2022年11月11日 星期五

四季茗茶精選(2022)

每年11月初都會收到英記茶莊(08241.HK)的FB溫馨提示,周年大減價又嚟喇,全線正價貨品八折,正是魔術師一年一度入貨的好時機:

1. 春天(正月、二月、三月)飲花茶。

由於只有香片一個選項,只需「補倉」白龍珠香片便成。

魔術師茶葉選擇:白龍珠香片

2. 夏天(四月、五月、六月)飲綠茶。

照舊都係龍井與碧螺春的選擇。基於雀舌龍井尚有存貨,於是補入獅峰龍井與碧螺春便是。極品龍井貴但唔啱飲,以魔術師口味來說,雀舌龍井最啱飲。

魔術師茶葉選擇:獅峰龍井、雀舌龍井、碧螺春 

3. 秋天(七月、八月、九月)飲青茶、岩茶。

選項有鐵觀音、鳳凰單欉、烏龍、與及白茶中的白毫銀針(維基 Mall 無售)。之前有網友介紹鳳凰單欉,的確係好嘢。由於今次個 list 隻隻都好飲,魔術師本季消耗特多,所以每隻都要入返啲貨:

魔術師茶葉選擇:貢品觀音王、鳳凰單欉、人參烏龍、白毫銀針

4. 冬天(十月、十一月、十二月)唔飲紅荼飲普洱(黑茶)。

家中已經存有「家藏普洱」(好似話係十二年陳生茶)同「頂舊普洱」(好似話係九年陳熟茶),只需補入「遠年普洱」(好似話係六年陳);但以口味來說魔術師喜歡便宜一點的「遠年普洱」(「真.普洱」反而嚐不出分別?),CP值反而較高。

魔術師茶葉選擇:家藏普洱、頂舊普洱、遠年普洱

***

既然英記在維基 mall 有網店,魔術師當然有買盡買,事關網購有唔少信用卡都有折扣優惠也:

(圖片來源:HKTV Mall > 英記茶莊, captured on 9 Nov 2022)

更何況茶葉呢味嘢,掃親貨閒閒地都成千蚊,又有得免運費送上門呢!

至於網店無售嘅茶葉,魔術師就要移一移玉步去荃灣買了,誰叫英記在屯門的分店早幾年就摺咗咩!

***

伸延閱讀:

賽馬會擁抱健康中醫計劃 > 養生學堂 > 書藉 > 第二章 茶葉.譽為萬病之藥 > 四季飲茶有唔同?

25 則留言:

  1. 魔兄, 茶葉相比茶包, 茶味是否提升好多?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我都係懶洗茶壺,走去日本城買茶袋入住啲茶葉嚟沖,有一次個茶袋摺得唔好,啲茶葉漏哂出嚟,結果飲起來口感與回味更佳,應該都係封在茶袋中茶葉未能完全出味吧。
      當然,坊間的平價茶包跟英記的質素有一段距離,而且英記都有平價款式斷兩裝散賣,可以試吓,例如普洱、龍井來說跟現成茶包應該飲得出分別。

      刪除
  2. 我都好鍾意飲茶,如果去酒樓我都自己帶茶葉
    家里都有茶葉,但我發覺家人都好懶,所以另外買左紅茶茶包
    咁D懶人就沖茶包囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,我係去日本城買茶袋自製茶包,帶返公司飲都方便 XD

      刪除
    2. 我係用living plaza買原色大咖啡瀘紙自製茶包, 因為驚茶袋都係塑料製

      亞力士

      刪除
    3. //驚茶袋都係塑料製

      防疫幾年,都「食」咗唔少塑料「調味」(外賣盒)。

      刪除
  3. 最貴那隻龍井係明前極品龍井,2両$600,唔知會唔會好飲過雀舌龍井

    回覆刪除
    回覆
    1. 我兩隻都飲過,覺得雀舌對自己口味多啲。

      刪除
  4. 我喜歡飲茶那份回甘的感覺,請問英記那些款式的茶葉飲落有咁既感覺?還是要買貴價款先有咁既感覺?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己就比較欣賞雀舌龍井,白毫銀針,同埋家藏普洱。不過口味呢樣嘢人人唔同,英記有得斷両賣的,你可以去門市買少量睇吓啱唔唔飲。

      刪除
    2. 謝謝你,我會嘗嘗

      刪除
    3. 爬了魔兄幾年來的 "四季茗茶精選" blog 文和留言,結果今天買了白龍珠香片、鳳凰單欉、人參烏龍,再買了英德紅茶和特級雲南普洱,認真地投入中國茶的世界。

      刪除
    4. 恭喜買咗份聖誕禮物俾自己!英記每年11月有8折優惠,我都係等有折扣一次「性入」貨 XD

      又,白龍珠香片真係超級香!

      刪除
    5. 我心急,等唔到下年11月了~~

      刪除
    6. 唔知係咪傳統, 我 發覺仲有幾間茶莊都係11月做特價, 例如祺棧

      亞力士

      刪除
    7. //等唔到下年11月

      早買早享受!折扣日可以留返嚟買貴嘢 XD

      //仲有幾間茶莊都係11月做特價

      可能想趁冬天清存貨。

      刪除
    8. 試左白龍珠香片和人參烏龍,覺得白龍珠香片聞落真係好香,但味道就係人參烏龍更明顯,而且有甘味。想請教魔兄,我都係入茶包,入兩 tea spoon 茶葉 (約 5g) 落一包算唔算過多;另外,我問過2間分店職員,一個話飲人參烏龍時,沖第一次熱水,要將水倒左去,因為茶葉唔乾淨,另一個就話人參烏龍表面有人參粉,所以唔好沖第一次熱水時將水倒左去。完全相反的意見,你有何看法?

      刪除
    9. //入兩 tea spoon 茶葉 (約 5g) 落一包算唔算過多

      係多係少視乎你沖幾多泡同埋喜歡濃定淡,無話一定標準,睇自己口味需要囉。

      //一個話飲人參烏龍時,沖第一次熱水,要將水倒左去,因為茶葉唔乾淨,另一個就話人參烏龍表面有人參粉

      沖完第一次之後倒咗去似係玩茶藝多過「洗茶葉」 XD。不過睇百度都好似可以用第一泡奉客的;而洗走「人參粉」就更神奇,因為花旗參/人參粉係加工時加入,烘焙完之後都應該跟茶葉融為一體,唔會「洗咗去」(沖咗第一泡出咗味就真)。

      百度百科:人參烏龍

      刪除
    10. 我聽落都覺得怪怪的,所以我沖第一次,都係浸 2-3 秒熱水,即倒,當洗茶葉。下次唔搞洗茶葉了,飲左肚瀉才算 XD

      刪除
    11. //飲左肚瀉才算

      我飲咗咁多年都無事,驚有事去谷針,心理上要有安全感多啲。 XD

      刪除
  5. 英記現在 HKTVmall 有農曆新年優惠,指定禮盒套裝買2件八折,優惠期至2023年1月31日

    回覆刪除
    回覆
    1. 禮盒裝的大多是入門版茶葉(其實已相對坊間超市那些品牌「有茶味」),如不太講究的話不妨一試。

      刪除