2022年9月21日 星期三

覆網友來信:一日復常

這天(2022年9月19日)收到網友私訊,問佢個 blog link 去「別人的 blog」嘅 gadget 似乎壞咗,某些 links 忽然之間無故消失了。魔術師都見到類似情況,例如本 blog desktop 版面的右手邊就係咁:

起碼「唔見咗」春花姐同 Coolhim 姐嘅 blog link。

其實 blog links 並沒有「消失」,只要按「顯示全部」expand all,就會見到「消失」咗的 blog links 其實只係沉咗底,啲最新文章名無哂咁解:

斷估無痛苦,魔術師覺得 Blogger 平台呢排好似做緊 upgrade,搞到啲 gadgets 唔太穩定,有時會死吓死吓咁,好似日前「留言匯集」啲 code 就試 run 唔到,load 唔到留言出嚟,要一日之後才能夠「復常」。今次 blog link gadget 又壞似乎都係類似情況。

魔術師研究了一陣,發現將春花條 link 由 http 改成 https 便可以將春花姐的 blog link 復常;不過,睇返標少的 blog link 就會見到雖然仲係 http,但就從沒有「消失」過,究竟原因係乜,真係木宰羊:

無鍇,就算魔術師將所有 blog links 都改成 https,依然有若干 blog links 是照死如儀,好似 Coolhim 姐條 link 就未能復常。Click 入去就會見到一堆 XML,估計係某些 Blogger 平台提供的 template 唔生性所致,呢個就唔係用家可以搞返掂,除非 Coolhim 姐等將 blog template 改成最 basic 最陽春嗰隻嚟測試吓。

仲有啲唔正常嘅 blog links 係指向一啲啲極舊 blogs,相信用緊嘅 template 都係 basic 版,但呢啲 blogs 嘅 settings 有無 enable https 亦成疑問,要測試亦無從做起。

***

不過,Blogger debug 就如中招復自我康復,康復有時一日都嫌長,上文係寫於昨日(2022年9月19日),但到今天(2022年9月20日)啲死咗嘅 blog links 已經復常,只係留返兩條本來就唔兼容 Blogger Link List gadget 的網站。可以話「別人的 blog」呢個 gadget 已經「復常」了。

4 則留言:

  1. 😆,呢啲案對我嚟講太複雜,好彩都算睇得明魔講乜。
    某時開始冇咗嗰啲士巴拿,攪到加雲地同淘古井兄的新網誌都要入返版面設置就要我搵同諗一輪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時做吓呢啲 research 都幾好玩,當係操練吓個腦。

      刪除
  2. 我和其他blog友近排都有類似問題,現在又好返,應該係system的common problem
    幾星期前,我見vistor statistics停咗唔update,已經好返,問過blogspot,話系統做緊purging/cleanup
    冇乜嘢可以做,唯有等

    回覆刪除
    回覆
    1. //應該係system的common problem
      //話系統做緊purging/cleanup 冇乜嘢可以做,唯有等

      呢啲IT實係筍工,影響到 users 都可以無被投訴。

      刪除