2020年6月3日 星期三

魔術師資產配置(2020年6月)

早前油價戰搞到美帝頁岩油商民不聊生,魔術師的「債仔」SM Energy 亦奄奄一息。果然,最近又連續收到幾次來自呢位「債仔」以債換債的 Tender Offer:
(圖片來源:SM ENERGY COMPANY ANNOUNCES AMENDMENT OF EXCHANGE OFFERS AND AGREEMENTS WITH CERTAIN NOTEHOLDERS, JUNE 01, 2020)

簡單來說就係以 0.55 手 10.00% 有抵押新債(總共面值 $550)換 1 手(總共面值 $1,000)6.625% 到期日(15 Jan 2027)相同的無抵押舊債:即係有抵押(新)與無抵押(舊)、債仔執起上的賠償的分別,一年收 $55 息(新)與一年收 $66.25 息(舊)的分別,以至如果揸到期債仔都未執的話,收回面值 $550(新)與 $1,000(舊)的分別。
基本上如果係諗住同債仔同生共死就揸到尾就梗係唔換,唔會蝕個面價俾佢;如果短期之內債仔唔執的話,在二手市場沽咗佢亦唔需要換,加個抵押都唔知有乜用...諗來諗去魔術師都諗唔明有乜 incentive 去換債(除非係有抵押評級高咗,益咗一定要揸高於某個評級債券的基金?又或者係在超低價買入,唔志在 hair-cut 的投資者?),呢個相信亦都係近期「債仔」見換債反應冷淡不停出 amendment 改 terms 改 截止日期的原因。
***
上月結算,股票:商品:房託:債券加現金比例為31.9:4.1:26.8:37.2,故此要回復34:4:28:34的目標,就是要沽少許商品再加現金「趁低(?)」吸納股票;不過,某程度上都要保持現金以便將來分段吸納,所以便會借用強積金「過橋」,沽債劵基金貫入恆指基金。
股票方面,加入遊走於黃藍之間(黃絲都掏寶買 gear 俾首觸),受惠於疫情網購宅概念的蝗國速遞元祖的順豐控股(002352.SZ):
(圖片來源:阿思達克財經網 > 滬深港通 > 順豐控股(002352.SZ), retrieved on 30 May 2020)

另外,考慮到 ETFMG Prime Mobile Payments ETF (IPAY.AMEX)的管理費比較高(0.75% as of 29 May 2020),資金轉往投資低管理費 Vanguard Information Technology ETF (VGT.AMEX, expense ratio 0.10% as of 29 May 2020)。VGT 的30大持股亦包含了 IPAY 成份股如 Visa Inc (V), Mastercard Inc (MA), PayPal Holdings Inc (PYPL), Fidelity National Information Services Inc (FIS), Fiserv Inc (FISV), 與及 Global Payments Inc (GPN) 等,而 VGT 年度回報率亦較 IPAY 為高:
(圖片來源:ETFdb.com > IPAY vs. VGT: Head-To-Head ETF Comparison, retrieved on 30 May 2020)
(圖片來源:Barchart.com > VGT compare against IPAY, retrieved on 30 May 2020)

投資科技股而唔選擇 Invesco QQQ Trust Series 1 (QQQ.NASD) 的原因就是因為 QQQ 主力是持有 FAANG 加 Microsoft,都跟魔術師沉船基金個股重疊了:
(圖片來源:ETFdb.com > QQQ vs. VGT: Head-To-Head ETF Comparison, retrieved on 30 May 2020)

But never say never,如果有朝一日魔術師連個股都唔投資,就有可能全部轉成 QQQ 了。
房託方面,America First Multifamily Investors, L.P.(ATAX.NASD) 宣佈減派息,但由於唔係因為好似因為 NEW RESIDENTIAL INVESTMENT Corp (NRZ.NYSE) 咁被逼出售資產補倉,魔術師都同意一眾美帝租奴應該唔會做租霸,故趁機亦加返少許持股。每100萬股票組合重組如下:
***
魔術師資產配置組合本月持股為:
甲. 股票組合(34%)
1. 複式盈富基金
不變。
2. 生活基金
不變。
3. 沉船基金
  • 順豐控股(002352.SZ):新加入。蝗國速遞元祖,遊走於黃藍之間,亦受惠於疫情網購宅概念。
  • ETFMG Prime Mobile Payments ETF (IPAY.AMEX):全數沽出。資金轉至 VGT。自投資日起,XIRR 為 30.13%。投資兩個月,回報率為 35.50%。
  • Vanguard Information Technology ETF (VGT.AMEX):新加入。低管理費美帝科技股 ETF。取代 IPAY。
(圖片來源:Vanguard Information Technology ETF, retrieved on 30 May 2020)
  • Vanguard 500 ETF (VOO.AMEX):增持,微調投資比重。
4. 強制性公積金
  • 滙豐強積金智選計劃 — 恒指基金:增持,微調投資比重。繼續月供。資金轉自滙豐強積金智選計劃 — 環球債券基金。

乙. 商品組合(4%)
1. 實物基金
不變。
2. ETF/ETN
  • Aberdeen Standard Physical Palladium Shares ETF (PALL.AMEX) :減持,微調投資比重。

丙. REIT組合(28%)
1. 個別股票
  • 泓富產業信託(00808.HK):增持,微調投資比重。
  • 領展房產基金(00823.HK):增持,微調投資比重。
  • America First Multifamily Investors, L.P.(ATAX.NASD):增持。補足原來股息收入。
  • CoreCivic (CXW.NYSE):增持,微調投資比重。
  • STORE Capital Corp (STOR.NYSE):增持,微調投資比重。
2. ETF
不變。

丁. 債劵及現金組合(34%)
1. 債券基金/ETF
不變。
2. 收息證券/ETD
不變。
3. 強制性公積金
  • 滙豐強積金智選計劃 — 環球債券基金:減持,微調投資比重。資金轉至滙豐強積金智選計劃 — 恒指基金。
4. Mortgage Link
減持。
5. 現金活期、定期存款(港元、人民幣)
不變。
***
每月收息組不變,現時成員包括:
  • 1/4/7/10:GFNSL、ATAX、STOR、BBDBCN 6.125 Jan'15,23、GEO 6 Apr'15,26、SM 6.625 Jan15'27、DELL 6.5 Apr15'38
  • 2/5/8/11:405、778、SBLKZ、WPG 5.95 Aug15'24、WEWORK 7.875 May01'25
  • 3/6/9/12:DHCNL、AMC 5.75 Jun 15'25、GNW 7.625 Sep 24'21、PEMEX 6.75 Sep 21'47、X 6.65 Jun 01'37
  • 每月派息:AGNC、GOF
每月收息表更新如下(每月收息系列以金框顯示):
***
投資理念方面不變如下:
***
伸延閱讀:
Seeking Alpha:America First Multifamily Investors cuts dividend by 52%(May 22, 2020)
Seeking Alpha:Panic Selling Costs More Than A Dividend Cut - A Review Of America First Multifamily(May 29, 2020)

4 則留言:

  1. 我之前都希望買high yield ETF/stocks 坐喺度月月收息。結果四次溶斷先發現真正贏家係強勢股

    BTW, 我個黃C同學Whatsapp group 靜到蚊飛過都聽到
    Trump Trump, 你令到一班黃C聽到你演講話制裁香港, 而進入hyper mode. 你同樣一句派兵令佢地進入dead mode, 我不得不佩服你

    回覆刪除
    回覆
    1. 最緊要係搵到個 balance, 收息股與強勢股, 兩者不可偏廢

      刪除
  2. 師兄, SM 債券我上月初已接受轉換新債, 請問現在他們再次改截止日期, 現在是否可以申請不接受轉換新債的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我不能代答呀. 請自行向閣下經紀行查詢.

      刪除