2022年11月17日 星期四

無飯一人餐

1. Taste X Fresh 生鮮生活

魔術師近期又有開心大發現,就係向來唔幫襯的李氏力場 PK Shop 系列中,有檔叫 Taste 的超市品牌,近年同 Fresh 新鮮生活大搞聯乘店,將街市的鮮活雞鴨豬牛海產帶入超市,仲可以幫客人加工烹製。最近就由淘大開到綠楊再開到屯門市中心(裝修中,無相)。

魔術師貪得意想先「試」為快,唔想第日同班屯門牛鬥逼試新C坑,這天就去綠楊買了一斤基圍蝦($88),要蒜蓉粉絲蒸($50),睇吓掂唔掂:

估佢唔到的是用錫紙盤裝,買完由荃搭車返到屯門屋企都仲係熱,太開心之餘連撕開保鮮紙開餐竟然唔記得手機先食...總之呢餐就食飽飽,唔便白飯就咁粉絲底就夠。

***

2. 厚興瑜記手撕雞專門店旗艦店

魔術師不時都有食厚興瑜記手撕雞,多數都係外賣半隻雞或雞加小食加冷麵拎返屋企食(飯就唔好拎咁遠了),估唔到最近呢間手撕雞專門店開咗間堂食旗艦店,仲要開在屯門卓爾居。於是這天魔術師趁去開市中心買嘢,便順道再行遠少少試吓呢間堂食店:

(圖片來源:Openrice > 餐廳 > 香港 > 屯門 > 厚興瑜記手撕雞 > 外賣紙/餐牌, captured on 15 Nov 2022)

今次魔術師叫的是外賣店沒有提供的冷撈麵,配牌麻辣手撕雞($52)和鳳爪小食($10),只要例湯唔加錢叫啲懶 fusion 的特飲,又真係幾好食,仲無外賣咁油添:

***

3. 掃街小食

有時魔術師夜咗出去食飯,無乜選擇之下會走去龍門居食街掃街買嘢食,買完仲要搭車返屋企認真神心。龍門居嘅泰美美食就係魔術師的賣飛佛之一,今次叫的是炸雲吞X3、茄子X3、辣椒X2、炸魚蛋x1(最近加咗價10蚊3件,共$30),另加碗仔趐一碗($28),最唔偉康但就比新鮮生活同厚興瑜記更美味:

19 則留言:

  1. //有檔叫 Taste 的超市品牌
    條片有啲位好似喺米帝waitrose格局,唔知有冇關係。
    兩位主角點解冇戴口罩XD嗰囡囡四萬咁口都幾可愛/口

    回覆刪除
    回覆
    1. 有少少,waitrose牌都有在百佳賣... 法國casino都係。華潤/U Select就賣tesco, morrison同澳洲coles,惠康都有少部份有sainsbury。

      講開呢推外援品牌,真心發現我等受過港英洗禮的餘孽,如果貪平買咗澳/法國出個的 "english breakfast tea" / "earl grey" 等會後悔莫及。好難想像個名一樣,唔係英國出的難飲到一個點...

      刪除
    2. 試過法國嘅earl grey,香味怪異好似清潔劑咁。
      //港英洗禮的餘孽
      今次返巷都唔知買咩送親朋好友,以前唔使點諗,去fortnum and mason買茶葉餅乾之類,但喺最近傷巷都有了。

      刪除
    3. //米帝waitrose
      //華潤/U Select就賣tesco, morrison同澳洲coles,惠康都有少部份有sainsbury。

      元祖級玩呢啲外國勢力品牌的應該就是 City Super

      //唔係英國出的難飲到一個點...
      //香味怪異好似清潔劑咁

      我都係飲慣中國茶。

      刪除
  2. 蒜蓉蒸蝦唔開邊既咩? HEA 佐D囉
    呢期去過幾次荔枝角道茶仔食蒜蓉"開邊"蒸蝦連飯湯茶又係$88.....蝦我估半斤都無
    --Dogdogchi

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢個加工 menu 真係只有「蒜蓉粉絲蒸」、「白灼」之類,但就係無寫「開邊」囉。

      我有食飯「靠得任」的「蒜蓉粉絲開邊蝦」的小菜套餐,百幾蚊得8隻左右...

      刪除
    2. //「靠得任」
      靠得住好貴的......食個午餐要70、80,試個一次就講88了

      WILL

      刪除
    3. 靠得住最靠得住的就係蒸蝦小菜,其他粥粉麵的性價比極低,燉湯更是靠唔住。

      刪除
  3. // Taste X Fresh
    第一次看到呢種玩法係在馬首富老師嘅盒馬超市。
    那時覺得「正喎,幾時有得係香港玩呢?」

    WILL

    回覆刪除
  4. 題外話
    今日返工好嬲,我在上層寫字樓工作,今日告訴某同事(不在同一寫字樓)話佢地漏左野叫佢地補交,就係咁簡單,佢同我講佢地無做錯,唔會補交
    於是我就問佢究竟有乜野唔明,向佢解釋返正確做法,佢都係同我講佢無錯
    結果我忍唔住大鬧左佢15分鍾, 內容大約係: 而家你做左幾多年,我做左幾多年,點解人地同你講唔岩,你唔去理解下,淨係識話自己無錯呀, 而家都無人追究責任啦etc, 跟住我又講: 點解你地做錯野我上層要接受你,而我而家叫你補交你又可以唔交呀etc
    我鬧到自己進入了忘我境界,忘記左老闆既存在,於是我又入左老闆房解釋,跟住老闆

    回覆刪除
  5. 跟住老闆攪掂左,但係由於我條氣唔順,雖然件事完左,但我頭都痛埋,影響了情緒
    放工渣車回家,benz佬係roundabout 響我安,我心諗有無攪錯呀,係咪你直衝就可以呀,渣車係咪唔識收油呀,跟住佢又再次響我安, 我平安回到家後靜下來覺得呢個世界不平靜

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈,最新我 cap 咗幾段「有趣」的網文,但又諗唔到點樣「開新篇」寫閱讀報告。咁啱貓姐呢個留言俾到 inspiration 我,留意下期或下下期出版(未諗定)。

      刪除
    2. 通知他該份文件本部門無法處理退回便是, 何必勞氣?

      換個立場, 其實未必不能明白他何解能自稱沒有錯, 但我只是政策的執行者, 請明白公司的話事人不是我, 要改變間公司請找話事人, 不過建議補足文件其實會簡單點, 唔該晒

      刪除
    3. //何必勞氣
      //點解你地做錯野我上層要接受你

      如果老細包容佢,就更加無謂同佢霎氣。返工只是求財,不是求氣呀!

      刪除
  6. 食咁小都夠 睇黎你身型應該好削下

    回覆刪除
    回覆
    1. 你咁關心我是否短了2cm,又留意我的身形,是否想找我做鴨仔?我是不做 PTBF 的。

      刪除
    2. 用一餐嘅份量未必可以推斷一日嘅總量的。或者一日多過三餐呢?(我就喺食四五餐之人),或者早餐午餐量多, 過午就食少啲/甚至唔食呢。

      刪除
    3. //用一餐嘅份量未必可以推斷一日嘅總量的。

      都係架,尤其是放假留在家睇碟,掛住食零食,食到濟濟地正餐反而無乜胃口。

      刪除