2008年1月14日 星期一

水電鋪的貓仔(四)

今天魔術師又出差,揸相機幫部門影野,影影下結果係變左影女同事,仲要係第二d部門既女同事;畢竟做得既大部份都...所以只要質素能通過魔術師法眼既本部門女同事,佢地既上鏡率,係特別多既.
搞完一日,返到屋企,一落巴士便想起好耐無探望過水電貓,便去水電鋪巡視一下,反正牠神龍見首不見尾,要找也未必找得到.

但奇蹟地,一去到水電鋪,便見到水電貓坐在一個陳列在鋪前的馬桶上,四處張望.


見到魔術師提起俗稱「小黑五」的遠攝鏡,不知在做甚麼,水電貓便高傲地別過頭去,一付「人類的視力實在太差」的模樣,不理睬魔術師.


好了,水電貓見到魔術師還在跟水電師傅談相機和鏡頭,久久賴死不走,開始想將相機當成獵物.


魔術師為免水電貓撲上來給相機和鏡頭添上幾道爪痕,連忙鳴金收兵,揚長而去.
2008/01/13 19:18:20

3 則留言:

  1. 不敗的魔術師2008年1月12日 凌晨2:53

    QUOTE
    易亦 :

    WOW!

    隻貓仔(...女?)好靚呀!

    可唔可以講我知係邊呀?

    我想去同佢玩呀!

    UNQUOTE

    嘿,咪我屋企附近囉!

    回覆刪除
  2. 真的捕捉得不錯啊。

    回覆刪除
  3. WOW!
    隻貓仔(...女?)好靚呀!

    可唔可以講我知係邊呀?

    我想去同佢玩呀!

    回覆刪除