2008年1月27日 星期日

魔術點唱(十二)

近日魔術師心裡心裡有個謎,就係唔知點解「淚洒江湖」既點撃次數會咁高,而且因此近日事忙,無暇朴海浮沉,去找出原因.結果,直到今日,先發現原來係因為入左「朴界宣傳易」.
既然渣老闆提起飛圖,打頭陣既,當然係當年既皇牌梁雁翎,響到送俾渣老闆-梁雁翎既「像霧像雨又像風」:


好,廢話講完,又到左讀信既時間,不過要重申一點既係,魔術師並唔係「縮縮」. 第一封係拳手Sandy寄黎既,佢話:「自從兩年前識左Tony,但係都只可以係佢失意既時候,同佢響酒吧猜拳,逗下佢開心.點解平時佢唔黎搵我呢?」阿Sandy,見你對Tony哥痴心一片,咁我就代你送呢首飛圖版既歌俾Tony,希望佢知道你既心意啦.

然後呢封又係點俾Tony,係由啤酒妹Barbie寫黎既,話當晚一別,佢返屋企sip高枕頭底諗清楚,係唔會介意你做傳銷既,都希望你唔好介意佢係一個「有過去的女人」,希望能再見你一面咁話.

跟住既係一封空郵來信,Virginia話想點俾當年俾佢奪去初吻既補習哥哥聽:
最後一封仲奇特,係Virginia既家姐Madonna寄黎,又係點俾Virginia既補習哥哥聽,話好懷念當晚同佢飲完香檳之後所發生既事,唔知佢仲記唔記得呢?

咁,其實最後發生左咩野事呢? 2008/01/27 14:22:35

1 則留言:

  1. 呢位 Tony 真係風流, 不過就千祈咪下流喎...
    黃霑叔當年話如何分別風流與下流: 男人講到女人, 自己果d 就叫風流, 人地d 就叫下流。
    當然, 男人如果能從一而終, 就梗係最好啦。
    係咪咁講呀魔術師兄!
    謝謝點唱 ! 第四首真係攞我命!

    回覆刪除