2022年9月25日 星期日

新聞雜評(三百七十五)

0+3入境檢疫|市民歡迎放寬:想回家鄉! 旅遊、酒店業冀盡快「0+0」吸海外旅客 2022年09月23日

【有線新聞】不少市民歡迎政府放寬至「0+3」,說會計劃出外旅遊,但旅遊業及酒店業希望盡快做到「0+0」,才吸引到海外旅客來港。

「0+3」消息一出,差不多人人都說好開心,朱女士:「不用檢測,不用預訂酒店隔離已經免卻了一些麻煩啦。(是否立即看機票?)正在看了,對,正在看,我們要去杜拜。(最快想何時去?)10月、10月初吧。」

盧先生:「之前要求在酒店隔離七天,變相浪費多一筆錢,浪費時間、無法請假,但現在『0+3』,會買機票、或者去短途旅行。(例如呢?想去哪裡?)哇!想回家鄉,想立刻去日本。」

不過他仍在煩惱佢就仲愁緊,吳先生:「對我們旅遊業這行、做接待的,沒甚麼幫助,變了送錢給別人。」

旅遊業議會都是這樣說,因為外地旅客抵港首三天很多地方不能去,大大削弱來港旅遊的吸引力,旅遊業議會主席徐王美倫:「如果首三日他們去不到餐廳,你說他做甚麼呢?我是否觀光到一半,我買食物去哪裡吃?你沒有可能回去酒店,對嗎?如果盡快有『0+0』就會好些。」

酒店業亦悲觀,因為不再有檢疫客,海外旅客亦未增多,本地客又改為出外旅遊,預計入住率會進一步下跌,如心酒店集團營運總監盧海明:「變了『0+3』,如果我的個人意見,香港居民反而會更多去外國,所以變相Staycation未必會是主攻(生意),反而我們希望可以(接待)多些外地旅客。」

他希望政府盡快做到「0+0」,航班數目回復正常,令更多海外旅客願意來港。

1. 盧先生:「之前要求在酒店隔離七天,變相浪費多一筆錢,浪費時間、無法請假,但現在『0+3』,會買機票、或者去短途旅行。(例如呢?想去哪裡?)哇!想回家鄉,想立刻去日本。」

傷民真係有趣:「封關」時期人人被逼留巷消費,正苦派消費劵,商家 happy 咗一陣之後就人心不足蛇吞象,就死𦧲要求適關;到得正苦減辣放寬入境限制,結果就變咗刺激傷民紛紛「返鄉下」消費的措施,傷巷市道仲衰咗。究竟「商界」係唔係真係咁倚賴「外部勢力」來巷設分部開會做生意?乜唔係千禧年以後都倚靠大陸同胞支撐,三年以來同內地通唔到關無哂自由行幫襯酒店、樓市、藥房、珠寶金行才是我城繁華鬧市要麼十室空其九,要麼變哂兩餸飯的主因?

0+3入境檢疫|「0+0」落實無期 盧寵茂:或增社區傳播風險 李家超:續爭取與內地通關 2022年09月23日

【有線新聞】不過部分商界爭取的入境檢疫「0+0」落實無期,當局解釋沒數據顯示「0+0」不會增加社區傳播風險。特首李家超說如果疫情可控,會有更多空間減少不便,包括繼續爭取與內地通關。

疫情封關三年,終於放寬至入境免隔離,但抵港首三天不能去餐廳吃飯,解禁至「0+0」未有時間表。

醫務衞生局局長盧寵茂:「我們沒有任何數據顯示『0+0』不會引致社區更高的傳播風險,因為我們知道來港旅客陽性比率仍是3%,這肯定是高於本地個案比例,同一時間有新變種病毒在世界各地出現,我們要緊密監察,確保新變種病毒不會來港,我不同意你說『0+0』沒風險。」

行政長官李家超:「疫情確診數字在我們可控範圍,我們當然有更多可能性,推行更多新措施令我們不便,或活動空間更大。」

另一樣不便就是與內地未通關,「逆隔離」未商討完成,但香港已經走先一步免隔離,李家超:「與世界接軌,以及與內地正常通關往來兩件事沒牴觸,兩件事亦積極爭取。我們要盡量將確診數字壓低,如果做到0,大家會拍手,大家有共同理念之下,我都相信雖然可能要一些時間去討論實際操作方案,但共同目標達到的機會是存在的。」

目標未達到之前,來港易及回港易率先放寬至不設限額,適用內地所有地方及澳門,李家超希望提供便利。

2. 李家超:「與世界接軌,以及與內地正常通關往來兩件事沒牴觸,兩件事亦積極爭取。...」

魔術師就唔多明點解「與世界接軌」以及「與內地正常通關往來」係「沒有抵觸」。「世界各國」都玩緊共存,變相提高咗病毒變異的風險,我城大開方便之門自然就會成為「國際新冠病毒變種中心」;大陸則嚴防死守,「國情」講到民眾好似好孱就算接種率高都會好易得重症好易死咁,同我城正常通關即係會令國家面對極大病毒爆發風險,危害國家安全。我城同得外國勢力接軌,又點可以話同國策無抵觸呢?

增5,190確診、多7人死 明起取消疫情記者會 張竹君:料疫情會與市民共存 2022年09月24日

【有線新聞】本港新增5,190宗新型肺炎確診,5,038宗是本地個案,多7名患者死亡。衞生防護中心指,要世界「清零」本港才能「清零」,估計疫情會與市民共存,隨着疫情緩和,疫情記者會星期日起暫停以新聞稿代替。

確診數字持續回落,衞生防護中心說疫情開始回穩,但難以估計會回落到多少,都有機會反彈。衞生防護中心傳染病處主任張竹君:「是否風土病要視乎全世界,因為香港是個對外的地方,去到(確診宗數)零的情況,我認為機會較小,因為始終要全世界都把個案全部清除才會有這個情況,新冠病情都可能會與我們並存。」

第五波疫情以來,持續了八個多月的每日疫情記者會暫告一段落,改為發布新聞稿,張竹君說是防疫措施調整的一種,多次被問到個人感受,她說不適宜講,但希望不用再主持。張竹君:「疫情維持了兩年多,政府都希望市民可以重回較正常生活,兩年多以來,感謝市民忍耐及對各種防疫措施的合作,希望大家可以繼續堅持及努力,我也希望這是最後一次記者會,我趁這個機會祝大家身體健康、生活愉快。」

3. 衞生防護中心傳染病處主任張竹君:「...去到(確診宗數)零的情況,我認為機會較小,因為始終要全世界都把個案全部清除才會有這個情況,新冠病情都可能會與我們並存。...兩年多以來,感謝市民忍耐及對各種防疫措施的合作,希望大家可以繼續堅持及努力,我也希望這是最後一次記者會,我趁這個機會祝大家身體健康、生活愉快。」

祝君BB真係辛苦哂,尤其是要以極高 EQ 應付那些 repeat 又 repeat、完全無 sense 的妓者問題),仲要留返係最後一日記者會講出「病毒不會在地球消失,所以一定會共存」呢個 inconvenient truth。在此魔術師點返隻歌俾祝君BB、同埋不時同佢拍檔出場的把聲好溫柔的醫管局高層何醫生(見伸延閱讀)聽:

賀國慶短片學生戴口罩吹笛 遭網民嘲諷冒犯 教局譴責欺凌行為 2022年09月23日

【有線新聞】教育局譴責有人網上欺凌在賀國慶音樂影片中,戴口罩吹奏笛子的學生。

教育局說學生配戴的是專業演奏用的口罩,目的是保障在場人士,批評網上有人嘲笑及醜化該名學生,以極度滋擾和冒犯言辭欺凌,令他們可能承受心理壓力和負面情緒,超越社會道德底線,用意跟言論自由完全無關,保留追究權利。

4. 教育局說學生配戴的是專業演奏用的口罩,目的是保障在場人士

譏笑欺凌固然不對,但魔術師關注的是拍呢段片時,全片「小演員」要住戴口畢打鼓彈古箏玩樂器,仲要打埋拳,背後的邏輯思維是甚麼?先不說在戶外打拳算是「劇烈運動」,有權唔戴罩以保呼吸暢順;而且一片大草地空氣清新,成Q日都口罩不離臉猶如進了毒氣室怕得要死,實在說不過去。

另外,所謂「保障在場人士」的說法亦甚為牽強:一來條片並唔係 live show,而係經錄製剪輯而成,亦即係話幕前幕後人員都係有限數兼且可追蹤;二來既是預先錄影,製作單位自然會要求幕前幕後人員在埋位前必然要做足核酸檢測或自我快測,風險絕對可控。

雖然唔知呢條片幾時拍,當時疫情嚴重性為何、同學們的接種率為何,但為今時今日「0+3」連入境旅客都可以自我申報的「防疫政策」下,在風險遠較難以追蹤的入境客為低的製作組人員來說,播出呢條片未免給人「out out 地」的感覺...就好似美源髮采到今日仲播曾江廣告一樣。

***

信報 2022年9月22日

余黎青萍抨港姐泳裝暴露 無綫譴責

監警會委員余黎青萍日前批評無綫電視的《香港小姐競選》,不滿參賽者必須穿上三點式泳衣參與問答環節,點名斥「曾志偉那些人,瞪大眼望到實」。無綫電視昨天發聲明強烈譴責相關言論,抨擊余黎作出惡意及不實指控,會保留一切法律追究權利。余黎亦發聲明解釋,她提出有關意見因警方闡釋保護易受傷害證人的措施,於是她拋出電視和電影帶有不少色情和暴力元素的問題。

日前警方在監警會會議上簡報保護易受傷害證人的程序。余黎青萍批評,現時電視、電影的色情、暴力元素非常泛濫,並以《香港小姐競選》為例,指參賽者要在冷氣房身穿泳裝,「着到少到不得了」,又被藝人曾志偉等主持「瞪大眼望到實」。她不解「點解要着三點式泳衣答問題?」敦促電檢處更嚴格審查節目。

點名曾志偉「瞪大眼望實」

無綫發聲明強烈譴責有個別人士指名道姓對無綫高級行政人員作出惡意及不實指控,不點名指余黎的言論沒有舉出其他電視台同樣舉辦相關選美活動,存在針對性。無綫斥有關人士刻意把《香港小姐競選》的傳統比賽內容,與虐待兒童、色情、暴力議題掛鈎,認為該人在公眾場合以監警會委員身份發表此等言論,有違道德之嫌,其不負責任的行為不但誤導觀眾及大眾,亦對參選《香港小姐競選》的女士構成不尊重及惡意誣衊。

余黎青萍發聲明指出,她提出有關意見因當時警方闡釋保護易受傷害證人的措施,並表示將與列出的相關部門合作。她認為尚有其他部門應與警方合作,於是拋出電視和電影有不少色情和暴力元素,警方應與電檢當局嚴格檢視影視指引,表明家長須關注子女情況。

5. 日前警方在監警會會議上簡報保護易受傷害證人的程序。余黎青萍批評,現時電視、電影的色情、暴力元素非常泛濫,並以《香港小姐競選》為例,指參賽者要在冷氣房身穿泳裝,「着到少到不得了」,又被藝人曾志偉等主持「瞪大眼望到實」。她不解「點解要着三點式泳衣答問題?」敦促電檢處更嚴格審查節目。

究竟監警會做乜怕會由「保護易受傷害證人的程序」講到「電視、電影的色情、暴力元素」,仲好似想搞埋道德重整會咁?定係學咗大陸嗰隻要「倡議」偽人肩負埋健康形象、三觀良好、同埋道德教化的責任?電影電視劇本唔夠偉光就過唔到審查?類似《滿城盡帶黃金甲》啲低胸古裝囡囡豈非都要在心口打哂格仔?

選美佳麗着泳衣谷住谷穿上高踭鞋答問,曾志偉又生得矮(老咗仲會縮水添!),視線唔係水平落在佳麗的心口上又係「行之有效」(對喜歡八卦的觀眾而言)或「行之無效」(對好似魔術師呢煩唔睇愚樂圈新聞的人而言),關監警會什麼事呢?唔明做乜要提選美做 example。係咪講緊個別黑警睇埋呢啲節目搞到會要阿仔一齊打JJ(見《新聞雜評(三百七十四)》)?依家街上都見到唔少巷女 bra top、緊身小背心、瑜珈褲,露吓事業線、小蠻腰、可愛的肚臍仔同埋 pat pat 到長腿的曲線,咁又是否「有傷風化」,使唔使好似「easy 蘭」咁要女性用黑紗包全身?

又,除咗「道德重整」係唔關監警會事之外,選美節目都好似唔關電檢處事。電檢處(電影、報刊及物品管理辦事處)係審查電影,電視節目有投訴應該係搵電檢處個阿媽通訊事務管理局喎!

***

警英領館外拘一男涉煽動行為 據悉曾吹奏《願榮光歸香港》 2022年09月20日

【有線新聞】警方昨晚在英國駐港總領事館外拘捕一名男子,涉嫌作出具煽動意圖的行為。 

有市民趁英女王國葬到英國駐香港總領事館外悼念。警方說周一晚約9時半,一名43歲男子在法院道1號附近,涉嫌作出具煽動行為被捕。據了解,被捕男子曾經吹奏反修例事件歌曲《願榮光歸香港》,警員之後帶走他。

6. 警方說周一晚約9時半,一名43歲男子在法院道1號附近,涉嫌作出具煽動行為被捕。據了解,被捕男子曾經吹奏反修例事件歌曲《願榮光歸香港》

啲黃人都幾有幽默感,前事頭婆入土為安,黃人就走去吹奏《榮光》去「悼念」,其實前事頭婆又關反修例乜事呢?人地係女皇,是超然在法律之上的喎,點修例法都動不了人地皇族一條汗毛喇!又,將《榮光》當成係送殯歌其實都幾啱黃黑今時今日的景況,藍營不始將其重新編曲,變成嗩吶版送班黃黑一程仲加諷刺喇!

***

伸延閱讀:

新聞雜評(三百七十四)

周日起停每日疫情記者會 政府:疫情漸趨穩定、調整風險傳達策略 2022年09月23日

【有線新聞】政府星期日起暫停每日疫情記者會。

疫情前年爆發以來,衞生署和醫管局大部分時間每日召開疫情記者會,交代新增確診、死亡或留院等個案,期間曾因疫情回落,未有新增源頭不明個案,短時間暫停舉行。

政府說本地疫情漸趨穩定,決定調整風險傳達策略,星期六最後一次舉行疫情記者會,星期日起以新聞稿公布個案數字。

疫苗疑慮未除 醫局員工拒針(東網 2021年5月19日)

36 則留言:

  1. //類似《滿城盡帶黃金甲》啲低胸古裝囡囡豈非都要在心口打哂格仔

    好多年前已可以CG解決,舊聞:港版《武則天》加衫封胸避暴「乳」

    回覆刪除
    回覆
    1. //好多年前已可以CG解決

      條褲穿窿都可以補嘅,不過一撻撻好核突咁解啫。

      刪除
    2. //究竟監警會做乜怕會由「保護易受傷害證人的程序」講到「電視、電影的色情、暴力元素」
      喺我印象"易受傷害證人"喺啲篤黑社會灰嘅證人,同三點式囡囡有咩關喺?唔著三點式喺唔喺要好似余老太咁遮到上頸又十幾廿層衫?
      「點解要着三點式泳衣答問題?」fair point,下次就搭嗰水池,擘一字馬壓腿熱身之後,再濕身嬉水,唔使考囡囡"智慧"了
      不過冇余老太提醒都唔知又喺選囡囡時間,其實仲有冇人care?

      刪除
    3. 余老太立馬比無線串, 當年又支持無上裝巴

      亞力士

      刪除
    4. 嘩,余老太後生時著衫款式竟然同老咗時喺一樣!呢一點就真喺冇"此一時彼一時"喇。

      //維城觸蹟就出post指「大台拎了我們找來的資料,然後斷章取義去批評余太『此一時彼一時』」
      竟然有人會為老太解畫,敵人的敵人便是朋友,原來最大敵人喺大台...

      刪除
    5. //竟然有人會為老太解畫,敵人的敵人便是朋友,原來最大敵人喺大台...

      黄人不嬲都好功利主義,敵友隨時轉,反面有如彈出彈入咁容易。

      刪除
  2. //其實前事頭婆又關反修例乜事呢?
    關,因為popo用咗前事頭婆"定下"嚟嘅煽動罪惡法XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 刑事罪行條例第九條

      「煽動意圖是指意圖 ——
      (a)引起憎恨或藐視女皇陛下本人、其世襲繼承人或其他繼承人,或香港政府,或女皇陛下的領土其他部分的政府,或依法成立而受女皇陛下保護的領域的政府,或激起對其離叛;或 (由1938年第28號第2條代替)
      ......」

      刪除
    2. 無論字面上點樣用釋義 patch 返回歸後係指中國政府和傷巷正苦,煽動法的「初心」始終是來自打擊對嬰國正苦和前事頭婆的不敬。

      又,正如我早前寫過,呢啲「常用」的控罪最好就執執佢,連字面上都唔好見到前事頭婆。

      刪除
    3. //其世襲繼承人或其他繼承人
      該煨,疑似戀童皇子都喺其他繼承人,連佢都唔可以講下? 呢啲蘇州C一講就"引起憎恨或藐視"喎

      //連字面上都唔好見到前事頭婆。
      的確--如果喺由一個王朝轉到另一個王朝(家鄉?),都可以話用萬能patch,但喺而家喺轉到一個截然不同嘅系統,"其世襲繼承人或其他繼承人"又算喺啲咩點patch呢?
      回歸都咁耐(仲未計之前鐵娘子PK之後嘅時間),假髮界連呢啲基本野都唔做?定喺我miss咗啲咩?

      刪除
    4. // 煽動法的「初心」始終是來自打擊對嬰國正苦和前事頭婆的不敬。

      在英女王國葬日,別人在英國領事館外面悼念時,這人唱起「港獨」歌而被控以一條原本是防止對英女王不敬的罪,實在十分諷刺。有沒有人在一片歌功頌德之聲中反思英國統治的本質呢?


      // 回歸都咁耐(仲未計之前鐵娘子PK之後嘅時間),假髮界連呢啲基本野都唔做?定喺我miss咗啲咩?

      真正理由是沒有迫切性,還是「人心未回歸」?前幾日傳出政府想改以女王命名的基金,看來又會有反對聲音了。

      刪除
    5. //假髮界連呢啲基本野都唔做?
      //沒有迫切性

      應該都係不做不錯的心態。反正用釋義一條萬能 key patch 哂,總好過逐條搵嚟改,一陣改漏咗又俾人話。

      第1章 《釋義及通則條例》

      附表8
      [第2A(3)條]
      原有法律中的詞語和詞句在1997年7月1日及之後的解釋
      21.任何保留女皇陛下,其世襲繼承人及繼位人的權利的條文,須解釋為保留中華人民共和國中央人民政府及香港特別行政區政府的根據《基本法》和其他法律的規定所享有的權利。

      刪除
  3. //大陸則嚴防死守,「國情」講到民眾好似好孱就算接種率高都會好易得重症好易死咁//

    之前事頭婆喪禮, 王岐山先比連登仔串, 全世界喺人哋個喪禮上都冇戴口罩, 係佢先戴,搞到成個東亞病夫咁有辱國體

    亞力士

    回覆刪除
    回覆
    1. 以風險管理角度而言,王岐山戴口罩有佢嘅理由:一來各國都係共存派,其領導人及使節團隊有無人中招好難講,傳播風險不小;二來查你先同燈神都好似「行將就木」咁款,萬一去完喪禮之後 die with COVID19 ,王岐山等人可以免除傳播「China virus」的嫌疑也。

      刪除
  4. // 有線新聞:他(如心酒店集團營運總監盧海明)希望政府盡快做到「0+0」,航班數目回復正常,令更多海外旅客願意來港。

    // 乜唔係千禧年以後都倚靠大陸同胞支撐,三年以來同內地通唔到關無哂自由行幫襯酒店、樓市、藥房、珠寶金行才是我城繁華鬧市要麼十室空其九,要麼變哂兩餸飯的主因?

    記得近年有些本土派(當時未叫黃黑人士)說要吸引外地旅客,不要大陸旅客。香港人幾時才能接受香港對旅客的吸引力已不似當年(六十至九十年代)?有甚麼能吸引外國人不遠千里而來?


    // 魔術師就唔多明點解「與世界接軌」以及「與內地正常通關往來」係「沒有抵觸」。

    可能李家超將香港分兩半,「與內地正常通關往來」區用閉環管理。 :D :D


    // 祝君BB真係辛苦哂,尤其是要以極高 EQ 應付那些 repeat 又 repeat、完全無 sense 的妓者問題

    有點懷念利君雅,起碼有火花。 :D


    // 有線新聞:教育局譴責有人網上欺凌在賀國慶音樂影片中,戴口罩吹奏笛子的學生。

    有某前蘋果日報專欄作者,在九月廿三日寫:「香港『教育局』為賀中共国慶,近日組織了四十一間本地中、小學的四百多名學生,拍攝一段叫《少年中國說》的音樂宣傳片(注1)。但見片中年輕學生,無論唱歌、跳舞、打鼓、吹簫,一律像王岐山送殯那樣,口不離罩,全無勃發的朝氣,而歌詞卻唱着『少年強則國強』、『潛龍騰淵,鱗爪飛揚,乳虎嘯谷,百獸震惶』,聲畫分離,實在非常諷刺。」

    他卻在九月廿四日對號入座,寫道:「我沒有嘲笑學生,我是嘲笑『教育局』及蔡若蓮。身為教育工作者,公然扭曲梁啟超經典文章的主旨,誤導大眾,才是『超越社會道德底線』,令人齒冷。」

    抽水抽到記憶衰退? :D


    // 就好似美源髮采到今日仲播曾江廣告一樣。

    致敬?慳錢?記得某年有電台藝員逝世,他的聲音(電台jingles、廣告)即日消失。

    回覆刪除
    回覆
    1. //甚麼能吸引外國人不遠千里而來?

      應該係大行依然對 expat 不錯,人工高福利好稅收又低,仲有巷女搶住用 pat pat 打招呼。

      //「與內地正常通關往來」區用閉環管理

      我始終係對從沒考慮「即日來回」的解決方案感到困擾。

      //我是嘲笑『教育局』及蔡若蓮。身為教育工作者,公然扭曲梁啟超經典文章的主旨,誤導大眾
      黃人成日都錯重點。好似早前中國女排戴口罩出賽咁,明顯就係防疫「死政策」不曉得變通;今次呢個MV都係一樣,既然傷巷可容許入境旅客3+4、0+3,點解可以做足檢測有哂名單追蹤的幕前幕後人員在攝錄時防疫有如防賊咁?

      //致敬?慳錢?

      我諗你會錯意。我只是舉例比喻,並沒有真正發生「現時都仲播緊曾江廣告」。

      刪除
    2. //某前蘋果日報專欄作者
      睇提示已經估到係邊位KOL。睇下佢個fb page。果然係佢。
      啲位KOL應該讀過下書,會咬文嚼字但邏輯欠奉,有時連事實基礎都未搞清。
      佢吸引讀者的手法係:
      (1) 怨婦mode: 基本上每一篇文都離唔開對一切唔黃的人事冷嘲熱諷。就算講文學、講佢隻貓病左,都會拉扯到去佢有感內地同香港政府/藍絲/小粉紅的不堪。
      (2)cherry picking: 好似有研究過先出文,但用於分析的基礎資料都可以錯。例如佢話柬埔寨西港未有一帶一路前只係漁村。係一帶一路的資金流入搞賭但連賭都搞唔成,黑幫就只好去玩電騙云云。但其實查下就知未有一帶一路前西港已經係網絡騙案熱點。
      (3)語言加文史學家上身: 凡有黃人唔順眼的人引經據典,佢就會跳出黎話人地冇睇過原文。唔係好關事的時候都要引下文作下詩顯示有料到。 7左講錯野會認錯但同時會拉其他人落水。例如認解錯英文諺語every cloud has a silver lining時話楊鐵樑都係同佢一樣咁錯。
      (4) 邏輯唔合格: 好似佢引晒古文話英女皇直頭係古人眼中明君。但查實英女皇下放權力只留財力同中國古時的君主冇可比性。比喻不倫。
      但寫這樣質數的文,黃人都仲叫佢馮翁甚至俾錢去patreon 睇佢其他文,都咪話唔係另一種成功。

      刪除
    3. //身為教育工作者,公然扭曲梁啟超經典文章的主旨,誤導大眾,才是『超越社會道德底線』
      //3)語言加文史學家上身:
      呢位酸秀才就喺鐘意賣弄中英文拉丁古XX文之類,當然會錯重點,因為佢嘅重點就喺要賣弄。我就真喺唔明帶罩唱歌點會『超越社會道德底線』,妹妹唔帶"罩"或喺"冷氣房着三點式"唱就話啫XD

      不過我同情地理解,正苦可能有小小怕啲刁民話點解班細路唔使戴我地要戴,如果真喺咁,其實喺節目前可以打一句話做足測試etc,高鋒期好多米帝電視節目都喺咁做。如果唔喺咁當年有限聚令電視咩都唔做得,打嗰前事頭婆張相播國歌了。

      刪除
    4. 「馮翁」鴻文連結在此

      //佢嘅重點就喺要賣弄
      //啲位KOL應該讀過下書,會咬文嚼字但邏輯欠奉,有時連事實基礎都未搞清。

      我平日無乜點睇佢啲文,難以評論其寫作風格,淨係知道以前毒果有咁嘅一位專欄作家。黃人不嬲好文青味鐘意引經據典,引得啱當然無問題,但以黃人不學無術志大才疏的德性,引喻失義捩橫折曲卻是常態。

      //「少年智則國智,少年富則國富,少年強則國強,少年獨立則國獨立,少年自由則國自由(⋯⋯)」少年連「獨立」的能力也沒有,何來自由?

      單就呢篇馮氏鴻文,我一跳到尾見到又借啲易講歪理為「巷蜀」張目,即時成篇啱想睇矣!

      //同情地理解,正苦可能有小小怕啲刁民話點解班細路唔使戴我地要戴,如果真喺咁,其實喺節目前可以打一句話做足測試etc

      exactly。其實依家所有電視台新聞主播在報新聞時都無口罩,由CCTVB到黃Viu拍劇演員一樣係無罩,呢啲都係以風險為本的理性行為,有常識者都唔會深究。當然,傷巷正苦怕咁班黄人找碴,都係「可以理解」(但我個人來說就不同意)的。

      刪除
    5. // 我諗你會錯意。

      是會錯意,抱歉沒看清。


      // 睇提示已經估到係邊位KOL。

      感謝匿名君(是忘了留名嗎?)、ec君及魔術師兄分析該人寫作技倆。香港人可能人儍錢多,不少KOL的Patreon也有很多人支持。

      令我憤怒的是他不認嘲笑學生,及留言者是非不分。

      「但見片中年輕學生,......口不離罩,全無勃發的朝氣,而歌詞卻唱着『少年強則國強』、『潛龍騰淵,鱗爪飛揚,乳虎嘯谷,百獸震惶』,聲畫分離,實在非常諷刺。」

      「我沒有嘲笑學生」

      刪除
    6. 等我遲啲寫篇思辨練習題。

      刪除
    7. //令我憤怒的是他不認嘲笑學生,及留言者是非不分。

      C君唔駛為這KOL勞氣。佢同佢的支持者一向如此。

      之前王俊彥亂up話林鄭去左英國。「馮翁」分明係信晒仲出文諷刺叫林鄭現身。之後發現原來唔係事實就出文批評「手足」王俊彥,而唔係諗下自己點解相都冇張都信(不過黃絲一向都係佢地覺得啱feel就係事實唔講證據,有反證都係假的)。

      而佢的fans當佢的文係聖經咁睇,鮮有人double check佢的言論。早前689喺FB出文,引Daily Mail報導話日光日白英國街頭有人持刀搶遊客Rolex而警察25分鐘後先到。「馮翁」出文話689亂翻譯,報導冇提被搶的係遊客及目擊者係話感覺警察到場冇25分鐘咁耐。又話689的文章只會呃到唔識英文的藍絲小粉紅。但查實Daily mail係有兩篇報導訪問唔同目擊者。「馮翁」睇的根本唔係689談論的那篇。而留言的沒有一個真的去睇下Daily Mail就自認好識英文。非常搞笑。

      唔好意思我係新黎的沒有為意要留名。大家可叫我Man。多多指教。

      -Man

      刪除
    8. 我隱約記得呢位KOL同陶偽才子有過牙齒印(好似喺當年me too時),都俾十九恥笑過亂拋書包。我淨喺覺得佢好不甘寂寞,覺得讀咗咁多書學咗N國語言要大家都要知,但喺可惜佢技止此耳...

      刪除
    9. //佢的fans當佢的文係聖經咁睇,鮮有人double check佢的言論。
      ////我淨喺覺得佢好不甘寂寞,覺得讀咗咁多書學咗N國語言要大家都要知,但喺可惜佢技止此耳

      KOL的「創業夢」就係要將「刷存在感」轉化為收入,心靈上、物質上都等益;而粉絲們又可以有個偶像以供課金,滿足空虛心靈,此乃 win-win solution 也。

      //我係新黎的

      歡迎多啲嚟坐!呢度留言嘅網友普遍質素高又有心,可以學到好多嘢的。

      刪除
    10. // 等我遲啲寫篇思辨練習題。

      期待!

      // 大家可叫我Man。多多指教。
      // C君唔駛為這KOL勞氣。佢同佢的支持者一向如此。

      幸會!謝謝,我只是一時睇唔過眼。:) 感謝您分享他的知錯未能改。我最初留意他是他預告一連幾日爆某術數界人士的料,原來大部份是十年前在討論區登的舊料。針對此術數界人士的原因是他是「藍」的。


      // ec君:都俾十九恥笑過亂拋書包

      給一個成日搞錯事實的人恥笑,更覺羞家。:D


      // 而粉絲們又可以有個偶像以供課金......

      很多人不再信政府及專業人士,卻改信網上KOL,是否普遍地失去理性?

      刪除
    11. //術數界人士

      呢一篇(竟然是大妓院文章)?
      馮睎乾:【葉漢良專訪】從填詞到斗數(下)

      //改信網上KOL,是否普遍地失去理性?

      信仰呢樣嘢無理性可言。

      刪除
    12. // 呢一篇(竟然是大妓院文章)?

      多謝介紹,但我指的不是這篇。系列文章登在《蘋果日報》,現在要到「聞庫」找了。

      刪除
    13. 個 Menu 得兩個 options: 毒果、臘腸,即時無與緻 click 入去 XD

      刪除
    14. //《聞庫》:「文庫」(bibliothèque)一詞最早源於 19 世紀法國出版家路易·哈謝特,原指將不同的作品集合於一個標題下,

      「馮翁」: bibliothèque 明明喺來自拉丁文bibliothēca (“library”), 古希臘文βιβλιοθήκη (bibliothḗkē, “book-room”),聞褲誤導大眾,是『超越社會道德底線』,令人齒冷。

      刪除
    15. //歡迎多啲嚟坐!呢度留言嘅網友普遍質素高又有心,可以學到好多嘢的。

      好的:) 其實最初會留言都係因為見魔術師同呢度嘅網友有獨立思考又可以理性討論。十分難得。


      //我最初留意他是他預告一連幾日爆某術數界人士的料,原來大部份是十年前在討論區登的舊料。針對此術數界人士的原因是他是「藍」的。

      講穿左佢就係嗰種一邊話689無野做日日咬住喺蘋果登廣告嘅商家/羅冠聰唔放,但一邉又自己日日四圍搵藍絲/小粉紅不是大造文章嘅小人。

      我會留意佢,最主要係因為有黃絲朋友話自己返工搵錢嘅其中一個動力係去Patreon貨金睇馮翁大作... 加上一向習慣黃藍的資訊都睇下方便留意自己有冇資訊誤區,所以先會分析佢嘅文。


      //「馮翁」: bibliothèque 明明喺來自拉丁文bibliothēca (“library”), 古希臘文βιβλιοθήκη (bibliothḗkē, “book-room”),聞褲誤導大眾,是『超越社會道德底線』,令人齒冷。

      真係盡得馮翁精髓! 哈哈!

      - Man

      刪除
    16. 打錯字了,課金才對。
      - Man

      刪除
    17. // 其實最初會留言都係因為見魔術師同呢度嘅網友有獨立思考又可以理性討論。十分難得。

      三人行必有我師也!

      //是『超越社會道德底線』,令人齒冷。
      //真係盡得馮翁精髓!
      龍蝦:呢個蔡仔強真係又克毒又涼薄!

      //最主要係因為有黃絲朋友話自己返工搵錢嘅其中一個動力係去Patreon貨金睇馮翁大作...

      喔... 咁究!係馮翁收得貴,定係貴友收入低?竟然做工資的目的就係課金,呢啲真係人血饅頭嘞!

      刪除
    18. // 個 Menu 得兩個 options: 毒果、臘腸,即時無與緻 click 入去 XD
      // 明明喺來自拉丁文bibliothēca (“library”), 古希臘文βιβλιοθήκη

      笑死。:D
      可調整心態,當自己去廢墟探險。


      // 最主要係因為有黃絲朋友話自己返工搵錢嘅其中一個動力係去Patreon貨金睇馮翁大作

      您這位朋友是否喜歡搞笑?

      刪除
  5. //「國情」講到民眾好似好孱就算接種率高都會好易得重症好易死咁,//
    大陸既國情係"好易鬧事", 主被動既鬧事
    上海上等人"無菜食, 餓莩遍野"都只算小CASE
    之前上海封城就有單打大交, 吹到"國家苛政, 官逼民反, 民變四起"
    單野其實係要和租客由A區搬過去B區, 清空部份小區用泥配合防疫

    而疫情最嚴重問題係既擊破醫療系統
    引泥既國情係醫鬧: 醫療事故引致的鬧事
    病人家屬圍醫院, 殺醫生, 耐唔時都有一單
    如果大陸醫療系統被擊破, 收唔到部份病人, "民變四起"係必然發生
    係想像到最似發動下一輪8X8 攻勢既劇本

    --Dogdogchi

    回覆刪除
    回覆
    1. //大陸既國情係"好易鬧事", 主被動既鬧事
      //引泥既國情係醫鬧: 醫療事故引致的鬧事

      傷巷的「醫鬧」最多就係搵蟻員幫手開記招在鏡頭前哭訴,跟大陸郁啲就動手動腳仲隨時搞出人命的「鬧事」斯文得多。淨係以呢一點嚟睇,傷民的「文化素養」的確較高 - 當然呢班慣咗動手動腳的大陸同胞是否來自「發展中城鄉」,教育程度根本唔態該同傷民比,那就是另外要考慮的因素了。

      刪除