2022年11月25日 星期五

A long and lasting love

魔術師多年以來都係德國隊球迷(可不是勝利球迷),可惜今屆世界盃三場分組賽其中兩場都係開 3:00am,無緣睇直播;唯一可以睇的說係尋晚日耳曼對倭寇,結果又係步 Don't Cry for me 後塵先勝後敗輸俾太空翼,嘥哂魔術師成擔心機提早收工趕返屋企睇波!睇怕德國隊今屆又係分組賽出局...

(圖片來源:FIFA+ > FIFA World Cup Qatar 2022 > Teams > Germany, captured on 24 Nov 2022) 

呢隊德國隊,花埋啲心機搞小動作支持乜Q「彩虹小眾」(LGBT 真係強勢,無人敢得罪班左膠大愛包容),波又唔見你踢得好,真係本末倒置!

【世界盃】被禁戴彩虹臂章上陣 德國隊員賽前掩口抗議國際足協 2022年11月23日 週三 下午9:47

世界盃今年在卡塔爾舉行,國際足協(FIFA)早前阻止多隊歐洲球隊戴上代表多元化及互相尊重的「One Love」彩虹臂章,更揚言若戴上彩虹臂章,會即時被罰黃牌。德國今日(23 日)晚上對戰日本,德國隊長沒有戴彩虹臂章上陣,所有德國隊員賽前合照前,全隊以手掩嘴。多間外媒指,此舉是向國際足協抗議,意指對方限制言論自由。

據《The Athletic》報道,有關舉動是德國隊一同決定。德國足總亦發聲明,指彩虹臂章可展示德國隊價值。訊息與政治無關;亦因牽涉人權而來得重要,沒有任何商量餘地。

率先作賽的英格蘭隊長哈尼簡尼在日前賽事未有戴彩虹臂章上陣。賽前英格蘭、威爾斯、比利時、丹麥、德國、荷蘭、瑞士足總發聯合聲明,確認不會讓隊長上場時戴彩虹臂章。

***

皇國是傷民「鄉下」,撳撳吓 FB 就見到黃C獵人熱烈慶賀鄉下隊擊敗德國隊(「激動到喊出嚟」,黃人成日都咁感情豐富),跟手仲有個不知真假的讀者投稿米帝愛情故事:

移民重要? 定或一段10年感情重要?

上年和男朋友約好申請BNO visa一齊去英國生活,我地係獨立申請,好快大家都批咗,點知佢又話唔捨得份人工,想做多一年至辭職走,叫我先到英國打點好,佢跟住就嚟。

我一個人拖住兩個匧出發,嚟到無親人無朋友,又無車牌;一個人孤零零,剛嚟到天氣凍,我氣管差,試過病咗成個月,日日叫外賣食,打俾男友喊,叫佢快啲嚟,佢就話等多陣。

捱過咗冬天,男友又話不如買間屋收租,有穩定收入就大家都安心啲,我聽佢講去睇樓買屋,兩個月前收屋,諗住佢都差不多時間嚟英國陪我。

點知佢又話等多陣,我真係唔想再LD拍拖,平時靠視像whatsapp傾偈,成日只有自己一個人,我都試過識朋友,但年紀相約嘅好多都要返工,雖然佢地知道我只有一個女仔,又無車,有時都會問下我有無節目,去玩都預埋我,但始終一個人好寂寞,好想男友在身邊陪住。

上個月我忍唔住飛返香港, 算係和男友「攤牌」,問佢幾時過去英國,我終於發現,原來佢根本唔想走。本來諗住等到佢嚟到英國,我地就結婚,我地拍拖十年,佢平時對我真係好好,我留喺香港大半個月,佢放工就返屋企陪我,放假我地就去睇戲行街買嘢,好開心;我知佢想我留低,但我好想把握今次 BNO visa 移民英國,將來有本外國護照在手,到時留低又好,返香港都好,至少有選擇。

我男友話,佢覺得香港生活適合佢多啲,有得夜蒲又多嘢食, 去到英國一定唔慣!

我唔係好明,佢既然咁諗,當初做乜應承我一齊去英國?仲話去到英國就結婚。

而家佢話可以等,等我五年後入籍返嚟香港,佢有假期就飛嚟英國陪我,我又每年有180日可以飛返香港, 計起上嚟,真正分開嘅時間都唔係好多!

佢講就易,佢係香港有工返,有朋友,有屋企人;我就一個女仔係英國孤零零,真係好難捱!我唔想放棄移民機會,但唔想自己一個人留係英國,我更加唔捨得放棄呢段十年感情,佢話會等我,邊個保證到?

而家我已經飛返咗英國,早排香港人聚會識咗個男仔,佢成日約我出去食飯,又車我周圍去玩,我覺得已經係精神上出軌,但我真係唔想日頭夜晩都只有自已一個人,諗緊係咪要和男友再「攤牌」,佢再唔過嚟英國就不如分手?

1. 上年和男朋友約好申請BNO visa一齊去英國生活,我地係獨立申請,好快大家都批咗,點知佢又話唔捨得份人工,想做多一年至辭職走,叫我先到英國打點好,佢跟住就嚟。

呢位黃C巷女個男友囝囝咁鍾意返工,黃極都有限!

2. 我一個人拖住兩個匧出發,嚟到無親人無朋友,又無車牌;一個人孤零零,剛嚟到天氣凍,我氣管差,試過病咗成個月,日日叫外賣食,打俾男友喊

學 ec 話齋,我城就話公共交通方便啫,去到外國一定要識揸車。又,黃C巷女真係「東亞病婦」,後生囡一病就成個月,又易喊...做乜黃人都好似喊包咁㗎?

3. 男友又話不如買間屋收租,有穩定收入就大家都安心啲,我聽佢講去睇樓買屋,兩個月前收屋,諗住佢都差不多時間嚟英國陪我。

買樓好似買棵菜咁,咁有錢又點會寂寞,買隻鴨仔返嚟玩吓都得喇!

4. 我終於發現,原來佢根本唔想走。...我知佢想我留低,但我好想把握今次 BNO visa 移民英國,將來有本外國護照在手,到時留低又好,返香港都好,至少有選擇。

又係呢啲保險心態?不過條囝囝又幾特別,唔通佢真係諗住食硬條黃C巷女,要佢一個「買保險」就得,自己淨係靠食拖鞋飯人藉米帝?

5. 我男友話,佢覺得香港生活適合佢多啲,有得夜蒲又多嘢食,去到英國一定唔慣!...而家佢話可以等,等我五年後入籍返嚟香港,佢有假期就飛嚟英國陪我,我又每年有180日可以飛返香港

原來囝囝喜愛夜蒲,寧可「受惡法管治」都唔捨得走(比卡超應該搵佢做「搶人才計劃」的袋炎人),將黃C巷女賣咗豬仔去米帝5+1,正式叫人衝自己鬆,條黃C巷女又信呢吓嘢至抵死(不過層樓應該係黃C巷女名,無益到條囝囝)。

6. 早排香港人聚會識咗個男仔,佢成日約我出去食飯,又車我周圍去玩,我覺得已經係精神上出軌

「香港人聚會」?又係嗰啲英文都唔識多幾句,去到外國只能搞小圏子圍爐取暖的首觸?

***

申請BNO Visa 嚟英國,我係好認真和男朋友傾過, 大家都覺得ok 至一齊申請,到批咗佢又「縮沙」,叫我出發先,佢一年後至過嚟。

好啦!我自已一個人到咗英國,開始時租bnb ,之後租share room ,最近仲去睇樓買屋,搞咗咁多嘢,佢都仲未肯過嚟英國。

本來諗住大家嚟到英國就結婚,而家就變咗LD拍拖 ,我唔知佢係香港係咪風流快活,我就好孤單,好悶!

我本來都唔鍾意出街,喺英國又未搵到工,無乜朋友,又無車牌,更加少出去;早排我住嘅地區舉行香港人集會嘅活動,咁啱識到幾個香港男仔,大家年紀相約,佢地都好nice ,知道我一個女仔又無車,耐唔耐就約我食飯遊車行,去附近景點或town仔逛下。

其中一個男仔,英文麻麻,佢話搵到份工返工廠,問我返唔返,佢可以揸車接埋我返工放工。

咁我呢幾個月都係自已鬱係屋企,有工返都幾好,至少每日有人陪下傾偈。

佢有時又會約我放工後一齊食飯,佢話想搵飯腳,大家又可share飯錢,咁我本身都唔想一個人食飯,有佢陪下,人都開心番啲。

開始時我都有話佢知我男朋友在香港,但越來越熟,㞊開始覺得佢唔係咁想聽我講男朋友嘅嘢,我又唔想佢唔開心,都盡量唔提。

其實我地都幾投契,食飯有時都會揀同一個餸或同一個餐,成日傾偈都唔悶。有次食飯後,佢上嚟我屋企繼續傾,傾到差不多天光,於是佢就係梳化瞓,算係第一次嚟我屋企過夜。之後又有晚睇完戲,第二朝要一早返工,我就話不如你嚟我屋企瞓,唔駛你第二朝一早揸半個鐘頭嚟接我,佢嗰晩都係瞓梳化!

而家佢每星期都有一、兩晩嚟我屋企過夜,日對夜對,已經熟到乜都講,只係有默契唔講我男朋友。

我都唔知而家自已算唔算偷情?我好想有個男人係身邊,但我都唔知同佢算乜嘢關係?我地連手都無拖過,但周圍嘅朋友都當我地係一齊,佢又無特別否認喎!

我梗係無同我男友講有男仔嚟我屋企過夜,佢12月中會飛嚟英國陪我過聖誕,我會再俾一次機會佢,究竟幾時嚟英國陪我,佢再拖,我諗我應該會提出分手,我唔想呢幾年係英國是一個人孤零零,我忍受唔到了!

7. 其中一個男仔,英文麻麻,佢話搵到份工返工廠,問我返唔返,佢可以揸車接埋我返工放工。咁我呢幾個月都係自已鬱係屋企,有工返都幾好,至少每日有人陪下傾偈。

唔通魔術師估錯咗,黃C巷女的英文好,才會去 comment 廠仔首觸的英文差?又,黃C巷女滿淪落到要返工廠咁陰功,大把老粗,巷女頂得順㗎嗱?

8. 其實我地都幾投契,食飯有時都會揀同一個餸或同一個餐,成日傾偈都唔悶。有次食飯後,佢上嚟我屋企繼續傾,傾到差不多天光,於是佢就係梳化瞓,算係第一次嚟我屋企過夜。之後又有晚睇完戲,第二朝要一早返工,我就話不如你嚟我屋企瞓,唔駛你第二朝一早揸半個鐘頭嚟接我,佢嗰晩都係瞓梳化!

真係當讀者傻,條黃C巷女姣成咁,都只係叫首觸廠仔訓梳化,邊有咁純情呀!?

***

就快聖誕,係我第一年喺英國過嘅聖誕節,亦係拍拖10年以來,可能第一次孤零零過嘅聖誕節。

男友本來話12月由香港飛嚟英國探我陪我過聖誕;點知佢琴日先同我講佢唔嚟喇,話佢朋友約佢去日本玩,仲話幾年都無去過日本,叫我快啲買機票,咁大家可以分頭飛日本見一齊過聖誕。我啱啱至返咗香港陪佢大半個月,返嚟都唔夠兩個禮拜,我唔想再飛啦,但唔飛又唔知要等幾耐至可以見到佢…我真係唔想自己一個人過聖誕。

本來預佢嚟英國就同佢攤牌,問佢幾時辭咗香港份工嚟陪我。果時講好咗一齊申請BNO Visa就去英國就結婚。而家我都嚟咗一年,仲聽佢講連屋都買埋,結婚場地、影婚紗相我都搵哂資料等佢拍扳;而家又話要改飛日本玩,我真係好嬲!

我覺得佢唔係無誠意同我結婚,我飛英國之前佢話已買咗鑽石戒指求婚。嗰刻我好感動,我問佢身邊啲朋友,個個都話佢係香港無識第二個,而我都信佢無背住我溝女,但每次追問,佢都話遲下先,咁要遲到幾時?次次都因為咁嘈大交。 

佢話機票錢佢出,叫我唔駛擔心錢,咁我都仲有積蓄,買樓嘅錢係爸爸媽媽俾,佢哋而家成日話好彩間屋只係寫我嗰名,又擔心我一個女仔係英國捱唔住,間屋可以租出去,勸我盡快返香港。

而家返去,咁呢一年咪白捱?佢唔想嚟當初做乜應承我?  

呢一年喺度識到一個男仔對我好好,大家都有啲Feel,但連手都未拖都唔知佢有幾真心,佢學歷及經濟條件都唔及我男友,就算之後佢認真追我,我都驚到時會後悔,移民將來可能仲有機會,但十年感情無咗,我唔知會點?

我係咪唔應該再堅持留係度,去日本同佢過聖誕後,不如返香港,唔洗再和男友分開……

9. 男友本來話12月由香港飛嚟英國探我陪我過聖誕;點知佢琴日先同我講佢唔嚟喇,話佢朋友約佢去日本玩,仲話幾年都無去過日本,叫我快啲買機票,咁大家可以分頭飛日本見一齊過聖誕。

哈哈,真.返鄉下仲緊要過對黃C巷女的承諾,巷女在囝囝心中值幾多已是不言而喻!

10. 我覺得佢唔係無誠意同我結婚,我飛英國之前佢話已買咗鑽石戒指求婚。

「佢話已買咗鑽石戒指」,佢夠話一齊去嬰國喇!黃C巷女真係人講佢就信?

11. 買樓嘅錢係爸爸媽媽俾,佢哋而家成日話好彩間屋只係寫我嗰名,又擔心我一個女仔係英國捱唔住,間屋可以租出去,勸我盡快返香港。

原來黃C巷女係啃老靠父母幹!魔術師就是看不起呢種人。

12. 而家返去,咁呢一年咪白捱?

乜唔係諗住BNO5+1可以買個保障嘅咩?咁都叫捱?況且,十年感覺又好,一年米帝生活都好,都已經變成沉沒成本,不應在考慮之列。不過,「沉沒成本」個概念對黃C巷女來說應該是太深了!

13. 呢一年喺度識到一個男仔對我好好,大家都有啲Feel,但連手都未拖都唔知佢有幾真心,佢學歷及經濟條件都唔及我男友,就算之後佢認真追我,我都驚到時會後悔

笑死!又嫌人哋廠仔首觸英文差學歷唔好又係窮L,呢條黃C巷女都係註定係佢條囝囝食住!

***

黃C獵人仲有一段是咁的,雖然又係「一個女仔去咗米帝」,不過劇情駁唔返上面個故事,應該係番外篇,魔術師就唔評論喇!

一個女仔嚟到英國,我估唔到咁快有拖拖,男友係土生土長英國人,日常溝通可以簡單英文搞掂,可能講唔到太深入話題,所以相處都無乜嘢,其實我都無乜信心用英文鬧交, 好彩幾個月都無乜拗撬,佢都好靜少出聲,帶佢和朋友出去食飯吹水,我地講廣東話,佢聽唔明都會笑笑口坐係度「聽」我地吹水。

反而飲食習慣好唔同, 有時都唔知好嬲定好笑。

中式嘢食佢只知春卷、炒飯、 炒麵或甜酸雞之類,其他就講唔出;又唔鍾意飲茶食點心,有日行超市見到茄子, 佢話鍾意食,我就買嚟整咗碟涼伴茄子,佢食咗一啖話好味,但唔鍾意凍食,竟然放入微波爐叮熱至食!明明沙律佢成日食,點解又唔嫌凍加熱食?

又試過約佢去食壽司,佢又唔講原來佢唔食生嘢, 叫咗成枱壽司佢只食啲飯,專登叫個青瓜卷俾佢。佢將紫菜搣走,話紫菜唔好食,下次都唔敢再同佢去食日本嘢。

最搞笑係, 呢排天氣凍,我整咗枝竹炆羊腩煲,諗住佢都唔會鍾意食,點知佢竟然食哂, 仲問幾時再煮?

第一次和外國男仔拍拖,而家每次諗煮乜俾佢食,都覺得好大挑戰!

***

伸延閱讀:

NOW Sports:【世界盃】德國1:2日本

NOW Sports:【世界盃】阿根廷1:2沙特阿拉伯


11 則留言:

  1. //睇怕德國隊今屆又係分組賽出局
    連比利時都掹掹緊呀。我唔喺球迷,想問喺球季中間搞世界盃,其實會唔會都有啲影響?

    //我唔係好明,佢既然咁諗,當初做乜應承我一齊去英國?
    呃蝦條囉有幾難明呢?個囝囝根本就唔想去敷衍了事。

    //買樓好似買棵菜咁,咁有錢又點會寂寞
    真喺first world problem無病呻吟。唔少米腸米婆窮到暖氣都唔敢開呀。

    //去到外國一定要識揸車。又,黃C巷女真係「東亞病婦」
    只有敦倫比較啱傷巷人嘅生活模式,起碼唔揸車都得,又多娛樂。黃C巷女病咁耐都唔知喺唔喺中咗新官之後再長新官。

    //早排香港人聚會
    呢啲聚會真喺唔知啲黃C從咩渠道知道,我完全都未聽過。

    //於是佢就係梳化瞓,算係第一次嚟我屋企過夜。
    瞓梳化都好,唔好攪到嗰囝囝好似某人咁,要將床褥割爛又盛咁搞笑XD

    //佢話搵到份工返工廠,問我返唔返
    米帝仲有咩手作仔工廠連英文麻麻嘅都得?我嘅認知只有肉類分割C,調理農務之類

    //點知佢琴日先同我講佢唔嚟喇,話佢朋友約佢去日本玩,
    正確選擇,梗喺去倭國啦有得浸溫泉!米帝聖誕正日咩都閂門,連地鐵巴士都冇!

    //「佢話已買咗鑽石戒指」,佢夠話一齊去嬰國喇!黃C巷女真係人講佢就信?
    唔喺就唔會信太子站死過人啦XD

    //佢學歷及經濟條件都唔及我男友,就算之後佢認真追我,我都驚到時會後悔
    咁嘅心態真喺唔要得,竟然追求馬C撈低層嘅嘢!呻咗一大輪通篇都冇講米帝很豉油聞煮,就算其他點衰都好喺值得嘅

    //中式嘢食佢只知春卷、炒飯、 炒麵或甜酸雞之類,其他就講唔出;
    //可能講唔到太深入話題,所以相處都無乜嘢
    黃C囡囡就喺"中式嘢食"喇,米腸"其他就講唔出" who cares XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //想問喺球季中間搞世界盃,其實會唔會都有啲影響?

      好處係球季中球員的作戰狀態一般較好,但壞處就係球員會錫身,怕受傷影響返到去球會的發揮。

      //呃蝦條囉有幾難明呢?

      「十年」之蝦條,唔脆㗎!

      //唔少米腸米婆窮到暖氣都唔敢開呀。

      洋腸洋婆真係要返工出糧為了 pay their bills 的。

      //黃C巷女病咁耐都唔知喺唔喺中咗新官之後再長新官。

      哈哈,以米帝的防疫政策真係有可能。

      //呢啲聚會真喺唔知啲黃C從咩渠道知道

      TG

      //米帝仲有咩手作仔工廠連英文麻麻嘅都得?

      米帝幾時開始想搶走蝗國的「汗血工廠」美譽?

      //米帝聖誕正日咩都閂門,連地鐵巴士都冇!

      唔怪得都去哂 Black Friday 谷消費。

      //唔喺就唔會信太子站死過人啦

      哈哈,笑咗!

      //呻咗一大輪通篇都冇講米帝很豉油聞煮,就算其他點衰都好喺值得嘅

      佢都有諗住返嚟我城,又唔怕無炆煮豉油囉!

      //黃C囡囡就喺"中式嘢食"喇,米腸"其他就講唔出" who cares

      米腸唔食刺身,巷女都幾失落...

      刪除
  2. //我唔係好明,佢既然咁諗,當初做乜應承我一齊去英國?
    拍拖十年都唔結婚, 都似係以拖待散多

    //佢學歷及經濟條件都唔及我男友,就算之後佢認真追我,我都驚到時會後悔
    心果句係溝都俾白鬼溝啦

    //乜唔係諗住BNO5+1可以買個保障套嘅咩?//
    係享受炆煮豉油既空氣中

    //呢啲聚會真喺唔知啲黃C從咩渠道知道,我完全都未聽過。//
    九成九係個煲底, 系膠登吹雞XD

    --Dogdogchi

    回覆刪除
    回覆
    1. //拍拖十年都唔結婚, 都似係以拖待散多

      所以就拖住先...

      //係溝都俾白鬼溝啦

      用 pat pat 打咗招呼先

      刪除
  3. //日常溝通可以簡單英文搞掂,可能講唔到太深入話題//
    條白鬼嘆下殖民奴上貢既食瞓吊之嘛, 拍拖?
    --Dogdogchi

    回覆刪除
    回覆
    1. //第一次和外國男仔拍拖,而家每次諗煮乜俾佢食,都覺得好大挑戰!
      (蟈語)"下面給他吃"

      刪除
    2. //條白鬼嘆下殖民奴上貢既食瞓吊之嘛

      「歡場」無真愛

      //下面給他吃

      「等我煮個麵俾你食吖!」

      刪除
  4. // 「香港人聚會」?又係嗰啲英文都唔識多幾句,去到外國只能搞小圏子圍爐取暖的首觸?

    在香港時鬧新移民攞着數、不融入社會。現在到自己移居外國,做的事又差不多,會不會被英國人視為「蝗蟲」呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 洋腸一係分不清傷民與蝗民的分別,一係就明白到傷巷自古以來就是中國的一部分,所以傷民在外國點都註定係「蝗蟲」XD

      刪除
    2. //會不會被英國人視為「蝗蟲」呢
      米帝計過數笑着臉收錢,唔會咁傻走去趕客的,只喺永遠唔俾其他異類及子孫上位(所以今次搵阿三做首相真喺非常迫不得已--反正如無意外下屆應該大敗又可以有人做替死鬼)

      刪除
    3. //今次搵阿三做首相真喺非常迫不得已--反正如無意外下屆應該大敗又可以有人做替死鬼

      「非我族類 其心必異」,根本就係現成踢下台的藉口。

      刪除