2019年6月10日 星期一

留係傷港會死

話說魔術師日前俾幅相呃咗入去睇篇廢文,但唔覺唔覺,原來個題材都可以借題發揮一下:
香港人唔係鍾意去旅行,而係唔想留喺香港
2018年5月1日
香港人好鍾意飛,甚至可以話係用盡方法飛:有長假期要飛、搶到平機票要飛、辭咗職要飛、甚至星期六日都可以飛。香港人係咪真係咁想探索其它國家呢?又唔係架喎,好多人一年幾轉都係飛日本,仲要係例牌東京大阪,仲要去親都係嗰幾個地方。唔係想睇多啲個世界,唔係想體驗當地民情,嚟嚟去去都係嗰一兩個行情,點解香港人都咁鍾意飛,飛得咁密?當然有好多嘢食要去到當地先好食係一個原因,但仲有一個更大嘅理由令香港人咁做。
香港依個地方真係好令香港人反感。
喺香港,由你起身嗰一刻開始你就離唔開無助同壓力:一家人迫喺二三百呎嘅屋企、打開電視係無盡嘅財經新聞、出門口追車避免遲到、返到公司就做唔停手直到放工、出街發現冇咩鋪頭係為香港人而開、地產鋪寫住窮人恩物都要四百萬、然後同一眾打工仔迫巴士返屋企、再攰有關愛座都唔敢坐、最後比幾廿蚊先有個頹飯可以做晚餐。喺一個咁嘅地方你好難怪人寧願儲少啲甚至唔儲錢都要飛,因為對佢地嚟講張機票就係救贖劵,全靠得到去飛嗰日嘅動力先挨到落去,只有飛機起飛嗰一刻香港人先可以真正鬆一口氣。
點解香港人可以成日去東京大阪都唔會悶?嘢食好食當然係其一,鍾意買嘢可以係其二,但其實飛嘅係咪日本都好,香港人一樣會咁開心,只要佢地身處嘅地方唔係香港——日本只係香港人去慣咗,同埋大家點都有啲戀日嘅情意結咁解。係架,香港人出國真係好失禮,又大聲又冇禮貌成個大陸人咁,我去旅行聽到人講廣東話就會遠離佢地,廢事比當地人當同一類人。不過香港人會咁失禮,或多或少係因為佢地喺香港根本冇真正生活過,佢地未試過可以放低生活上千百種壓力,入一間自已鍾意嘅餐廳食一餐飯,或者行一條有嘢啱佢行嘅街。即係好似細路第一次入迪士尼,第一次見到米奇咁樣,興奮到忘哂形又有幾出奇?
要靠旅行先可以做返一個人,大部份嘅香港人就係咁悲哀。唔似得外國人鍾意用幾個月流浪去感受一個地方同人情,用旅行去擴闊眼界同探索人生,香港人去旅行只係想避難,想抖一抖氣,想感受返自己係一個人。不過想探索世界又點?假就得嗰幾日,可以搵到乜嘢意義?唔洗搵錢返香港生存啊?
你話,做香港人有咩好。
作者:毛言地
你有多久沒去找自己的理想?搏殺一天,回到家,倒頭就睡。 無言,只因生存太累。談理想?妄想;毛言仍言,只因理想,本就是「理應去想」
http://www.facebook.com/MaoYanDe
1. 「香港人係咪真係咁想探索其它國家呢?又唔係架喎,好多人一年幾轉都係飛日本,仲要係例牌東京大阪,仲要去親都係嗰幾個地方。唔係想睇多啲個世界,唔係想體驗當地民情,嚟嚟去去都係嗰一兩個行情」
魔:今次呢個毛言地似乎被男骨仔(見《不去旅行會死?》)老實,起碼承認傷民們咁「熱愛」旅遊,並唔係有乜深刻大道理,甚至乎唔係為了以食買玩「減壓」,而只係為咗「逃離我城」。
2. 「一家人迫喺二三百呎嘅屋企、打開電視係無盡嘅財經新聞、出門口追車避免遲到、返到公司就做唔停手直到放工、出街發現冇咩鋪頭係為香港人而開、地產鋪寫住窮人恩物都要四百萬、然後同一眾打工仔迫巴士返屋企、再攰有關愛座都唔敢坐、最後比幾廿蚊先有個頹飯可以做晚餐」
魔:咁點解班偽文青時常為被領展(00823.HK)霸權逼遷結業,但佢地自己卻好日都唔去幫襯下的小店而傷春悲秋的時候,仲要爭先恐後咁去外遊呢?乜唔係應該趁有閒去支持呢啲為數不多的小店咩?小店提供嘅,應該唔係頹飯喎!又,當貪官走資個個變哂逃犯,咪唔會搶貴哂啲樓,唔使做擠逼戶囉?經濟一潭死水,都唔使忙到日日做到無停手,財經新聞的 air time 都會大幅縮減喇!係關愛座問題先要問過啲有青想點嘅啫!毛兄是否意會到,只要《逃犯條例》通過,我城的生活壓力就會大減,再唔會有「強逼搭飛機」呢件事發生呢?
3. 「因為對佢地嚟講張機票就係救贖劵...其實飛嘅係咪日本都好,香港人一樣會咁開心,只要佢地身處嘅地方唔係香港——日本只係香港人去慣咗,同埋大家點都有啲戀日嘅情意結咁解。」
魔:傷民果然是崇優的!
4. 「我去旅行聽到人講廣東話就會遠離佢地,廢事比當地人當同一類人。」
魔:遠離班港豬係唔夠架!你仲要唔可以開聲講嘢!一旦俾當地人發覺你有口音,咁就會當埋你係大陸喱架喇!既然港豬們咁有「戀日嘅情意結」,就一定要學好皇文,考返幾個級返嚟,仲要以皇味口音講英文,實現大東亞共榮圈的理想,咁先可以 differentiate 自己 from 班蝗蟲架!

5. 「香港人會咁失禮,或多或少係因為佢地喺香港根本冇真正生活過,佢地未試過可以放低生活上千百種壓力,入一間自已鍾意嘅餐廳食一餐飯,或者行一條有嘢啱佢行嘅街。」
魔:又唔覺喎!可能魔術師唔係食家,只係覺得就算係連鎖餐廳,都會有啱自己口味嘅食物。又,只要去睇吓魔術師的「理性消費」系列,就會發覺我城都唔係無嘢買吖!
6.「要靠旅行先可以做返一個人,大部份嘅香港人就係咁悲哀。唔似得外國人鍾意用幾個月流浪去感受一個地方同人情,用旅行去擴闊眼界同探索人生,香港人去旅行只係想避難,想抖一抖氣,想感受返自己係一個人。」
魔:要靠旅行減壓,魔術師第一件想起的,就是音樂人夫婦為了減壓去旅行而令貓兒死去的故事(見舊文《偽愛貓人》)。第二件事會想起的,竟然就係即將上映第五集的 Rambo。魔術師今日趁機拎返30幾年前的第一集來睇,仲係睇到津津有味:Rambo 戰友全滅,孤身一人,行到邊算到邊,但卻無故遭到小鎮警長的逼害...其實流浪的「生活」,都係你睇我好,我睇你好架咋!傷民咁討厭我城的「生存環境」,會因會「壓力爆煲」而去旅行,借機「逃離我城」,但作為工資奴,移唔到民,便不得不在假期後返回我城「搵食」,流浪天涯,竟然變成傷民的 fantasy。

***
伸延閱讀:
不去旅行會死?
舊文:《偽愛貓人

35 則留言:

  1. //只要《逃犯條例》通過,我城的生活壓力就會大減

    以前搵甘多,條例過左之後搵少左,錢賺少左,去旅行又洗少左,
    供樓既又要供樓,供車既就供車,壓力直頭直線上升啦

    //一旦俾當地人發覺你有口音,咁就會當埋你係大陸喱架喇!

    傷民去到日本都係俾人當蝗仔架
    到日本傷民比蝗仔都係差唔多
    傷民雖則學識比教高,但唔等於完全明白當地文化
    一樣犯了好多錯誤

    //咁先可以 differentiate 自己 from 班蝗蟲架

    不過傷民都會識扮下野

    回覆刪除
    回覆
    1. //傷民去到日本都係俾人當蝗仔架
      //不過傷民都會識扮下野

      人地鬼理你本護照係特衰正苦發定係殺人政權發呢!
      所以有理無理,都係扮呆灣人好啲。

      刪除
  2. 講得好啱呀!D人個個講到去年去旅行都係被迫咁,香港真係有嘢咬你咩?香港啲商場真係全部都唔係香港人而設?我真係覺得好神奇。我呢個個假期去咗將軍澳popcorn商場,我諗嗰度九成九係香港人嚟嘅!
    如果將去旅行D$留港消费,可以5日,日日上6星级洒店吃饭都得。 我真係唔明咩道理。想去玩就去玩啦!死唔肯認講到被迫甘!

    回覆刪除
    回覆
    1. //我真係唔明咩道理。想去玩就去玩啦!死唔肯認講到被迫甘!

      又要訂機票酒店,定行程,我覺得去旅行壓力仲大。

      刪除
    2. //香港真係有嘢咬你咩?
      //如果將去旅行D$留港消费,可以5日,日日上6星级洒店吃饭都得。 我真係唔明咩道理。想去玩就去玩啦!

      我覺得部份傷民的確係有“唔想留係傷巷”的心態,所以時間一有空檔荷包一鬆動就要離開,呢個已經唔係在傷巷使幾多錢得到幾多享受既問題,而係一見到我城一事一物就會諗起自己柴米油鹽既生活(觸景傷情?)、甚或我城政治現況,但又無資格/勇氣移民,所以頻繁出個短trip旅行嚟逃避。

      或者呢個係“留進逃”中“逃”的替代品。

      刪除
    3. //無資格/勇氣移民,所以頻繁出個短trip旅行嚟逃避

      咁同食鴉片差唔多,果然係東亞病夫。

      刪除
    4. 》又要訂機票酒店,定行程,我覺得去旅行壓力仲大。

      終於有同道中人^_^

      鍾意去日本唔係崇優,係果代電視節目的威力,老一代的去歐美,跟著一代去台灣,遲D的去韓國,之後⋯⋯
      上大陸^_^

      刪除
  3. 響香港賺錢,去亞洲邊殊洗都係抵的。叫佢地試下去一次瑞士,應該會感到生活逼人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈哈哈!咁貴,去唔成啦!

      刪除
    2. //叫佢地試下去一次瑞士
      //咁貴,去唔成啦!

      可以黐蝦餃叔。

      刪除
  4. 香港噪音污染幾嚴重,所以講嘢會比較大聲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 「我大聲,但唔等於我無禮貌,sir!」

      刪除
  5. 香港人有兩個特點:
    1. 超貪慕虛榮
    2. 充滿著 stereotypes

    條友形容嘅生活,咩迫巴士呀乜乜77,邊一個城市生活唔係咁?
    去耕田呀笨!又怕人睇唔起自己。
    冇錯。香港人好怕人睇唔起自己。(可能殖民時被霸凌得多)
    所以好能夠發揮阿Q精神。
    自己冇本事就諸多藉口,呢樣唔得個樣冇可能,總之件事唔係 0 風險就唔做。
    學星爺話齋,啲證據擺喺張枱度,仲要連埋早餐。(即係啲嘢做好晒,淨係等你去攞獎!)
    你睇下啲 OL,不論職業不論級別,冇名牌手袋返唔到工就知啦!
    下下裝修要咩風咩風。
    唔讀名校會死㗎!
    唔去旅行都會死㗎!
    如果唔係大力宣傳唔食魚翅,我之前都成日聽到佢哋話請飲冇魚翅食會好冇面。又係會死嘅!我好想答佢哋「咩面?你邊位?」 XD XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //自己冇本事就諸多藉口,呢樣唔得個樣冇可能,總之件事唔係 0 風險就唔做。

      行出街都有機會無端端被車墥死喇!舊年有大埔車禍、深水埗車禍,大架巴士剷上行人路...機會點都大過班黃C幻想出來的「引渡案例」。

      //又係會死嘅!

      傷民的心靈真係好脆弱。

      刪除
    2. 早晨。 天下無人不間諜,他們都以為自己係占士邦、川島芳子之流 DM

      刪除
    3. Come on James, 人地有邦女郎的,你班有青得啲黃C囡咋!

      刪除
  6. //今次呢個毛言地似乎被男骨仔(見《不去旅行會死?》)老實

    幅囡圖唔老實,clickbait嚟嘅 XD
    不過起碼冇好似藍骨仔講話啲咩"死也不願去旅行,其實是沒種","向地產霸權妥協,對無賴老闆投降"之類非常討厭嘅偽文青思維

    //香港人會咁失禮,或多或少係因為佢地喺香港根本冇真正生活過
    //即係好似細路第一次入迪士尼,第一次見到米奇咁樣,興奮到忘哂形又有幾出奇

    點解又唔將香港人換成大6人?(講真上咗年紀嘅大6人可能真真正正冇生活過...唔好話咩"冇入一間自已鍾意嘅餐廳",人哋連肉都無乜點食過)為自己人開脫就OK?

    //又,當貪官走資個個變哂逃犯,咪唔會搶貴哂啲樓,唔使做擠逼戶囉?
    真事:老外同事睇咗BB屎呻吟報導傷巷億萬上街悠行,諗咗陣,問我其實喺唔喺啲身有C嘅大商家大粒佬大貪官背後揼水發功,嘩,我話你咁都講得出㗎好彩你唔喺傷巷咋 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //點解又唔將香港人換成大6人?(講真上咗年紀嘅大6人可能真真正正冇生活過...唔好話咩"冇入一間自已鍾意嘅餐廳",人哋連肉都無乜點食過)為自己人開脫就OK?

      係囉,啲人凈係批評人哋,但自己又做番一樣嘅嘢。

      刪除
    2. //偽文青思維

      呆妹愛文青。 XD

      //點解又唔將香港人換成大6人?
      //啲人凈係批評人哋

      在有青眼中,蝗民唔係人來的,唔需要將心比己。

      //問我其實喺唔喺啲身有C嘅大商家大粒佬大貪官背後揼水發功,嘩,我話你咁都講得出㗎好彩你唔喺傷巷咋 XD

      都係米腸玩慣政治,common sense都好啲。

      刪除
  7. 用 stereotypes 做嘢/生活,又唔使唸,又快,幾好。所以佢地其實係鐘意做填鴨,只係一遇到自己唔願意做嘅事就會拋呢個 term 出嚟。從來唔會話「我唔想做」、「我唔鐘意」,硬係要幫自己搵個冠冕堂皇嘅理由。因為咁先夠威威嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. //從來唔會話「我唔想做」、「我唔鐘意」,硬係要幫自己搵個冠冕堂皇嘅理由。

      「學校無教」、「無 model answer」

      刪除
  8. William:
    媽的我只被照片吸引住

    回覆刪除
  9. 我想比呢條女搞死呀!嘻嘻!

    回覆刪除
  10. 好正。。。香港人失禮有原因
    大陸人失禮就係錯
    而家啲小學雞咩都夠膽寫出嚟

    回覆刪除
    回覆
    1. 因爲傷民從沒自稱自己「強國崛起」 XD

      刪除
  11. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 今時今日既網絡世代
      打卡呃LIKE 被認同, 就係佢地既人生既意義
      好似細時睇運動日漫咁 -- :老頭子, 你最光輝既時代係幾時? 全國冠軍? 而我, 就係呢條片有過百LIKE
      我地呢D老餅只可以咁理解

      刪除
    2. //x茶

      真係下午遊完行反送中,晚上都去海底撈、飲喜茶。

      //打卡呃LIKE 被認同, 就係佢地既人生既意義

      呃 like 都要記住「巷中分隔」呀!

      刪除
  12. 唔係要獨立思想咩?一時又要人認同?咁飄忽!

    回覆刪除
    回覆
    1. //一時又要人認同?咁飄忽!

      佢地要拉多啲人入教先安樂架嘛!

      刪除