2019年6月26日 星期三

唔使覆的讀者來信:同姓三分親

經過連日回覆超過200個留言之後,都係時候休息返吓。就睇吓暫緩咗大半個月,由端午等到夏至都未出到的讀者來信:
同姓三分親
是日和舊同事飲茶,講開近幾個月來經常肩頸痛一事,同事介紹了一位在大角咀的中醫,醫師的中文名字竟然和在座其中一位舊同事同名同姓。飯後,我便邀請那位同事和我一齊去看醫生,他剛巧被人「放飛機」,而且近來又睡得不好,便欣然答應。其實,我好想看看若然醫師見到一個和自己同名同姓的人,會有什麼反應 ?:)
到達醫館,我們排在三位女士之後,後來得知她們是三姊妹。我們之後還有兩至三個散客,再之後來了兩家人,都坐在闊落的大廳內等候。奇怪的是,雖然等候時間頗長,但大家完全沒有不耐煩。舊同事甚至講:「呢度坐得幾舒服喎!」
大廳除了有電視看,還有雪櫃,有熱水機,以及免費飲品:罐裝咖啡、維他奶、檸檬茶、蒸餾水……有凍和不凍的選擇;另外,還有生果(雖然大家唔好意思食)!
等候期間,醫師在街上撿回來養的可愛小狗狗(名叫「毛毛」)走了出來,只見它一邊和孰客打招呼,一邊向街外眼望望......嘿,發現目標,立即衝到玻璃門,喉嚨發出「嗚嗚」低鳴後,便吠了起來。門外的小黑狗,雖然隔着玻璃門,仍然被它的氣勢嚇得幾次向後退,小黑狗主人見勢不妙,便把小黑狗拉走,毛毛成功「抵禦外敵」後,回來站在熟客腳邊發呆,或間中吠一下路人......嗯,天下太平,功成身退,打道回府,小睡吓先!

就這樣,一個小時很快地過去了,終於輪到我啦!女助手首先幫我打衝擊波,越酸痛的地方,她是越多打幾下!奇怪的是,平時痛的地方,打衝擊波不覺得痛;平時不太痛的地方,打衝擊波時卻很酸痛。
再之後她幫我「高架拉頸」,拉頸的時候,我頭頸的模樣和以下這幅圖有九成相似,只要想像把卡通公仔的臉換成人臉即可。

那條兜著我的下巴的黑色帶,向上拉伸約15-20秒鐘,放松一下之後,又再拉高。每一次拉高我都極力配合地挺胸收腹,欲消除那不舒服的「吊頸」感覺。拉完之後,走在街上,都能維持挺胸收復姿勢,效果不錯。
我用45分鐘完成療程,但是還不可以走,因為舊同事做的療程比我還多,最後我們在診所一共消磨了三個多小時。期間,還看到幫我做衝擊波的女助理,帶着小狗「去街街」。
趁開收據時,我向醫師說:「醫師,我朋友佢和你同名同姓喎!」
醫師回答:「哈哈,打開電話簿,淨係呢個名,都有10幾頁紙㗎 !」
「哦......」
***
特別製作 -- 過節學人填詞
個人很喜歡的原作如下:
》 (作者: 小豬)
尋一縷清香繞道
凝望遠,輕提草箋
蕩一葉輕舟泛湖
懶舒懷,笑臥荷蓬
從來水月無限顧
誰道尺軀可迎風
輕履涉水心自涼
無限意,意難容
夕照亭下匆匆
連雨霎霎
還一剎衝動
怎問君
何從

我的和應如下 :
《端午》
穿一針母手中缐
誠暗禱,安康多年
回一雙關顧眼眸
雖不言,春雨無聲
從來給愛不望報
誰道隻手不擋風
晏笑輕安窩居暖
念親恩,恩永存
端午榕葉青青
鵲喜盈盈
沐一身蘭湯*
淒泠意
全消

(*民間端午有採草藥煲水沐浴健身之習俗)
***
其實呢篇魔術師真係無嘢好回應,但係就咁 post 別人的作品出嚟又未免太 hea...嗯,文中講到的狗仔好似成日吠人咁;的確,魔術師的「既定印象」就係「愈細嘅狗仔吠得愈響」,簡直係同班有青一樣...

真係忍唔住都要寫吓有青。嗱,如果要對付呢班無事生非,搞住啲櫃位,唔俾架lift閂門,聲稱以擾民、唔俾公務員返工以癱瘓(?)公共服務來增加正苦管治成本的有青,好似片中咁成架 lift 的人都唔敢出聲實在唔係辦法,好以後來那位先生同佢地郁手郁狗更屬不智,只會俾傳霉抹黑甚至會被有青起底。為了防身,可能帶隻大狗(警犬?)出街更有震懾力囉。
忽然覺得,住在大西北都唔錯吖,起碼無乜政府主要部門會響屯門出現,唔會俾被有青殃及池魚也。
(網上圖片)
***
伸延閱讀:
黑衣人立會聚集數百人轉稅務大樓 更新:2019/06/24 19:18

不滿政府無回應撤回修訂《逃犯條例》等等訴求的示威者再到灣仔的政府大樓聚集,是四日內第二次,數百人響應網上號召到灣仔稅務大樓及入境事務大樓,在大堂和上樓示威,大樓運作受影響,稅務局、郵政局等部門服務一度暫停,政府宣佈行政會議明天休會。
一批穿黑衣的人早上在立法會示威區聚集,中午十二時,一起走到灣仔稅務大樓,他們手持要求成立獨立調查委員會等標語進入大樓內,管理處報警,指有數百人進內,正值午飯時間,保安開放緊急通道,指示大樓內的人經停車場離開,停車場都有示威者聚集,但未有阻止人乘搭升降機。而在大堂,示威者亦開出一條路讓人走,但只可出、不可入。有市民不滿,雙方一度推撞,數名警員離遠觀察。
到下午二時多,有示威者在升降機旁,升降機門一關就擋住,有人不滿、出手阻止,再次有推撞,另一批示威者就上到不同樓層,稅務局及郵政局等部門都拉閘,服務一度暫停,他們逗留約兩個半小時,轉到對面的入境事務大樓。
有不少示威者來到六樓的接待處排隊,不過同時六樓一些櫃位,繼續叫籌號、如常運作,有示威者去到優秀人才及內地居民組櫃位向職員查詢申請程序,部份示威者留在低層,一度擋著扶手電梯,指通道已經封鎖,數分鐘後放行,他們在下午四時多,陸續返到立法會示威區。

46 則留言:

  1. //公共服務來增加正苦管治成本的有青,好似片中咁成架 lift 的人都唔敢出聲實在唔係辦法,好以後來那位先生同佢地郁手郁狗更屬不智,只會俾傳霉抹黑甚至會被有青起底。
    門入既人個個怕事,七頭皮自然小學雞。若我在場,都會忍唔住拉佢口罩現真身。
    廿幾歲人個個小學生,跌低在就大讓:啊,你打人
    香港廢物多,我無言

    回覆刪除
    回覆
    1. 你拉唔到佢口罩嘅,你未掂到佢個口罩佢已經跌後,跟住就會有好多人夾住你,攞部手機隊住你話你打人。

      遇到呢啲情況,出聲佢又唔理你,出手又唔係辦法,機本上冇乜嘢可以做。

      刪除
    2. 佢做乜,你做乜。Work 唔 work 呢? XD XD
      C 嬸

      刪除
    3. //機本上冇乜嘢可以做

      出lift 行樓梯,當做吓運動囉!

      //攞部手機隊住你話你打人

      自己都戴口罩。

      刪除
  2. 大部人只係養狗而唔識教狗。犬隻訓練師Justin Silver同施沙米倫都一定係先落狗帶令啲狗冷靜而唔係放任吠吠貢。
    狗係好講階級觀念同地盆主意,可是啲狗主自稱狗奴,啲細細隻得意俾人類縱到冇大冇細以為自己惡晒。。。自然吠得大聲。

    回覆刪除
    回覆
    1. //可是啲狗主自稱狗奴

      又未見過有狗主自稱狗奴...貓奴就多...

      //啲細細隻得意俾人類縱到冇大冇細以為自己惡晒

      港孩就差唔多!

      刪除
  3. 越細嘅狗越無規矩因為似住得意,真.佢只係個細路。
    呢種現象叫 small dog syndrome。

    《香港这座城市还有救吗?》
    https://mp.weixin.qq.com/s/el26gv0npwp0YhOjOr2jhw
    //我接触过很多香港青年,他们真的不是坏,他们只是蠢而已。//
    笑死咗!

    C 嬸

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人反駁...

      https://mp.weixin.qq.com/s/MaQLghuoRvFdH1HhlrHZfg

      刪除
    2. 這不是「香港年輕人很蠢」的續集嗎?
      C 嬸

      刪除
    3. 作者已經移除這則留言。

      刪除
    4. 呢幾年我接觸嘅政府部門都非常的 user-friendly,包括稅局、運輸署、人民入境事務處。唔錯,唔錯。

      咁做嘢嘅亦唔止公務員,好似有片睇到會計師小姐要上去做嘢,佢可能係公司會計部。又可能BB出世紙要去政府大樓攪。其實會搞到好多市民。

      去片:
      https://www.facebook.com/149745768742336/posts/837539173296322/
      嘩!又被代表啦!美化佢啲歪理。
      咁為香港人佢地唔去做義工?唔去讀好啲書出嚟社會搞建設?阻住曬就係為香港好?真係多謝夾盛惠,唔搞亂檔當幫忙。咪成日恐懼阿爺要害香港人(都唔合邏輯),正常番少少就要還神!

      C 嬸

      刪除
    5. C 嬸,點解你的去片,下邊都咁多貓狗片嘅?分散人注意力,變得寧願睇貓狗片,都唔想睇年輕人片。XD

      刪除
    6. //《香港这座城市还有救吗?》

      點解啲蝗文都係咁嘅呢?
      好在有得 skip read

      //就算他们引以为傲的英语水平,其实也比不过大陆同班同学。但是有一点很重要,这也是我再之后才意识到的:他们并不是香港最拔尖的人才。

      因為港漂都是精英啊!

      //而曾荫权就没有董先生这样的高风亮节了,他在任期间被爆出多项涉嫌向商界利益输送的丑闻,其中大多都是地产商。包括多次乘坐富商豪华游艇及私人飞机外游,还有各路地产商赠送的贵重礼物。退休后曾荫权租用一处500平米的豪宅,年租金仅有8万元,这是典型的利益交换,要知道我在香港读书的时候,租一个7平米的单间一月都要4000房租。就在上个月,曾荫权被法院裁定公职人员行为失当罪成,判刑20个月。这件案子证据非常充分,所以无论在香港还是内地都没有引起过多争议,而拉他下水的就是地产商。//

      真係開口中,貪曾上訴得直了!!

      //香港非常注重‘专业性’,即便是打篮球这种业余爱好,香港人也普遍会寻找专业教练带队,有组织地进行培训。在香港,大家都乐于跑战术,分享球,很难找到国内野球场常见的‘山寨科比’。

      摩摩樂透了!

      //成功令泳池保持若有若無服務嘅救生員, 都充滿黃氣, 政府的營運成本幾時合理過?
      //你話去擋一日lift, 便會增加政府成本?!

      班有青自我感覺良好就夠。

      //去片

      睇咗幾秒就無睇,個個遮住對眼,拍AV乎?

      //下邊都咁多貓狗片嘅?

      可能係 Tammie 平時睇得貓仔狗仔多, FB 自動 feed 俾你...

      刪除
    7. To 鉛筆
      //你用任何方法加强班友唔使做,甚至唔使返工, 佢地由署長到掃地姐姐多謝都嚟唔切

      我地嗰座同金鐘隔幾個地鐵站嘅政府合署,同事們已經講緊,佢地幾時先佔到嚟呢邊,有咩途徑可以叫啲人過嚟佔

      刪除
    8. //點解啲蝗文都係咁嘅呢?

      呢篇第三段的確可以完全略過,先不論文中觀點正確與否,但第三段講地產霸權可能我地已經聽到爛,而且講到咁詳細,同整篇文前後反而脫離左關係...

      刪除
    9. //下邊都咁多貓狗片嘅?//
      我一直都係去動物片吖! XD XD 講笑啫。我唸係等讀書輕鬆下,舒緩下咁啩。

      刪除
    10. //地產霸權可能我地已經聽到爛//
      呢個唔係一個簡單嘅問題。

      所謂巨嬰,me-me-me 並不是一個 generation,而是一種文化,滲透社會各方面。

      自由人權意識侵蝕着密密耕耘的文化。他們只想享受權利,但不想背負代價。那誰來買單?「我不管!反正我要自由!」問題都是別人去處理,代價都別人去承擔,自由只有他們自己享受着。你問憑什麼,他們就一幅受害者的姿態。

      香港經濟問題:
      1. 缺乏天然資源
      2. 市場太細
      3. brain drain
      若不是阿爺偏心,除了內地,誰會想打開市場與香港合作分一杯羹?但是年輕人居然有本事不稀罕呢!一旦趕不上當然就會被拼棄。

      不要說分析,就是理解力(閱讀理解非常弱)也可以說近乎零,加上不願聆聽,廁紙筒視野症非常嚴重。基本上只是本能地以感覺處事,就是抒情文章也寫得亂七八糟的。做事不求效率效果,沒有十成把握就不幹,你還敢說抱着這樣態度的年輕人有希望嗎?

      醫療養老教育若不是市場化誰會去幹?應該是有條件性的市場化。若然資源是有限,我們就必須要好好利用,把最好的留給最有潛質的人。至於最優秀老師根本不會主動去教最需要他們的成績差的學生,這是個死結。

      刪除
    11. //佢地幾時先佔到嚟呢邊,有咩途徑可以叫啲人過嚟佔

      你地都唔係人嚟架!

      //第三段講地產霸權可能我地已經聽到爛,而且講到咁詳細,同整篇文前後反而脫離左關係...

      係咪字數多就會多啲打賞???

      //廁紙筒視野症非常嚴重

      我的米帝同事都係咁.

      //做事不求效率效果,沒有十成把握就不幹

      可能係慣咗凡事都會有萬無一失的 model answer.

      //至於最優秀老師根本不會主動去教最需要他們的成績差

      日前收到讀者(又)投稿, 係講老師的, 不過要排到7月先出版了...

      刪除
    12. // //我接触过很多香港青年,他们真的不是坏,他们只是蠢而已。//

      青年呢個年齡層, 係咪包括埋啲五,六十歲嘅人呢?

      刪除
    13. 所以我話「巨嬰,me-me-me 並不是一個 generation,而是一種文化」。而呢種文化係某一個階段出現嘅時候,呢一個階段嘅年輕人就會深受呢種文化嘅影響,而其他人亦都會受到佢嘅影響,特別係自卑人。

      刪除
    14. C 嬸:題外話,https://mp.weixin.qq.com/s/qw3Ixyjn0aSXLlMwcE29kQ
      係咪覺得上海人很可愛呢?XD XD

      刪除
    15. 我學生教我,問豬:
      — 豬會食嘅係濕垃圾
      — 豬唔會食嘅係乾垃圾
      — 豬食咗會死嘅係有毒
      跟住我問佢屎係咩?佢諗左一陣話係濕垃圾,因為豬會食。我話『咁就係笨豬啦!屎都食!』XD XD

      刪除
    16. //这些阿姨,接受了专业垃圾分类培训后,一直蹲守在垃圾桶旁边,确保上海人没有把自家垃圾给分错了。

      真係勝在人多好辦事. 乜唔係用CCTV 人瞼辨識麼?

      以傷民走精面的程度, 一定諗到方法走數唔分類嘅!

      刪除
  4. please help me
    在我朋友圈,仍有2-3個黃色,但我地唔會傾,因可能知我太叻
    但其中一個自大狂黃人,今日問我
    黃: 平時用邊個銀行
    我: 痕身
    黃:G20傾唔成,美國就乜政策法,到時三大中資銀行就會擠提,銀行外匯要馬上找數

    首先,我就未驚過,第2條LAW係攪乜9呢,就係64之後立的,咁實際做乜野呢,好似話咩特別關稅
    咁我覺得咪到時再算囉,而且你恐懼我呀,即係佢叫人拎走D錢先,就係關心人啦
    我心諗一間銀行有無咁WEAK呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 同佢講:係呀咁要即刻轉哂啲港紙做美元再提走放响屋企喇,再同老細講出糧轉用美元唔係我唔撈
      我地要認同並鼓勵佢地行動

      刪除
    2. 最好佢地賣晒手上啲巷樓,咁有青們就最開心

      刪除
    3. 只怕有青唔夠首期or過唔到壓測...

      刪除
    4. //到時三大中資銀行就會擠提,銀行外匯要馬上找數

      黃C只會生活在幻想之中...點解蝗資行會擠提? 黃C會都係蝗資銀行的大戶嗎?

      //我地要認同並鼓勵佢地行動

      佢只會對住你唱哈行路亞...

      //最好佢地賣晒手上啲巷樓,咁有青們就最開心

      支未爆, 巷已爆矣!

      //只怕有青唔夠首期or過唔到壓測

      有青失菜仲好, 可以日日上街.

      刪除
  5. 銀行大把$放响结算中心,MA睇實,有乜事,又可借$。維持銀行間正常運作,其他大行都要配合MA,基本上,黃屍香雞了水塘。
    反而會搞到D细行,或者香港人又可去打咭,响IG講聲RIP。

    回覆刪除
    回覆
    1. thank you,我被人威脅中,好彩我企得住腳,未驚過

      刪除
    2. 最重要係... 乜有青會存錢去蝗資錢莊嘅咩?

      刪除
    3. //乜有青會存錢去蝗資錢莊嘅咩

      邊間信用卡貸款易批又多優惠咪去邊間囉,仲會貪微信支付寶啲小恩小惠。

      刪除
    4. 呢啲C9行為, 估唔到有青會去做喎! XD

      刪除
  6. 見到班年輕人咁樣,真是哭笑不得,好正面地看:
    他們好像小狗咁幼稚可愛,為公務員沉悶的工作帶來點點搞笑色彩......

    回覆刪除
  7. 好多人對公務員印象都係停留係八九十年代,理解既,因為佢地果時係堅懶。但年代變左了,起碼我做既部門,每日冇OT番2至3個鐘都唔駛做完d野,仲有文職OT係冇錢嫁

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉, 我表弟做化驗都好似好忙...

      刪除
    2. 做CLERK都勁多野做啦,仲話筍工,如果真係咁筍,唔會有人開POST話後悔啦
      以前果套無晒架啦,而家呢十年咁多野做,市民又逼你呢,無得LAZY架,仲要長工你唔會走WOR,但要面對班老屎忽,仲做埋老屎忽果份,你叫班有青去做

      刪除
    3. //要面對班老屎忽,仲做埋老屎忽果份,你叫班有青去做

      唔怪得班有青成日要去旅行減壓...

      刪除
  8. 點解班有青唔隨地大小便,以增加政府清潔街道成本?嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 痴咗線!冇得解。 XD XD

      刪除
    2. 我收到風話今次行動名稱叫:

      疴屎唔出賴地硬

      至多小便, 不會大便

      刪除
    3. //有青唔隨地大小便,以增加政府清潔街道成本
      //至多小便, 不會大便

      點解唔打野戰,搞到成地都係「蛋漿」...


      刪除
    4. 打野戰,「香港媽媽」會斥罵房屋署無建臨時「炮房」比佢地啲囝囝囡囡炮戰。滿地蛋漿,割包皮醫生會在立法會破口大罵,點解無派免費避孕套比班年輕人,等佢地喺緊張關頭要抽出,好易會造成神經衰弱。嘻嘻!

      刪除
    5. //點解無派免費避孕套比班年輕人

      唔使喇。下下打真軍,班黃C囡好快就會變「香港媽媽」。

      刪除