2020年6月23日 星期二

依書直說看佳佳

記得多年前曾經講過某疑似是「成功靠被幹」的女傑青面相(見《依書直說看傑青》),最近又因見到不少被判刑的黑暴青面相頗為「骨骼精奇」,於是便忍不住找回 notes 做吓 case study,畢竟老師講過「紫微八字算親朋,手相面相論他人」是也。
睇一個人會否心術不正,性格是否衝動,最好就係睇眉、眼、及嘴。眉為性,眼為心,以佳仔為例,眉骨過突主性格衝動,眉頭濁主感情混亂,眉尾散則主智力不足,錢財易散(因「洗黑錢」在我城被捕):

佳仔眼細而長但無神。眼細而長者有靚女為妻(潘小妹都 okay 好樣,典型巷妹美少女 look,少女18無醜婦嘛),不甘屈於人下(戴綠帽?);眼細無神者者為人計較易記仇,器度不高;加上三白眼易因女色做錯事,故此蘇師父謂「眼細而長乃富貴之相」,未必可以盡信:


(圖片來源:蘇民峰玄學教室 > 面相知識 > 論眼, retrieved on 22 Jun 2020)

佳仔眼頭尖而斜下,不吉,可惜老師 notes 無講代表乜:

佳仔嘴歪,說話可信性成疑。上唇主情下唇主慾,佳仔上唇薄下唇厚兼且突出,為有慾無情兼有犯罪傾向之人。

可惜無得睇埋佳仔的手板,唔知呢度又講得啱唔啱呢?

掌相第一世界為手指,主精神活動;第二世界為掌心至手指,主現實生活;第三世界為金星丘,主慾念。如果唔明咩叫腦綫、心綫(感情綫)、命運綫(事業綫)、金星帶、木星指(食指)、水星指(尾指)者,可見下圖:

(註:本文附圖手寫部份並非魔術師筆跡。)
***
伸延閱讀:

依書直說看傑青

20 則留言:

  1. 好睇也,有趣資訊!
    一路睇一路疑惑點解啲字唔似性格,然後謎底解開了XD
    好多人都有三白喎,14 17 23 26 32 35* 41咁多,好慘啫..
    唔係好明金星帶,真係好似圖咁係掌心上面啲弧線咁?肉球位會有咁嘅線?

    -Z

    回覆刪除
    回覆
    1. //一路睇一路疑惑點解啲字唔似性格

      你識得憑字跡看性格嗎? XD

      //肉球位會有咁嘅線?

      貓就難講啲, 人是有呢條綫的, 不過可能淡啲. 你試吓手板對住陽光, 用唔同角度睇吓, 反光有深淺色唔同會易啲見到.

      刪除
    2. //憑字跡看性格

      只係有幸讀書時都係主要寫字未完全電子化,有得留意下人啲字,有少少感覺啫XD

      //人是有呢條綫的

      但果個啲位係肉黎架啵,有都係直紋唔係弧線?我以為講緊嘅位係感情線上面,我有無誤會左?

      -Z

      刪除
    3. //我以為講緊嘅位係感情線上面

      對.

      我對手是有呢兩條線的, 不過淡啲要對住陽光睇先會清楚啲.

      //有得留意下人啲字,有少少感覺啫

      老媽在我小時經常叫我練鋼筆字, 最緊要是識「裝」個字...認真寫唔胡亂潦草的話, 我中英文手字都見得下人架 XD

      刪除
  2. 我一向比較認同一命、二運、三風水、四積陰德、五讀書的講法。因為四、五都係可以幇助自己改變命運的。

    不過,我都好有興趣想知如何通過面相,找到心理健康、情緒穩定的員工。參考了魔兄兩篇文章的筆記,總結如下:

    1)印堂不要太窄,面部表情不要苦瓜乾樣
    2)面色不要太黑、太疲倦,眼底下的黑眼圈不要大過眼睛,
    3)眼神不要一副可憐巴巴的樣子,又或者太過凶猛;眉毛不要壓着眼睛
    4)面部五官左右大致對稱 (因輕疾而引致的不對稱例外)
    5)眼神愉悅,嘴部形態沒有下彎

    暫時諗到係咁多,日後再驗證補充。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈, 我有份 notes 係老闆如何憑面相找好員工(and vice versa) 的...

      刪除
    2. 爭一樣好重要,係睇條頸,頸泡位大唔大,我度有兩個頸泡位好大,時燥時狂,好恐怖。

      刪除
    3. //面相找好員工//

      魔術師兄有冇機會寫返篇呢?:)

      //頸泡位好大,時燥時狂,好恐怖。//

      多謝分享

      刪除
    4. //魔術師兄有冇機會寫返篇呢?:)

      可以, 又排吓期先.

      //係睇條頸,頸泡位大唔大

      我又未學過要睇頸的.

      刪除
    5. //係睇條頸,頸泡位大唔大//

      甲亢咋嘛? 醫學既範疇泥喎

      [https://www.medpartner.club/hyperthyrodism-symptoms-treatment/]
      [甲狀腺機能亢進經常出現的症狀:

      心跳變快、心悸、手抖、怕熱、失眠、脾氣變暴躁、呼吸有點喘、大便次數增加、腹瀉、體重減輕、食慾大增、覺得容易疲倦、*脖子較腫大*、眼睛呈現有點驚訝狀或是眼睛突出等。]

      --Dogdogchi

      刪除
  3. 嘩何文田京士柏山俾佳佳做安全屋咁正!會同屋企人住幾耐?

    回覆刪除
    回覆
    1. 殺咗人仲好似VIP享受,分分鐘連屋主都溶埋霸埋間屋,年少多好,貧困多好,都會受衆生原諒。

      刪除
    2. //安全屋

      有無攪錯?!

      -Z

      刪除
  4. 呢個面相又冇錢竟然有女
    係我等宅男最難理解嘅事

    回覆刪除
  5. 請問魔兄掌應該睇邊隻手架?謝
    啱啱先發現自己右手冇婚姻線
    左手又有播

    回覆刪除
    回覆
    1. 掌相呢吓嘢好似好多網友有興趣咁 XD

      男人先天掌在左, 女先天在右.
      後天掌就睇你慣用手, 所以掌紋是會變的. 每兩三年要 review 一次...

      刪除