2019年12月25日 星期三

阿雪結婚了

(幕開)
(偌大的辦公室中,一名髮線只有稍微後移、踏入初老階段的男子,正在埋首看文件。)
(忽然,「砰」的一聲,辦公室門被暴力打開,一名戴着口罩、身穿黑色低胸小背心和熱褲的少女衝了進來。)
(少女身手矯捷,甫踏入辦公室,便用後腳將門關上。)
(少女繞過辦公桌,撲向男子,縱身入懷。)
少女:(嗲聲嗲氣)爸爸...
爸爸:(輕拍少女的背脊)阿雪,你找我又有甚麼事呀!?來來來,我也有個好消息要講給你聽呢!
(阿雪倚在爸爸的肩上,把五指張開,放到爸爸的眼前。)
阿雪:(甜密地)爸爸,你看到嗎?
爸爸:(疑惑地)阿雪,這不就是「爭取五大訴求」的手勢嗎?那又有甚麼特別了。
阿雪:(大發嬌嗔,輕輕在爸爸的胸前拍了一下)爸爸,你好衰架!唔通你睇唔到,我無名指多咗隻小玩意咩?
爸爸:(大訝)阿雪...你...你...
阿雪:(甜密地)係呀,爸爸!我要結婚了!
(爸爸緊抱着阿雪,又在她額角上親了一下。)
爸爸:(大喜)阿雪,恭喜哂呀!
阿雪:(凝視遠方)係呀!曾幾何時,我都曾經擔心過,我個胸俾男警拍打過,是否以後都會嫁唔出?(唱)
「闔府統請的嘉賓早滿座 但我隻身到賀
聽見問候:「為何自己一個?」 不講可以麼?
朋友說:「訂了婚禮日期 快替我祝賀」
而下次 那一位新娘 也並非我
避開這一種舖張的快樂 坐最遠的角落
我怕寂寞 然而幸福感覺 叨光不算多
同輩說:「赴更多的婚宴 對我有幫助」
筵席散 要孤單歸家 已剩低我
別人全部都找到託付那位
我的身邊 還是永遠 尚有空位」

爸爸:(逗着玩)點會呢?你地開親會,都會有手語傳譯,見到你地係好心愛心係去照顧老弱傷殘。莫講話你只係受過性暴力,就算你係做過天使,慰藉勞苦大眾,都唔應有男仔嫌棄你嘅!
阿雪:(甜密地)係呀!我未來老公都係手足嚟。《鐵達尼號》有話「You jump, I jump」,今次我同老公豬就係「You 抗爭 I 抗爭」,我地大家一齊衝,「五大訴求,缺一不可」!(唱)
「從小老師也加倍認真 來教導我步過紅綠燈
右與左 必須清楚看真 哪管一次做錯 也都可摧毀這生
何解我戀愛雙倍殘忍 從來是快樂過便不會僥倖
動作少 簡單偏偏最深 我怎可以做個 最優秀路上行人
明明綠燈 轉眼變成紅燈 假使相當勇敢 怎可挽回自身
若要衝 損傷怎可以不留痕 來又去 要找的際遇未接近
明明綠燈 轉眼變成紅燈 抬頭前望去 對面馬路如此吸引
逐秒等 心急總加倍的難行 難道我 要必先壯烈地犧牲 去換吻
誰想到走錯死裡逃生 才明白較沒有夢想更不幸
若誕生 不好好開過心 也不可以被愛 我不過是像泥塵」

爸爸:(不解地)但是,你們拆毀了交通燈,政府的管治成本提高不了多少,但最受影響的,卻是我們這些上了年紀的長者喎!
阿雪:(把身軀緊貼着爸爸)爸爸,你點能夠同那些廢老相比呢!?爸爸仲有心有力!
爸爸:(緊緊地抱着阿雪)阿雪,你對我真係好。我都有個好消息話俾你知,就係我校第三批環境化驗出咗結果,證明校園無毒...
阿雪:(大喜)願榮光歸暴大!
爸爸:(大喜)願榮光歸阿雪!(隨即黯然)可惜以後就不能抱在懷中,讓你坐在我的腿上,說些體己話兒了!
阿雪:(把頭埋在爸爸的胸前,啜泣起來)爸爸,我又何嘗不是不捨得你?不如我介紹你去參加「和你配」活動?讓你識多些天使,重拾活力,好不好?
爸爸:(怯懦地)我...我是校園的揸弗人,整天去跟天使胡混只怕不太理想。(流下淚來)就讓我這份「校園環境檢測結果」,來給阿雪做賀禮吧!放心,你將來生返個反送終寶寶,都唔怕變畸胎的!(跟阿雪合唱)
「爸:誰人能料愛會這樣盼你會體諒
從前承諾已變了樣愛意那可強
默默望着滿面淚痕仍然無怨
怎麼可將歉意奉上
雪:隨時隨地與你再遇我對你一樣
柔情常在永遠渴望與你再戀上
默默步入愛路甘心永遠迷路向
心只恐不再會遇上
合:woo woo 只恐怕不再遇上
爸:雲飄飄散雨驟只跟風向
雪:舊日憾事怕未能償
爸:全世界變了樣
雪:還憶否當天説
合:心只想得我倆
爸:完全明白我這決定 叫妳太失望
唯求明白這個決定 我也有苦況
若是日後愛念未忘 仍然懷念我
我定願將愛意奉上」

阿雪:(在爸爸臉上親了一下,吻乾了他眼角的淚癢)爸爸,不瞞你說,我食了咁多催淚彈,又給黑警打了那麼多棍,更行出來申訴性暴力,我只怕我命不久矣,不能服侍你老人家到老,送唔到你終;所以才找個愛我的人,共渡餘生。
爸爸:(大驚)阿雪,你為什麼不早跟我說?
阿雪:(憐惜地)我是不想爸爸給我擔心...(唱)
「人在暮色心交悴
戀愛字句 共那歌曲 都會一一的記取
歌曲再重提心碎 分開了仍然心醉
但是幾多真愛今天竟告吹
留在舊屋燈光裡
冰冷夜雨 陪著歌曲 彷似空空的廢墟
星光引路隨風去 只要同渡百千歲
未料此刻演變絕唱的字句
常在霧裡燈孤單靠在墓前看著你的名字
假使再共你相見只得冰冷舊照片
他朝再夢裡相見也是仍舊那麼遠
但願天邊海角復見心未變」


爸爸:(拍拍心口)我跟高醫生很是稔熟,他是骨科名醫,雖然是藍,但一定不會像揀人來醫;而且如果醫死了黃人,便只會做臭自己個名,隨時被人唱足一世。來來來,我就破例幫阿雪你寫封親筆介紹信,當是對你的一番心意!(唱)
「情侶故事何處開始 曾經寫過一千次
不管真摯不真摯 相愛每恨遲
情侶故事何處開始 曾經寫過一千次
千個只去選一個 一個幸運兒
平易地淡淡說一聲你好
濃烈又浪漫似一首小詩
溫馨的一次開始
願陪伴著你 願你會知
知我給你暗示 願你在偶爾間
流露半點你愛我的意思
願淋漓盡致 為你寫詩
不要只作暗示 或者用我信紙
流露我的愛意是文字」

(爸爸推開阿雪,從檯頭拿起信紙,便要執筆。)
阿雪:(感激地)爸爸,多謝你喇!我還想求爸爸一件事...
爸爸:(轉頭執着阿雪的手)快說!快說!
阿雪:(難為情地)我...我想爸爸做女家的證婚人1
爸爸:(大力點頭)當然無問題,It's my pleasure!咁你幾時擺酒!
阿雪:(低下頭來)我都唔知架!我地打算光復咗香港,時代革命成功,大家在煲底相認時才會擺酒!我地都 plan 好喇,到時會有火魔法師表演、用鐳射筆玩新郎、回禮就是頭盔、口罩...
爸爸:(大喜)好...好...阿雪,等等...等我封返封利是仔俾你...
(爸爸打開書檯抽屜,想找利是封。)
阿雪:(大驚,連忙按住爸爸的手)爸爸,唔好呀!我驚被黑警告洗黑錢。(掏出手機,傳了一段短訊給爸爸)我地啱啱發行咗抗爭幣,爸爸你就登入呢個網址,幫我地炒起隻幣,到時我地就可以用嚟幫襯黃店,請保你大廚房哥準備酒席,介請埋律師幫手搞註冊都得!
爸爸:(一言驚醒)阿雪,你係得嘅!
阿雪:(大喜)香港人抗爭!!Merry Christmas!!
(幕下)
***
伸延欣賞:

***
伸延閱讀:
中大公布第三批校園環境檢測結果(二零一九年十二月二十日)
香港人,「抗爭幣」同「國難士多」嚟喇!(立場新聞 2019/12/20 — 16:59)

(圖片來源:拉燈網:狗公借社運食女?, retrieved on 20 Dec 2019)



27 則留言:

  1. //到時我地就可以用嚟幫襯黃店,請保你大廚房哥準備酒席,介請埋律師幫手搞註冊都得//
    唔使幫襯黃店啦,直情係暴大搞啦!同搞千人宴一樣,地方仲夠空曠表演魔術,又夠地方招呼200萬+1港豬義士。暴大又有law school又有教堂,阿雪鍾意揀黃C律屍定神棍牧師做註冊都得啦。保你大廚房佬話佢整中餐唔在行,咁就食西餐囉。既然校園環評又無事,咁洞房咪打野戰,生多幾個健康既抗爭寶寶囉。無暴大,無阿雪呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 曱甴仔老豆是誰好誰知...
      D抗爭貨幣籌到咁上下,就會話比大陸黑咗,唔見晒D$。咁老土既憍段,係傷港D黃人先呃到。

      刪除
    2. //直情係暴大搞啦!同搞千人宴一樣,地方仲夠空曠表演魔術,又夠地方招呼200萬+1港豬義士。暴大又有law school又有教堂,阿雪鍾意揀黃C律屍定神棍牧師做註冊都得啦。
      //既然校園環評又無事,咁洞房咪打野戰,生多幾個健康既抗爭寶寶囉。

      嘩, 正喎! 點解阿雪在訪問中唔講嘅? 豈不叫爸爸心碎?

      //曱甴仔老豆是誰好誰知...

      「申請禁制令唔準老公驗DNA」

      刪除
  2. “和你配” 呢招真係正呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 「和你配」<——要勞軍勞到咁明目張膽,真係可悲。萬一啲男天使,女天使,配極都無人要,咁咪好瘀?

      刪除
    2. 餓起上嚟就乜都会食㗎喇。坐監之前點都要執番劑先啦。

      刪除
    3. //萬一啲男天使,女天使,配極都無人要,咁咪好瘀?

      唔會嘅!大家黑色包到實,都睇唔到樣,真 blind dating 是也!

      //坐監之前點都要執番劑先啦。

      唔執就真係返唔到轉頭架喇! I don't want to die with my virginity!

      刪除
    4. 这样散播谣言,与黄丝何异?

      刪除
  3. 小背心唱首紅綠燈成首歌就只係影住兩盞車頭燈咁,把聲係幾好聽,咬字夠清。
    陳秀雯首歌咁熟面口,上網睇原來係發哥首“舊情人”
    港女由吾知幾時畀人抹黑唱佢哋難頂,可能抗爭係港女唯一出路,立場鮮明引人注目。阿雪暗光加角度下可取悦手足,佢打令睇落好單薄,阿雪似會宅死佢。
    我有朋友嫁去台灣,佢哋台灣人好羨慕個朋友老公,話咁叻識到個港女,當地認為娶到港女好叻,我朋友個朋友來自大陸夠專程來香港娶港女帶返去加拿大開餐館,話港女叻,英文又得又勤力,話大陸妹吾會捱。有個版,有個離婚男人揾個大陸女人生咗3個,個女人冇名份有錢有享受就得,個男人講明要仔吾要乸吾會結婚,知個女人係為錢。

    回覆刪除
    回覆
    1. //小背心

      小背心真名叫許靖韻, 佢本來係暗星, 都係「奶共」返上去參加綜藝節目比賽而走紅, 決賽翻唱《K歌之王》, 真係幾得.

      舊年寫過:

      小背心許靖韻

      //話港女叻,英文又得又勤力,話大陸妹吾會捱。

      女神可遇不可求

      刪除
    2. 吾好話我爭港女,大陸妺啲樣咪一式一樣,有句對隊,不願同年同月同日生,只願同面同鼻同醫生,港女有種骨氣獨有。

      刪除
    3. //港女有種骨氣獨有。

      究竟港女係「有骨氣」?抑或只是「海底撈」?

      刪除
  4. “我俾男警拍打後,是否會嫁唔出”咁嘅嘢佢都講得出。佢会唔会又問問,“拖過手係唔係会大肚?”

    回覆刪除
    回覆
    1. 性教育係由中大ben sir 配合TㄒB帶起,一門四杰。
      未数慾已實淺了,其實走得好前。

      刪除
    2. 有冇藍C男去配件黃C女,整到有餡同佢講吾好出去吸TG會生畸胎咪得囉。

      刪除
    3. 黃C女會考慮藍C男咩? 掂到佢隻手都話你性暴力呀!
      #metoo
      有個港女 朋友話,我唔會去東南亞呢啲國家架,因為佢地嘅政府一啲都唔民主,又落後

      刪除
    4. //其實走得好前。

      阿雪條EX周竪瘋好似話阿雪唔肯幫佢咬...學生會真開放。

      //有冇藍C男去配件黃C女
      //黃C女會考慮藍C男咩?

      男方要買抗爭幣以表忠誠。

      //我唔會去東南亞呢啲國家架,因為佢地嘅政府一啲都唔民主,又落後

      印度是民註大國來的 XD

      刪除
  5. 我總係覺得佢地乜都要以「抗爭」命名,好似以前大陸乜都要加「人民」兩個字。

    回覆刪除
    回覆
    1. 總之有事就係屌咗政府先喇!

      刪除
    2. 潮流既野,向來都是抄來抄去,只是換了新包裝而已,只是當事人們沒發現而已。

      今日最潮的革命抗爭,與當年的文革,精神上也是何其相似?

      刪除
    3. 精神上相似,手段卻大不同。

      刪除
    4. AGREE
      有乜事都係別人的錯啦

      刪除