2018年5月7日 星期一

由 HSEA/HSEB 贖回諗起乜 sir

原來乜 sir 在4月中在懶神秘左遮右遮咁推介過「B2運輸機組合」,超穩定咁話;其中一隻成份股就係「某大銀行優先股」,仲要係8%票息,希望佢唔係講緊 HSBC HOLDINGS PLC. 8.00% Series 2 Perpetual Subordinated Capital Securities (HSEB.NYSE) 喇!否則交咗學費的港豬學員咪喊得一句句?

(圖片來源:乜 sir:派10%一年的B2運輸機組合#1556,於2018年4月12日刊出)
(圖片來源:Barchart.com > HSEB, retrieved on 6 May 2018)

***
在上一篇《魔術師每月收息組合(2018年5月)》中,有讀者留言
"唔會似 Qwest Inc 所發行的 Bady Bond ...
咁陰啲陰啲咁跌,賺息蝕價。"
我還在死守中,始終BOND都係長線投資
而贖回事件,
會打亂原先的投資計劃,
只有這個比較麻煩
基本上呢個諗法係跟「只要有息收,就不需理會股價表現」的邏輯一樣。從現金流的角度看,的確可以係咁睇:即係你買咗一件「生財工具」,而呢件「生財工具」要每個月為你提供收入,咁只要你唔諗住變賣呢件「生財工具」,咁的確係可以唔使理「生財工具」市值係幾多嘅;不過,咁亦即係話當你一買入呢件「生財工具」的時候,你心中馬上已經將佢撇賬,市值變成0,同時亦等於話「生財工具」所提供的每月收入其實係由本金中派出,直至全數攤銷,先至係你淨賺嘅。
亦即係話,只要你一日唔將「生財工具」撇賬為0,你一日都係有將「出售變現」當成一個「可行選項」(同巷蜀一樣);咁如果你又話「只要有息收,就不需理會股價表現」的話,就是 double counting,龍門任搬了。
如果硬係要做一個比喻,魔術師就會話好似那些市區舊樓的業主咁,幾十歲人老到行唔郁,但都仲守住間「阿婆屋」,係就係供滿咗,亦可以製造現金流(作收租用途就唔使講,自住的話亦可以省回租金),但日久失收,出售無門(下手買家做唔到按揭),只能夠等畜牲地產搞收購重建;結果就係業主雖然有物業,但就連大廈維修甚或住老人院的資金都無。
咦,講講吓,咁咪即係乜 sir的「一生三宅」都唔係咁穩陣咋喎!

***
伸延閱讀:
早洩追夢:淺談: 被動投資
魔術師每月收息組合(2018年5月)

35 則留言:

  1. 有冇搞錯,B2係轟炸機呀。C系列先係運輸機。XD

    回覆刪除
  2. 如果有留意開優先股 做下功課大家都會知邊隻
    係就大方d 講明係咩黎
    乜sir 甘樣都可以收到人地學費真PK

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜sir 答曰:Blog中寫到明免費資訊, 當然係次一級的; 要更好的資訊, 就要付費上堂喇!

      http://homebloggerhk.com/86404/

      筆者在星期二的文章已提及優先股,今日比一隻例子予各位,巴克萊銀行的優先股,年派$25面值的8.125%。$25面值在於銀行可用$25贖回,而最近叫價在$26.21。計入用$26.21買入,non-cummunicative的派息率在7.76%,更可加上槓桿。此投資物缺點是$26.21仍少偏高,有些貼近$25的優先債選擇在收息104有授。優先債無年期及入手銀碼港幣幾萬都可。留意下圖是巴克萊銀行(BCS)的股債與其優先股(BCS.PRD)的比較(1 year), 優先債年價格波幅在2%之內,股票有+/- 12%之波幅。想要穩陣收息優先股比買普通股好。有關優先股及普通股之分別及詳細留意點,舊生可見收息104。而收息101由易入手,先教新人債基、直債學起。

      刪除
    2. 今日我將HSEB在25.41放晒 用來買BCSD@25.94. 今月三十一號除淨. 2013/4 callable. 希望今次吾會又即時贖回呱

      刪除
  3. 爆埋佢1,3,5 出黎
    2 係星加玻 RW0U,真係有睇BLOG都知。人人都講。

    回覆刪除
    回覆
    1. 1 係該係 0050.hk

      Jamie

      刪除
    2. 竟然係香港小輪...
      睇下有冇人爆出3 同5

      刪除
    3. 3 唔知,5有可能係呢隻:

      https://magicianyang.blogspot.hk/2018/01/sir.html

      刪除
    4. 3 都比人破埋啦
      QYLD!
      我之前都睇過, 最後又係自己落手揀兩隻COVERED CALL 算.

      刪除
    5. 睇嚟乜Sir推介的都是大路嘢,無乜微言大義,收咁貴學費真係發死佢(又或者可以話呢個世界太多港豬BB班投資者。

      刪除
  4. 真係BLOG 界高手一齊出去開班都賺硬
    係無佢一日寫一篇文咁得閒

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都可以一日一篇,但就無可能寫到佢啲疑幻似真個案了!

      刪除
  5. 似乎鯰SIR好多仇口喎。。。難怪佢個blog, 只可以齋睇,無得留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多唔多仇口就唔知, 問題係免費料左遮右遮做咩?

      刪除
    2. //似乎鯰SIR好多仇口喎

      我係唔順佢將「抄人投資法」變成自己料咁去賣啫!果然人無恥便無敵,難怪佢發過豬頭,真係相由心生...

      //難怪佢個blog, 只可以齋睇,無得留言。
      佢有FB可以留言:
      https://www.facebook.com/homebloggerhk/

      //問題係免費料左遮右遮做咩?

      左遮右遮的應該係收費料,但又攞出嚟等人吊癮。

      刪除
  6. 呢D人咁呃神騙鬼都店就真係無野好講...

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好難想像伸手黨係幾咁「窮得只剩下錢」的。

      刪除
    2. 其實D伸手黨都識睇blog...點解仲會有人俾錢佢駛?
      諗/龔/火都係D無料之人...真係收皮把啦

      刪除
    3. 「唔收錢的信唔過,學費愈貴愈有信心。」

      刪除
  7. 無得留言,想"請教"下佢都唔得

    回覆刪除
  8. "「只要有息收,就不需理會股價表現」的邏輯一樣 ......
    就是 double counting,龍門任搬了。"

    魔C說得很有見地,甘係極大心裡賬戶盲點
    對我粗疏的理解來講,投資為的是:增長,現金流,還有保本
    如果投資物能長期提供現金流(如派息),
    但投資物價值不斷下跌,是有違投資本意.

    引申一說,能蛇教人玩劏房,
    我覺得有D似double counting,
    因為要出番件貨,可能不易有下家,
    而且有可能有執番正先得,不知道我想法對不對?

    關於CTBB我能做的也只有死守一下,
    希望不用撇賬為0,我暫時想不到有更好的選擇,
    出錯既時侯再輕易做任何決定,
    可能更容易出錯
    怪只怪自己,入手的時機不對,
    胡亂買入

    回覆刪除
    回覆
    1. //魔C說得很有見地

      不介意就好.

      //但投資物價值不斷下跌,是有違投資本意.

      是的, 如果長期賺息蝕價, 就等於是從本金中派回給自己,沒有意義.

      //因為要出番件貨,可能不易有下家,
      //而且有可能有執番正先得,不知道我想法對不對?

      對, 基本上佢從來無計到 resell value, 仲話俾人釘契都無問題, 最多唔賣, 租照收... 呢個情況, 其實就係租金係由樓價之中派回給自己, 只是自欺欺人.

      //出錯既時侯再輕易做任何決定,

      成本我只當成是 sunk cost,在乎的是有無更好的投資選擇。

      刪除
    2. //不介意就好.
      我最介意就是我在出錯同有誤解時,不去糾正我的想法同做法
      所以非常歡迎你來更正賜教

      //係租金係由樓價之中派回給自己, 只是自欺欺人
      有D債基都係甘樣RUN

      //成本我只當成是 sunk cost
      你這個心態,我要好好學習

      關於3號科技ETF可能係講呢隻:QYLD
      因為我之前係條能蛇既學生上過佢既堂
      有成3,4年前既事,所以唔知佢仲係唔係用呢隻做膽

      刪除
    3. //非常歡迎你來更正賜教

      好說, 不用客氣.

      //關於3號科技ETF可能係講呢隻:QYLD

      哈哈, 我在2015年年底寫過呢隻嘢了. 當時幾乎想買, 但因為成交太少, 結果成不了事.

      http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=11343500

      http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=11688747

      刪除
    4. Yeah! C兄功力深厚,
      一睇就知問題所在.

      刪除
    5. 哈哈, 過獎過獎, 我都係撞彩啫! XD

      刪除
  9. Qyld 拉長睇,跑輸QQQ。

    回覆刪除
    回覆
    1. Short 咗 covered call,當然會限制了升幅。

      刪除
  10. 我仲見到有無人機組合
    收17%年息

    http://homebloggerhk.com/86404/

    唔知各位高手會唔會知道係咩呢?
    拋磚引玉先
    我估5號係MORL

    回覆刪除
    回覆
    1. //無人機組合
      //我估5號係MORL

      我知呀。

      同意5應該係MORL.

      2 可能係呢度其中一隻:

      http://www.investidorpetrobras.com.br/en/debt/debt-prospectus

      詳細踢爆乜sir的任務就留返俾其他有興趣的網友做吧, 畢竟乜sir 可以set 100 個組合出來, 我也沒閒情跟他玩猜謎; 而且有些地方留白一些, 讓讀者可以舉一反三, 豈不更好?

      刪除