2020年6月5日 星期五

八的平方(2020)之阿雪也移民

(幕開)
(偌大的辦公室中,一名髮線只有稍微後移、踏入初老階段的男子,正在凝神看着電腦螢光幕處理文件。)
(忽然,「砰」的一聲,辦公室門被暴力打開,一名戴着黑色口罩、身穿黑色低胸小背心和熱褲的少女衝了進來。)
(少女身手矯捷,甫踏入辦公室,便用後腳將門關上。)
(少女繞過辦公桌,撲向男子,縱身入懷。)
少女:(嗲聲嗲氣)爸爸...
(爸爸連忙在滑鼠上按了幾下。)
爸爸:(大驚)阿雪,乜你唔係結咗婚咩?做乜仲響呢度?
阿雪:(大發嬌嗔)好衰架!爸爸你撚化人嘅~~乜有校規規定結咗婚就唔可以返學嘅咩?
爸爸:(一愕,有點不知所措)我...我以為你畢咗業,以後以家庭、手足為重啫!
阿雪:(嗲聲嗲氣)爸爸...我又點捨得離開你呢?上次我咪話打算光復咗我城,時代革命成功,大家在煲底相認時才會擺酒嘅咩?爸爸你都未曾幫我做證婚人,我又點算完咗婚呢?
爸爸:(嘆一口氣)唉,阿雪,依家咁嘅時勢,我怕你革命尚未成功便要守生寡!來來來,不如趁你還未畢業,我幫你寫封推薦信,薦你去帝國升學。我跟母校關係不錯,你兩公婆要着草一定無問題!(唱)
「草鞋是船 爸爸是帆
奶奶的叮嚀載滿艙
滿懷少年時期的夢想
充滿希望的啟航 啟航」

阿雪:(不解地)爸爸,你做乜講蝗話?我完全聽唔明呀!同埋,我又點會丟低班手足,自己走咗去呢?
爸爸:(一愕,有點難為情)又點會呢?阿雪你去到嗰邊,話唔定可以見到大統領表達訴求,叫正義之師保護我地呢!
(阿雪索性坐在爸爸的大腿上。)
阿雪:(大喜)爸爸,你對我真係好!我經過爛屋嶺申訴大會同埋我校保衛戰,我都睇得好清楚,知道邊個才是對我真心...但係...我始終都係有啲啲擔心...我啲英文唔係幾好...(唱)
「誰人無得到一切的渴求
誰人無攻於心計的理由
平凡人生 天真過後 要怎麼走
如何從委曲中再相信人
誰無狂想 不可告人
難忘時光 必須散席 留下我
快樂時 抱著時
那是至死不渝朋友
決裂時 你為何以為再拖一會
還有時候
即使多風光都要清醒
有幾多掌聲也是孤清
你只可聽到我大笑聲
哭泣 也未放聲
講不出聲 講不出聲
任由自己 半夜驚醒
我只不過偶爾受了驚
於是 才遺忘本性
誰人能甘心一世一個人
如何才得資格可愛人
誠惶誠恐 只得我是 明白我」

爸爸:(呻吟了幾聲)哎...哎呀...阿雪你好重!我人老喇,骨質疏鬆,你咁坐法我頂唔順!
阿雪:(連忙站起來,抱歉地把臉湊近)對唔住呀爸爸!等我呵返你吓~~~
爸爸:(臉紅耳赤)阿雪你不用擔心喇!大統領身邊有翻譯,不怕言語不通。到時你用返當日同我開會嘅感情同語氣跟大統領講,佢一定會將你當上賓看待的!
阿雪:(擔心地)我只怕見不到大統領,聽說他身在地堡之中...我只怕單靠大統領是沒用的...
爸爸:(抹了抹額上的汗珠)這...這是 fake news 來的...(唱)
「與你情如白雪 永遠不要染塵
謠傳常常是惡夢 不可心驚震
你看見雪花飄時 我這裡雪落更深
寂寞兩地情要多信任 明瞭真心愛末泯
寒梅仍能傲雪 你更加勝別人
謠言從來莫信任 真心早共印
我看見雪花飄時 對你的愛種更深
日後你回來 最好証實 原來真心愛未泯」

阿雪:(依然很擔心)但...但...帝國的黑警真係會開槍,打爆人隻眼、甚至殺人架!仲話「有投訴,與當局聯絡」、由州警自己查自已,同呢度啲黑警一啲都無分別!啲狗車仲真係會墥埋帝國班手足度,到時無記者幫我地擋,我驚扮狗轆死會再發生呀!佢地會用過時法例去殺死班手足,好恐怖!
(爸爸輕輕拍了拍阿雪的背脊。)
爸爸:(柔聲)你有壓力,人地都有壓力啫!咁起碼人地都有市長出嚟道歉,拘捕黑警,更唔會有被墮樓、被浮屍、性侵、因姦成孕仲要落埋個仔吖!嗰邊一樣有神獸鶳,唔使怕唔使怕!
阿雪:(囁嚅地)爸爸...我都係想去探事頭婆多啲...爸爸...你響嗰邊識唔識人?可唔可以幫我寫推薦信呀!
爸爸:(驚訝地)吓!原來阿雪你夠資格拎舊版護照架?
阿雪:(嗲聲嗲氣)爸爸!年齡係女人嘅秘密,你咪理!(唱)
「巨浪 捲起千堆雪
日夕問世間可有情永在
冷暖歲月裡 幾串舊愛未忘
誰會令舊夢重現 故人復在
巨浪 翻起多少愛
段段樂與哀總叫人意外
哪個錯或對 天也未會仲裁
才發現命運原是沒法躲開
愛幾深 怨幾深
韶華去了未再來
哭千聲哭不回現在
愛幾多 怨幾多
柔情壯志逝去時
滔滔的感觸去又來」

(爸爸打開電腦寫電郵。)
爸爸:(無奈地)好喇好喇,我幫你寫喇!你記得去到嗰邊,如果有大學入學試問你大屠殺,你就要答「利多於弊」...
(阿雪走到爸爸身後,看着爸爸寫電郵,雙手則幫他按摩肩膀。)
阿雪:(興奮地)快啲喇!嗱,呢啲就係我的個人資料...)
(阿雪俯首,在爸爸的耳邊輕聲說了幾句。)
爸爸:(吁一口氣)好喇!寫完!你過到去以政治難民身份申請見事頭婆,說不定事頭婆見了你就歡喜,收你做契女,仲可以等快申請一家團聚...
阿雪:(心急地)咪咁多口水,快啲 send 出去喇!(與爸爸合唱)
「阿雪: 人在這時怎麼啟齒 萬語千言怎表愛意
爸爸: 看夕陽 正艷紅 誰料正是哭別時
阿雪: 淚已流
爸爸: 正為你重情義
阿雪: 淚乾了
爸爸: 在懷念往事
阿雪: 心中有約誓 永難移 期望有日相會時
爸爸: 期望有日相會時
合唱: 期望有日相會時

(阿雪伸手搶過滑鼠,按下寄出電郵。)
(爸爸大驚。)
(阿雪見了郵件寄出後的畫面,愕住了。)
阿雪:(氣憤地)爸爸!你個 send box 做乜有呢封聯署信架!
爸爸:(不知所措)我...我...
(阿雪大力拍打了爸爸的後腦一下。)
阿雪:(氣憤地)爸爸!你又話齊上齊落、核爆都唔割嘅?依家轉頭就出賣手足!看我會不會跟你老婆說我用 pat pat 跟你打招呼吖嗱!
(阿雪怒氣沖沖的走出辦公室,大力關上門。)
(爸爸雙手抱頭,放聲大哭。)
爸爸:I can't believe...(唱)
「I don't believe it
是我放棄了妳 只為了一個沒有理由的決定
以為這次我可以 承受妳離我而去
故意讓妳傷心 卻刺痛自己
怎麼才能讓我告訴妳 我不願意
教彼此都在孤獨裡忍住傷心
我又怎麼告訴妳 我還愛妳
是我自己錯誤的決定
我要告訴妳 我不願意
教彼此都在孤獨裡忍住傷心
我又怎麼告訴妳 我還愛妳
是我自己錯誤的決定」

(幕下)
***
伸延閱讀:
阿雪結婚了
香港網絡大典:我kiss都和律師kiss啦!
寒梅不畏嚴冬 吳傲雪(眾新聞 2019年10月30日 上午1:55)
6.2 騷亂未平息 示威城市增至最少140個 2020/06/03 13:00

【有線新聞】美國非裔男子被警員跪頸死亡,觸發的示威浪潮不斷升級。全國至少40個城市與首都華盛頓宵禁,累計逾4,000人被捕,華盛頓與另外至少26個州出動國民警衛隊。肯塔基州一名男子在清場期間中彈死亡。白宮附近多處被縱火,據報總統特朗普日前一度要到白宮地堡暫避。
約翰遜:倘立國安法將放寬BNO待遇2020/06/03 14:08

【有線新聞】英國首相約翰遜表示,一旦北京落實制訂港區國安法,將向300萬合資格港人延長BNO免簽證逗留期限至一年。港人可在當地工作,以取得公民資格。
約翰遜在泰晤士報及南華早報撰文,首次公開回應北京制訂港區國安法。
提及九七回歸以來,香港賴以成功的關鍵從來是「一國兩制」。這一方針寫入《基本法》,以《中英聯合聲明》為基礎。
批評國安法立法不僅嚴重削弱香港自由與自治,同時違背聯合聲明。如中方執意立法,英國不會袖手旁觀。別無選擇下,將採取行動維繫與港人的情誼。
約翰遜表明國安法在港實施後,英國政府將修訂入境政策。延長BNO持有人免簽證入境期限至一年,可續期居留。
現時持有BNO人士,不能在英國工作或獲得公民身分。約翰遜預告新安排將放寬規定,包括容許在當地就業,作為取得公民資格的途徑。他估計有近300萬香港人合資格申領BNO,形容這次是英國簽證制度有史以來最大改變。
強調英國不欲走到這一步,最希望的是香港在一國兩制下成功,期望中國亦如是。但如有必要
英國將會、亦樂意放寬BNO限制。
報道引述高層官員,英國打算待國安法細節公布後再付諸行動。
首相府未有透露預計多少港人到英國,外相藍韜文則相信不會出現數十萬人湧入的情景。已與五眼聯盟成員商討,一旦港人大批出逃,由各國共同分擔收留。
6.1 各地民眾無視宵禁繼續上街 2020/06/02 20:27

【有線新聞】部分州長表明反對總統出動軍隊對付國民。多個城市宵禁後繼續有民眾在街頭遊行,加州的洛杉磯和奧克蘭市均有大規模拘捕行動。首都華盛頓警方沒清場,最新實施宵禁的紐約則有人搶掠。
日間一輪驅散行動後,首都華盛頓示威者未有散去,宵禁令生效後繼續在市內遊行,警方沒有阻止。期間有相信是軍方的黑鷹直升機下降,捲起碎片。在戰區,直升機此舉是要展示武力、嚇走敵方,但示威者未有四散,只是停下。
在紐約市布魯克林區,宵禁令生效後亦有數以千計示威者繼續高叫口號。街上警員數量明顯增加。另一邊的曼哈頓區則一片混亂,多間店舖被搶掠。有美國的華人說感到擔心:「中國人大家都害怕,街上已少見人上街。布魯克林住宅區,居民沒有人說不外出,因不是示威區,但有人說要到超市備貨,因擔心本周會混亂。」多人被捕,市長白思豪延長宵禁。
催淚煙、警民對峙,類似畫面當地周一在其他城市再次上演。在肯塔基州警員築起防線,在弗吉尼亞州首府里士滿的和平示威,雖然宵禁令未生效,警方於沒有警告下突然施放催淚氣體,群眾慌忙走避。
美國目前至少140個城市有示威,21個州出動國民警衛隊。
總統特朗普早前與各州州長電話會議,形容示威者是「恐怖分子」,又批評大部分州長均太「軟弱」,強調現時猶如「戰爭」。必須強硬、採取主導,快速結束亂局。不過,對於特朗普揚言出動軍隊介入平定各地示威活動,華盛頓、伊利諾伊、俄勒岡等多個州分表明反對。紐約州長科莫受訪時,認同搶掠等犯罪行為不能容忍,但大部分人是和平示威者,認為不應出動美國軍隊對付美國民眾。
特朗普首次公開回應國內示威 下令強硬應對 2020/06/02 20:22

【有線新聞】美國總統特朗普首次公開回應國內示威,形容是本土恐怖主義,會強硬回應。若地方政府拒絕控制街頭亂局,聯邦政府將會出動軍隊介入。
美國示威持續多日,總統特朗普首次公開回應,措辭強硬:「我是法治和秩序的總統、是和平示威者的盟友。但近日,我國被無政府主義者操控,還有暴徒、縱火者、搶匪、罪犯、反法西斯主義者等等。這些不是和平示威,是本土恐怖主義。
特朗普說不允許有暴徒蓋過和平示威者的聲音,強烈建議各州州長出動國民警衛隊控制亂局。強烈建議各州出動國民警衛隊控制亂局,形容在街頭的執法人員人數要多過暴力分子,否則就由聯邦政府出手。
特朗普表示:「如果有城市或州分拒絕採取必要措施保護市民生命財產,我將出動軍隊,迅速為他們解決問題。」
若特朗普下令出兵各州,最有可能引用1807年通過的《叛亂法》。對上一次引用這條法案,是1992年的洛杉磯暴動。
他同時宣布即時下達行政命令,動員一切聯邦資源控制亂局:「我們會終止全國的暴亂、違法行為,現在就要終止。」
又說會嚴格執行首都華盛頓的宵禁令,調派數以千計全副武裝士兵,揚言要將策劃示威的人繩之於法。
國防部已準備隨時調動軍警到華盛頓,首都全數1300多名國民警衛隊已出動,另外再多數百名隊員增援。司法部、海關及邊境保衛局亦派員到華府。
特朗普發言約六分鐘,期間現場多次傳出巨響。警方是在特朗普發言前,開始在白宮附近,以催淚彈和橡膠子彈驅散聚集的人。
清場後,特朗普由幕僚陪同,步行到白宮附近,視察在示威中被破壞、有「總統教堂」之稱的聖約翰教堂。
特朗普手持聖經,說美國是世上最強大的國家,要維持其安全。逗留約三分鐘後返回白宮。
非裔華盛頓市長批評聯邦警察在宵禁令未生效,就向和平、沒有挑釁的示威人士使用武力、令人不齒。
警員示威期間電擊非裔青年遭革職 2020/06/02 00:21

【有線新聞】連日示威多次有記者表示,採訪期間遭警方暴力對待。亞特蘭大有兩名警員,在處理示威民眾時,因使用過度武力被革職。
亞特蘭大警方發放上周六晚涉事警員隨身攝錄機片段,見到一個非裔男子拍攝警方拘捕行動,之後駕駛離開,但警員追上前,要求他和另一名非裔女子下車。
但同樣是非裔的警員未有理會,打破司機位置的玻璃窗,先後電擊兩人。
市長指事件令人不安,已把兩名警員革職,當日三名一起執勤的警員則調往文職,接受調查。當局說明白警員長時間工作承受極大壓力,但任何時候都不能接受過度武力。
同晚在奧克蘭市的示威,有記者走近警員防線,懷疑被流彈擊中受傷。
這場因警暴蔓延全國的示威,警員執法力度再受關注。有獨立記者表示,上周五採訪明尼阿波利斯示威時遭警員用橡膠子彈擊中,左眼失明。警方則指當地已停用橡膠子彈十多年,呼籲如有投訴,與當局聯絡。
傳媒多次稱,採訪期間被警方騷擾,除了美國有線新聞網絡記者被短暫拘捕,有網媒記者說被警方帶離現場;亦有記者懷疑被胡椒球擊中。路透社攝影師則說,被橡膠子彈刻意射中,攝影機打爛了。
國家安全顧問奧布萊恩指,警隊絕大部分是良好公民,只有少數害群之馬是種族主義者,或沒有接受適當訓練,否認警隊系統性地存在種族主義問題。
美國示威衝突繼續蔓延廿多個城市宵禁 2020/06/01 08:27

【有線新聞】美國非裔男子遭警員跪頸死亡,觸發的衝突惡化,示威蔓延至全國逾70個城市。洛杉磯進入緊急狀態,芝加哥、三藩市等廿多個城市宵禁,近1400人被捕,最少13個州及首都華盛頓,動員國民警衛軍支援,一名聯邦保護局人員遭槍擊死亡。
紐約多輛警車被縱火,或者遭示威者大肆破壞,甚至踐踏,車頭擋風玻璃碎裂。
有示威者佔據馬路,向駐守警員投擲雜物。警員突然驅趕群眾,到處都有追捕場面。多人被制服,有人頭破血流。
網上流傳片段,布魯克林區有示威群眾搬路障,阻擋一輛警車去路及投擲雜物。另一警車駛近,民眾仍沒讓路。然後兩輛警車向著民眾開車,撞倒多人。
市長白思豪說影片令人難受,但不怪責警員,反指不能接受示威者襲擊警方。紐約市長白思豪:「包圍警車的民眾做錯在先,造成難以防衛的局面。我但願警員有其他應對方法,但歸根究柢,片段中的示威者不應包圍警車,就這樣。」
曼哈頓亦有警車陷入火海。
加州洛杉磯就有銀行,據報被示威者縱火,當地進入緊急狀態。洛杉磯的騷亂自白天開始,警員揮動警棍及發射橡膠子彈,試圖驅散群眾。洛杉磯市長請求州長,派約500名國民警衛軍支援。
其他城市如三藩市,以及多個州分也有國民警衛軍戒備。
非裔男子弗洛伊德,在明尼阿波利斯市遭警員跪頸拘捕後死亡,觸發的示威蔓延至全國並不斷升級,多個城市陸續自周六晚宵禁。《紐約時報》指是自1968年,非裔人權領袖馬丁路德金遇刺以來最嚴峻。
五大校長、八大校董會主席發聲明支持國安法 城大浸大另回覆同意國安重要 2020/06/01 23:47

【有線新聞】五間大學的校長發表聲明,表示完全支持一國兩制,理解訂立國家安全法的必要性,科大、浸大和城大的校長未有參與。八間資助大學的校董會主席就發表聲明,支持制定港區國安法。
有份聯署聲明的包括港大校長張翔、中大校長段崇智、理大校長滕錦光、嶺大校長鄭國漢及教育大學校長張仁良。聲明指完全支持一國兩制,理解訂立國家安全法的必要性,並珍惜基本法所保障的言論、新聞、出版及集會自由等權利。又指國家及香港的繁榮穩定與年青人的未來息息相關,安全穩定的社會環境、健全的法制對香港的長遠發展至為重要。
八間資助大學中科大、浸大及城大校長未有一同發表聲明。城大回覆查詢表示支持一國兩制,會專注本業、謹守大學自主,政教分離。浸大就回覆指同意國家安全和香港穩定的重要,期望國安法能保障基本法賦予大學的院校自主和學術自由。
另外八間資助大學的校董會主席晚上亦發聲明,支持建立健全港區維護國家安全的法律制度和執行機制,國安法有利於為大學教育與科研,提供安寧環境。
不屬於資助大學的公開大學就表態,建立健全的國家安全法律將有效維護香港的安全和整體利益。

57 則留言:

  1. 阿雪好像有大麻國護照的說...搵大麻國靚仔(最近變麻甩老晒)總理,好過嗰兩嗰癲佬啦疫情又未完。
    不過呢美帝咁多不公義,應該去發吓聲,將傷巷火魔法師呀鶳呀帶過去,Five demands, not one less,教導一吓唔好就咁搶嘢要留低啲散銀。

    //已與五眼聯盟成員商討,一旦港人大批出逃,由各國共同分擔收留。
    哈哈下一句就淆底,無啦啦拖人落水,搵邊嗰做"第一收容港"呢?

    //別無選擇下,將採取行動維繫與港人的情誼。
    //英國打算待國安法細節公布後
    講呢啲花言巧語氹女仔呃蝦條咩,有誠意就老老實實話接收BNO巷人成為公民喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. //不過呢美帝咁多不公義,應該去發吓聲,將傷巷火魔法師呀鶳呀帶過去

      你想害死亞雪?在美帝擲氣水油多蛋治,無人受傷都照告意圖謀殺,你估好似傷港有咁多黃官,讚賞優秀細路,跟住判社會服務令。

      刪除
    2. 除了PoPo之外,仲有美帝版白衣人呢...
      不過唔使驚,美帝聞煮豉油斟普洱,有事一定會還亞雪一嗰清白嘅。

      刪除
    3. //阿雪好像有大麻國護照的說...

      大麻國只係美帝條靚, 睇阿總理兩面不是人個樣就唔開胃. 有事梗係要搵大佬照! 唔得就返去搵事頭婆, 夠哂仁慈.

      信報 2020年6月4日

      杜魯多史詩式語塞21秒
      美國多個城市爆發反種族歧視示威,加拿大總理杜魯多、美國前總統喬治布殊和教宗方濟各,分別就問題發表意見,杜魯多更一度「語塞」21秒。

      杜魯多在渥太華出席記者會,談及美國出現的亂局。有記者發問:「你一直抗拒評論美國總統的言論和行動,但特朗普要求派士兵對付示威者,我們見到示威者被催淚彈襲擊,以便總統可以得到讓媒體拍照的機會。請問你有什麼看法?如果你不願評論,你又是傳遞什麼訊息?」

      喬治布殊籲檢討「悲劇性失敗」

      杜魯多面對鏡頭,表現有點困難,很久也說不出話來。英國廣播公司(BBC)形容是「史詩式停頓」(epic pause)。經過異常沉寂的21秒後,杜魯多終於回答,稱所有人都驚恐地看着美國發生的事情,指這是團結人民的時刻,但同樣是傾聽的時刻,是時候學習。他指出,經歷了幾十年和數十年的發展,不公正現象仍在繼續,加拿大人也面對挑戰。在整個回應中,杜魯多都沒有提及特朗普的名字,只是轉而談論加拿大本土的種族主義及歧視問題。

      在美國,前總統喬治布殊(George W. Bush)呼籲全國檢討這場「悲劇性失敗」。他發表聲明指出,這場悲劇提出了一個早該解決的問題,是該如何結束社會中制度性種族主義問題。他稱,黑人群體的權利反覆遭到侵犯,卻從未得到妥善解決。

      至於梵蒂岡,教宗方濟各在每周舉行的公開接見活動中首次評論美國反種族示威。他形容弗洛伊德的死是悲劇,不能容忍對種族歧視和排斥行為視而不見。

      //哈哈下一句就淆底,無啦啦拖人落水,搵邊嗰做"第一收容港"呢?

      色厲內荏, 真係笑咗出嚟.

      //有誠意就老老實實話接收BNO巷人成為公民喇。

      到時輪到米腸拎個牌話「豬拿人滾回豬拿去了」...

      //讚賞優秀細路,跟住判社會服務令。
      //美帝聞煮豉油斟普洱,有事一定會還亞雪一嗰清白嘅。

      美帝制裁黑警, 我城就有蟻員幫手告返黑警轉頭, 真裡應外合也!

      信報 2020年6月5日 16:38 時事脈搏
      許智峯私人檢控撞人的士司機獲批傳票

      立法會議員許智峯早前向法庭提出私人檢控,控告一名警員涉於去年11月在西灣河近距離向示威者開槍,以及的士司機鄭國泉涉於去年10月剷上行人路撞人,兩案今於東區裁判法院進行內庭聆訊。

      許智峯散庭後表示,裁判官認為鄭國泉涉嫌危險駕駛一事的表面證據成立,下令傳召出庭,暫未定聆訊日子。許智峯又形容案件太不公義,是港人等了很久的一個消息。

      他指出,這是反修例風波以來首宗成功作私人檢控的案件,證明警方不可對犯法行為視而不見,也對傷害示威者的人達到警示作用。

      至於警長開槍案,許智峯裁判官則需時考慮,將會押後頒布書面判決。

      刪除
    4. //他形容弗洛伊德的死是悲劇,不能容忍對種族歧視和排斥行為視而不見。
      嘩連煩蒂肛咁身有C都夠膽話美帝對問題"視而不見",難怪X共都出嚟恥笑一吓"美麗風景"喇,小土豆又怕乜L嘢呢。不過有人對呢21秒拍爛手掌話無聲勝有聲盡在不言中,喺高明外膠喎!

      刪除
    5. //煩蒂肛咁身有C都夠膽話美帝對問題"視而不見"

      教忠都俾人射盲咗!

      //有人對呢21秒拍爛手掌話無聲勝有聲盡在不言中,喺高明外膠喎!

      睇片佢初頭真係呆咗唔識答, 但後尾十幾秒佢已經係氣定神閒, 似係有 plan 點去回應.

      刪除
    6. 果十幾秒係loading轉轉轉XD

      -Z

      刪除
    7. //loading轉轉轉

      唔夠 internal cache

      刪除
  2. 呀雪真係勁嘅啫,腥完攞左著數先再反面即刻無欠爸爸人情仲可以再要脅添

    回覆刪除
  3. 係咪一定要有(懷疑)被黑驚爆眼嘅劇情方便重用“黑驚還眼”之類嘅對白架?同埋單眼係神秘組織標字,咁係咪仲要傳遞其他訊息架?(逃)

    回覆刪除
    回覆
    1. 五眼聯盟咪就係俾黑警打盲咗一隻眼囉...

      刪除
    2. 俾首觸/自己鋼珠射到都計埋?

      刪除
    3. 「總之有事就屌咗正苦先」,呢個就係硬道理.

      刪除
  4. 故仔連起啲新聞好有心思XD

    睇新聞睇到有啲擔心侵侵連唔到任,民調又話拜登領先左,雖然侵侵成日亂講野,但怕拜登當選會打仗..
    之前佢處理金仔事件,緩和左緊張氣氛,令我加左印象分,幻想唔到第二個可以好似佢咁講自己粒核武掣仲大啲(´∀`;)

    -Z

    回覆刪除
    回覆
    1. 中國已經公佈修改了戰爭的規則, 即使只係受到常規武器的攻擊,也可發動核戰爭。 在核彈的年代,只要有一絲理智,沒有國家夠膽先動手的攻擊的。

      反而侵侵這種癲狂,發動戰爭的機會還更大了。

      刪除
    2. 每次都覺得佢好痴線,但有時有啲過左再諗返轉頭覺得佢似係商家作風用黎攞多啲利益之類,如果部份癲狂係扮出黎,智力好高咁,之前完全覺得佢好討厭,但而家討厭之餘會有啲欣賞也:P

      -Z

      刪除
    3. 以利益角度我估佢唔會想打仗而已,唔係覺得佢做得好,只係怕另一個更差..

      -Z

      刪除
    4. //幻想唔到第二個可以好似佢咁講自己粒核武掣仲大

      呢條友最叻就係拋浪頭

      //反而侵侵這種癲狂,發動戰爭的機會還更大了。
      //佢似係商家作風用黎攞多啲利益

      佢將個國家當係私營企業咁 run, 唔鍾意邊個 department head 就炒魷, 娛樂性十足, 但做佢國民就慘慘豬了.

      //以利益角度我估佢唔會想打仗而已

      可能有一日佢買重軍工股 XD

      刪除
    5. //佢將個國家當係私營企業
      所以有幾個刷鞋仔

      副財亦捲入利益輸送事件。之前有官員股災前拋清股票,又有疫苗公司人員快速入閣。
      其實,美不會廉潔。

      刪除
    6. //慘慘豬

      佢地國民慘也,如似有得揀咁其實又無乜好揀,啲政客又好少真係攪民生嘅野,oppa媽時期都只係無咁慘而已,咁發達國家都可以咁多窮人無得揀健康野食(junk food先平),病又無錢醫,基本人權都無咁..

      //利益輸送
      //廉潔

      其實財團可以合法地助選從而令政策向佢地傾斜,都只係合法嘅利益輸送吧..

      -Z

      刪除
    7. //美不會廉潔
      //其實財團可以合法地助選從而令政策向佢地傾斜,都只係合法嘅利益輸送吧..

      Lobbying 出來的結果, 就只係「合法」的延後利益而已.

      //如似有得揀咁其實又無乜好揀

      帝制極權一代傳一代, 依血統傳承的問題是, 如果出咗暴君, 人民只能以革命推翻, 死傷必多.
      民主政制以投票選舉作為工具, 理論上可以和平演變; 但現時的所謂「政黨輪替」,實際上只是兩個極權集團輪流掌權而已.

      我覺得所謂「民主比專制好」, 其假設係「專制是由血統傳承」; 但現時老美也好, 「殺人政權」也好, 領導人都是由當內推舉出來. 甚至乎老美的兩黨輪替(由初選出來的代表競逐總統一職)反而少了長遠的施政方針(例如侵侵一上任便將奧爸爸的醫改廢了), 「一黨專政」只要能恪守「不出暴君」的原則, 似乎對人民的長遠利益還要好.

      刪除
    8. //一黨專政」只要能恪守「不出暴君」的原則, 似乎對人民的長遠利益還要好.

      但事實上不出暴君昏君係好難既事。
      特別如中俄都有長期執政既傾向。
      歷史上不少明君到老都出事

      刪除
    9. //特別如中俄都有長期執政既傾向。
      歷史上不少明君到老都出事//

      基本上要有老少換屆的模式, 並自律遵守. 看美帝民主選舉, 侵侵的質地如何有目共睹; 即使是拜燈, 都很可能是民粹行先.

      刪除
    10. 換個角度,中國歷史上的朝代都係二百幾三百年先出個昏君/暴居跟住俾人改朝換代,民主玩左幾多年?
      如果天下大勢都係分久必合,合久必分,咁有成二百年太平其實都唔錯
      歐洲歷史响羅馬後從未統一太平過,不過長期俾歐美文化洗腦ge就會話咁先好,有多元文化衝擊
      介紹返中國有個年代叫春秋戰國,就正正好似歐洲咁小國林立,但秦朝統一之後ge模式都一直係一朝接一朝(當然中間有分裂,但屬短時間),係我地啲祖先咁死蠢,唔識小國林立先會刺激思想,定係現代人先係死蠢呢?

      刪除
    11. //係我地啲祖先咁死蠢,唔識小國林立先會刺激思想,定係現代人先係死蠢呢?

      從前的「愚民政治」, 其實只是「民風淳樸 無乜野心」, 「人民都接受自己在社會上的位置」的說法; 現代人物慾太強, 太喜歡比較, 所以亦多咗對現實的不滿, 進而怪罪於政府.

      伸延閱讀:
      老子主張愚民政策嗎?

      刪除
    12. 原來 "愚" 是 "返朴歸真" 之意,真心敬佩老子的智慧,作為華夏一族之後人,與有榮焉 :)

      刪除
    13. 好心你唔好咁「愛國」喇,「香港人」唔 buy,「你咁鍾意豬那你就返去住」(黃C腔)!XD

      刪除
    14. 如果多人崇尚自然,呢個世界應該會少好多問題:)

      -Z

      刪除
    15. //好心你唔好咁「愛國」喇//

      係嘅係嘅,好可能我以前被會考中國文學課本裏面的古人洗咗腦啦。XD

      刪除
    16. //如果多人崇尚自然,呢個世界應該會少好多問題

      人類才是地球的癌細胞

      //會考中國文學課本裏面的古人洗咗腦

      以前考暴大暫取生時, 是要讀中學文學的(H-Level)... 詩經風雅頌...《相鼠》... 真係至今都仲記得.

      刪除
  5. 嗰個大麻國懦夫杜睇佢收埋收埋美帝好多jetso定喇,大麻國冇乜嘢本事只係畀中美兩地助養咋嘛。
    老侵之前說盡風涼話,到自己國家受害,針唔拮肉唔知痛,班民主黨佩你西去咗邊?傷巷亂時,班仆街幾能多嘢講,善惡到頭總有報,若然未報,時辰未到。

    回覆刪除
    回覆
    1. //傷巷亂時,班仆街幾能多嘢講,善惡到頭總有報,若然未報,時辰未到。

      我城都一樣, 有事就扮睇唔到.

      刪除
    2. //我城都一樣, 有事就扮睇唔到

      依啲咪家教囉,老豆教仔洗乜外人說三道四,我堅BUY依啲作風,我自己都係有啲鋤強扶弱,佢唔妥佢都唔代表我唔妥佢,老共最差係虚張聲勢喜歡吹咗先衰唔低調。

      刪除
    3. //老共最差係虚張聲勢喜歡吹咗先衰唔低調。

      贊成將美帝那些關係法真係當佢唱歌, 呢啲係美帝自己的內政, 佢搵自己笨無需要阻佢.

      刪除
    4. 係囉,其實無必要每事都要回應啩,有時講得唔好仲無面..
      好似米俾bno嘅改善待遇,又使乜警告勢付出代價呢(華公使唔知代唔代表官方),人地俾優惠俾你嘅人,又可以俾啲人自己揀去留,唔鐘意呢度鐘意果度嘅人走左覺得開心啲又有乜問題呢,仲可能少左社會問題添,專注做好自己仲好啦,去事館撕bno果啲都好似做show咁,唔用/去咪唔續囉..

      -Z

      刪除
    5. //華公使唔知代唔代表官方

      領使算係國家在外代表, 講嘢應該算係官方說話, 唔能夠當係「個人意見」.

      //其實無必要每事都要回應啩,有時講得唔好仲無面..

      老共的外交公關仲有好多嘢學先能夠跟國際軌, 要澄清時便澄清, 但唔需時下下 take it very serious 用嚴厲詞語斥責, 用返啲暗串幽默的手法去發詬一樣可以.

      刪除
    6. //但唔需時下下 take it very serious 用嚴厲詞語斥責, 用返啲暗串幽默的手法去發詬一樣可以.

      係呀!認同,嗰個叫乜耿定耿乜好似唔見咗,佢眉頭皺晒講嘢好鬼凝重咁。

      聽完歲月無聲,就想大嗌秋官你唔好死,因為實在揾唔返秋官把聲唱歌,佢唱歌真係有一手,我最記得細細個睇秋官套楚留香,聽首歌一唱湖海洗我胸襟 河山飄我影蹤,依句開場歌冇得頂,以前成日以為佢同orange係一對。
      傷巷人其實好自悲,自悲所以自大,情願狽住refugee 身份去别的國家也不想跪低與同類求存。

      刪除
    7. //嗰個叫乜耿定耿乜好似唔見咗,佢眉頭皺晒講嘢好鬼凝重咁。

      耿爽最近調咗職.

      耿爽卸任外交部發言人

      //秋官你唔好死,因為實在揾唔返秋官把聲唱歌

      秋官歌藝唔係特別好,但佢唱腔又有獨特之處.

      同埋, 你係咪有職業病? 唔使成日提個「死」字嘅...

      //情願狽住refugee 身份去别的國家也不想跪低與同類求存。

      難民營?

      台灣撐香港 將設港人安置處所 (自由時報 2020-06-07 05:30:00)

      刪除
    8. //台灣撐香港 將設港人安置處所
      "台灣對香港難民已經實施甄別政策。以下那段香港話廣播,就是向他們講述這個政策的內容
      "北漏洞--不好意思,由依家開始...

      刪除
    9. //同埋, 你係咪有職業病? 唔使成日提個「死」字嘅...

      sorry..唔知點解我覺得呢句野好好笑XD

      //秋官歌藝唔係特別好,但佢唱腔又有獨特之處.

      秋官係媽咪以前偶像,鐘意佢外表同“好氣”^^佢唱歌特式之一係無呼吸聲好似唔使抖氣咁,仲有張學友都係唔使聽到啲抖氣聲..

      -Z

      刪除
    10. 我鍾意耿爽堂眉,有笑感!佢做棟篤笑或聲演員都唔錯 :)

      刪除
    11. 而家先明ec兄講咩XDD

      -Z

      刪除
    12. //"北漏洞--不好意思,由依家開始...

      話說越南都開始變成有青的逃難點(第一收容港?)!

      越南漸成熱門移民地

      //佢唱歌特式之一係無呼吸聲好似唔使抖氣咁,仲有張學友都係唔使聽到啲抖氣聲..

      哈哈... 陳潔麗成日俾人話佢呼吸聲大, 不配做 Hi-Fi 天后, 但我又幾鍾意聽佢啲 cover.

      //我鍾意耿爽堂眉,有笑感!

      佢同比加超真係天生一對...

      刪除
    13. //同埋, 你係咪有職業病? 唔使成日提個「死」字嘅...

      你難怪我,我日日返工好似睇緊恐怖片咁。

      刪除
  6. // 老共的外交公關仲有好多嘢學先能夠跟國際軌

    自一八六零年被英法攻入首都,被迫進入現代外交時代,一百六十年都未完全學懂。


    // 用返啲暗串幽默的手法去發詬一樣可以.

    欠缺有魅力的外交部長和發言人。


    // 贊成將美帝那些關係法真係當佢唱歌
    // 好似米俾bno嘅改善待遇,又使乜警告勢付出代價呢

    不知是否以退為進,迫美英立法呢?對大陸來說,黃黑人士離港是好事。

    回覆刪除
    回覆
    1. //不知是否以退為進,迫美英立法呢?對大陸來說,黃黑人士離港是好事。

      這是 win-win solution

      刪除
    2. // 贊成將美帝那些關係法真係當佢唱歌
      // 好似米俾bno嘅改善待遇,又使乜警告勢付出代價呢
      係温馨提示啫。嗱,D首觸過黎搞搞陣,呢D就係代價。

      刪除
    3. 扑爛晒啲交通燈,便可以增加維修人員的工作機會,減低失業率。

      刪除
    4. //扑爛晒啲交通燈,便可以增加維修人員的工作機會,減低失業率。//

      前題係政府有錢出糧叫維修人員開工, 英帝政府窮到燶

      窮得只剩下錢既香港"手足"想像唔到

      --Dogdogchi

      刪除
    5. //英帝政府窮到燶

      俾外判商剝削下先, 價低者得.

      刪除
  7. 本篇故事、選曲冇得頂。
    這句笑到噴飯:「爸爸:(呻吟了幾聲)哎...哎呀...阿雪你好重!我人老喇,骨質疏鬆,你咁坐法我頂唔順!」

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝欣賞!

      精選歌詞:
      講不出聲 講不出聲
      任由自己 半夜驚醒
      我只不過偶爾受了驚
      於是 才遺忘本性


      寒梅仍能傲雪 你更加勝別人
      謠言從來莫信任 真心早共印


      愛幾深 怨幾深
      韶華去了未再來
      哭千聲哭不回現在
      愛幾多 怨幾多
      柔情壯志逝去時

      刪除
    2. 今天的夥伴是拳頭 
      每段人生亦戰鬥 
      歡笑每是前奏
      私捨的恩惠未接受 
      未報以笑面做小丑 
      時運作弄仍然苦鬥
      甘心承受困擾
      不為玩偶

      秋官~秋官

      刪除