2018年6月2日 星期六

股東大會催票法

魔術師日前收到 Global X Funds 寄來的一封「確認書」,內容甚為奇怪:竟然係要魔術師呢位 shareholder approve (1)基金收費無改變,(2)投資策略無改變,同埋(3)基金管理人(即係 Global X Funds 自己)無改變!

其實,魔術師只係持有了 Global X 發行的 Global X Robotics & Artificial Intelligence ETF (BOTZ.NASD) 咁大把,原來 Interactive Brokers 係會替魔術師在基金公司登記過戶,帝股竟然係咁玩法,又真係估佢唔到!
封信雖然講到好似好嚴重咁,但在今時今日,竟然仲要打電話,而唔係用上網搞,認真夠哂詭異。
於是,魔術師用上了薯乜通的回撥 IDD 服務,打上去睇下佢搞邊科。

點知,第一件事就係,201—806—7301呢個電話號碼係唔 work 嘅,既唔係乜Q嘢直線 toll free,就連用IDD001打去都係話 no number,簡直係浪費金錢。
魔術師一向無住在外國的親戚,完全無要打去外國的需要,係出職場做嘢先至學識打 internatiional call,好多時仲要係打內線搵外國公司同事,呢方面認真大鄉里,唯有便硬着頭皮又用IDD001打去找1—800呢個號碼。
接聽的竟然是個洋婦,聽聲魔術師就覺得佢係日日十桶家鄉雞、滿口 junk food 的大山婆。
熱線話星期一至五營業至晚上11點,星期六收下午6點,仲用真人接聽,認真係低端人口(就要係要輪班都係咁低端)。
魔術師說明來意(心想如果只係識用鴨脷洲口音英文作簡單溝通的痕哥點算),洋婦便問明魔術師的 shareholder number。
魔術師將 shareholder number 告知,洋婦便說因為要開股東會投票通過以上三議題,魔術師不能出席,一係要寄 proxy form 回去,一係就係用電話錄音口頭答覆。
車!原來只係咁「催票」,真係嘥口水。
電話唔打都打咗,魔術師梗係打咀炮投贊成票。
洋婦要求魔術師 identify myself,咁照讀返 letterhead 的姓名和地址,spell loud and clear 就可以了。
揸住少少 ETF 竟然要搞啲咁嘢,都算係開咗眼界,回想好似早掛收到過一份咁嘢,不過例牌唔理啫,估佢唔到真係追到埋身,終於見識到美帝係幾咁「先進」囉。

2 則留言:

  1. 可以 download Freetone 或者 Fongo 呢類app,打去美加唔駛錢

    回覆刪除