2020年6月25日 星期四

嚴選影音產品(八)之 Netflix 中字與 4K Blu-ray

話說777派「同心口罩」,魔術師就無上網登記,唔係因為怕個人資料被「動用」,而係純粹因為懶,同埋唔想玩掛號,既要麻煩郵差叔叔派,魔術師又要待在屋企等收件。近日行過郵局,醒起未拎罩,便走入攞,唔使排隊只係需要出示身分證登記,唔使30秒搞定,都唔知網上登記為乜。不過,個包裝真係好鬼似底褲,其實可唔可以 design 得 fashionable 啲?唔好成鬼日諗住「實而不華」得唔得?而且,洗咗要等晾乾,一人一個又無得輪換,亦唔見得有幾「實」囉...

到劏房波派$10,000,well,申請真係比想像中容易快捷,以銀行的手程程式登記,又係唔使30秒就搞定,亦無死機當機的問題,真係做得相當唔錯。

咁究竟拎咗$10,000之後點用好呢?
1. 儲蓄
2. 投資
3. 生活使費(必要)
4. 娛樂飲食(非必要)
5. 其他
***
自從裝咗 Netflix 之後,真係多咗好多戲睇,但係美中不足的是,魔術師慣用可以分開兩條 HDMI Output、一條出畫一條出聲以提高影音質素的藍光影碟機 OPPO 103只能支援英文字幕,無中文字幕睇蝗、日、韓、泰片始終爭咁啲,而且部機已停產再無得 upgrade(見《嚴選影音產品(六)之弊傢伙!電視壞鬼咗!》),所以就考慮過順便升級部碟機睇埋存庫的 Ultra HD 碟。
如果係講睇 Netflix 中字,當然可以用部 Sony Z9F 電視內置 app 來睇,但音效經過 eARC 回傳返去部 Yamaha Amp 就無咗聲(今次真係「問誰未發聲」)!唔通要開電視喇叭咩?電視喇叭聲魔術師已放棄咗好耐,在睡房睇吓新聞都叫可以,但在廳睇戲就真係接受唔到。好在魔術師的 attention to details 又產生作用,首先確認連接電視同 Amp 的 AQ Chocolate HDMI 線的插頭與及訊號方向都無插錯,再睇返 Sony 官網 troubleshoot,原來只要將音源改成 PCM 便可解決問題:
(圖片來源:SONY 支援 > 電視與投影機 > 使用電視或音訊系統搭配音訊回傳通道 (ARC) 功能時沒有聲音(文章 ID : 00152119 / 最後修改 : 14/04/2020)

雖則話以上述吊鹽水的方法可以睇到 Netflix 中字,但始終都解決唔到想睇 Ultra HD 藍光碟的問題。本來魔術師心儀 Pioneer LX-500(支援 HDR10 及 Dolby Vision),不過呢部機成日都無貨,而且網上有評語話易壞(部機成 10kg 拎去整,整完仲要拎返屋企...@_@);至於市面上其他的4K 碟機,蝗產品牌杰科(GIEC)系列好似係俾班真・發燒友改機越獄睇下載片源用,唔係魔術師呢啲「正當人家」杯茶;至於同屬入門級別的 Sony UBP-X700(同樣支援 HDR10 及 Dolby Vision) 及 Panasonic DP-UB450(支援 HDR10+ 及 Dolby Vision),兩者個 build 都係麻麻地,不過始終 Sony 碟機配返家裡的 Sony 電視好似易搞啲,最後都係貪方便買返部 Sony X700 算(好委屈)...

試吓 Netflix 電影《無限之住人》預告片:

最後,魔術師屋企的 config 更新如下:
***
伸延閱讀:

Post76 玩樂網:Post76 影音玩樂平台 > 論壇 > 影音討論區 > 家庭影院 > 藍光播放機
Sony 香港官網:4K Ultra HD Blu-ray™ 影碟播放器 | UBP-X700 配備高解析度音效
Panasonic 香港官網:Ultra HD 藍光碟播放機 DP-UB450
嚴選影音產品(六)之弊傢伙!電視壞鬼咗!

53 則留言:

  1. 好奇(其實係八卦)想知魔兄部ps用黎玩咩..XD

    -Z

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前係打無雙的. 荒廢咗幾年無玩了. 今年出PS5有可能會 upgrade.

      刪除
    2. 最近本來打算解封PS4打THE LAST OF US 2, 結果隻GAME被大劣評,只好拎返隻1黎懷緬一下。

      刪除
    3. 你仲有時間打舊機, 我買咗FIFA2020 PC 版都無乜點玩過 -_-

      刪除
  2. 疫情剛開始時
    我已經買左韓國既可重用銅芯口罩以防萬一
    當時成199$一個
    其實所有可重用口罩
    都係一樣要手洗
    我已經唔止一次見到有同事明明戴住重用口罩
    但就一直話政府口罩麻煩...
    其實派口罩係德政
    唔鍾意可以唔囉
    香港人真係乜都抱怨一餐

    回覆刪除
    回覆
    1. //其實所有可重用口罩
      都係一樣要手洗//

      其實洗唔麻煩, 我只係會當 backup 輪換用. 不過個款真係差, subtly 設計返張區徽落去做暗條子咪幾好(千祈唔好整兩粒洋紫荊係面珠登就得)...

      刪除
    2. //不過個款真係差, subtly 設計返
      自己畫嗰縮骨遮,或者左右兩邊面珠登寫"五大訴求""缺一不可"都得嘅XD

      刪除
  3. 有啲銀行有抽獎,有機會中多一萬蚊。雖然大海撈針咁渺茫(掩嘴笑)。
    又,每次看魔兄拆解分析不同類型謎團,賞心樂事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 魔術師好多驚喜玩,呢度係真係幾好睇嘅。

      刪除
    2. //每次看魔兄拆解分析不同類型謎團,賞心樂事

      我主要都係靠 attention to details 睇文獻, 解難個過程好有滿足感, 亦比周圍問人做伸手黨可靠得多.

      //好多驚喜玩

      我不嬲的消費態度都唔會將貨就價, 一係唔買, 買親嘅質素都會有返一定水準, 所以唔會有「窮玩XXX」的文章(另一方面可以話我「離地」); 而且我又唔係財經 blogger, 唔識重重覆覆三幅被寫埋啲夢囈式的文章... XD

      刪除
    3. 哈哈,你寸緊邊個呀

      刪除
    4. //我不嬲的消費態度都唔會將貨就價, 一係唔買, 買親嘅質素都會有返一定水準...

      同魔術師相反 等緊正苦果1皮換電視(依家部電視用左超過10年了) 系price.com格完價 又要去豐澤百老匯睇機 仲要去長沙灣深水埗果D影音舖確認價錢送貨等 一句 要平得黎質素唔好太差就ok

      刪除
    5. //長沙灣深水埗果D影音舖

      推薦

      成田影音
      https://www.facebook.com/NaritaAV

      新成田影音
      https://www.facebook.com/NewNarita

      刪除
    6. 謝謝魔術師分享 已mark低地址 不過好似係賣比較高檔D嘅產品

      刪除
  4. 正苦個銅心口罩真係好少人帶,下次又話派+個即棄口罩,原來細路仔嗰啲銅心口罩唔同大人,細路啲帶咗有虚位突出,+足粒菇菇舉咗出嚟,正苦係用心良苦,但冇人受,包括我自己都掟落籠底。

    嗰一皮做唔到乜,捐出去又唔捨得,買個名牌袋又慚愧內疚,儲埋又會貶值,買股又唔知買邊隻,買錯渣都冇。仲未諗到做咩好。

    回覆刪除
    回覆
    1. //正苦係用心良苦,但冇人受,包括我自己都掟落籠底

      第日返公司都唔知好唔好用, 驚俾同事笑.

      //買股又唔知買邊隻,買錯渣都冇。仲未諗到做咩好。

      買金 XD

      刪除
    2. //正苦個銅心口罩真係好少人帶

      可能唔同區有分別,我好早開始已經見過唔少人戴,包括外國人

      刪除
    3. //外國人

      洋腸同有青一樣, 「乜都無」XD

      刪除
    4. 我區多洋口面人戴,菲印姐姐都多,普通街坊都有,目測5%點都有。我諗主要係大家手上仲有貨,開咗唔係獨立包的就用哂先,用哂到時疫情再輕就會多人用。
      我自己有用,主要是環保考量同埋我在家外時間非常短,日日洗、日日乾都絕冇問題。
      話時話用完後覺得佢透氣度係好過即棄的。

      刪除
    5. ////洋口面人戴,

      洋腸本國無呢啲福利, 對佢地來說 marginal return 大也.

      //菲印姐姐都多

      明顯係「無良僱主虐待傭工」喇, 自己唔要嘅嘢就俾「工人姐姐」用...

      //開咗唔係獨立包的就用哂先,用哂到時疫情再輕就會多人用。
      //我在家外時間非常短,日日洗、日日乾都絕冇問題

      無「慣性收視」好難叫班傷民大帝成日洗的...有「工人姐姐」服侍就唔同.

      //佢透氣度係好過即棄的

      焗同出汗真係好難忍受

      刪除
    6. //明顯係「無良僱主虐待傭工」喇, 自己唔要嘅嘢就俾「工人姐姐」用...

      工人姐姐都有得攞的,可能係用緊自己嗰個,無良可能係連口罩都無俾

      刪除
    7. //工人姐姐都有得攞的

      原來如此, thx for your information

      刪除
  5. 我叫親戚寄咗嗰銅心罩,洋腸同事都很羨慕話傷巷特手真父母官愛民如子啊我哋乜都冇,我都未提網上戶口撳兩下就入一萬文呢XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //洋腸同事都很羨慕話傷巷特手真父母官愛民如子啊我哋乜都冇,我都未提網上戶口撳兩下就入一萬文呢XD

      洋腸會唔會考慮入藉我城? XD

      刪除
    2. //洋腸會唔會考慮入藉我城? XD
      用一個或多個有青黑暴交換XD 可惜洋腸對李家坡呢嗰聞煮豉油大國比較有性趣。

      刪除
    3. //洋腸對李家坡呢嗰聞煮豉油大國比較有性趣

      熱帶地方的囡囡熱情啲?

      刪除
  6. 都有同事戲稱政府派底褲口罩;我就覺得冇乜嘢,意大利仲有人教用真正的底褲做口罩呢,幾型呀。:)

    我返工嘅時候就用公司派的口罩,星期六日出街就用政府口罩,貪其環保。不過口罩稍鬆,戴戴下會跣落嚟,遮唔住鼻子。雖然唔可以在醫院、診所用,但係一般行街就冇乜問題。

    話時話,政府一派口罩,啲公公婆婆即刻個心都定晒,唔會咁擔心,呢個就係看不到的好處啦。

    又,魔兄用 Sony 配番 Sony, 咁都好委屈?XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //戴戴下會跣落嚟,遮唔住鼻子

      十足777

      //公公婆婆

      有青: 班廢老咪阻住個地球轉啦! 對班廢老咁有愛心有乜用. 我地班後生仔乜前途都無呀!

      //魔兄用 Sony 配番 Sony, 咁都好委屈

      「個 build 都係麻麻地」

      刪除
    2. //政府一派口罩,啲公公婆婆即刻個心都定晒,唔會咁擔心,呢個就係看不到的好處啦。

      政府一派,口罩價錢即回落,點睇都係一件好事

      刪除
    3. //意大利仲有人教用真正的底褲做口罩
      喺唔喺原味,好似《究極変態仮面》咁?

      刪除
    4. 「好委屈」這三個字令人聯想起小貓被人捉去沖涼之後,默不作聲但又嬲嬲豬的樣子;又或者小女孩因為頑皮被父母教訓之後委委屈屈的樣子。這三個字被用在上文,頗有喜感。XD

      刪除
    5. 我上網見有胸圍做口罩,都不知幾型。

      刪除
    6. //政府一派,口罩價錢即回落,點睇都係一件好事

      原來「洗60次」係增加了 supply...但要「市民」真係肯戴肯洗至得...

      //喺唔喺原味,好似《究極変態仮面》咁?

      我完全唔知你噏乜 XD

      //頗有喜感

      我行文不嬲都帶點黑色幽默的...XD

      刪除
    7. //喺唔喺原味,好似《究極変態仮面》咁?//

      意大利人那種係優美版,三角褲或者四角褲,求其喺塊面度繞兩下,就搞掂。唔認真睇,都唔會知係底褲。

      刪除
    8. //底褲

      同語娘的「牙膠和口水絲」一樣, 諗起都覺核突.

      刪除
  7. Another Netflix Series recommendation: Borgen (3 seasons), on politics and media in Denmark. https://www.whats-on-netflix.com/news/seasons-1-3-of-borgen-coming-to-netflix-in-june-2020/

    Ignore this if it is redundant.

    Old BJ

    回覆刪除
    回覆
    1. Old BJ 推伸, 點會 redundant 呢? 不過我仲未追哂 American Horror Story...

      刪除
  8. 正苦口罩, 我成個六月都差唔多日日戴, 返工戴, 週末戴, 其他人點睇i dont care, 總好過一日丟一個口罩
    我屋企人唔用, 我會攞埋佢果個七月繼續用。
    如果要帶, 記得真係有分上下, 掉轉帶真係好易跌落嚟。

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該問洗完乾得切嗎?

      同埋, 應該唔好戴「可重用口罩」去剪頭髮. 一旦啲頭髮碎黐咗落口罩就好難用手洗得甩. 用一次性口罩, 剪完髮就掉就差唔多.

      刪除
    2. 唔洗講,聯想到內裹滿佈牙膠口水絲都勁臭。

      刪除
    3. //聯想到內裹滿佈牙膠口水絲都勁臭

      洗完仲有?

      刪除
    4. 一d異味都冇, 除非自己懶得洗, 或自己本身口臭

      刪除
    5. 抽濕機吹一個鐘一定乾。呢輪天氣冇咁潮濕唔開抽濕機一晚都乾,不過早排天氣潮濕自然乾就乾唔透。

      講臭,我覺得連續戴幾個鐘嘅話,戴紙口罩仲臭。

      刪除
    6. //除非自己懶得洗, 或自己本身口臭
      //連續戴幾個鐘嘅話,戴紙口罩仲臭

      That's true...

      //自然乾就乾唔透

      我洗完衫都係晾起等佢自然乾, 正苦口罩放假輪換戴都可以的.

      刪除
    7. //正苦口罩, 我成個六月都差唔多日日戴

      點解我撞唔到你哈哈
      網上登記3幾日收到後 日日戴 然後發覺 在北角銅鑼灣灣仔太古觀塘沒有見到一個戴正苦口罩的 一個都沒有 除左自己
      網上申請果百幾兩百萬人唔知死嗮去邊 又話肉酸又話侷 唔L好申請喇

      刪除
    8. 港島唔少啵,東區我都有出沒,出去食飯係街行超市街市都有見,但唔少人攞完唔戴就真,睇街有戴嘅比例好明顯少過攞左嘅比例咁,唔係去高風險地方或要迫地鐵嘅話戴布口罩環保好多,呢幾日熱多左少少人唔戴,其實佢地如果嫌外科焗戴下布都好,尤其老人家

      刪除
    9. //正苦口罩放假輪換戴都可以的

      正解.

      //又話肉酸又話侷 唔L好申請喇

      「有事梗係屌咗政府先」

      //如果嫌外科焗戴下布都好

      焗到出汗真係好唔舒服, 透唔到氣咁. 戴布口罩都係一個好建議...

      //唔係去高風險地方
      //呢幾日熱多左少少人唔戴

      其實祿泉樓同埋嘉里群組源頭都係未明, 唔知會唔會係因為生活日常咁啱有一刻無戴口罩經飛沫傳染... 不過呢啲 case 真係好少就真, 一直都係多數係經緊密接觸中招.

      刪除
    10. //其實佢地如果嫌外科焗戴下布都好

      傷巷地大部份地區都人多距離近,敏感時期係街都係戴下口罩,就算係布都好啲嘅,保障自己保障人地,利人利己,布可以洗乾淨重用仲環保啲添,利埋環境

      -Z

      刪除
    11. //布可以洗乾淨重用仲環保啲添

      黑暴青都好鍾意戴布口罩架,可以寫「抗爭口號」嘛!

      刪除