2016年7月5日 星期二

魔術師資產配置(2016年7月)

早前收到信用卡分期的現金,於本月依比例投入資產配置組合。由於要確保「每月收息系列」所收股息足夠支付每月還款,而REIT派息畢竟係與盈利掛勾,穩定性不及定息證券,故比重需要稍為加大,股票:商品:REIT:債券及現金比例由原來的37:3:25:35變成35:3:27:35。
  • 債券及現金:增持「每月收息系列」,確保每月收息能夠支付定額還款。
  • REIT:售出少量個股獲利,增持「每月收息系列」,確保每月收息能夠支付定額還款。
  • 商品方面:買入ETF保持比重。
  • 股票方面:增持生活基金中個別港股,擴闊各股所佔生活使費高、中、低比重,與及相亙間之差距。
(註:以上金額係以100萬股票組合計算出來的變動,不代表魔術師真正身家。)
***
魔術師資產配置現為:
甲. 股票組合(35%)
1. 複式盈富基金
組合變動
不變。
2. 生活基金
組合變動
增持
  • 中電控股(00002.HK):按投資比例買入。
  • 匯豐控股(00005.HK):按投資比例由沉船基金內部調配。
  • 電訊盈科(00008.HK):按投資比例買入。
  • 載通(00062.HK):按投資比例買入。
  • 港鐵 (00066.HK):按投資比例買入。
  • 數碼通(00315.HK):按投資比例買入。
  • 新創建集團(00659.HK):返新工後搭多咗城巴,生活比重調升至高,並按投資比例買入。
3. 沉船基金
組合變動
減持
  • 匯豐控股(00005.HK):內部調配至生活基金。
  • WisdomTree Europe Hedged Equity Fund (HEDJ.AMEX):Out萌不明朗因素,借機減持,作內部資金調配用。
4. 強制性公積金
組合變動
增持
  • 滙豐強積金智選計劃 — 恒指基金:月供。

乙. 商品組合(3%)

1. 實物基金
組合變動
不變
2. ETF
組合變動
增持
  • Credit Suisse X-Links Gold Shares Covered Call ETN (GLDI.NASD) :按投資比例買入。
丙. REIT組合(27%)
1. 個別股票
組合變動
增持
  • 越秀房產信託基金(00405.HK):用作5/11月信用卡現金分期還款,有剩則複式再投資。
  • 置富產業信託(00778.HK):用作2/8月信用卡現金分期還款,有剩則複式再投資。
減持
  • 領展房產基金(00823.HK):輕度減持,獲利套現,作內部資金調配用。
2. ETF
組合變動
不變。
丁. 債劵及現金組合(35%)
1. 債券基金/ETF
組合變動
增持
  • VanEck Vectors CEF Municipal Income ETF (XMPT.AMEX) :債劵及現金組合自製餘額竇。
2. 收息證券/ETD
組合變動
增持
  • HSBC HOLDINGS PLC. 8.125% Perpetual Subordinated Capital Securities (HSEA.NYSE):用作1/4/7/10月信用卡現金分期還款,有剩則複式再投資。
  • HSBC HOLDINGS PLC. 8.00% Series 2 Perpetual Subordinated Capital Securities (HSEB.NYSE):用作3/6/9/12月信用卡現金分期還款,有剩則複式再投資。
3. Mortgage Link
不變。
4. 現金活期、定期存款(港元、人民幣)
不變。
***
資產配置理念及每月收息表均保持原狀:

28 則留言:

  1. 魔術師兄是否比較喜歡用現在的Blogspot?

    回覆刪除
    回覆
    1. 發文寫code係容易咗, 不過最弊係要打撈留言.

      刪除
    2. 呵呵塘人兄問既,同上文的資產分配無關嘅=)

      今次好似首次見魔術師兄咁詳細講個人的持股~

      刪除
    3. 打撈好快攪掂。BOOKMARK 左打撈條LINK就得~

      刪除
    4. //今次好似首次見魔術師兄咁詳細講個人的持股~

      無聽書,我個資產配置系列出咗幾年了

      //打撈好快攪掂。

      問題係要「記得」去打撈(我唔想 set email notification,太煩了)。

      刪除
    5. // 不過最弊係要打撈留言
      穿插睇同回都有難度, 最近回覆只可顯示五個?

      刪除
    6. //最近回覆只可顯示五個?

      呢個係一個問題, 我搵咗好耐都搵唔到點可以出得多過5個.

      刪除
    7. 卒之俾你破解左!

      刪除
  2. 債券好高息,但入場費應該不菲了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾隻係美國上市的定息證券,每股USD26-27,可以逐股買賣,所以入場費就係HKD200幾蚊。

      刪除
    2. 想問吓點樣買? 是否同買股票ㄧ様? 我用HSBC 都唔見有買債券選項。

      刪除
    3. 我無講過話呢隻係債券,呢隻係美股,不過係定息咁解,你有美股account就買到。

      刪除
    4. 謝謝回覆. 我見Grace 寫債券, 所以我以為是債券. Sorry 攪錯咗!

      刪除
    5. // 呢隻係美股

      買美股要查家宅喎,係咪啊?

      刪除
    6. 填W-8BEN form而已, 查乜Q家宅?

      刪除
    7. // 填W-8BEN form而已, 查乜Q家宅?

      可能你嘅錢已經過到佢哋條門檻. 唔肯定.
      我都買下美國巿場嘅嘢,有無邊間好介紹? 定係你只係用病貓銀行?!
      好似中銀3988 都可以買到美股. 不過唔知買唔買到佢哋嘅衍生工具. 頭㾗中.

      刪除
    8. 請參閱舊文:

      尋找1042-S的故事
      http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=13570458

      刪除
  3. 想問下HSEA 和 HSEB 都可以免稅? 是否需要另外申請?
    另外怎樣可以知道下次call是幾時?
    謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 免稅事宜, 請參看舊文:

      做老散的好處
      http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=12751636

      我係用大貓買HSEA/HSEB的, 根本就不會扣稅, 所以亦唔會牽涉到另外申請.

      //另外怎樣可以知道下次call是幾時?

      請仔細閱讀prospectus, 理講上過咗earliest call date隨時都call得,但咁耐都唔call,證明佢call回來再做融資未必會有着數...

      刪除
    2. 如果HSEA/HSEB被call, 暫時有沒有計劃用其他定息證券取代?

      刪除
    3. 當然有backup plan, 但risk/return 都不及大貓好...

      刪除
  4. 請問你會買諗sir 常推介的高息直債嗎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢位新朋友, 有問題歡迎提問, 不過看來你不太暸解我對乜sir的評價啊 XD

      刪除
  5. 請問魔術師兄有沒有將自住樓放入個人的資產負債表內?我見師兄應該沒有將其放在資產配置內,不知道資產負債表的情況。

    另外在設計資產配置時,是否不用﹝亦不應該﹞考慮負債?

    回覆刪除
    回覆
    1. //請問魔術師兄有沒有將自住樓放入個人的資產負債表內?

      係有的, 不過每月月頭的配置是做liquid asset, 所以無寫,亦唔會擺入去做計算. 總資產值就要睇月尾計算, 我都有一系列文章, 最近一期就係6月結. 7月結因為本月文章數目quota已滿, 留待8月1日刊登.

      魔術師資產配置(2016年6月結)

      //設計資產配置時

      每人有每人approach,有人喜歡高槓桿操作,如果要考慮負債,我唔知佢點樣操作,不能評論。

      我唔識財商的, 又唔係會計師, 唔夠財商達人價值大師咁叻, 隨意都可以搞定. 我會傾向訂下計劃,並如實執行.

      在asset class re-balancing的分配上,我自己的approach係先要有duration matching, 然後係absolute cash inflow > cash outflow (所以income類與REIT類共佔超過一半,就是帳面上用來secure每月樓按/卡數. 當然實際上我有工返有工作收入,係唔需要咁樣對數法,呢個做法係為防萬一而已), 經過trial and error找到每月不需太煩re-balancing的比例,就算是接近equilibrium.

      而每一個asset class 裡面, 就要考慮各投資主題的回報/風險比例孰輕孰重, 最後有剩的資金就平均分配.

      在每一個投資主題裡面,個股買賣就睇宏觀前景和技術指標. 我唔會拎住本年報來背數字, 大方向有concept即可. 不過去到個股層次已是末節, 只要之前個戰略戰術陣式set得好, 個股已不太重要, 懶的話揀ETF已經足夠.

      刪除
    2. 多謝魔術師兄指教,我今個月開始將自住樓及樓按放入資產負債表內。

      我現時的資產值尚少,極大部份在自住樓,其他是股票及現金,還沒有資產配置的概念,還需多加學習。

      我也是想不透負債在資產配置上的定位,認為它並不應放在配置上,所以才有那個問題。

      多謝分享,網上難得找到中文的資產配置文章。

      刪除