2016年9月12日 星期一

五人飯局

(幕開。)
(夜。)
(火煱店內。)
(四男一女圍在一起打邊邊,烚下烚下齊齊滾,圍爐取暖。)
(其中一名男子忽然嘆了一口氣。)
男子:唉,朱仔,你就好喇,咁就做咗票王,真係一將功成萬骨枯,難為我...我幾乎被嗰幾個強力部門嚇到標尿呀!(唱)
「段段是非繞心間 默默低首說負累
 說負累 我嗟歎大志不能遂
 名利負累 傲氣一生竟多畏懼
 面對絕境 難道我會頹然後退
 勝負存亡難到冥冥中
 早有命運落下聖旨 判了罪」

朱仔:(意氣風發)周仔,你唔使咁唔開心喎。我都被人跟,不過待遇無周仔你咁高層次啫。講開又講,起碼你都去咗見事頭婆。係呢,佢有無乜嘢同你講?
周仔:邊有咁 good luck 見到佢老人家吖!你知唔知我一來一回,匯水又跌咗幾個巴仙喇!
朱仔:(將一片肥牛放入鍋內,滾兩滾,挾起,並將之放到周仔碗內)係我多謝你先真,唔係你俾靈感我,我就唔會諗到搵班黑警保護我,依家唔只入會,仲上埋會添!
周仔:(奇怪地)上會?朱仔你買咗樓咩?
朱仔:(不屑地)吓!你無睇新聞咩?我依家暫時同老婆阿女住在會內當親子度假營吖馬!地產霸權咁可惡,我梗唔會買樓喇!你唔好唔記得,田園就是我家!(唱)
「在原野上 任我獨行
 自由歲月 伴我此生
 去復來騎着馬
 奔跑撲撲風沙 快樂無須說話
 自由領域 願我獨尋
 在原野上 渡過一生
 我願常乘著馬
 奔跑撲撲風沙 快樂無用說話」

(這時另一名男子忍不住發聲。)
男子:(酸酸地)朱仔你咪咁得戚,一朝得知語無倫次。你唔好唔記得初頭你行情慘淡,本來都諗住連按金都蝕埋;唔係靠我個手機app,你有得一出嚟就8萬幾票,人工仲哈哈哈添?
朱仔:(又吃了一片肥牛)當家,你少來這一套,你以為你係再世諸葛亮,運籌帷握,決勝千里?我係因為我在論壇上表現出色,加上我多年來身體力行,貫徹我的綠田園理念,才能夠反敗為勝,而唔係你的甚麼爛鬼策略投票!我種田,牛食草,今日我就大啖本地肥牛,因果循環,知冇?
當家:(怒極,一把將伴碟的辣椒豉油一飲而盡)你...你...你這忘恩負義的傢伙,你竟敢侮辱我手上那些智慧選民?
朱仔:(冷笑着,喝了一口冰凍啤酒)智慧?將自己的神聖的一票交給你操縱,放棄獨立思考,咁就叫智慧?計我話,連豬都不如就真!
當家:(有點忙亂)我個 app 只係提供參考,你都知我往績,上次一搞運動就失控,今次都唔例外...(語帶哭音)嗚嗚...佢地根本就唔聽我講,我只係一件負資產!(夾硬拉起旁邊身穿低胸小背心女子的手,合唱)
「女子:Ah... 或許這故事 亦是誰共你的故事吧
 當家:真的好想 精於某事情 好想好好的打拼
 女子:可惜得到只有劣評 沒有半粒星
 當家:真的不想 早給你定形 笑我那麼的拼命
 女子:幾年來毫無成績
 當家:地位未有躍升
 女子:高峰上不成 唯盼愛情順景
    成就在平凡裡 那份溫馨
 當家:我試著生性 但求父母親高興
    假如凡事都失敗 也許得愛戀先可以得勝」

(女子大怒,揈開當家的手。)
女子:喂,死老嘢,你咪借啲易抽水喎!
(另一名男子連忙趕來打圓場。)
男子:小三,當家佢無心嘅,係飲大咗兩杯啫。你唔好唔記得,你都有受當家恩惠架喎!
小三:鄺仔,你會考科科捧蛋,乜你識字睇得掂啲條文咩?唔係得當家捧你做票王,就只係一條廢青,求我收你做兵都無資格,點有可能月入十萬?條老嘢幫咗你咁多,你梗係處處幫住佢講說話喇!
鄺仔:小三,你知唔知我為咗份工,付出咗幾多?嗰個甚麼苦主大聯盟,將自己嘅無能,賴哂落當家身上,簡直係無理取鬧!當家,唔係得你教導,我都唔會有今日;恩公,你千祈唔好放棄呀!(唱)
「全為那秘笈 載著最勁秘密
 我為要奪到 便要動武
 打打打 亂去打尖 篤背部
 用我陰濕掌 推出我路途
 又再假假假 用個假身 掩眼部
 用我口水花 飛鏢似浪濤 
 大笑哈哈哈 用我笑聲 敲腦部
 用我奸手指 挑剔你命途 
 又再叉叉叉 用個尖叉 篤背部
 任輕功好 始終無去路」

(這時小三站起身來,彎腰俯身從鍋裡挑出一隻熟蝦。)
(四男眼光均落在小背心跌下來的空位上。)
(小三乜斜着眼瞧瞧數人,站直身子,左手用兩指掂起蝦尾,右手揑着蝦頭一扯,登時汁液飛濺。)
(四男面上都給濺上汁水。)
小三:(坐回座位,將蝦醮了醮豉油,一口啃去半隻,右手捏着蝦頭對住四人手指指)周仔,你枉為豉油黨人,人出豉油你出雞,偷雞唔到蝕把米;鄺仔,你毛都未出齊,係人地逃緊生讓你先有得上位;朱仔,你夠膽就係大會內躲上四年,睇下你個女會唔會失學;當家,你有無論文交?怕唔怕失業?你話你地四個,係係有J便是輸,就連那個教主,也不是我對手,你地算係老幾,抵俾我顏射喇!(唱)
「男人是否都一樣
 偷窺眼光時刻四處望
 人前人後例必稱好漢
 一天到黑有過份聯想
 男人是否都一樣
 口中說的和真相兩樣
 綿綿情話越講越簡潔
 謊話廢話卻越說越長」

四男:(怒極,拍檯而起)小三,你實在欺人太甚!你又好叻咩?唔通你真係會帶兵去南海開採天然氣?
(四男衝上去,扯着頭髮有之,潑啤酒有之,濯辣椒豉油有之,將剩下來的半隻大蝦連殼帶肉塞進小三嘴巴亦有之。)
(四男發洩完後,揚長而去。)
小三:(吐出半隻熟蝦)為...為了我城,我可以犧牲任何嘢...
(小三說完頹然坐在椅上。)
(幕下)
***
伸延閱讀:
維基百科:鄺俊宇
自由黨成員周永勤交代棄選新界西立法會選舉的原因,他指三個自稱北京來的人,在深圳要求他停止選舉工程,否則支持他的人要付出代價,對方能說出他家人及朋友的生活習慣及收入來源。
周永勤召開記者會,表示棄選前一日,有朋友稱有關於選舉的事,要他前往深圳商討。他在深圳一酒店的中菜廰房,會見三名陌生人,著令他不要再參選。
周永勤指對方要求他不要再出席選舉論壇,停止一切選舉工程以及離開香港,直至選舉完結、點票完畢才可回港。他又透露當日之前有另外三場會面,都是有人著令他不要參選。
最早在七月十三日,即提名期未開始時,已有兩人約他到明星海鮮舫,對他聲稱屬意在新界西奪得建制派第五席的人並不是他,問他為何得不到祝福仍要參選。
至七月十七日,即他報名前兩天,其一名飲食業朋友約他到黃金海岸,對方知道自由黨資助他的競選經費金額,暗示有人肯出一倍價錢,周永勤稱自己當時高聲表示對方言論是犯法。
第三次是在他報名之後,「駐港部門」兩人再約他,在沙田一間辦事處的密室,明確提到他的參選會影響其他候選人。
至於這些指控有無任何錄音或者相片作證,他指深圳會面和沙田密室會面都在秘密情況下進行,對方要他關掉電話才開始會面,又指廉署無權管理內地官員的事,所以沒有提及任何人名。
廉政公署指一般不會評論個別案件,廉署在處理有關涉嫌觸犯《選舉(舞弊及非法行為)條例》的投訴時,會按既定程序依法跟進,確保選舉廉潔。
因為受到威嚇,正接受警方保護的候任立法會議員朱凱廸預計,未來四年仍然會面對威脅,正考慮與家人在立法會居住,以保障人身安全。另一位候任議員尹兆堅亦指收過恐嚇,但報警四次都不獲積極跟進。
無論是到電台出席節目,還是落區謝票,與街坊接觸,朱凱廸附近都有警員戒備,他引述警方指會積極主動調查,方向是這些威脅牽涉的時間、地點及人物。他預計這些威脅會長期存在,並會隨著他展開立法會工作而升級,他指正與家人商量搬往立法會居住。
朱凱廸表示他的競選團隊,早前在東涌設街站時亦受騷擾,已經報警求助。除了朱凱廸,同樣是新界西的候任議員尹兆堅,選舉車在投票日前亦被淋易燃液體。他的辦事處亦先後兩次收刀片信,他批評警方沒有重視這些威嚇,他指已安排家人搬到其他地方暫住。
據了解,當日由尹兆堅辦事處職員報警,警方已派人處理。消息指鑑於職員報警,於是沒有向尹兆堅落口供,但稍後會補做。
信報 2016年9月12日
專訪
戴耀廷辯稱「雷動」沒累死人
立法會選舉塵埃落定,非建制陣營議席較上屆增兩席,惟多名資深議員落馬,「雷動計劃」被質疑「幫倒忙」。牽頭「雷動計劃」的佔中發起人戴耀廷堅持,「雷動」推薦哪些候選人是由選民決定,從結果看並沒有「累死人」。他強調,策略投票讓非建制派爭取更多議席,從而增加北京管治成本,是打破現行香港政治困局「最好的非暴力抗爭武器」。
今屆立法會地區直選,非建制派名單之多破紀錄。「客觀上,你(泛民)出的名單係遠超泛民支持者票數所能夠承受,即係話一定有人贏有人輸,問題只係邊個。」戴耀廷接受專訪感嘆:「隻船沉係唔關我事,我已經撐咗兩隻艇出去救人。但有三個人要我救,我救咗兩個,死咗一個,唔係我令到佢死。」
「雷動計劃」於9月4日投票日凌晨在內部群組發出推薦名單,隨即獲轉發出去,多名資深議員包括工黨李卓人、何秀蘭、民協馮檢基等通通不在名單之上。戴耀廷形容那是很痛苦的理性決定,「『雷動』要將救到的人『最大化』,絕對唔係年輕就救,老就唔救。唔止佢哋,(民協)譚國僑、(社民連)吳文遠同(人力)劉嘉鴻全部都無得救。」
戴耀廷強調,「雷動」本質上是選民運動,「點解係呢班選民?其實就係得呢班選民在傾嘛!講得俗啲,我係打開門做生意卻無人來。呢班人傾完,決定咗,佢哋鍾意話俾其他人知,這是法律沒有禁止。」對於有人說選民「盲跟」,戴耀廷說:「咁講即係話選民係豬,既然你話尊重選民決定,點解又侮辱選民?」
戴耀廷原先推算,非建制派策略選民人數大約佔兩成左右,即20多萬人;惟7月中確認書爭議,之後周永勤突然棄選,以及9月2日港大大型民調結果推算非建制派地區直選失利,推高了策略選民比例。他估計,最終有高達三至四成非建制派選民策略投票,才導致現時局面。
超區「棄保」更可取
戴耀廷認為,大批選民在今次選舉中決定不純粹按照候選人政綱或表現投票,改為考慮自己一票對整個非建制陣營的議席數目的影響,正正體現自由意志。「選民都在想方法突破今天香港非常複雜的政治困局。簡單講,我哋係打緊仗,這場選舉是一場抗爭,我覺得策略投票的選民係政治成熟,佢哋唔係豬!」
「雷動計劃」最初提出初選機制,泛民政黨反應冷淡,與佔中提出後的一呼百應截然不同。戴耀廷坦言,重新思考後對初選的想法有變,「我同意初選係有利大黨,縮減名單的話,朱凱廸、劉小麗就未必出得到。」他指今次超區出現的「棄保」更可取,「如果有客觀機制去到選舉前三日決定邊個留邊個走,咁就不須自己搞個初選。當然這要考慮法律及資源上可否共用等問題。」
戴耀廷日前形容自己已成為「負資產」,未來未必會再牽頭搞「雷動」。不過,他仍然堅信策略投票,甚至已將目光放在2020年。「只要一日冇真普選,策略投票比例只會更多。這是非建制派唯一可以增加議席的方法,係非暴力抗爭的延續。」
撰文:畢礎暉
信報 2016年9月12日
承認選民滙報系統未完善
佔中發起人戴耀廷牽頭的「雷動計劃」在投票日之前發出推薦名單,選後被質疑導致多名泛民候選人「墮馬」。他接受訪問時表示,對新界西選情最為可惜,其中朱凱廸成為票王,「事前係無人估得到」。他承認,「雷動」的滙報系統仍未完善,是當日未能預早得悉朱凱廸得票過剩的原因。至於其他選區的選情,則大致符合預期。
無法預估新界西票王
新界西非建制派得票過半,但只能在9席中取得4席。戴耀廷指出,選前分析尹兆堅、朱凱廸及鄭松泰支持度佔優,郭家麒、黃浩銘、李卓人及黃潤達4人都屬於邊緣名單,但考慮建制派得票後,統計學上只能「救」兩人,最後由群組討論決定推薦前兩者。「如果唔係群組傾,係邊個決定呢?始終呢個係由選民發起的運動。」
戴耀廷承認,他們無法掌握到投票當天朱凱廸得票「咁勁」是一大敗筆,原因是選民滙報系統仍未完善。「如果有這項資訊,我哋可能會叫人唔好再『冧票』俾朱凱廸,力推黃浩銘和李卓人,隨時都救到。」而系統受攻擊導致晚上延遲發出救援李卓人的訊號,是另一原因。他指出,最後兩小時投票率上升了12個百分點,幾乎等於五分一選票。
至於其他選區,戴耀廷直言新界東「唔關我哋事」,是鄭家富的問題,「如果佢唔參選,佢啲票就會去咗范國威或者其他泛民度,到時長毛不止會贏方國珊,甚至會贏埋容海恩。但數據上睇,現在贏6席係算成功。」
九龍東方面,則是只要有本土派與激進泛民,都無可能解決。「數據係只得15%策略選民肯投俾黃洋達,呢個係選民自發決定,我哋無權命令選民投俾佢。」
他強調,「雷動」並沒有針對本土派或作政治篩選,在新界西同樣只得不足兩成人願意投予黃毓民,游蕙禎則剛夠三分一,因此捨黃取游。
至於港島區,「雷動」推薦羅冠聰及許智峯,滙報系統至晚上7時半收集的投票取向數據明顯偏向羅冠聰,最終兩人得票相當,雙雙當選,顯示系統有一定功用。

33 則留言:

  1. 小霖秘笈都找到, 佩服!

    回覆刪除
  2. // 在投票日之前發出推薦名單,選後被質疑導致多名泛民候選人「墮馬」
    專諗埋啲屎橋!

    回覆刪除
  3. 真係好有趣,創作得黎不失真實

    回覆刪除
    回覆
    1. 明串、暗串、影射、同埋戲劇化創作,再配上男女角色各自歌詞, 呢啲都係歌劇系列的精髓.

      刪除
  4. 朱愛滴呢位自戀狂,今次真喺滿足哂自我膨脹、Center of Attention的慾望。遲啲上任做議員,佢就可以Break the Rule,要私人教師入立法局,教授佢個女,請賓賓服侍佢老婆。政府有乜發展計劃,由佢主導………

    回覆刪除
    回覆
    1. 小三都係自戀狂...佢覺得自己係女神...等D仔埋去搭訕
      有性趣可以一試~

      刪除
    2. 自戀狂女生最擅長送秋波。

      刪除
    3. //佢就可以Break the Rule,要私人教師入立法局,教授佢個女,請賓賓服侍佢老婆。

      將垃圾會門常開轉型為傷港第二禮崩府。

      //小三都係自戀狂...佢覺得自己係女神...等D仔埋去搭訕
      //自戀狂女生最擅長送秋波。

      怪唔得佢日日大眼仔上身。

      刪除
    4. //(小三乜斜着眼瞧瞧數人,站直身子,左手用兩指掂起蝦尾,右手揑着蝦頭一扯,登時汁液飛濺。)
      (四男面上都給濺上汁水。)//

      小三事後冇食枝煙,重作。

      刪除
    5. //重作

      我已經懲罰咗我自己, 游小三上身食大蝦喇!

      刪除
    6. 咁你重作咗幾多隻,呀唔係,幾多次?

      刪除
  5. 其實橫洲單野14年講哂4千個單位...泛民都有人支持...
    唔到選舉唔搞事....唔做議員你又唔舉報....
    呢位仁兄真有趣~

    圍村佬想焗政府用倉地價收地你插人...
    綠化帶果3條村講乜不遷不拆咪又係因為賠償問題...
    龍門任佢擺...大財團鄉紳固然可恥~
    但係個體戶點貪婪都可以...

    跟住講到丁權問題又反對一刀切...又係大財團勾結鄉紳賤收丁權乜乜乜...厭唔厭呀頂...
    我有時覺得左膠好奇怪...又難怪本土D人笑佢地左膠

    回覆刪除
    回覆
    1. //綠化帶果3條村講乜不遷不拆咪又係因為賠償問題...

      據聞當年菜園村談判一關埋門無記者,劈頭第一句就係"添d啦"

      刪除
    2. //據聞當年菜園村談判一關埋門無記者,劈頭第一句就係"添d啦"

      講起菜園就燥~
      一來租客惡過地主~地主都應承賣...
      二來~寮屋呢D港英問題~冇人理~有事賴政府...
      得LA~俾你上公屋又嫌三嫌四...潛台詞係要俾塊地你...
      最有趣係...班人聽到政府收地又種呢種路屈賠錢...蝗國常見LA~
      仲扮真本土?

      返工日日邊做野邊聽返恐怖在線...橫洲係出名猛鬼...D居民真係住得咁爽?

      刪除
    3. //唔到選舉唔搞事....唔做議員你又唔舉報....

      當朱仔只係nobody時影響力不大,廢事搞佢;只會有其當選後,影響力大咗,先至搞佢.

      //但係個體戶點貪婪都可以...

      同隔離街投完地,自己即時封盤的小業主一樣的心理.

      //據聞當年菜園村談判一關埋門無記者,劈頭第一句就係"添d啦"

      錢解決到嘅問題,就唔係問題.

      //一來租客惡過地主~地主都應承賣...

      呢啲叫「顯性逆權侵佔」(誤).

      //班人聽到政府收地又種呢種路屈賠錢...蝗國常見LA~

      丁子林...呀唔係, 係「釘子戶」先啱.

      //橫洲係出名猛鬼...D居民真係住得咁爽?

      信報 2016年8月30日

      上車冇有怕 美孚凶宅市價沽
      瘋搶樓狂潮再現,準買家連凶宅單位也不放過。市場消息透露,荔枝角美孚新邨一個凶宅單位,剛以貼市價的483萬元易手,實用呎價破萬元;單位成交價更較銀行估價高11.3%。

      每呎過萬 火災曾釀9死

      市場人士指出,美孚新邨2期吉利徑3號低層D室,實用面積約465方呎,原業主約4年前以連租約形式放售單位,當時單位改裝為4個劏房,直至去年原業主把單位還原為一個兩房單位,並於去年底以約520萬元放售,最終輾轉減價約7.1%,以483萬元售出,呎價達1.04萬元,貼近市價。原業主早於2000年7月以120萬元購入,以此計算,約16年賬面勁賺363萬元,升值約3倍。

      資料顯示,該單位在1997年曾發生奪命大火,更波及其他單位,最終釀成9死38傷。

      本報根據5家銀行的網上估價系統進行查詢,只有滙豐銀行肯為該單位估價,但估價僅434萬元,即是該單位的成交價較銀行估價高出約11.3%。區內代理表示,該單位發生的火災曾導致9人喪命,實在是「好凶」,一般來說造價要低市價約兩三成,是次單位造價較一般凶宅高。

      美孚新邨近月二手氣氛隨大市轉活,搶盤情況明顯。香港置業高級區域董事余柏表示,美孚新邨7月全月錄得28宗成交,惟本月至今已有約40宗成交,較上月全月增加約43%,最新平均實用呎價約1.05萬元。

      他指出,目前屋苑可睇樓的鎖匙盤約30個,較年初市道淡靜時約40個略為減少,惟由於放盤減少和業主開價進取,近日的成交步伐已略為減慢。他估計,未來美孚新邨將出現價升量跌的情況。

      宇晴軒創今年新高

      其他屋苑亦錄得高價成交。香港置業首席高級營業經理曾家輝說,長沙灣宇晴軒7座高層A室,實用面積554方呎,剛以888萬元易手,呎價達1.6萬元,創該屋苑今年新高。

      至於同區有新盤快將開售的將軍澳中心,據中原地產高級分行經理柯勇透露,9座極高層C室,實用406方呎兩房單位,近日零議價以588萬元售出,呎價約1.45萬元,創該屋苑同呎數兩房單位的歷史新高。

      刪除
  6. 游小三話過要接收黃X民既辦公室~
    佢將來喺入面除咗食熟蝦,仲可以玩玩具服侍一班有需要既有青,她話過可以為香港犧牲任何野㗎嘛XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //她話過可以為香港犧牲任何野㗎嘛XD

      呢句真係引人瑕想,要拭目以待.

      刪除
  7. 典解臨尾唔係輪埋米呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 要就住當家,年紀大機器壞嘛。

      刪除
    2. 當家可能都係一樣, 得個睇字. 無份入場. 慘.

      刪除
    3. 機都起唔到,俾條三跑佢都無用.

      刪除
  8. 四男"發洩"完後,揚長而去。

    回覆刪除
  9. 趙學而翻唱嘅男人是否都一樣都唔錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小三咁姣,梗係用返卿姐。

      刪除
    2. 卿姐令我諗起慧卿....

      刪除
    3. 男人是否都一樣
      碌X有分長和短各兩樣

      刪除
    4. //卿姐令我諗起慧卿....

      劉慧卿「找數」著吊帶裙 街坊「嘩嘩聲」讚靚 (星島日報 – 2016年8月14日 星期日 下午3:46)

      //碌X有分長和短各兩樣

      佛爺有講:
      http://ancient2today.blogspot.hk/2016/05/blog-post_27.html

      刪除
    5. // 當朱仔只係nobody時影響力不大,廢事搞佢;只會有其當選後,影響力大咗,先至搞佢.
      人怕出名豬怕肥, 家吓警伯敲山震虎翻箱倒籠, 晚晚掃黃封舖, 日頭拍門派傳單問三問四, 你有冇恐嚇佢呀, 你知唔知邊個恐嚇佢呀, 知好講囉喎, 全部入晒佢數, 全天候差人陪佢遊街亮相帶佢周圍去, 玩多幾個禮拜, 豬H 票王闔家哩世唔駛旨意行出垃圾會大樓矣

      // 要就住當家,年紀大機器壞嘛。
      「今天工作累了,要吃好西」。

      // 劉慧卿「找數」著吊帶裙
      「我有好西, 枕個頭埋黎」

      明顯是「好東西」手民之誤打漏了個「東」字

      刪除
    6. //豬H 票王闔家哩世唔駛旨意行出垃圾會大樓矣

      無限連任?

      //明顯是「好東西」手民之誤打漏了個「東」字

      你呢啲肯定係「手民之誤」,阿唔得掂隨時係copy and paste mistake.
      今晚再寫.

      刪除