2019年6月8日 星期六

新聞雜評(二百三十四)

建制民主議員均譴責擲汽油彈行為 更新:2019/06/07 23:14

半日內發生兩宗懷疑針對警方的汽油彈案,凌晨先有一輛警車在灣仔警察總部外被人擲汽油彈,到下午有人向跑馬地警署擲汽油彈,兩宗案疑犯都是乘黑色私家車逃走。警方傍晚在英皇道找到懷疑涉案私家車,拘捕四人,包括懷疑擲汽油彈的男子。
建制派及民主派議員都譴責事件,認為是挑釁警方,有犯罪學家就認為兩宗案有關連。
相隔十二小時發生兩宗針對警署的襲擊,立法會建制派及民主派議員都譴責,指發生這兩宗案件後,警方可以考慮適當評估星期日遊行舉辦時,如何加強保障人群安全。兩宗案都是投擲懷疑汽油彈,也是用私家車逃走,有犯罪學家分析兩宗案是有關連。
襲擊警署的事件二零一七年發生過三宗,其中兩宗與跑馬地警署有關,先後有人用氣槍射擊警署簷篷及警車,同年八月北角警署亦有警車遭氣槍射擊,車門玻璃損毀。
1.  唓!我城最仇警嘅,咪就係黃C、佔派、同埋笨土巷蜀囉!

2. 逃緊生真係搞笑。黃C佔派笨土巷蜀唔通就唔係挑戰特衰正苦同埋黑警權威?佔派又商討日又公投,有民意授權去挑戰正苦添喇!就算係你班販民蟻員,成日係度瘋狂拉布,一樣咪又係口口聲聲話係有民意授權?販民咁鐘意挑戰正苦,不如搞埋公投問可唔可以掟汽油彈來挑戰黑警喇!笨土巷蜀應該舉腳贊成先啱!
民陣指無證據擲汽油彈與遊行有關 更新:2019/06/08 13:10

民陣明天發起遊行反對修訂《逃犯條例》,召集人岑子杰指沒有證據顯示投擲汽油彈事件與遊行有關,會派逾百糾察維持秩序。
明天遊行的終點立法會,保安明顯加強,公眾入口對開,除了一早已架設好的鐵板,亦堆放沙包,立法會外的行人路擺放約五十個鐵馬,政府總部對開草叢及巴士站都有,二零一四年被佔領過的龍和道往中環的行人路,有超過五百個鐵馬及兩個警方流動高台,特首辦對出亦有近二百個鐵馬。
3. 「召集人岑子杰指沒有證據顯示投擲汽油彈事件與遊行有關」聞陣真係咁都要抽水。近年遊行興起嘉年華化,中剷父母最鍾意就係推住BB車,拖住細路來遊行,「感受吓個氣氛」,「進行公民教育」。汽油彈狂徒要挑戰的是黑警,你販民也是要挑戰正苦,大家同仇敵愾,敵人的敵人就是朋友,唔通真係會怕咗汽油彈狂徒會有人群中「擲小瓶」咩?
陳指條文已予法院足夠權力下判斷 更新:2019/06/08 22:15

身兼《基本法》委員會委員的港大法律學院教授陳弘毅認為,現行的《逃犯條例》已賦予法院權力,判斷案件是否涉及政治等因素,而拒絕移交,但他認同今次修例倉卒,建議政府修例後再作全面檢討。 
重量級大狀黑衣遊行,資深法官匿名表達憂慮,質疑修例後法庭如何把關,《基本法》委員會委員港大法律學院教授陳弘毅認為,《逃犯條例》現行條文已經賦予法庭足夠把關能力,外國多宗案例證明,只要被告提出證據,證明檢控是基於政治原因,法庭可以拒絕移交,這些法律原則、香港都適用。 
他明白社會有憂慮,但認為要靠實踐,才能證明這些憂慮是否存在,又估計修例後,中央會克制提出移交要求。陳弘毅相信今次修例很大機會通過,他認同過程是倉卒,建議政府修例後,就《逃犯條例》再作全面檢討。
4. 「認為要靠實踐,才能證明這些憂慮是否存在」陳暈囈就講得有道理嘞!查實魔術師由始至終都唔明班傷民擔心啲乜,成Q日要遊行,同班貪官感同身受。唔通真係以為去過遊行反過中、噓過國歌、反過國教、叫過「平反轆死」、「777下台」就會被引渡?「世上本無事,庸人自擾之」,咁同擔心行出街會無故被車墥死有乜分別?
***
信報 2019年6月7日
高天佑 新聞點評
悲情新界西
除了《逃犯條例》修訂,近日還有一個議題甚為惹火,乃關乎民生而非政治,事源在區議員激烈反對下,港府臨時抽起原訂於本月14日在立法會討論的西鐵屯門南「泳池站」和「碼頭站」延線方案。以往每逢政府願意斥巨資興建鐵路站,區議員定必感恩戴德「成功爭取」,何解今次卻唱反調?背後當然有段故,道出當局近年大力拓展、現有接近150萬人口的「屯元天」(屯門、元朗、天水圍)新市鎮悲歌,並間接反映港府想覓地、建屋有幾難。
偷雞改屯門南延線方案惹反對
話說港府早於5年前的《鐵路發展策略2014》提出興建西鐵屯門南延線,並訂於下周五(14日)首次提交方案到立法會鐵路事宜小組委員會討論。不過近日有消息傳出,政府擬提交的方案跟《鐵路發展策略2014》中的描述出現巨大變化,包括由原本只增建「碼頭站」,現在再加上「泳池站」(位於鳴琴路公眾游泳池附近),同時興建模式從「服務經營權模式」變成「鐵路及物業發展模式」,而工程造價由55億元大增至160億元。
除了可能須拆卸游泳池,最關鍵的是新方案改為「鐵路及物業發展模式」之後,將在車站上蓋興建約2萬個住宅單位,分別是7000伙私人房屋和1.3萬伙公營房屋。因此,屯門區各黨派區議員均表示強烈不滿,質疑當局事先在地區未作任何諮詢,便打算「偷雞」把大幅修改的新方案提交立法會。
面對區議員激烈反彈,港府「賊佬試沙煲」之後縮沙,臨時抽起該方案,下周五會議議題改為「在機電工程署轄下鐵路科開設兩個常額首長級職位以加強監管鐵路安全」。運輸及房屋局發言人隨後解畫,承認鑑於房屋供應緊張,鐵路發展可能涉及潛在房屋供應,而在規劃屯門南延線時,需要考慮擬議走線對附近居民的各種影響以及紓緩措施,稍後將就方案細節諮詢公眾。
西鐵超負荷 再建屋恐逼爆
歸根究柢,何解區議員一反常態地齊聲反對新建鐵路站方案?這要從西鐵線現況着眼,其東行線首站為屯門,先後經過元朗和天水圍,再到荃灣和美孚,接着出九龍市區(南昌、尖東、紅磡)。其中,屯、元、天已有接近150萬人口,加上政府近年繼續在這三大新市鎮積極開拓建屋土地,導致西鐵線的新界西路段在上下班時間嚴重超爆錶,特別是元朗和天水圍居民,每日起碼要等兩三班車才擠得上,還要逼得像沙甸魚。
運房局亦承認西鐵線已超出載客負荷,根據該局數字,去年繁忙時段每小時有逾4萬人次乘搭西鐵線,較4年前增加11%;按車廂內每平方米站立四人的密度上限計算,西鐵線在繁忙時段的載客率高達104%。若只計由屯門到天水圍這一段重災區,情況將更嚴重,必須親身試過才可體會。
暫時而言,屯門人對於西鐵線可謂又恨又愛,一來不滿其走線設計,事關要先「兜路」到元朗和天水圍再出九龍市區,變相令屯門淪為新界西最偏遠之地。但另方面,面對西鐵線在繁忙時段嚴重超負荷,屯門作為頭站也算因禍得福,起碼乘客肯定上到車(儘管未必有位坐)。
可是,屯門居民本身也有「內部矛盾」,目前較多人口聚居於已設有西鐵站(屯門站和兆康站)的屯門北一帶;而居於屯門南(包括蝴蝶邨、兆禧苑、美樂花園)的街坊,現時要先駁一程巴士去屯門站轉西鐵,費時失事,故很多人寧願「捨鐵取巴」,選擇乘搭長途巴士經屯門公路「出城」。
至於擬建的西鐵屯門南延線,顧名思義,原意為便利屯門南居民乘搭西鐵;不過在2014年之前最初醞釀這條延線的時候,西鐵線尚未「逼爆」。如今時移世易,首先屯門北居民很有可能不高興,皆因在延線建成後,他們將喪失現有「頭站優勢」。再者,根據政府新修訂方案,除在碼頭站之外增建一個泳池站,或須拆卸泳池,更要命是計劃在上蓋興建2萬個單位(包括1.3萬伙公營房屋),容納逾5萬人口,相對於屯門南現有約7萬居民,幾乎令人口密度倍增,所以就算是理應受惠於新站的屯門南居民,亦未必支持新修訂的延線方案。由此便可理解,為何屯門區議員不分黨派一致反對新方案,這還未計肯定更加不滿的天水圍和元朗居民(屆時他們更難上車)。
開拓「屯元天」 須重啟「屯荃線」
講到底,面對住屋短缺、樓價高漲難題,港府近年視「屯元天」為開拓土地重鎮,過去及未來幾年內,每年新增住宅供應接近半數來自這三個新市鎮,惟以交通為首的配套設施卻未跟上,單靠西鐵線來服務現有居民實在嚴重超負荷,遑論未來數年增加的人口;此際當局擬「偷雞」提交的新修訂屯門南延線方案,只會令情況更趨惡化。
由此也可見港府想覓地建屋有幾難,斷非在新界西把棕地、農地改劃為屋地就萬事大吉,起碼首先要面對西鐵線瓶頸死症。實際上,按照現有設計,西鐵線已難靠增加車廂或加開班次來提升容量。在房屋和人口繼續增升之前,港府或須盡快重啟「屯荃線」(屯門至荃灣沿海鐵路)以至「屯東中線」(屯門經東涌到中環鐵路)研究;又或者善用水路優勢,在繁忙時段開設屯門至尖沙咀、中環和灣仔的資助渡輪航線,否則「屯元天」未來接近200萬人口難免變得悲情。
5. 講來講去,就係:一. 屯門泳池唔拆得(最好唔好減少康體設施,呢一點有道理);二. 當然又係「港鐵上蓋起樓」呢類「明益你」的「不義手段」;三. 「首先屯門北居民很有可能不高興,皆因在延線建成後,他們將喪失現有『頭站優勢』」、「肯定更加不滿的天水圍和元朗居民(屆時他們更難上車)」屆時既得利益者無咗利益(瓏門的樓價會否受影響?),元朗天水圍居民可能連掹車邊的少少利益都無埋。成班「持份者」都無着數,唔返就有鬼咯!
6. 「『屯元天』未來接近200萬人口難免變得悲情。」逼車逼到好似沙甸魚咁就叫「悲情」,那也未免太濫情了吧?
7. 又,魔術師的舊居龍門居正是位於屯門泳池附近,由於唔近屯門站,當年魔術師返工也是「捨鐵取巴」的。依家如果有港鐵站,當年以綠表資格換咗魔術師層居屋的年輕夫婦睇怕都可以見到換樓階梯喇!
***
七旬翁屯門公園跳舞暈倒 送院搶救不治
撰文:陳浩然 2019-04-04 23:03 最後更新日期:2019-04-05 11:07

近年因有大媽「常駐」,於園內載歌載舞而「聲名大噪」的屯門公園,今日(4日)下午2時許,一名71歲姓潘老翁與友人歌舞耍樂,其間突然感到不適,隨後更昏迷倒卧地上,同行友人見狀報警救助。
救護人員到場後將昏迷傷者送屯門醫院搶救,惜終告不治。警方初步調查相信事件沒有可疑,事主的死因有待驗屍確認。
8. 片中呢位阿伯有心有力,應該唔會怕會暈倒嘅!

***
伸延閱讀:
男子警察總部門外擲懷疑汽油彈 更新:2019/06/07 22:18

半日內發生兩宗懷疑針對警方的汽油彈案,凌晨先有一輛警車在灣仔警察總部外被人擲汽油彈。
凌晨約三時半,一輛黑色私家車停在軍器廠街一旁,一名黑衣黑褲、戴黑色帽及口罩的男子拿著一個點燃的樽走向警察總部,駱克道之後有衝鋒車駛出,男子掉頭,沒多久後看到一個玻璃樽拋向警車左邊。從另一條行車記錄儀片段可見,該男子擲樽後上了一輛黑色車。從第二個角度看到,起火的樽跌在衝鋒車旁邊後,衝鋒車駛前在警總外停下,黑色私家車直駛向天橋快速逃去。
警員封鎖路面調查,衝鋒車左邊車身輕微熏黑,地面有燒過痕跡,旁邊有啤酒樽碎,爆炸品處理課人員檢走碎片化驗。警方指衝鋒車上有四名警員,巡邏後返總部,看到一輛黑色平治房車停在交界,準備停車查看時,該男子便向他們擲樽。消息指警方估計男子的目標是警察總部,警方又解釋衝鋒車為何沒有即時追私家車。
警方拘捕四人疑涉擲汽油彈案 更新:2019/06/08 00:35

半日內發生兩宗懷疑針對警方的汽油彈案,凌晨先有一輛警車在灣仔警察總部外被人擲汽油彈,到下午有人向跑馬地警署擲汽油彈。兩宗案疑犯都是乘黑色私家車逃走,警方傍晚在英皇道找到懷疑涉案的車,拘捕四人,警方指犯案動機仍要調查。
警員晚上在英皇道麗華樓帶走一名男疑犯,他被黑布蒙頭、鎖上手銬,帶返北角警署調查。警方說兩宗案件用的是同一輛車,該名男子下午投擲汽油彈後,駕車來到這座大廈,警員在英皇道發現這輛車,並且入大廈拘捕該名男子。連同這名疑犯,警方一共拘捕四人,年齡介乎二十二至六十歲。
警方說兩宗案件,使用的汽油彈手工粗糙,不排除有人在家中自行製造。警方不願意透露疑犯有否黑社會背景,要再調查誰人是主謀。

49 則留言:

  1. //民陣指無證據擲汽油彈與遊行有關
    呢條友真係催眠到自己信。
    話政府好驚D人出街遊行,所以講到有咁恐佈得咁恐佈。
    我身邊黃c好恐懼,我真係唔明,佢地做美間諜?傻咗咩?中央要咁捉你?身有屎?

    回覆刪除
    回覆
    1. //民陣指無證據擲汽油彈與遊行有關
      //呢條友真係催眠到自己信。

      佢呢句同「無證據顯示痴瘋仔係李+X的私生子」有異曲同工之妙.

      //我身邊黃c好恐懼,我真係唔明,佢地做美間諜?

      我都唔明點解班舊同學(物理系多數都係教書的) 又係好驚咁, 成日在FB 洗版...

      刪除
  2. 我在Facebook批評汽油弹的陰謀論,完全冇朋友讚。相反,見到好多人讚好果啲陰謀論同抽水post。唔通真係大部分人都咁仇警?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我開始覺得今次係同修例本身的內容無關, 而係由東北案/佔領/魚蛋革命等等的審判開始, 政府已經「贏得太多」(雖然有個別輕判/放生黃C, 朱前警司同埋七警亦都入罪, 但大方向依然係大多數黃C都係輸家);加上政府多次有爭議事件, 都係唔使「民意」, 硬闖過去, 從來無「讓round」. 所以今次喜歡鋤強扶弱的港豬們「無論雞蛋點錯都好」, 點都要幫雞蛋贏返一場.

      刪除
  3. 使唔使犯罪學家分析啊?好明顯㗎路喎!

    //咁同擔心行出街會無故被車墥死有乜分別?//
    梗係有分別啦,怕埋D咁嘢冇道德光環㗎嘛!

    反逃/反共班人就好似小渚(美環)花子 小丸子嘅同學,極度自戀,自認係美女。不過善忌妒,中意潤下人,當被人潤時,就喊!迷戀花輪同學,成日夢想做佢老婆,亦唔中意其他女仔响花輪身邊出現。

    回覆刪除
    回覆
    1. //使唔使犯罪學家分析啊?好明顯㗎路喎!

      傷民是要訴諸權威的。

      //怕埋D咁嘢冇道德光環㗎嘛!

      哈哈,你啱。最緊要有光環。

      //小丸子

      我完全唔識。XD

      刪除
  4. 咁樣掟酒樽蛋,真喺會嚇窒一啲人。民陣應該講,已經買重保險,遊行人士有任何損傷,每人賠償一千萬湯藥費。咁就可以抵銷酒樽蛋的疑慮。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地常常作大人數, 保險太貴買不了!

      刪除
    2. //已經買重保險
      //佢地常常作大人數, 保險太貴買不了!

      哈哈,又係喎!下之特哀正苦可以向保險公司施壓。

      //每人賠償一千萬

      1000萬對班劣C假髮人來說碎料喇,為民主為我城唔係唔肯「眾籌」下話!

      刪除
  5. 點解要作大個數?其實係無乜邏輯。你人多你啱咩?人數係做籌碼。
    阿媽唔俾睇電視。細佬想睇,挾埋兄姊人數去問阿媽「佢哋都想睇喎。」
    但係其實細佬未做完功課。
    如果佢地係咁民主,咁重視民意,咁點解重要堅持占中?點解要做假民調?
    其實就係無本事又無本錢,只能理用人數去交換。
    有時太過份,被代表嘅反抗,就話人係豬,意思係可以不理。咁其實佢篤出嚟嘅人數我一樣可以話係豬而唔使理。
    無本事,唔緊要。佢哋最討厭係唔會尊重人。
    Followers 呢,有啲就見過鬼怕黑,而解決辦法係咒罵黑,唔會唸下理性解決個 phobia。
    凡事都有缺陷㗎啦!硬係要100%得先要。尤其宜加年輕人。

    回覆刪除
    回覆
    1. //你人多你啱咩?人數係做籌碼。

      根據民主原則, 少數服從多數, 係人多就可以話事, 而唔係「啱嗰個話事」. 所以, 民主社會行的, 是trial and error 的道路, 從錯誤之中不斷修正;但呢種說法,是基於假設做錯事的領導人會在下次選舉中落敗, 選民是以理智去投票...

      //咁重視民意,咁點解重要堅持占中?
      //被代表嘅反抗,就話人係豬,意思係可以不理

      佔中是有民意授權的 XD
      當然,唔buy 佔派的就唔會去投, 整個投票都於理不合, 將假民意合理化, 就係我討厭民主派的原因:佢地根本就係獨裁者,無資格恥笑金將軍的100%贊成票.

      //凡事都有缺陷㗎啦!硬係要100%得先要。尤其宜加年輕人。

      之前都講過,現在的有青都是「無寶不落」, 要100%成功才會去做, 否則試咗唔得就唔服氣, 感到無力. 教育心理學家大可研究一下係乜嘢做成呢種兩極化的mentality.

      刪除
    2. //之前都講過,現在的有青都是「無寶不落」, 要100%成功才會去做, 否則試咗唔得就唔服氣, 感到無力. 教育心理學家大可研究一下係乜嘢做成呢種兩極化的mentality.

      速回:源自於電子遊戲的精心設計過的快速獎賞同反悔機制

      刪除
    3. //反悔機制

      唔算係反悔,只係 reload 啫!

      刪除
  6. //源自於電子遊戲的精心設計過的快速獎賞同反悔機制//
    笑死嬸!人生當打機!XD XD XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //人生當打機

      其實唔出奇,你睇登高鄉討大把有青、甚至係乜 sir 都係用打機術語來描述人生的...

      例如:
      乜sir:《成就解鎖: 將人工九成儲起之法 #1817

      刪除
    2. 不是有意識地人生當打機,而是打得機多,頭腦會被打機的獎勵及reload機制改變,慢慢會接受唔到現實世界反饋獎勵的速度。

      刪除
    3. 哈哈,唔怪得班有青成日話自己「無耐性」。

      刪除
    4. 如果將拍拖當打機咁就弊傢伙,絕種都似,好似倭國咁
      https://www.theguardian.com/world/2013/oct/20/young-people-japan-stopped-having-sex

      Aoyama cites one man in his early 30s, a virgin, who can't get sexually aroused unless he watches female robots on a game similar to Power Rangers. "I use therapies, such as yoga and hypnosis, to relax him and help him to understand the way that real human bodies work."

      刪除
    5. //I use therapies, such as yoga and hypnosis, to relax him and help him to understand the way that real human bodies work.

      用腳鉗住個男人個頭。 XD

      刪除
  7. 政治同宗教(特別耶教)一樣,記住捐錢,唔好問只要信,你唔做就會落HELL
    普通的市民就係咁樣被政治家擺佈都唔知傻傻地,HAHAHAHA


    回覆刪除
    回覆
    1. //記住捐錢,唔好問只要信,你唔做就會落HELL

      同收保護費無分別

      刪除
  8. 「認為要靠實踐,才能證明這些憂慮是否存在」

    之前一地兩檢又話公安可以隨意來港捉人,目測港豬噢大橋亂石陣就知道個人工島會沉。。。
    販民已實踐,佢地嘅憂慮同恐嚇,10之8 9 其實都唔存在。。。
    身在香港,真係唔知幾時先可以有免於恐共嘅自由 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //免於恐共嘅自由

      呢句妙!! 是日金句!!

      刪除
    2. 借嚟贴上 Facebook 可以嗎?

      刪除
    3. 妙!

      不過下文要潑少少冷水...

      刪除
    4. //借嚟贴上 Facebook 可以嗎?

      作為blog 主, 我話okay 就 okay...

      //下文要潑少少冷水...

      慢慢喇, 今晚篇文(同逃犯無關的)已寫好了, 排咗凌晨出.

      刪除
  9. 103萬或24萬,信那個?

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係信民主派喇, 人地講民主架喎! 記住, 每7個人就有一個去咗港島喇今日, 仲唔發死港鐵!

      刪除
    2. 一百萬真係無可能,七分一香港人喎!

      刪除
    3. 平心而論,應該在40-60萬之間。100萬肯定係篤數,但40萬以上就肯定是好多人了。亦令我直接產生下文的領悟。

      前庭耀唔搞點人數,仲有好多機構搞的,睇下佢地報既數吧。

      刪除
    4. //100萬肯定係篤數,但40萬以上就肯定是好多人了。

      尋晚「聽」有線新聞,有一段係話有遊行人士折返轉頭loop 住行,唔知仲搵唔搵到,要返到屋企先有時間睇。

      刪除
  10. 今日領悟是:我地成日話班黃C唔接受現實又唔敢造反,但如果我地選擇繼續活在我城,甚至即使在我城以外繼續保持同各方傷民接觸交際,我地都要接受佢地活在我地身邊的現實。

    就如我地本來好鍾意一份工同個老闆,但身邊有一批日夜碎碎念的同事,我地接受呢份工的好處同時,亦要接受Live with呢班同事。

    當然,在魔兄呢度笑下佢地係可以的,但千萬變咗好似佢地咁樣...

    回覆刪除
    回覆
    1. //千萬變咗好似佢地咁樣...

      Typo: 千萬唔好變咗好似佢地咁樣...

      刪除
    2. //我地都要接受佢地活在我地身邊的現實

      跟「職場上和蠢人共事易得心臟病」一樣, 公司「應然」唔會請蠢人,但事實上蠢人的確在我們四周. 「人多,殭屍係怪物;殭屍多,人就係怪物」,所以人同殭屍係應該意識到, 大家係並存的.

      係呢度可以幫大家減吓壓, 相信呢度嘅所有讀者都有能力分辦「應然」和「實然」的.

      刪除
  11. 回覆
    1. Tear gas 是據無綫記者即時報導,警察聲明沒提用過。

      刪除
    2. 應該無用過, 到目前為止都只係筒裝胡椒噴霧(我例牌只睇cable,仲有靚靚女記者做戰地採訪)

      刪除
  12. 一直都唔明點解屯門唔可以直接駁條鐵出荃灣, 真係人口唔夠多 support 唔倒多條鐵路? 定係沿住屯門公路起真係咁困難呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 沿途(海邊)區民反對呀。佢哋連單車徑都唔俾起呀。

      刪除
    2. 唔係掛咁都有人反對? 唔通嫌深井交通仲未夠差?
      一駁通荃灣線, 樓價翻個double都唔奇喎! 嫌錢腥?

      刪除
    3. 可能我搞錯咗。维基話屯門荃灣鉄路造價太貴所以唔起。不過單車徑的確係因為深井居民反對而起唔成。

      刪除
    4. 根據我記憶所及(田二同埋一啲販民區議員匯報),話屯荃線因客量不足而無起到;單車徑就好似有過幾過建議:黃金海岸段兜入大欖郊野公園、但樽頸就係深并,俾佢地 ban 咗。

      老實講,有青四大寶貝:旅(行)放(題)單(車)影(相),最擾民的就係單車。

      刪除
    5. 單車不失為一項有益身心的活動,“如果大家守規矩”就冇問題。

      刪除
    6. 我以前住龍門居,行落樓下屯門河畔就有條單車徑,幾好架(如果班有青肯睇人,唔亂衝亂撞的話 )。

      刪除
    7. 風輕雲淡兄,APARTMENT 價格再 DOUBLE 都及不上能夠隨意僭建的獨立屋吧。 DM

      刪除
    8. 青山公路沿海都不少豪宅呢!我估司長一定唔想有鐵路經過佢別墅附近,又嘈又無私隱。

      刪除
  13. 逃緊生正野嚟
    而家炮轟韓國瑜唔知送中條例係傷害緊香港人嘅心靈
    話想爆粗鬧佢
    你唔去問下特朗普馬克認默克爾知唔知?
    講到咩一百萬遊行 全球都知。。。
    自high都算。。。泛民介入台灣選舉先係正野
    將反台獨 非綠營 向大陸示好嘅韓國瑜妖魔化。。。
    呢個就係華人style嘅民主 唔順你意 隨便抹黑

    回覆刪除
    回覆
    1. //傷害緊香港人嘅心靈//
      哈哈哈哈哈哈!去睇雞湯囉!

      刪除
    2. //講到咩一百萬遊行 全球都知。。。

      你梗係無睇施恩恩:

      https://edition.cnn.com/2019/06/08/asia/hong-kong-extradition-bill-protest-intl/index.html

      //呢個就係華人style嘅民主 唔順你意 隨便抹黑

      「咩抹黑呀?我地講民主,有民意授權的!」

      //雞湯

      「我地需要正能量,踢走無力感!」

      刪除