至年初四,林鄭月娥說是她的要求,「對於民政事務局局長,沒錯,當日我說比較失望,在這麼多人之中,今日仍是這個結論,但我不想今日零碎地說每一名同事如何處理。大家可以放心,無論是政治問責制度對官員的要求,還是公務員制度對公務員的要求,都是訂得很高,一定要盡忠職守、有誠信,時刻要謹慎自己的行為,不要為特區政府帶來任何的尷尬。」

她說調查已經進入尾聲,現階段不評論,但可以預告每名官員的調查結果都不同,因為要獨立考慮他們當晚的行為。林鄭月娥:「調查範圍包括何時到達、逗留多久、何時離開、生日派對期間做了甚麼,大家仍記得我說過處理調查時會不偏不倚,我亦說過會公平對待每一名官員,不可以一概而論。」

她會在農曆新年前交代結果及跟進行動。

除罩發言 林鄭稱深思熟慮:大家需感受我情緒 市民:不如我們都除罩訴憤怒 2022-01-25 18:37:41

【有線新聞】政府專家顧問袁國勇較早前說,社會領袖應以身作則戴口罩,特首林鄭月娥出席記者會時繼續無戴,她解釋並非因為不適,而是想香港市民感受到她的情緒。

林鄭月娥由疫情開始時,戴口罩,到不戴,去年5月第四波疫情尾聲,到近期第五波再上升,她戴了都要除下來。政府專家顧問袁國勇說,社會領袖應以身作則戴口罩,林鄭月娥被問到為何仍不戴:「這不是隨意的,這是深思熟慮的決定,大家需要明白及感受我的情緒,我現在非常擔心,不會向你微笑或以輕鬆狀態面對大家,這是非常嚴肅的情況。我不是因為不適所以不戴口罩,這不是個人的事,是因為我要履行職責。」

楊先生:「感受她的情緒?不如我們都除口罩,表達我們的情緒,我的情緒當然是無奈和憤怒。」

郭先生:「我們全世界都戴口罩,她在做甚麼?現在說擦身而過吐口水都可能傳染,為甚麼她不戴口罩?」

王先生:「每個市民都信服她,就不用介意她的表情、感情,起碼大家都認同她的政策,但似乎現在不是這個情況,大家有不同的反應,說反感也不出奇。」

衞生防護中心在記者會呼籲在室內環境應戴口罩,衞生防護中心傳染病處主任張竹君:「室內傳播比室外更強,局限空氣流通的問題,換氣量的問題。(特首林鄭月娥沒有戴口罩,會否建議她戴口罩?)個別人士情況不評論。」

10 則留言:

  1. //指有兩名男子在確診新冠肺炎前,陰莖正常勃起,但病愈後卻出現勃起障礙,並在他們的陰莖發現新冠病毒粒子。
    點樣拭子採樣呢?XD

    //我現在非常擔心,不會向你微笑或以輕鬆狀態面對大家
    喺就最好同笑恥陳反應吓,唔好成日心心眼喇

    回覆刪除
    回覆
    1. //並在他們的陰莖發現新冠病毒粒子
      //拭子採樣

      飛機杯。

      //笑恥陳反應吓,唔好成日心心眼喇

      陳姑娘演技精湛,唔使除罩都表達到情感。

      刪除
  2. // 這不是隨意的,這是深思熟慮的決定,大家需要明白及感受我的情緒,我現在非常擔心,不會向你微笑或以輕鬆狀態面對大家,這是非常嚴肅的情況。我不是因為不適所以不戴口罩,這不是個人的事,是因為我要履行職責。
    你講到咁serious, 要人地聽得清楚你信息. 學霸, 你有冇諗過你身為CEO, 有咩事喺呢d公眾場合中招, 大家以後會好長時間都聽唔到你嘅指令, 全香港會癱瘓. 香港需要你架 !

    回覆刪除
    回覆
    1. //你有冇諗過你身為CEO, 有咩事喺呢d公眾場合中招, 大家以後會好長時間都聽唔到你嘅指令, 全香港會癱瘓

      唔通777想借啲易「感冒下台」,在記者會前作「西施捧心」收,肺炎搞到心口痛?

      刪除
  3. 精彩!最後一段(娟姐起)令我狂笑。:D 選的經典金曲也切合主題。我想了一會才記得誰是娟姐。:)

    魔術師歌劇系列令我想起三十多年前《百姓》雜誌的「小劇場」,作者是尤瑪蒂(「油麻地」諧音,較廣為人知的筆名是蕭銅)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 多謝讚賞. 其實我係學以前人言報的醉酒集加埋多年前仲未咁黃的油條新聞 style 寫的.

      刪除
    2. // 其實我係學以前人言報的醉酒集加埋多年前仲未咁黃的油條新聞 style 寫的.

      記得東籬的《醉酒集》分幾個彼此無關的小段,每段只是兩三句對話,那及得魔術師兄首尾連貫的故事呢? :)

      刪除
    3. 過獎了. 我都係學 Marvel, 整返個 XXX Universe 出嚟啫.

      刪除
  4. 祝魔兄同網友們新年快樂,身體健康!希望今年內能走出疫情陰霾,重返正常生活。

    //精彩!最後一段(娟姐起)令我狂笑。

    最後一段也未免太重口味了吧,我食緊野時睇的。XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 謝無想. 大家咁話, 最緊要身體健康

      //希望今年內能走出疫情陰霾,重返正常生活

      其實如果要緊守清零, 基本上無乜可能「重返正常生活」, 呢個亦係我點解對正苦文宣咁反感的原因, 就係成日睜大眼說大話.

      要視乎將來是否正苦可以明確實牙實齒講到「重返正常生活」的 benchmark, 又唔會忽然「動態更改勝利條件」至算, 依家啲咩嘢9成接種率都只係探吓口風咁.

      //食緊野時睇

      鬼叫777正苦淨係識用鮑魚打人咩!

      刪除