2022年8月5日 星期五

錯是永恆 與其激氣不如食餐好

真係在現公司最後倒數幾日都要俾班電車仔激一激,成日都話呢樣做唔切,嗰樣又話錯俾個客搵到好多 bugs,搞到PMO小組投訴上去CEO,另外某部門 Director 就話魔術師底下某小組同光頭M小組無溝通,搞到咁鬼多甩漏。

魔術師抵唔住頸用 email 話咗個小組長C一嘢,要佢整定個 list,話某些已知答案自己可以下決定的 configuration 就可以確定喇,使乜唔處理、留白搞到做錯嘢呢;點知小組長C可能見魔術師「人就走茶就涼」,竟然仲駁嘴頂返轉頭話「thank you for running the team smoothly for so long.  We are working as a team to continuously improve the process. We are going to have a meeting for this purpose.」,講埋啲虛到唔虛嘅嘢來遮醜。

好在看守領隊指派的跟隨魔術師學師接手的新仔R出來打圓場,都叫阿C整返個 issue list 出來 review。魔術師於是便順水推舟,寫返個 thank you note 淨係 copy CEO同看守領隊,讚吓新仔R等佢有返啲 credibility。

然後夜晚黑返到屋企,就收到現時僱傭兵艇仔公司的「糧單」:話說自從舊年返咗呢份工由艇仔公司出糧之後,每個月都係有糧出但無糧單的,出糧就靠 bank transfer,有幾個月連「Salary」呢個 remark 都無,如果要申請大額借貸例如買樓按揭隨時有問題。

今次魔術師趁離職一次過叫艇仔公司將所有糧單補返俾魔術師。點知一查核之下就知出事,事緣就係強積金僱主供款部份,雖然話頭60日僱主「唔使供住」,但只要魔術師返滿60日,僱主就要從第1日供起。結果,雖然實際上強積金公司有 show 到從 day 1 到 day 60 的供款額,艇仔公司卻入錯數,頭60日唔使供就當無供過,糧單亦無反映,搞到強質金結單同糧單條數唔夾。

魔術師寫 email 叫艇仔公司更正,竟然仲俾佢個人治部話返轉頭,話強積金僱主供款部份同報稅無關,魔術師拎住強積金公司的 statement 做證據就可以了,糧單無乜用的。做嘢又錯又求其,真係俾佢激死。

(圖片來源:強制性公積金計劃管理局 > 強積金制度 > 強制性供款 > 僱員, captured on 4 Aug 2022)

但,錯得最離譜的竟是新公司的人治部。唔知係咪又用埋啲唔知頭唔知路的外判僱傭兵小妹妹做 HR coordinator,早前走來「幫」魔術師跟進入職事宜,竟然

1. 合約(及其他入職文件)打錯咗魔術師的身分證號碼。

2. 魔術師一早向新公司的求職系統就提交了學歷申報,點知人治妹妹就連魔術師的學歷都可以 copy 錯,將魔術師的保你大IT碩士學位寫成

(i)「食C大的IT學士」(變咗有鄉大同食C大兩個學士學位)同埋

(ii)「食C大的IT Postgraduate diploma」

然後將呢份入職文件(身分證號碼當然是錯的)要魔術師簽名,再在入職時連同證書正本給上級核實。錯到咁,魔術師點簽呀?話佢錯叫佢改,阿人治妹妹就永遠只係「講嗰句改嗰句」,完全唔會由頭睇一次睇吓有無重覆錯誤。魔術師不禁要問,人治妹妹發出呢啲文件之前,佢上司有無睇過㗎?魔術師是來返工,唔係幫佢 debug 的喎!

***

總之,依家啲人做嘢總好似好低標準咁,求求其其得過且過(唔怪得之會演唱會會跌爆芒),1 take 過無錯完成似是奢求。可能魔術師的要求真係太高...

不過,話雖如此,魔術師這晚找到了一家新的外賣餐廳,唔理黃藍隻烤雞(配炒菜加麻辣汁)又真係幾好味!只要有好嘢食,一切唔開心都可以一掃而空!

(圖片來源:Openrice > Chicken Factory (御海灣商場), captured on 3 Aug 2022)

***

伸延欣賞:

14 則留言:

  1. //唔理黃藍隻烤雞
    其實只要間鋪唔貼什麼標語,其實係可以幫襯嘅。可是黃店總要提醒你,我係賣理念嘅!
    感謝提督大人推介!

    WILL

    回覆刪除
    回覆
    1. //其實只要間鋪唔貼什麼標語,其實係可以幫襯嘅

      有啲食店在黑暴時期在FB點上「傷民加油」, 到依家都依稀有「傷巷人」字句, 呢啲鋪頭除非真係「世一」,否則我都唔會幫襯.

      //咪搞出黎大公子間“四季常餐”曾被黃尸列為藍店的笑話囉!

      今日先至俾班黃同事捉咗去食貼有「拉燈豬」貼紙的食肆... 唉...

      //消費巻第二期亦轉去BOC Pay

      我都係維持用返發違通.

      刪除
    2. //賣黃我一定繞道
      //有啲食店在黑暴時期在FB點上「傷民加油」, 到依家都依稀有「傷巷人」字句
      新墟有間面店水餃雲吞幾好食,但有次外賣發現佢係張單上面有「HK人家由」,之後就再無幫襯。

      WILL

      刪除
    3. 雞廠嘅海南雞飯幾好食。我冇留意佢咩顏色,其實佢黃定藍?

      刪除

    4. //有「HK人家由」,之後就再無幫襯

      黑暴時期啲小食店可能怕咗班有青,所以貼出加油字句當係交保護費,或者「可以理解」;但到依家都仲貼就係刻意的了。

      //黃定藍

      問 Google search 「Chicken Factory」 自然有「Chicken Factory 黃藍」的 typo ahead 選項:
      和你FC - 藍色商家 Taste of Asia 旗下餐廳出名深藍嘅百分百

      刪除
    5. //黑暴時期啲小食店可能怕咗班有青,所以貼出加油字句當係交保護費,或者「可以理解」;但到依家都仲貼就係刻意的了。

      我眼見都有幾間在黑暴甚至到35+時期都好高調,但而家都無晒黃店的痕跡。
      又有少部分啲標貼變晒表面無關政治的Mirror明星相。
      當然除左大快活於19年4-5月期間飛走杜柒我會幫襯返之外,其他19年中之後撐過暴就算而家想洗底我都會盡量avoid。

      刪除
    6. //Google search
      真係失禮,我從來冇諗過查呢啲嘢。店面唔見有可疑就入去,好在並無無意中幫咗黑暴。另,原來同一集團有3間歺廳喺我住呢度。

      刪除
    7. //其他19年中之後撐過暴就算而家想洗底我都會盡量avoid。

      係呀, 除非真係無可取代, 否則黃店(包括PK系超市及屈人寺)都係可避則避。

      刪除
  2. 以前我果個年代, SI 公司, 一層帶住一層, 由PM, Senior SA, SA, AP.
    依家我見到啲公司, 中層就同客吹水, 之後就直接叫條𡃁follow個客, 又冇coaching, 條𡃁冇經驗又實吓實吓, 睇到我眼火爆

    回覆刪除
    回覆
    1. //中層就同客吹水, 之後就直接叫條𡃁follow個客, 又冇coaching, 條𡃁冇經驗又實吓實吓

      仲要叫啲𡃁同公司「共度時艱」, 真係點過到自己嗰關呢?

      刪除
  3. IT行業,是否又係做倒嘢嘅中層,唔係做政府工就係移左民?

    回覆刪除
    回覆
    1. 比卡超話唔係「移民」,只係人員正常進出啫...

      刪除
  4. 坐咗好多年的中、高層已經同世界脫節咗好耐而自已都唔知。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能我同世界脫咗節, 對人啲要求仲係咁高.

      刪除